iPad Means Business: eerste businessboek over de iPad

iPad Means Business is het eerste zakelijke boek over de iPad. Het legt uit hoe je de iPad in het bedrijfsleven en onderwijs kunt toepassen.

ipad means business boekToen de iPad op de markt kwam zagen veel mensen het als een gadget voor consumenten. Nu ontdekken steeds meer bedrijven dat ze de iPad ook zakelijk kunnen gebruiken .Auteur en technologiejournalist Julio Ojeda-Zapata heeft een boek geschreven over deze zakelijke toepassingen. Hij beschrijft hoe je de iPad in het bedrijfsleven en in het onderwijs kunt gebruiken. Er staan case studies in, maar ook tips hoe je je iPad op het werk en thuis kunt gebruiken om productiever te worden. Daarnaast beschrijft het boek hoe je zakelijk kunt reizen zonder laptop mee te nemen.


Ojeda-Zapata geeft tips welke apps en accessoires je zoal kunt gebruiken en geeft ook wat meer achtergrondinformatie over bepaalde apps, door de makers ervan te interviewen. Daarnaast interviewde de auteur een aantal collega’s uit het veld. Echt bekend in het bloggerswereldje is Julio Ojeda-Zapata misschien niet. Hij moet het vooral van lokale bekendheid hebben, dankzij een column over consumententechnologie in de Pioneer Press, een krant die in St. Paul (Minnesota, VS) verschijnt. Hij schreef eerder het boek Twitter Means Business, met tips hoe je Twitter zakelijk kunt inzetten. Het boek is in ebookformaat ($14,95) te koop in drie formaten: Apple iBook, PDF en Kindle. Het papieren boek kost $19,95.

Meer info: http://ipadmeans.biz

Informatie

Laatst bijgewerkt
24 januari 2011 om 21:59
Onderwerpen
,
Categorie
iDevices

Reacties: 1 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.