The Daily W: Condé Nast's nieuwste iPad magazine
The Daily W is Condé Nast's nieuwste iPad magazine en exclusief voor de tablet geproduceerd. Het blad staat volledig in het teken van shoppen.
The Daily W is Condé Nast's nieuwste iPad magazine en exclusief voor de tablet geproduceerd. Het blad staat volledig in het teken van shoppen.
Conde Nast heeft het aantal tijdschriftabonnementen uitgebreid. Je kunt nu ook bij Glamour, Vanity Fair, Golf Digest en Allure een abonnement afsluiten van 15,99 euro per jaar. Wired, GQ en Self volgen later nog.
Een van 's werelds grootste tijdschriftuitgeverijen is van plan om in app-abonnementen te gaan aanbieden, zoals Apple dat wil. Volgende week zouden ze al van start kunnen aan met The New Yorker.
De Amerikaanse uitgever Conde Nast was een van de eerste uitgeverijen met iPad-tijdschriften. Ze brachten publicaties uit voor Wired, GQ, Vanity Fair, Glamour en The New Yorker, maar gaan het nu rustiger aanpakken omdat de verkoop tegenvalt.
John Squires, die namens News Corp, Conde Nast, Hearst en anderen bezig is om digitale tijdschriften te ontwikkelen, geeft zijn mening over de iPad.
GQ Magazine is vanaf nu ook op de iPhone te lezen. Dit mannenblad gaat van start met een opmerkelijk eerste nummer, waarin nogal wat bloot voorkomt. De pagina's zijn geoptimaliseerd voor de iPhone.
Uitgeversconcern Condé Nast gaat bezig met digitale tijdschriften. Mannenblad GQ is vanaf het decembernummer ook in een digitale versie op de iPhone te krijgen, voor 3 dollar per stuk. Er zitten allerlei extra's in, zoals video's, linkjes naar websites en koopknoppen.