Zendesk brengt vernieuwd iPad-dashboard uit

Zendesk heeft de iPad-app verbeterd, waardoor je een dashboard met meer informatie te zien krijgt. Klanttevredenheid, responstijd en ticketactiviteit zijn nu beter te volgen.

zendesk ipadZendesk is een oplossing voor klantenservice, bijvoorbeeld voor kleine ondernemers met een webwinkel. Het handige is dat je ook op de iPad klantenservice kunt verlenen. Zendesk heeft 25.000 klanten, waarvan 60% al de mobiele app hebben gedownload. In de compleet vernieuwde iPad-app kunnen gebruikers nu een rapportage-dashboard bekijken in drie varianten: een leaderboard, ticketactiviteit en snelheid van de eerste respons.

Zo kun je als ondernemer snel zien of klanten wel snel genoeg antwoord krijgen en of er genoeg tickets worden opgelost. Klanttevredenheid, responstijd en andere cruciale data kun je nu bekijken als je ‘s avonds nog even op de bank zit bij te komen van een zware werkdag.

Op het overzicht van de tickets kun je trends zien in het aantal tickets en de productiviteit van de agents (of van jezelf) die ze moeten oplossen. Via de iPad-app kunnen agents nu ook zien welke interactie er eerder met een klant is geweest, zodat klanten die constant zeuren makkelijker door de mand vallen. Maar de iPad-app van Zendesk is niet alleen bedoeld voor ‘de baas’. Als je zelf klantenservice moet verlenen kun je dat ook onderweg doen. Nu steeds minder mensen een vaste werkplek op kantoor hebben is dat ideaal: je kunt werken waar je bent en wanneer je maar wilt. Bovendien kunnen medewerkers die face-to-face contact met een klant hebben voorafgaand aan een afspraak nog snel even op de iPad kijken of er de afgelopen tijd veel incidenten zijn geweest. Zendesk heeft ook een HTML5-website die mobiel te gebruiken is.

Downloaden: Zendesk (gratis, universeel, iOS 4.3+)

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 27 maart 2013, 11:56
Categorie Zakelijk
Onderwerp klantenservice

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.