Interview met de ontwikkelaar van Fuzzle
iPhone-applicaties worden niet alleen gemaakt door nerdy mannelijke programmeurs. Macenstein heeft een interview met de ontwikkelaar van het spelletje Fuzzle: Christina uit Estland, die dankzij een programmeercursus op school bezig ging met het ontwikkelen van software. Ze bedacht de gameplay en maakte de logica van het spel; een grafisch ontwerper en een Mac-expert zorgden voor de rest. En nee… Christina werd niet ingehuurd door Candy Cane omdat ze het zo leuk doet op foto’s.
Het team is nu bezig met een nieuwe puzzelgame, waarbij wat meer denkwerk komt kijken. “Iets als Sudoku, maar zonder getallen”. Een video van Fuzzle kun je hieronder bekijken.
Via: Macenstein
8 reacties
Coelers
Zo dan,,
Ziet er niet verkeerd uit 😛
krim
De app of de ontwikkelaar 😉
JJ
I love that accent..
Thaurin
Als ze nog 1 keer “balls” zeg, trek ik het niet meer! 😀
Duke-Jay
Zo knap is ze nou ook weer niet. -.-‘
Boy-Genius
do you like my ‘balls’ game 😉
X-Pac
@ Duke-Jay
inderdaad: Gaat op een gegeven moment niet meer om dat artikel.:D
Vassili
lijkt me niet egt leuk als je vriendin meer van je iPhone afweet dan jij:P