Reacties voor: Waarom er geen iWatch komt (opinie)

Apple en Nike zijn bezig aan een smartband, geen smartwatch. De naam iWatch staat daarom ter discussie, vindt iCulture.
Lees het complete artikel → Waarom er geen iWatch komt (opinie)

Reacties: 13 reacties

  1. Misschien wordt het een smartband die de tijd weergeeft. En die toch wat andere functies heeft zoals berichten ontvangen. Siri verbeteringen zouden ook komen. En waarom zal er anders in de gelekte screenshots anders “watchutilities” app zijn aangetroffen. Met een icoontje dat verdacht veel op een horloge lijkt.

  2. Als hij niet komt zou ik er niet wakker van liggen. Ik heb al een horloge

  3. Ik wil een iRing! Lijkt me super handig! Met een klein joystickje ofzo

  4. Interessant om het zo te bekijken, men gaat er volgens mij bijna vanuit dat Apple komt met een horloge.

    We zullen zien wat er komt.

  5. iRing lijkt me het onwaarschijnlijkst. In hoeveel maten moet je die dan leveren?

  6. Ik heb een pebble watch. Veel beter als dat kan de iwatch niet worden

  7. @Richard: moest jij is weten hij kan veel beter Apple heeft magische vingers

  8. Ben het wel eens met dit stuk. Ik denk dat Apple en Nike samen veel kunnen bereiken.

  9. Ik hoopte en verwachte al een beetje dat het geen ‘watch’ zou worden maar een ‘band’. Ik zeg: JOEPIE!

  10. Indien te klein scherm, ben je er niets mee, want het kan onvoldoende informatie tonen….
    Indien te groot scherm, (waarop wel voldoende informatie kan), dan is niet echt “wearable”…
    Ik gok eerder op een band zoals de polar loop.

  11. Heb nog nooit zoveel onzin over de term “marketing” in relatie tot Apple gelezen als in dit stuk. De kracht van zowel Apple als Nike is dat hun “marketing” in werkelijkheid nogal wat meer is, en dus niet te benoemen is als losstaand iets. Productontwikkeling, onderzoek, merkontwikkeling, promotie, visie, strategie, klantenservice, etc, etc, komen bij deze bedrijven samen tot een geheel dat inderdaad blijkbaar onweerstaanbaar is voor de consument.
    Het feit dat anderen (lees: bedrijven) dit als “marketing” bestempelen is precies de reden dat het hun niet lukt om dit zogenaamde summum te bereiken.

  12. @Jan: zuurpruim

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.