Apple’s iPad-website totaal vernieuwd

Apple heeft een pagina met verhalen rondom What Will Your Verse Be? geopend, de nieuwe reclamecampagne over creatief gebruik van iPads.

bollywood_heroBreng je één dezer dagen een bezoek aan de iPad-website van Apple, dan staat je een verrassing te wachten. De iPad-pagina’s van Apple zien er totaal anders uit, met een duidelijke verwijzing naar de pas uitgebrachte iPad-reclame ‘What will your verse be?’. De door Dead Poets Society geïnspireerde slogan richt de aandacht op creativiteit en laat zien hoe mensen wereldwijd de iPad gebruiken. Wie het zelf wil bekijken bladert naar www.apple.com/ipad.

Klik je op de nieuwe iPad-pagina, dan kom je terecht op een vervolgpagina waar je nog meer inspiratiebronnen kunt vinden: mensen die de iPad gebruiken voor het maken van film, voor diepzeeduiken of tijdens expedities. Het hoeven niet altijd gedicht te zijn, maar het kan ook gaan om choreografie tijdens een Bollywoodfilm (zie foto hierboven) of onderwijs voor kinderen die ver van de bewoonde wereld wonen. Zelfs elektriciteit is geen probleem, want met zonnecellen kunnen de kinderen toch hun iPads opladen en studieboeken raadplegen. Of kijk naar de LA Kings, die de iPad gebruiken om ijshockeyspelers te trainen. Dat kan jij ook: de Thundercloud iBench-app is gewoon gratis in de App Store te vinden voor andere ijshockeyteams die iPads willen gebruiken. De pagina’s sluiten goed aan op Apple’s eerdere Life on iPad-campagne, waarin wat meer inzet van iPads in het bedrijfsleven centraal staat.

ipad-website

Hieronder zie je de originele scene uit Dead Poets Society:

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 15 januari 2014, 23:51
Categorie Apple

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.