Reacties voor: Vodafone houdt datasnelheid op 3,6 Mbit/s

Vodafone heeft besloten de datasnelheid voor alle klanten te handhaven op 3,6 Mbit/s.
Lees het complete artikel → Vodafone houdt datasnelheid op 3,6 Mbit/s
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 42 reacties

  1. Vodafone heeft een hoop opzeggingen gekregen omdat ze de voorwaarden hebben aangepast en dan mag je per direct opzeggen. Dat zou ze een hoop klanten kosten. Dus dan breng je de boodschap positief dat ze in het belang van de klant doen. Eigen belang zou ik eerder zeggen. Eieren voor je geld kiezen.

  2. Ik heb mijn abo gisteren ook opgezegd nav dit bericht…
    Mogen ze handhaven uit voorzorg

  3. @Azamc – Er was geen aanpassingen in de bestaande voorwaarden. Deze zouden gelijkblijven tot aan verlenging. Dus mensen zouden eerder van plan zijn om na het contract een andere partij te kiezen.

    Goed van vodafone dat ze toch op de mooie snelheid blijven.

  4. Goed om te lezen dat dit soort snelheidsverlagingen direct door de klant worden afgestraft. Vodafone kan haast niets anders dan de huidige snelheid behouden.

  5. Kijk, dat zijn de betere berichten… De Vodafantasten weten de ommezwaai weer mooi te verwoorden, maar ze konden waarschijnlijk niet veel anders dan op hun schreden terugkeren na alle herrie in de tent. Fraai stukje bakzeil halen hahaha… Maar ja, heeft men echt serieus gemeend hier soepeltjes mee weg te komen dan?!? En zo ja, was dat dan een ouderwets staaltje van zelfoverschatting of het in ernstige mate onderschatten van de klanten?!? Wellicht een combi van beide plus iemand die op tijd wakker werd en een scherpe blik op de kassa… euh… naderende feestdagen had…

  6. Hmm wat ben ik blij dat ik maandag die tip had ingestuurd naar iphoneclub 😀

    Dankje wel iphoneclub mede dankzij jullie bericht heeft vodafone zijn snelheidsverlaging weer terug gedraaid

    THNX

  7. Ze durven wel:

    Hofker noemt de databundel tenslotte nog “een ideaal cadeau voor de feestdagen”.

    Pfttttttttttttt alsof het allemaal gratis is

  8. Mooi zooo 😀

  9. Had’k wel verwacht..

  10. Gelukkig, ik had namelijk net dinsdag mijn abo verlengd!

  11. Gelukkig! Heb gister online een abo bij Telfort aangevraagd, maar ga die gauw cancellen! (Ik heb immers nog niks getekend toch?)
    Ik wilde Vodafone maar was door die verlaging afgehaakt. Nu weer blij dat ik terug kan naar mijn eerste keuze!

  12. Mooi reclame stunt van Vodafone.

  13. @Azamc

    Voor de huidige klanten was het nooit veranderd hoor…
    Dus je contract per direct opzeggen is voor niemand aan de orde geweest.

    [spuit elf…]

  14. @teusz84.. niks getekend is geen contract.

    En ik ben blij dat ik vanochtend een uitgebreide brief naar Vodafone heb gestuurd. Ik ben ervan overtuigd dat deze de terugdraaing naar de oude snelheid heeft bewezenlijkt.

  15. Origineel geplaatst door mark
    @teusz84.. niks getekend is geen contract.

    En ik ben blij dat ik vanochtend een uitgebreide brief naar Vodafone heb gestuurd. Ik ben ervan overtuigd dat deze de terugdraaing naar de oude snelheid heeft bewezenlijkt.

    Waarcshijnlijk was dat de doorslag 😛

  16. Heb net gebeld met de Telfort klantenservice om het aangevraagde abonnement te cancellen, hoefde niet eens; ik ben afgewezen door hun risico analyse!? Iemand een idee hoe dit kan? Heb geen leningen of een BKR registratie ofzo… Maar goed in ieder geval een Telfort abo dus fijn naar Vodafone! Hopen dat dat wel goed gaat! 😉

  17. Origineel geplaatst door Thomas

    Origineel geplaatst door mark
    @teusz84.. niks getekend is geen contract.

    En ik ben blij dat ik vanochtend een uitgebreide brief naar Vodafone heb gestuurd. Ik ben ervan overtuigd dat deze de terugdraaing naar de oude snelheid heeft bewezenlijkt.

    Waarcshijnlijk was dat de doorslag 😛

    Inderdaad 😀

    Maar.. er wordt geluisterd, dat vind ik al heel wat!

  18. Vraag me toch af hoe het dan zit met dat nieuwe dataplan (hogere snelheid tegen hogere prijs) ; lijkt erop dat dit nog niet klaar op de plank lag want dat blazen ze heus niet zomaar af. Heeft er dus alle schijn van dat dit een overhaaste (adhoc) actie was.

    Volgend jaar zullen ze het heus nog wel een keer gaan proberen (maar dan met een iets minder grote terugval en tegelijkertijd het aanbieden van alternatieve dataplannen)

  19. in the uk is the slower speed free with the contract if vodafone here introduced the slower speed the the chances were the same as the uk where you pay the extra for the higher speed , so we could have missed out on free Internet thanks alot iphoneclub , one thing not reported here is that t-mobile are now in 3rd place again having lost so many customers , seeing as that company is in a way 2 companys then it’s a down point looks like us iPhone owners are keeping the poor network going ,who gave the tip in the first place? Was it t mobile ?

  20. Zucht, zou bijna denken dat dit een publiciteitsstunt was.
    Vodafone gratis vollop in beeld als de provider met de hoogste snelheid voor de beste prijs.

    De algemene voorwaarden zouden overigens niet veranderen hoor, alleen voor nieuwe aansluitingen (die kozen dan voor DIE voorwaarden). Voor bestaande klanten zou er niets veranderen.
    Zomaar de algemene voorwaarden voor iedereen veranderen is iets wat BEN en Telfort vroeger deden (met opzeggingen tot gevolg), daar zijn denk ik wel lessen uit geleerd.

    [Gaat nu weer z’n N95 8GB, met vodafone, als wifi hotspot gebruiken voor z’n iPhone 2G en MacbookPro. Mag eigelijk niet volgens de algemene voorwaarden, maargoed.]

  21. Origineel geplaatst door sondakika
    Mooi reclame stunt van Vodafone.

    precies.. even de snelheid omlaag schroeven.. aandacht krijgen van de pers. En weer terug opvoeren en ook gelijk laten zien hoe hoog ze wel niet zitten (weer terug op de maximale snelheid.) slim marketen.

  22. Eindelijk! Een bedrijf dat luistert naar haar klantreacties (n.a.v. een ‘foutje’ zullen we maar denken) maar er ook wat mee doet!

    Chapeau! Mag gezegd worden!

    Happy Vodafone klant

  23. Hmmm, dan wordt dat unlocked 3G verhaal toch wel interessant… 😉

  24. Hoe het ook zij….een zeer welkome stap! Ik was afgestapt van mijn plan om een Belgische simlockvrije Iphone te combineren met een 1-jarig Vodafone contract maar Vodafone is back in the running!! B’vo…

  25. Origineel geplaatst door teusz84
    Gelukkig! Heb gister online een abo bij Telfort aangevraagd, maar ga die gauw cancellen! […]
    Ik wilde Vodafone maar was door die verlaging afgehaakt. Nu weer blij dat ik terug kan naar mijn eerste keuze!

    Huh?! Wat ga je nou doen? Cancellen of toch wél Vodafone? 😛

  26. iam also happy as well mobile tv would not work on a lower speed , now hope t mob listen and improve the 3g coverage for iPhone and normal users or they will have a chance they will be sold in 2009.loosing nearly a million customers in the last 4 months is not a good sign for any network

  27. Origineel geplaatst door zmeer
    in the uk is the slower speed free with the contract if vodafone here introduced the slower speed the the chances were the same as the uk where you pay the extra for the higher speed , so we could have missed out on free Internet thanks alot iphoneclub , one thing not reported here is that t-mobile are now in 3rd place again having lost so many customers , seeing as that company is in a way 2 companys then it’s a down point looks like us iPhone owners are keeping the poor network going ,who gave the tip in the first place? Was it t mobile ?

    WTF 😕
    Maybe if you write this again in proper English (you know, with punctuation, Uppercase letters and frivolous stuff like that) someone here will understand what you are talking about…? Though my guess is it probably still wouldn’t make much sense.

  28. toon weer mooi aan dat vodafone geen idee heeft wat de klant wil en zomaar wat deed. Je doet toch eerst gedegen onderzoek voor je dit soort knopen doorhakt?

    Nu komen ze met hangende pootjes terug op hun besluit. Ze verpakken het met een mooi marketing praatje en iedereen is weer tevreden. Ondertussen is de naam vodafone weer tig keer genoemd.

    Reclame reclame

  29. Vodafone luistert naar de markt.
    Als KPN dat voorbeeld nou eens zou volgen?
    Zij blijven volhouden aan die onwerkbare download snelheid, zeker voor een iPhone!

  30. De klant is Koning, dus die gooi je gewoon een volle slabak in zijn gezicht met de opmerking “sorry, ik dacht dat u sla bij het eten wilde” en vervolgens komt de marketeer die meldt dat dit incident maar weer bewijst hoezeer de kwaliteit van goede salade op prijs gesteld wordt, de slasaus uit de koninklijke kraag vegend.
    Vodafone, hofleverancier in pure ongeliktheid.

  31. Origineel geplaatst door sNicker

    Origineel geplaatst door teusz84
    Gelukkig! Heb gister online een abo bij Telfort aangevraagd, maar ga die gauw cancellen! […]
    Ik wilde Vodafone maar was door die verlaging afgehaakt. Nu weer blij dat ik terug kan naar mijn eerste keuze!

    Huh?! Wat ga je nou doen? Cancellen of toch wél Vodafone? 😛

    Ga dus morgen Vodafone abo afsluiten, omdat de snelheid weer ‘normaal’ is. Aangezien Telfort met z’n 768kb/s beter is dan Hi en dergelijke was dat mijn 2e keuze… Maar nu dus weer Vodafone!

  32. @FVK
    Precies, dit is alles behalve een goede marketingsstunt. Een negatief bericht blijft veel langer hangen en heeft een veel grotere impact dan een positief bericht.
    Wat vodafone hier doet is alleen maar damage controle.
    De heren en dames marktiers hebben in elk geval geen goed haalbaarheidsonderzoek gedaan.

  33. a Dutch retard on this site 🙁 Internet is included in the standard contract for free it is a low speed , for the faster 3.6 you pay extra ,now watch teletubbies on BBC tv to learn basic English :/

    Origineel geplaatst door sredlums

    Origineel geplaatst door zmeer
    in the uk is the slower speed free with the contract if vodafone here introduced the slower speed the the chances were the same as the uk where you pay the extra for the higher speed , so we could have missed out on free Internet thanks alot iphoneclub , one thing not reported here is that t-mobile are now in 3rd place again having lost so many customers , seeing as that company is in a way 2 companys then it’s a down point looks like us iPhone owners are keeping the poor network going ,who gave the tip in the first place? Was it t mobile ?

    WTF 😕
    Maybe if you write this again in proper English (you know, with punctuation, Uppercase letters and frivolous stuff like that) someone here will understand what you are talking about…? Though my guess is it probably still wouldn’t make much sense.

  34. te laat, ik heb vodafone nu al stopgezet en een telfort abo afgesloten.

  35. Origineel geplaatst door rene
    te laat, ik heb vodafone nu al stopgezet en een telfort abo afgesloten.

    Hoe dan? Had je al een aflopend abo?

  36. hoop dat KPN de voorwaarden gan aanpassen, kan ik teminste over naar een provider die mij de iPhone levert.

  37. Vodafone heeft (ook niet als ze de verlaging zouden hebben doorgevoerd) de voorwaarden niet aangepast, iig niet voor betaande abonnees, en niemand heeft dus reden tot contractopzegging.

    Broodje Aap verhalen.

  38. Het is nooit een reden geweest om op te zeggen, er werd namelijk alleen voor NIEUWE en VERLENGENDE klanten verlaagd. Niet bestaande. Dus als je verlengen zou wist je dat je lager ging. En met tekenen ga je accoord.
    Mensen hechten waarde aan de snelheid, niemand is tot nu toe sneller, en dat vinden mensen toch een pre, ook de talloze Supersim klanten met een IPhone.
    Als men zou kunnen kiezen had niet tmobile zoveel klanten. Die zijn trager en (naar mijn mening) slechter.

  39. aardig stukje publiciteit op deze manier….

  40. Conclusie:

    1) Vodafone doet maar wat. Goed zo, en nou niks meer aan veranderen jongens!
    2) zmeer doet zich graag voor als zijnde brits, maar is gewoon een 14 jarige puber, geboren en getogen in Tietjerksteradeel.

  41. ik ben het eens met sjaak, behalve dan dat er in Tietjerksteradeel naast beter Engels ook nog eens Fries en beter Nederlands gesproken wordt dan de meeste reacties alhier…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.