Gezondheid: iPhone en Apple Watch voor oudere mensen

Reacties voor: Vodafone geeft klanten (tegen betaling) toegang tot online huisarts

Vodafone geeft abonnees de mogelijkheid om contact te leggen met een huisarts. Voor een vast bedrag per maand krijg je de mogelijkheid om een symptomenchecker te raadplegen en een videoconsult te plannen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 4 reacties

  1. Zelf betalen om je zeer persoonlijke medische gegevens weg te geven aan een commercieel bedrijf ?
    En die vervolgens dit doorverkoopt aan Iedereen die maar betaald, zodat zij winst maken.

  2. Van de hypochonders onder ons weer een verdienmodel gemaakt. Discutabel dit. Tip: informeer eens bij je eigen huisarts. Veel hebben al de mogelijkheid tot online consult. Voordeel: zit gewoon in je basisverzekering.

  3. Vodafone (en Ziggo) doen hun uiterste best om je zoveel mogelijk geld afhandig te maken. Van Ziggo ben ik al af, nu Vodafone nog. Opeens zijn ze bezorgd over onze gezondheid en jawel hoor, weer een abonnement er bij. Lijkt op een wanhopige poging om de verliezen van de laatste tijd weer goed te maken.

  4. Zonde van je geld en zonde van de capaciteit om hiervoor Nederlandse huisartsen in te zetten. Voor de simpelere zorgvragen vind je in de meeste gevallen uitgebreide informatie op thuisarts.nl dat ontwikkeld is door huisartsen. Er wordt hard geschreven aan inmiddels duizenden pagina’s om patiënten zo geïnformeerd en zelfredzaam mogelijk te maken. Je kunt suggesties indienen via die website. Wanneer je je antwoord daar niet kunt vinden of thuisarts.nl raadt aan om contact op te nemen met je huisarts kun je je eigen huisarts met een gerust hart bellen (die wél acute en chronische zorg levert).

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.