UPC Service: iPhone-app helpt bij storingen

UPC heeft de iPhone-app UPC Service uitgebracht om snel vragen te beantwoorden over de installatie van Horizon, internet en meer.

UPC Service iPhoneBreedbandprovider UPC heeft een iPhone-app uitgebracht die klanten met een kabelaansluiting of telefone-abonnement op weg moet helpen bij storingen. De applicatie UPC Service zet contactmogelijkheden op een rij, maar laat ook zien welke storingen al bij UPC bekend zijn. Er is een sectie met veelgestelde vragen en bovendien zijn er instructievideo’s voorhanden.

Op dit moment zijn vanaf de knop in het schuifmenu links, twaalf video’s voorhanden. De applicatie legt je uit hoe je SCART-bekabeling voor elkaar krijgt, hoe je de internetsnelheid optimaliseert en er zijn zeker vier video’s die je tonen hoe je onderdelen van UPC Horizon installeert.

In de toepassing krijg je geen totaaloverzicht van de storingen van UPC te zien, maar word je berichtgeving aangepast op postcode en huisnummer die je eerst invult. Daarna zie je aan de hand van vier knoppen bovenin het hoofdscherm op welke vlakken storingen zich bevinden. Als dat geen voldoening geeft, is er een uitgebreide Contact-sessie die goed in elkaar steekt. Je ziet bij de vijf categorieën bestellen en levering, technische ondersteuning, factuur en betalingen, administratieve wijzigingen en wijzigingen dienst steeds wanneer je ze kan bereiken en wacht de wachttijden zijn voor de onderwerpen daarin. Gevolgd door een belknop, vanzelfsprekend.

Downloaden: UPC Service (gratis, iPhone, iOS 5.1+)

UPC Service hoofdscherm UPC Service wachttijden bellen

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 14 juni 2013, 14:56
Categorieën Diensten, Nederlandse apps
Onderwerpen helpdesk, upc

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.