Drie nieuwe iPhone-commercials: Lonely Planet, Cro Mag en Vicinity

Apple heeft weer drie nieuwe iPhone-commercials uitgebracht. Deze keer ligt het accent op de App Store: er wordt een sprekende taalgids, een racegame en een locatiegebaseerde applicatie gedemonstreerd.

lonely planetEr zijn drie nieuwe iPhone-commercials verschenen, met de titels Lonely Planet, Cro-Mag en Vicinity. Ze zijn te bekijken op de reclamepagina’s van Apple. Alle commercials hebben te maken met de App Store en met het gemak waarmee je nieuwe iPhone-applicaties kunt downloaden.

In Lonely Planet zie je hoe iemand de gratis Mandarin Mobile Prasebook downloadt; handig om jezelf verstaanbaar te maken tijdens de Olympische Spelen en niet net als Dennis van der Geest zelf wilt koken. In het filmpje wordt gedemonstreerd hoe je naar een aanbeveling voor een goed restaurant kunt vragen.

Cro-Mag laat het spelletje Cro-Mag Rally zien: dit prehistorische racespel in de steentijd is kortgeleden in prijs verlaagd. Je gebruikt de iPhone als stuurwiel terwijl je door een reeks prehistorische landschappen stuurt. Historisch gezien klopt er helemaal niets van, maar dat mag de pret niet drukken.

Tenslotte kun je in Vicinity zien hoe je de applicatie Vicinity van ActiveGuru kunt gebruiken om een café in de buurt te vinden. Er wordt ook een kaart getoond. De ontwikkelaars van de betreffende applicaties zullen verguld zijn met deze gratis promotie.

Bekijken: Apple-commercials

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 23 augustus 2008, 11:09
Categorie Apple

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.