Kledingmerk Gap brengt eigen iPad-applicatie uit

Een nieuwe applicatie speciaal gemaakt om een kledinglijn te promoten. Dat heeft het kledingconcern Gap gedaan. De iPad-applicatie 1969 Stream is ter promotie van de gelijknamige jeans uitgebracht in de App Store.

GAP iPadKledingconcern Gap heeft een applicatie gemaakt om een kledinglijn te promoten. De iPad-applicatie 1969 Stream is ter promotie van de gelijknamige jeans uitgebracht in de App Store. Met de applicatie is het mogelijk om exclusieve informatie over het merk en de bijbehorende broekenlijn te bekijken. Aan de hand van onder andere plaatjes, muziek en video kun je uiteindelijk via de applicatie ook kleding kopen.

De applicatie biedt op het hoofdscherm allerlei dynamische informatie aan die uit RSS-feeds gehaald wordt. Ook het Twitter-account van creatief directeur Patrick Robinson is vanuit de iPad-applicatie van Gap te bekijken. Wil je Gap toch bezoeken dan biedt de applicatie op basis van je locatie de dichtsbijzijnde locatie van een (Amerikaans) Gap-filiaal. De applicatie is alleen beschikbaar in de US App Store.

Downloaden: GAP 1969 Stream (gratis)

Bron: NetworkWorld

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 9 april 2010, 18:29
Categorie Uncategorized

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.