Dot 3 van ustwo: game gemaakt in 48 uur
Ontwikkelaar ustwo heeft zich gestort op het ontwikkelen van games in extreem korte tijd. Ze zijn van plan om in het project 48 Hr App zes games uit te brengen, die elk in 48 uur zijn gemaakt. De nieuwste aanwinst is Dot 3 (in de App Store te vinden als …TM), een game waarbij vaardigheden, timing en overleven centraal staan. Je moet de iPhone kantelen om zo lang mogelijk in leven te blijven in een duistere wereld. Een demo van de game is online te vinden en er is ook een video gemaakt (hieronder te zien).
Downloaden: Dot 3 (€1,59)
14 reacties
Roob
Nu nog de game van een uur…
Coelers
Hmmm. Nieuwe manier van kijk mijn iPhone is? Nee het is inderdaad niet leuk of mooi. Maar hè het is wel gemaakt in 48 uur 😀
marcoooo
Vervuiling van de Appstore.. moet Apple ook op gaan filteren!!
Martin
En hoe weten we zeker dat ze er maar 48 uur over doen.
Beetje goed vertrouwen in de mens lijkt me.
Runaque
Idd, het zou mogelijk zijn als je op voorhand alle nodige voorbereidingen treft en alles klaar hebt staan voor je aan programmeren begint te denken. Het is maar hoe je het interpreteert.
Nik Verploegen
Waarom zou je in godsnaam een app in 48 uur willen maken?
Je kunt beter meteen een goede maken, dan er een af raffelen..
sNicker
’t filmpje is wel gaaf 😛
Jurgen
Ik denk dat je voor 1,59 alle zes delen krijgt?
geert
Wat een vreemde trend.
Blijkbaar denken ontwikkelaars dat iedereen graag betaald voor een zo snel mogelijk ontwikkelde app, in tegenstelling tot een kwalitatief goed product.
Mij interesseert het werkelijk helemaal niks of een app in 1 dag of in 1 maand is gebouwd. Liever heb ik kwaliteit voor de apps die ik aanschaf in plaats van een app die iets waard zou zijn ‘omdat hij snel is gebouwd’.
Flugel
Jeuj, een game van een uur. Vet gaaf cool man. Wat een onzin dit.
Frog
Ik vind de demo’s op de site best leuk. Als je alle 6 de delen voor die €1,59 krijgt ga ik het misschien wel kopen.
Nils
Geef mij maar kwaliteit…
Of ie nou tijdens een Het bereiden van bloemkool is gemaakt of onder water of in 3 minuutjes of 21 jaar.
Als het goed werkt en leuk speelt is het goed genoeg.
Robert
simpel: verkooptruc… reklame (ook hier op iPhoneclub) dus meer aandacht….
de Argonaut
Ik denk dat het niks met verkoop te maken heeft. Aangezien de AppStore al helemaal vol staat met alle soorten Apps lijkt het voor de ontwikkelaars onmogelijk om een nieuw / briljant idee te bedenken. Dus moeten ze nieuwe / briljante (beiden zouden het best tussen aanhalingstekens geplaatst kunnen worden) manieren vinden van het ontwikkelproces.