Close Your Rings

Apple moedigt mensen aan om activiteitenringen te vullen

Apple heeft het reclamefilmpje 'Close Your Rings' online gezet, die je uitdaagt om de activiteitringen van de Apple Watch te vullen.

Apple heeft weer een nieuw reclamefilmpje voor de Apple Watch. In ‘Close Your Rings’ roept Apple mensen op om hun activiteitenringen te sluiten. De 15 seconden durende spot nodigt je uit om actiever te worden of je nu frisbees gaat gooien, zwemmen of spelen.

Close Your Rings

‘Close Your Rings’ heet de nieuwe spot, met een verwijzing naar de gekleurde ringen in de Activiteit-app die je volmaakt door gedurende de dag te bewegen, te sporten en regelmatig op te staan om een stukje te lopen.

Vorig maand bracht Apple een soortgelijke reclamespot voor de Apple Watch uit met de titel ‘Dance, Run, Rock’. Ze maken duidelijk dat Apple steeds meer nadruk legt op de fitnessfuncties van de Apple Watch.

Frisbees en zwemmen
Het snelle spotje opent met slow-motionbeelden van Apple Watch-gebruikers die allerlei dingen doen om hun ringen vol te maken. De bewegingsring kun je bijvoorbeeld vullen met frisbeegooien, de sportring met zwemmen en het stadoel door met je kinderen te spelen (voorzover aanwezig).

Dat Apple zwemmen heeft opgenomen in het filmpje is bewust gedaan, want de waterbestendigheid is juist een van de sterke punten van de Apple Watch Series 2. Er zijn nu ook zwem-workouts in de Activiteit-app te vinden.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 12 februari 2017, 8:00
Categorie Apple
Onderwerpen activiteit, apple watch, reclamespot

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.