Wat nou bellen? ☎️❌ All you need is data! #adv

Ken je dat? Het einde van de maand is in zicht en je hebt nog 280 ongebruikte belminuten staan. Inderdaad, je hebt twintig minuten met je oma zitten bellen, maar je houdt elke maand héél veel belminuten over. Terwijl je er wel voor betaalt. We zijn er helemaal klaar mee: we hebben helemaal geen belminuten meer nodig!

Daarom introduceert Tele2 nu een ‘only data-abonnement‘, waarmee je niet meer verplicht bent om belminuten af te sluiten. Logisch eigenlijk, want uit een onderzoek dat Motivaction in opdracht van Tele2 heeft uitgevoerd blijkt dat de meerderheid van de jongeren liever een voice-, video- of tekstberichtje stuurt, dan dat ze bellen. Waarom dan nog belminuten? All you need is data!

Dit artikel wordt je aangeboden door Tele2. Lees onze disclaimer


Jongeren hebben nog steeds veel contact maar elkaar, maar dan op een heel andere manier: via WhatsApp en Snapchat, door een berichtje te sturen of te videobellen. Wat ons in het onderzoek opviel is dat zelfs 38% van de jongeren het eng vindt om te bellen, terwijl dat bij de oudere generatie Nederlanders (30 tot 70 jaar) maar 15% is. Wat jongeren wel doen is heel een data verbruiken: al dat videochatten, foto’s naar elkaar sturen en samen filmpjes kijken slurpt natuurlijk data.

Daar speelt Tele2 op in. Geen belminuten meer, als je ze toch niet gebruikt. Teksten intikken? Je spreekt gewoon een voicememo in of gaat videobellen. Wel zo persoonlijk. Met een ‘only data’-abonnement betaal je alleen voor wat je gebruikt: all you need is data! Maar je kunt ook gewoon lekker ouderwetsch blijven bellen met je oma, ook als je data-only gaat. Je betaalt dan gewoon per minuut. Of je laat haar lekker bellen, want gebeld worden is he-le-maal gratis!

Ook toe aan een ‘only data’-abonnement? Kijk hier wat je opties zijn!

Dit artikel wordt je aangeboden door Tele2. Lees onze disclaimer

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 16 augustus 2018, 17:31