The Black App: eerste consumentennetwerk voor de iPhone

The Black App doet zich voor als het eerste consumentennetwerk voor de iPhone. Het aantal plaatsen is beperkt, maar als je je nu alvast inschrijft met achterlating van wat persoonlijke (marketingtechnisch handige) gegevens, hoor je op 5 juni wat The Black App precies is.

Black AppWat het is, zullen we op 5 juni pas ontdekken. The Black App is een nieuw sociaal netwerk voor de iPhone, gemaakt door Epic Apps. Op de website wordt onderstreept dat het om een consumentennetwerk gaat waarbij drie vormen van lidmaatschap mogelijk zijn: The Black App met maximaal 25.000 leden, The Gold App met maximaal 50.000 leden en The Silver App met maximaal 100.000 leden (hoewel tijdens het registreren toch de cijfers iets anders zijn: maximaal 100.000 voor Gold App en 150.000 voor Silver App).

Na het invullen van e-mailadres, land, geslacht, leeftijdgroep en jaarlijks inkomen sta je op de lijst. Volgens The Black App is het geen stunt, maar wat het wel is… geen idee. Ik heb me alvast geregistreerd voor The Black App, maar natuurlijk niet met het adres dat ik dagelijks gebruik. De geveinsde exclusiviteit van 25.000 leden is natuurlijk een truc om te zorgen dat mensen zich uit nieuwsgierigheid inschrijven en de persoonlijke gegevens die je moet invullen komen vast ook van pas. Voor wie juist daarom nog twijfelt: op 5 juni zullen we laten weten of The Black App alle ophef waard was.

Meer info en registreren: The Black App

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 13 april 2008, 11:17
Categorie Achtergrond
Onderwerp marketing

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.