Apple heeft een nieuwe televisiereclame over de iPad 2 getoond in de Verenigde Staten. De spot vertelt hoe we bepaalde dingen altijd blijven doen, maar de manier waarop we dit doen wel verandert. Als voorbeelden worden onder andere het tonen van foto’s, het lezen van een boek en het kijken van een honkbalwedstrijd gebruikt.
De reclame bevat ook een referentie naar OS X Lion. Kijk maar eens naar de schrijfapp waar de kleuter aan het eind in aan het spelen is.
https://www.youtube.com/watch?v=v_gQHtXsLtU
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Grappig. Kan puur toeval zijn, maar mits expres gedaan, leuke knipoog!
Had ik op OMT ook al ondekt, als we het toch over reclame hebben 😉
Die verwijzing is denk ik geen toeval 😛
Tuurlijk is dit geen toeval. Apple heeft de beste marketingsafdeling ter wereld, en een eerste regel bij marketing is dat je een natuurlijk affiniteit moet creëren bij je potentiële kopers.
Koppel het woord Lion aan een slim idee, een lief kind, een rustige mannenstem en een rustgevend melodietje, en Apple slaat 2 vliegen in 1 klap.
Weeral geweldig geniaal van Apple !
Ja, het viel me ook meteen op toen ik vanmorgen de reclame op YouTube zag.