LinkedIn CEO geeft 3.500 medewerkers een iPad mini
Het gaat goed met het zakelijke sociale netwerk LinkedIn. De beurskoers vliegt omhoog en er zijn in 2012 goede resultaten geboekt. LinkedIn CEO Jeff Weiner vond het daarom nodig om “een Oprah te doen”. Hij gaf alle 3500 medewerkers een iPad mini. Als verklaring gaf Weiner aan dat de medewerkers hard hebben gewerkt en dat elk kwartaal de voorspellingen van analisten werden overtroffen. Met 3500 medewerkers in dienst kost het LinkedIn rond de 1 miljoen dollar, er vanuit gaande dat ze het goedkoopste model krijgen. Weiner koos een bijeenkomst van het voltallige personeel uit om de iPads uit te delen. Hij liet ze op een karretje binnenrijden (zie foto).
Tegelijk kwam het bericht dat Intel ook voor Oprah speelde: alle R&D-engineers krijgen een Lenovo Yoga, die veel duurder is ($1.500) maar een stuk minder geliefd.
https://twitter.com/duncanbrandon/statuses/301768431504601089
4 reacties
Marco
Zo’n baas wil ik ook!
Barend
Volgens Apple was een iPad mini ideaal voor Valentijn hoop dat mijn baas ook de mail heeft gehad
ronald
Is je baas een beetje verliefd op je dan?
Nico
Waar werken 3500 mensen aan binnen linkedIn vraag ik me dan af?