Apple Music bollen

Nieuwe Apple Music-reclamespot houdt het simpel

Apple heeft een nieuwe reclamespot voor Apple Music uitgebracht, waarin alle functies nog eens op een rijtje worden gezet.
Redactie - · Laatst bijgewerkt:

Is het je ook opgevallen? Apple Music is in iOS 10 totaal vernieuwd… en om dat bij iedereen nog maar een keertje onder de aandacht te brengen heeft Apple een nieuw reclamespotje gemaakt. Daarin wordt benadrukt dat je overal kunt luisteren, zelfs offline. Dat er 40 miljoen nummers zijn en duizenden met de hand samengestelde afspeellijsten. Exclusieve muziek- en video-items en shows van bekende artiesten.

De nieuwe reclamespot is een stuk minder vermakelijk dan die van een paar dagen geleden, waarin James Corden voorstellen doet om Apple Music te promoten. Blijkbaar is er van Corden’s wilde plannen niet veel terechtgekomen en heeft Apple gekozen voor een vrij saai filmpje waarin alleen iPhones te zien zijn. We krijgen in korte tijd allerlei functies te zien en het is niet veel meer dan een overzicht van wat er allemaal mogelijk is, van het samenstellen van je persoonlijke muziekbibliotheek tot het ontdekken van nieuwe muziek dankzij Apple’s Beats 1 radiostation.

Voor €9,99 kun je het zelf meebeleven en als je zes mensen thuis enthousiast kunt maken betaal je maar €14,99 voor z’n allen. Inmiddels zijn er al 17 miljoen mensen die ervoor betalen, bleek onlangs tijdens Apple’s september-evenement.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 13 oktober 2016, 8:35
Categorie Apple
Onderwerpen apple music, reclamespot

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.