iPhone is laatste ontbrekende puzzelstuk in Apple’s consumentenstrategie

De iPhone is het laaste, nog missende puzzelstuk in Apple's zorgvuldig geplande consumentenstrategie. Een schema legt uit op welke producten Apple het meeste geld verdient en hoe de producten met elkaar samenhangen.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

De website Gankyun heeft de marketingstrategie voor de iPhone in schema gezet. De iPhone blijkt daarin het laatste, missende puzzelstuk in een zorgvuldig samengesteld plan. Het artikel beschrijft welke producten geld opleveren voor Apple en hoe ze met elkaar samenhangen: de Apple TV is bijvoorbeeld geen kaskraker, maar het is wel een ingang naar de lucratieve iTunes Store. Het lachende poppetje in het midden van het schema is overigens niet Steve Jobs, maar jij, de gebruiker.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 4 februari 2013, 15:43
Categorie Apple
Onderwerpen apple, strategie

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.