Reacties voor: Volkswagen gebruikt iPhone voor augmented reality-proefritten

Volkswagen heeft een innovatieve reclamebanner gemaakt, waarbij je een gedrukte advertentie en een iPhone-app gebruikt om innovaties te zien.

Reacties: 10 reacties

  1. Wat een vet lange, trage uitleg dat filmpje. Dat had 10x zo snel gekund en veel mooier.

  2. Oh leuk, voor 1x. Daarna is het wel over. Je ziet toch niet iemand met zo’n krantje uitgebreid in de trein heen en weer gaan met z’n iPhone

  3. Er zit idd meer tijd en engineering in de app zelf dan wat je er eigenlijk mee kunt doen. Is hetzelfde of je programmeert een rekenmachine op een PLC ofzo waar je dan je tijd in steekt terwijl je evengoed gewoon je rekenmachine kan nemen en de berekening is direct gedaan.

  4. De persoon die dit heeft bedacht heeft goed werk geleverd! Beter dan die AR-kalender destijds van Audi, dat was onzin.. Maar Cruise Control betekend bij mij nog altijd dat je snelheid het zelfde blijft..
    Datgene wat ze demonstreren heet toch adaptive cruise control?

  5. Dit is nou mooie reclame. Doordat het zo inventief is het bereik van deze reclamecampagne erg groot, hij staat zelfs op een Nederlandse iPhonewebsite. 😉

    Hulde!

  6. Filmpje doet het nu niet eens

  7. Filmpje doet het niet op iPhone 🙁

  8. Het lijkt flink op een plaatje van een auto met een transparante achtergrond (camera).. boeiend zeg.

  9. Geweldig. ik vind dit een sterk voorbeeld van een advertentie waarbij getoond wordt hoe de fabrikant bezig is met nieuwe technologieen in te zetten. En dat kan op “de ouderwetse manier” ,dus zonder iPhone of zonder augmented reality. Maar ik ben juist gecharmeerd van deze manier. Prikkelend; en roept meteen de vraag op: wat kan er nog allemaal meer?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.