Vodafone opent forum voor kennisuitwisseling door klanten
In navolging van T-Mobile is sinds gisteren ook Vodafone met een forum voor klanten begonnen. Na inloggen kunnen klanten met elkaar in discussie gaan en vragen aan elkaar stellen. Het forum is erop gericht dat de bezoekers onderling informatie kunnen delen, ook op momenten dat de telefonische helpdesk niet bereikbaar is. Het is echter geen plek waar je met persoonlijke vragen over je abonnement terecht kunt, want medewerkers van Vodafone zelf zijn alleen in een faciliterende rol aanwezig en leveren geen support.
Vragen wanneer je abonnement afloopt heeft dus geen zin, maar vragen wie of er mensen zijn die problemen ondervinden met Vodafone’s FUP (ik noem maar wat) kan bijvoorbeeld wel. De nadruk ligt op de technische aspecten van de producten en diensten die Vodafone aanbiedt.
Meer info: forum.vodafone.nl
4 reacties
robintrackr
Dat was wel hard nodig ook. Als je specifieke vragen stelt aan de klantenservice krijg je gewoon telkens een standaardpagina teruggemaild. Lekkere service!
sasf
Even een iPhone topic gestart đŸ˜‰
http://forum.vodafone.nl/index.php?/topic/37-iphone-bij-vodafone/
Michel
Leuk verhaal, maar wat heeft dat met de iPhone te maken?
karel
Vodafone hoopt nu natuurlijk het onafhankelijke forum van de VodaFone Gebruikers Groep de wind uit de zeilen te nemen! http://vodafone.gebruikers.eu