Delivery Status Touch krijgt update met verbeterde sync

Delivery Status Touch heeft een update gekregen. De app waarmee je leveringen van pakketjes kunt volgen, ondersteunt meer diensten en heeft verbeterde sync.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

delivery status icoonDelivery Status Touch is een app voor mensen die graag online winkelen. Volgens de statistieken gebeurt dat steeds vaker: ruim 85% van de Nederlanders kocht het afgelopen jaar wel eens iets online. Al die pakketjes moeten afgeleverd worden en Delivery Status Touch helpt je daarbij. Je vindt de status van diverse koeriersdiensten in één app. Momenteel worden meer dan 30 pakketdiensten ondersteund, ook TNT, UPS, FedEx en andere bekende namen. Je kopieert het trackingnummer uit een mailtje naar het klembord, gaat naar de app en Delivery Status Touch herkent het meteen als trackingnummer.


Vervolgens kun je je pakketje gaan volgen. De update van de app voegt diverse extra diensten toe en verbetert de ondersteuning van onder andere FedEx. Als je iOS 6 hebt kun je net als in de Mail-app een pull-to-refresh-actie doen om de status bij te werken. De iPhone 5 werd sinds de vorige versie al ondersteund. Op een Nederlandstalige iPhone is de app na het installeren terug te vinden onder de naam ‘Leveringen’.

Downloaden: Delivery Status Touch (€3,99)

Informatie

Laatst bijgewerkt
18 oktober 2012 om 21:23
Onderwerp
Categorie
Zakelijk

Reacties: 6 reacties

  1. Inderdaad een uitstekende tool. Ik gebruik hem al een jaar. En met de gratis account die je van maker junecloud erbij kunt krijgen, kun je makkelijk en efficient synchen en de leverstatusvzien op al je i-devices.

  2. Ook handig als je nog op een iPhone 5 uit de Online Apple Store aan het wachten bent… 😉

  3. Heel aardige App. Grappig om te zien welke route je pakketje aflegt en hoe snel dat eigenlijk altijd gaat.

  4. Ik zie hier voor Apple nog wel een insteek om een soort van passbook-achtige integratie voor te maken (copy&paste is het net niet).

  5. Ik heb er al paar keer over gedacht om deze app te kopen. Het design van de app bevalt me namelijk erg goed. Alleen zijn de meeste spullen die ik via internet bestel vaak de volgende dag al binnen. Bestel namelijk zelden iets buiten Nederland, omdat ik niet van wachten hou ;)! En om nou 4 euro voor een app te betalen die ik maybe slechts 3 a 4 keer per jaar gebruik, daar zie ik de meerwaarde nog niet van.

  6. Handige app, ik heb hem gelijk gedownload. Ik verstuur zelf ook veel pakketjes dus het is ook fijn om te zien of deze al zijn aangekomen. Alleen jammer dat het niet lukt om pakketjes van DHL for you/Selektvracht te traceren.