Wel een iPhone-simkaart, maar geen iPhone 3G voor Duitse T-Mobile-klanten

Duitse T-Mobile-klanten die de iPhone 3G online hebben gekocht zitten met een probleem: ze hebben al wel een simkaart en betalen abonnementskosten, maar het toestel is er nog steeds niet.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

T-PunktOmdat de iPhone 3G uitverkocht is zitten duizenden T-Mobile-klanten in Duitsland met een probleem: ze hebben al wel een nieuwe simkaart ontvangen en er worden al abonnementskosten in rekening gebracht, maar het toestel laat nog op zich wachten. Het probleem speelt bij mensen die de iPhone 3G via internet hebben besteld en hun lopende contract hebben verlengd. T-Mobile gaat het goedmaken met een kadobon. In de voorwaarden van de Complete-abonnementen staat overigens ook, dat je extra kosten te maken krijgt, wanneer je de iPhone-simkaart in een andere telefoon wordt gebruikt.

Die voorwaarde wil T-Mobile schrappen: klanten mogen hun Complete-simkaart in elke telefoon gebruiken. De tegoedbon die de klanten krijgen is afhankelijk van het abonnement: wie een Complete-S-abonnement heeft afgesloten krijgt een tegoedbon van 30 euro per maand totdat de iPhone 3G geleverd wordt. Bij Complete M, L en XL zijn de vergoedingen respectievelijk 40, 50 en 60 euro per maand. Bij het goedkoopste abonnementen zijn daarmee de kosten afgedekt, bij de duurdere tarieven heb je toch nog wat onkosten. Het is nog onduidelijk hoe lang de klanten nog moeten wachten: T-Mobile rekent op wekelijkse bevoorrading maar kan geen exacte datum noemen. Eerst zullen echter de mensen die een voorbestelling hebben geplaatst worden afgehandeld.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 2 november 2009, 1:41
Categorie Providers
Onderwerpen abonnementen, duitsland, simkaart, t-mobile

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.