Apple brengt drie nieuwe iPhone-reclamespots uit
Apple heeft vandaag weer drie nieuwe iPhone-reclamespots uitgebracht, terwijl de laatste nog geen vier weken geleden is. Toen ging de iPhone-reclame Avid over sportapplicaties. Dit keer gaat het over restaurants, natuur en tijdverdrijf, waarbij er steeds zes iPhone-applicaties worden besproken in plaats van de reguliere drie. Als afsluiting volgt er de boodschap dat er 75.000 iPhone-applicaties in de App Store te vinden zijn.
De iPhone-reclames heten Dine, Nature en Pass. Zoals gezegd komen in elke reclame zes applicaties voorbij, waarvan je hieronder een opsomming vindt.
- TripCase (gratis) – Reisinformatie van je vliegreis
- New York Subway 09 (€ 3,99) – Metrolijnen bekijken van New York
- Epicurious Recipes & Shopping List (gratis) – Recepten en boodschappenlijstjes maken
- Zagat To Go ’09 (€ 7,99) – Alle informatie om buitenshuis te eten
- Quickoffice Mobile Office Suite (€ 7,99) – Mobiele kantoorsoftware, zoals tekstverwerking en presentaties maken
- Gap StyleMixer (gratis) US ONLY – Ideale outfit samenstellen
- iXpenseIt (€ 3,99) – Onkosten bijhouden
- DailyFinance (gratis) – Beursapplicatie
- GuitarToolkit (€7,99) – Noten-, decibel- en stemapplicatie voor het spelen van een gitaar
- Lonely Planet Mandarin Phrasebook (€ 7,99) – Zinnenboek Mandarijn naar Engels
- iBird Explorer Plus (€ 15,99) – Alles over vogels in de wereld
- Pizza Hut (gratis) US ONLY – Bestel een pizza naar eigen keuze
- Fandango (gratis) US ONLY – Alles over films
- G-Park (0,79) – Vind parkeerplaatsen
- VocabWiz College Vocabulary (€ 3,99) – Oefen je Engelse vocabulaire
- 365 Crosswords (€ 3,99) – Kruiswoordpuzzels doen
- Classics (€ 2,39) – Boeken lezen
- ABC Animals (€ 1,59) – Leren schrijven
Bron: MacRumors
18 reacties
Ruben Vandenbussche
Ik vind de reclames niet echt sterk meer maar goed..
Borg Queen X
ik blijf ze grappig vinden, maar de eerste vond ik het leukst, van shazam bijvoorbeeld.
Génicus
welk liedje wordt er gespeeld?
Dennis
Ik vind de reclames nog steeds erg sterk. Ze laten weer het sterkste punt van de iPhone zien: De duizenden extra features die je door de App Store erbij krijgt. Dit zal vast veel mensen overhalen omdat ze dan echt goed zien hoe veel je er mee kunt(en misschien komt net de app voorbij die je tot het kopen van een iPhone beweegt..).
Daarnaast is het stiekum ook nog eens reclame voor de Apps zelf waar apple dan ook weer mee verdient.:)
barabaz
ik vind de reclames steeds zwakker worden juist, ze mogen wel weer iets nieuws gaan bedenken.
Yousey
Inderdaad daar ben ik ook wel naar benieuwd.
JOFL.org
Hmm, de Mac vs. PC Ads blijven toch het best 🙂
iEric
There’s an App for that! 😉
Willem
Ze waren toch bezig met een reclame opname in een wegrestaurant?
Zou die wel willen zien..,,
4saus
Ja idd ben benieuwd war dat dan voor was en of dat niet gewoon een loos gerucht was.
Ikke
Welk liedje?! Ik zou zeggen, filmpje afspelen via je desktop
youtube en je iphone shazam ernaast houden 🙂 suc6 verzekerd!
Thom
Ze zijn niet echt origineel meer.. Apple vs Windows is nog wel steeds grappig over het algemeen!
Oentje13
ik wilde het net gaan zeggen xD
nick
Leuk. Maar al vind ik het zelf geen goede muziek keuze
NMS
@Génicus: Gebruik shazam 😉 There’s an app for that.
bram
iPod Touch is in Garantie, dus als iemand het liedje weet, kan die het dan hier posten? ^^
SZ
Nummer is: Submarine Symphonika. M’n iPhone herkende het nummer trouwens niet met shazam!
Gilliam
@SZ:
Dat komt omdat die man er doorheen zit te praten 😮