Reacties voor: Vodafone verhoogt databundels Red-abonnementen, stopt met Black en Smart

Vodafone komt op 10 juli met nieuwe abonnementen. De vernieuwde Red-abonnementen krijgen meer data, terwijl de Black- en Smart-abonnementen stopgezet worden.

Reacties: 42 reacties

  1. Belachelijk dat de bestaande klanten de verdubbeling niet krijgen….

  2. Dit betekend het einde van mijn Vodafone abo’s . Bestaande klanten betalen wel de hoofdprijs maar profiteren nooit van een eventuele update. Echt heel slecht! Ander familielid heeft t-mobile en profiteert wel regelmatig van updates, meer GB’s enz
    Vodafone ga je schamen!!

  3. Net vorige week verlengd. Ga dus van 24GB naar 40GB (via Ziggo combinatie). Top!

  4. Ik ben bij Vodafone weggaan vanwege dit soort praktijken. Ze komen wel eens achter behoud van bestaande klanten is goedkoper dan werven van nieuwe. Je zult maar net een contract voor 2 jaar hebben afgesloten.

  5. Ik lees nergens op de site van Vodafone dat dit alleen voor nieuwe klanten geldt. Wat is de bron van dat stukje? Of lees ik er langs?

  6. Origineel geplaatst door Jeroen
    Ik lees nergens op de site van Vodafone dat dit alleen voor nieuwe klanten geldt. Wat is de bron van dat stukje? Of lees ik er langs?

    De verhoging geldt alleen voor nieuwe klanten en verlengers. Bestaande klanten met een huidig Red-abonnement moeten dus verlengen of een nieuw abonnement afsluiten. Mocht je na 12 juni een Red-abonnement afgesloten hebben, dan kun je zonder extra kosten de nieuwe databundel krijgen. De prijzen voor de vernieuwde abonnementen blijven gelijk.

    Ik ben er blij mee. Heb straks 50GB te gebruiken in binnen- en buitenland!

  7. @Palmeg: Je kan gewoon bellen en je abo laten aanpassen, als je deze deal wil (uitzonderingen daar gelaten). Dus snap je probleem niet zo?

  8. @Mark: goed gevonden naar ik bedoel het nieuwsbericht op de site van Vodafone. Niet de tekst van iCulture.

  9. @Mark: Wat zijn de extra kosten? Hoeveel?

  10. @Menno: kan dat ja?

  11. Net gebeld me Vodafone;
    Het bericht had eigenlijk nog niet op de Vodafone website moeten staan.
    In het kort:
    De verdubbeling geldt alleen voor nieuwe(na 20 juni) klanten!
    Bestaande klanten kunnen verlengen of de rest van hun abonnement afkopen en het nieuwe aangaan. Dat is natuurlijk erg duur..

  12. Net gebeld met de vodafone dealer service. abbonementen zijn niet aan te passen alleen via vodafone NEXT maar dan dient het oude toestel afbetaald te worden en er een nieuwe toestel bij genomen te worden.

  13. Snap niet dat ze bij Vodafone zulke achtelijke figuren laten werken die deze abonnementen bedenkt. Je hebt allang geen goed netwerk meer, concurrenten hebben vele malen betere netwerk, veeel betere prijzen en abonnements vormen (unlimited), 20 gb internet sim only(zonder ziggo) voor 46 euro pm????? Hoe bedenk je het??? Voor de pijs krijg je bij andere providers een top toestel er bij! Dit is zelfmoord van vodafone

  14. In België gaat Proximus zijn abonnementen duurder maken en je krijgt er niet echt iets voor in de plaats 😏

  15. Deze keuze gaan ze wel voelen denk ik. T-mobile staat ze met open armen op te wachten

  16. Origineel geplaatst door Cihan
    Snap niet dat ze bij Vodafone zulke achtelijke figuren laten werken die deze abonnementen bedenkt. Je hebt allang geen goed netwerk meer, concurrenten hebben vele malen betere netwerk, veeel betere prijzen en abonnements vormen (unlimited), 20 gb internet sim only(zonder ziggo) voor 46 euro pm????? Hoe bedenk je het??? Voor de pijs krijg je bij andere providers een top toestel er bij! Dit is zelfmoord van vodafone

    Tmobile heb k jaren lang en k ben zeer tevreden ik betaal 39 euro maandelijk met toestel erbij heb maandje terug verlengt.

  17. Wil niet negatief doen, maar bel net met de klantenservice van vodafone krijg ik een meisje aan de lijn die helemaal van niks weet?! Ik neem aan dat Vodafone z’n medewerkers wel op de hoogte houdt van dit soort wijzigingen toch?? Niet best dit…..

  18. @Jeff: ik had precies het zelfde.

  19. @Lokker: Haha dat sowieso ben al jaren klant bij T-Mobile
    Werk zelf bij T-Mobile
    Heb de afgelopen 2 maanden veel klanten van vodafone gehad die graag wouden overstappen wegens een te schrale databundel
    Of wegens dat je als bestaande klant niet mee mag genieten van de nieuwe voordelen
    Vodafone snijd zichzelf hiermee echt in de vingers

    Maar als concurrent zijn we hier wel stiekem blij mee mag ik eigenlijk niet zeggen

  20. @Tane: Nou dan krijg je het ook !!
    Wel na 12 juni afgesloten.

  21. @Jeff: Dat ligt aan de medewerker zelf. Elke medewerker heeft vanochtend een bericht gehad met een nieuwe training die klaar stond voor de medewerkers, ze heeft dus haar werk niet gedaan.

  22. @Redbul: zit ook inmiddels meer dan jaar bij T-Mobile. Ben ook zeer tevreden

  23. Haha Vodafone… kansloos bedrijf met kansloze radiocommercials die zogenaamd grappig moeten zijn. Misschien dat ze daarom de hoofdprijs vragen.

  24. als je binnen 14 dagen migreert schijnt het gratis te zijn hoorde ik net van de zakelijke klantenservice. Je kan vanaf maandag doorverbonden worden naar de afdeling “Inlife migrations” om het te laten instellen.

  25. En zo’n antwoord krijg je van de webcare van Vodafone als je vraagt waarom het niet kan voor bestaande klanten. Als ik op zaterdag naar de winkel ga en maandag daarop gaat er een nieuw folder in, of krijg ik voetbalplaatjes, of chocopasta met naam.

    Met de mededeling dat je niet moet zeuren, want je krijgt korting op je abonnement en dubbele data vanwege Ziggo/Vodafone.

  26. Net met de klantenservice gebeld of dit ook geldt voor huidige klanten. Maar de mevrouw aan de lijn wist niets van nieuwe abbonementen, ik moest maandag maar terug bellen misschien dat ze dan meer wisten… goedzo vodafone

  27. In reactie op mijn vraag op Twitter kreeg ik te horen dat ik met een oude auto ook de nieuwe opties niet krijg.
    Top antwoord! Nog 9 maanden wachten en dan is het zeer waarschijnlijk… Dag Vodafone!!!

  28. Ben ik eindelijk blij dat ik dubbele databundel krijg dankzij de Ziggo/Vodafone actie!! Van 5GB naar 10GB. Loop de 5 euro korting mis per maand want dat geldt enkel voor de abonnementen die na een bepaalde datum zijn verlengd of nieuw zijn aangesloten.. en dan ook nog eens voor hetzelfde bedrag nu 10GB aanbieden, terwijl ik met Ziggo/Vodafone 20GB had kunnen hebben.

  29. Dit is al de tweede keer in een half jaar dat ze mij als bestaande klant (al zo’n 8 jaar) achterstellen. Wordt er wel een beetje moe van. De kans is weer een stuk gegroeid dat ik na dit abonnement overstap naar een andere provider.

  30. Bye bye Vodafone na 22 jaar stap ik over naar KPN.
    Ben het slechte bereik in sommige gebieden meer dan zat en als je erover belt met VF hebben ze daar net “altijd” storing.
    Scheelt trouwens ook nog eens serieus geld en krijg er meer voor ook!

  31. Ik heb onlangs (voor 1 juni) een 2-jarig Simonly abonnement afgesloten bij KPN. Dit is inclusief spotify, onbeperkt bellen/sms’en en 50GB Data te gebruiken in de hele EU voor slechts €33,00 per maand. Normaal gesproken kost spotify 10,00,- waardoor ik (voor mijn gevoel) slechts €23,00 euro p/m kwijt ben voor 50GB en onbeperkt bellen. Super deal toch!!

    *dit is in combinatie met KPN thuis, waardoor er een verdubbeling en korting geldt.

  32. Bye bye Vodafone, eerst verleng je vroegtijdig(+-december) en gelijk er achteraan worden de abonnementen voordeliger. Dus ben je als vaste klant de zak en dan nu verhogen ze de abonnementen behalve voor de vaste klanten.2x in een half jaar word je als vaste klant recht in je gezicht uitgelachen

  33. Zelfde prutsers als bij KPN vanaf maandag is voor mij ook dag KPN en welkom terug T-mobile!
    Ga nu €35 betalen maar vrienden app dus €5 extra korting dus €30 en alles onbeperkt dan ga je toch niet er dubbele betalen om bij Vodafone of KPN te blijven met hun Bundeltjes!

  34. Origineel geplaatst door Marvin
    @Lokker: Haha dat sowieso ben al jaren klant bij T-Mobile

    Werk zelf bij T-Mobile

    Heb de afgelopen 2 maanden veel klanten van vodafone gehad die graag wouden overstappen wegens een te schrale databundel

    Of wegens dat je als bestaande klant niet mee mag genieten van de nieuwe voordelen

    Vodafone snijd zichzelf hiermee echt in de vingers

    Maar als concurrent zijn we hier wel stiekem blij mee mag ik eigenlijk niet zeggen

    Tja, maar T-Mobile is ook niet de leukste voor z’n klanten….ik zeg het schrappen van de MB-verdeler. Daarom ben ik juist weer overgestapt naar VF, zij bieden nog wel een multi-sim aan (gratis bij Red Super). Zo zie je, niemand is perfect.

  35. Hmm net weggegaan bij t mobile door hun slechte netwerkdekking. Ze konden mij €5 korting per maand geven. Of direct opzeggen. Keuze was vrij makkelijk.

  36. Origineel geplaatst door Tim
    Hmm net weggegaan bij t mobile door hun slechte netwerkdekking. Ze konden mij €5 korting per maand geven. Of direct opzeggen. Keuze was vrij makkelijk.

    Waar woon je dan in godsnaam dat je nu nog slechte dekking hebt?!

  37. @Jan: volgens mij mag je het dan wel kostenloos opzeggen. Zij veranderen het namelijk!

  38. Dat doet KPN dan netter. Mijn bestaande abonnement werd afgelopen maand gewoon verdubbeld.

  39. Ik heb dus net gebeld met 0800 0200 976 en daar vertelde ze mij dat mijn abonnement zonder probleem omgezet kan worden naar RED5 zonder dat het mij per maand meer of minder gaat kosten. En dat de einddatum hetzelfde blijft.
    Mijn abonnement is van januari 2017.

  40. Zojuist mijn bestaande abonnement gewijzigd naar RED Super 5.
    Betaalde eerst 37 euro, nu 31 euro door Ziggo/ Vodafone actie.
    Meer data, en Europa bellen, voor minder geld.
    Blij met Vodafone.

  41. @Jeroen: Net gebeld en ze ontkennen dat je zonder abonnementswijziging over kunt. Helaas dus

  42. @P4Z: vrijdag ook gewoon omgezet naar een red 5 zonder extra kosten, dus ik zal de afdeling migratie nog maar een keer bellen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.