MijnKPN-app open beta
KPN is bezig de MijnKPN-app compleet te vernieuwen en laat klanten de app alvast proberen. Het doel is om een selfservice-omgeving te maken waarmee je alles rondom je KPN-abonnement zelf kunt regelen. Ook de website wordt vernieuwd en alles zou nog sneller moeten werken.
In de nieuwe MijnKPN-app zitten alle functies die je ook in de huidige app vindt, maar alles is wel opnieuw geprogrammeerd. Dit is gedaan om in de toekomst sneller nieuwe functies te kunnen toevoegen. De ontwikkeling van de app vindt in eigen huis plaats, bij het KPN App Center. Deze afdeling maakte ook de apps Goal Alert en KPN VoiceMail.
Door te kiezen voor een open ontwikkelproces kan feedback van klanten al tijdens de ontwikkeling worden meegenomen. Aanvankelijk gebeurde dit met een gesloten beta en een kleine groep mensen (zogenaamde ‘superusers’ van het KPN-forum en eigen medewerkers), maar vanaf vandaag staat de testversie ook open voor een veel bredere doelgroep. Elke klant van KPN kan zich aanmelden. Ook kun je op kpn.com/nieuwemijnkpn de voortgang van de ontwikkelingen volgen. Het is een bijzondere stap voor de provider, die tot nu toe alles nogal traditioneel aanpakte.
Als alles klaar is kun je bijna elke denkbare activiteit uitvoeren via de website of app, zonder dat je met een klantenservicemedewerker aan de lijn hoeft te hangen. Aanmelden voor de beta kan hier. Wil je meer weten over KPN-abonnementen, dan vind je hierover meer info op onze aparte pagina of kijk in onderstaande iPhone-prijsvergelijker.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Het laatste nieuws over Apple van iCulture
- Meta brengt losstaande app voor Meta AI uit (maar wij kunnen er nog niet zo veel mee) (30-04)
- Bellen via de browser: 'Webversie WhatsApp krijgt optie voor (video)bellen' (29-04)
- WhatsApp gaat spraakberichten vernieuwen: dit verandert er (28-04)
- WhatsApp vanaf nu met extra beveiligde chats: zo krijg je meer privacy (23-04)
- Betalen om je account te delen? Ook bij HBO Max zul je eraan moeten geloven (en zoveel betaal je in de VS) (23-04)
Nu Vodafone nog. De app van Vodafone is zo 2011.
Ben toen weg gegaan bij Vodafone omdat ik het een speeltje vond. Als je app een spelletje wordt dan neem je klanten niet serieus.