Reacties voor: Vodafone laat klanten nationale bundel ook in Europa gebruiken

Ook bij Vodafone kun je straks je eigen bundel in Europa gebruiken. Internet en belminuten in abonnementen die vanaf 21 november afgesloten worden, kun je dan in meer dan 40 Europese landen gebruiken.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 21 reacties

  1. Nu T-Mobile nog.

  2. Voor zakelijke abonnementen geldt dit al vanaf 10 oktober. En het gaat direct in. Ik heb namelijk gister verlengd en kan nu al onbeperkt in het buitenland bellen, sms’en en internetten uit me bundel.

  3. En daarom valt kpn tot nu toe voor mij af vanwege die 60 dagen(werk veel in het buitenland). Ben benieuwd wat de voorwaarden zijn van Vodafone!

  4. En de smart abonnementen? Doen die niet mee?

  5. Nieuwe abonnees en verlengers, terwijl een half jaar later iedereen zou mogen. Waarom nog dat onderscheid??

  6. Ik heb een red abbo met onbeperkt bellen en sms’en. Dat geldt dan neem ik aan ook als ik buiten NL ben?

  7. Origineel geplaatst door Cihan
    Nu T-Mobile nog.

    Exact, ik hoop dat die snel zullen volgen. En dan ook met de huidige abonnementen.

  8. Als mensen net een Abbo hebben afgesloten of een jaar oud is, geld dit niet?
    Begrijp ik dit goed?
    Puur en alleen voor nieuwe en verlengende abonnementen?

  9. Dit is kennelijk een lekkermakertje om nieuwe abonnees te lokken. Bestaande (jarenlang) trouwe klanten laten ze in hun sop gaarkoken.

  10. @Peter: We kunnen wel 1 hele euro korting per maand krijgen bij verlenging…

  11. @Cihan: Je kunt alles zeggen, maar T-Mobile was juist de allereerste hiermee! Je hebt bij onbeperkt bellen 120 minuten die je kan spenderen in/naar de EU (als je 120 min. hebt dan is het gedeeld bruikbaar). Qua internet zijn ze wat bescheiden inderdaad (zo heb ik 250MB bij mijn 6GB-bundel), maar hierin waren zij ook al de eerste. We mogen dus niet klagen!

    Vodafone is trouwens best zuur, het is alleen voor de nieuwe en verlengende abonnementen. Ze doen alsof het heel wat is, terwijl de wetgeving al over een halfjaar ingaat….

  12. @Ernst: precies dat hoop ik ook. En net zoveel landen als Vodafone.

    @Asrael: je hebt gelijk maar toch is nu vodafone ineens veel aantrekkelijker geworden. Je eigen bundel is nu bijna in alle landen waar je komt gewoon bruikbaar. Dat is toch wel een verschil met wat T-Mobile bied. Maar voor de rest ben ik een zeer tevreden T-Mobile klant:)

  13. Dit is zuur. Contract (Red) voor vervroegde verlenging om 17.04 afgesloten. Nieuwsbericht 17.35. Voor het tekenen nog gevraagd hoe dat zat: ‘geen idee’.

  14. Origineel geplaatst door Peter
    Dit is kennelijk een lekkermakertje om nieuwe abonnees te lokken. Bestaande (jarenlang) trouwe klanten laten ze in hun sop gaarkoken.

    Omdat het alleen beschikbaar is voor alle Red en Black abonnementen die per april 2016 zijn ingegaan. Zodra jij voor de huidige Red abonnement kiest dan kan jij daar ook gebruik van maken. 😉

  15. Net gebeld met zakelijke klantenservice. Volgens Myrthe gaan de nieuwe tarieven vanaf 21 november in, ook voor bestaande klanten. Dus dan zou ik automatisch van de nieuwe tarieven gebruik gaan maken. Eerder activeren kon niet.

  16. @P4Z: Ik kreeg na 8 jaar lid te zijn wel 2 hele euro korting, dus in plaats van 53 euro per maand betaal ik nu 51 euro.
    Volgend jaar mei loopt die af en mijn Iphone 6 is nog prima, ik heb leuke simonly abbo van ziggo gezien voor 10/15 euro per maand.

    Aangezien ik ook ziggo thuis 5 euro korting plus wat extra data ofzo.
    En op het vodafone netwerk wat mij verder prima nu al weer 9 jaar bevalt, dus straks na 10 jaar wissel ik voor het eerst van provider :P.

  17. @Bas: Mooi! Maar hoe weet je dat? Ik heb begin oktober verlengd, Red Business, wacht nog op telefoon, maar Vodafone kan zelf niet vertellen of ik hier gebruik van kan maken of niet. Ik moest haar zelfs vertellen dat niet om zomer 2017 ging, maar om komende november.

  18. Origineel geplaatst door Peter
    Dit is kennelijk een lekkermakertje om nieuwe abonnees te lokken. Bestaande (jarenlang) trouwe klanten laten ze in hun sop gaarkoken.

    Dat is mij nou ook altijd een doorn in het oog.

  19. Ik vind het raar dat er 15 euro betaald moet worden om het abonnement over te zetten naar een “EU” abonnement

  20. Heb gebeld en met klantenservice & met de afdeling migraties ( die abonnementen om kunnen zetten ) gesproken.
    Als je nu een abonnement afsluit heb je gewoon mazzel.

    Ben je al sinds jaar en dag klant van Vodafone dan heb je pech en moet je € 25.= betalen voor administratiekosten + het resterende bedrag dat je nog voor je telefoon verschuldigd bent betalen.

    Zeer vreemd verhaal, ik ga er in elk geval niet voor.

  21. @Linda Manzaneque: Ik heb alles goed doorberekend en betaal inclusief afkoop voor mijn GSM en de € 25 eenmalige kosten ongeveer hetzelfde als voor het huidige abonnement voor de rest van mijn looptijd (nog 11 maanden).
    Met het nieuwe abonnement kan ik wel vanuit mijn bundel in Europa bellen, sms-en en internetten. Dat scheelt mij € 2 per dag in het buitenland (waar ik vaak ben).
    Plus de extra kosten als ik buiten de bundel kom, hetgeen mij regelmatig overkwam met die 35 Mb…….
    Goede deal dus volgens mij!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.