Reacties voor: Vodafone belooft sympathiek gebaar aan klanten

Vodafone belooft dat klanten die door de storing zijn getroffen, kunnen rekenen op een "sympathiek gebaar". Wat dit precies zal zijn, vertelde Vodafone nog niet. De storing zorgt sinds woensdag 4 april voor problemen in de Randstad.
Lees het complete artikel → Vodafone belooft sympathiek gebaar aan klanten
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 54 reacties

  1. Zeker weer gratis SMSjes, aangezien iedereen dat toch vaak al in de bundel heeft, scheelt ze weer duiten. En 2 keren dat het hiervoor is gebeurt(jaja dit is de 3e keer alweer), was dat ook de lullige compensatie. Laat mij gewoon minder betalen inplaats van meer gebruiken, want ik heb mijn bundel al op maat gemaakt. Maar dat weten ze zelf ook heel goed. Ik vind het slecht dat een brand een bedrijf meteen lam legt, laat staan de frustratie van mobiele onbereikbaarheid en de onbereikbaarheid van famillie en vrienden om je heen!

  2. Ik heb heel de dag wel bereik volgens mijn iPhone.
    Maar een gesprek voeren of een smsje versturen zit er helaas niet in.

  3. Bij de volgende storing gratis kunnen overschakelen naar het netwerk van KPN of T-Mobile lijkt mij beter dan een compensatie als ‘1000 gratis sms’, ‘100 gratis belminuten’ of ‘100MB internet’. Want als je dit doet kan je er zeker van zijn dat het netwerk binnen no-time weet overbelast is…

  4. @Jeffrey: Volgens mijn iPhone heb ik ook 100% bereik terwijl ik geen sms’jes binnenkrijg. Ik woon helemaal in het zuiden…

  5. ik heb geen Vodafone.

  6. Hier in het zuiden hebben er anders ook genoeg mensen last van (regio den bosch). Krijg bij een groot aantal Vodafone klanten te horen dat alle lijnen bezet zijn. En dat is al heel de dag.

    Krijgen niet klanten ook compensatie? Zal wel niet, maar toch erg dat deze brand zo’n impact kan hebben anno 2012.

  7. gratis nieuwcontract met andere prijzen 😉
    hier in den haag wel netwerkt maar bellen of sns homaar.

  8. Alleen maar de klanten? Communicatie met verschillende (staats)bedrijven (DigiD) lag gewoon plat: het hele land is hierdoor getroffen 😐

  9. Ik ben benieuwd 🙂 Wij hebben een zakelijk contract met Vodafone voor aardige wat aansluitingen. Alles flat-fee dus gratis sms, internet of bellen hebben wij niet zoveel aan. Daarnaast vind ik het sowieso wel goed wat ze doen hoor. Ze zijn open en eerlijk en ik heb wel het idee dat ze hard aan het werk zijn om het weer werkend te krijgen. Daarnaast vind ik de reactie van de meeste mensen zwaar overdreven. Vodafone kan hier toch helemaal niets aan doen? De brand is niet eens in hun pand ontstaan. Een back-up systeem met een capaciteit als deze lijkt me dan ook niet zomaar even gerealiseerd. Daarnaast wil niemand meer betalen, maar dit soort kosten voor een dergelijk backup systeem moeten toch door iemand gedragen worden en waarschijnlijk zal dat de klant toch zijn 😉

  10. @ismail: Overschakelen naar andere netwerken zou ik een slechte zaak vinden. Had je maar moeten bedenken voor dat je een abonnement afsloot. Als iemand zo nodig goedkoop uit wil zijn? Prima! Maar dan achteraf niet zeuren dat de provider last heeft van storingen.

    Ben zelf tenslotte niet voor niets overgestapt van T-Mobile naar KPN.

  11. Zie ik daar nou een sneak peak van de nieuwe iCulture app? 😀

  12. @Frank van Manen: Goedkoop uit willen zijn? Alle providers die een iPhone met abonnement aanbieden zijn bekant even duur, ik begrijp je punt niet… Daarnaast heeft Vodafone meestal goede dekking met internet en bellen/smsen. De brand is niet eens in het pand van Vodafone veroorzaakt, zoals hiervoor al vermeld is, maar toch vind ik meer dan 24 uur toch erg lang. Anno 2012…

  13. @terence: Ja dat zie je inderdaad. Ten minste, ik wel in elk geval.

  14. Iculture app! Meer info please!

  15. Gratis sms’jes! Joehoeeee!

  16. Heb ook last van en woon in het noorden

  17. Jaja, Rotterdam, Den Haag en Kennemerland dus..
    Nou gister in Noord-Holland de hele dag niet kunnen bellen binnen het gebied A7(Purmerend-Middenmeer) – N248 (Middenmeer-Schagen) – N9 (Schagen-Alkmaar) – N244 (Alkmaar-Purmerend).
    Dat is dus bijna alles boven Amsterdam (veel hoger dan Schagen hoef je geen Vodafone abbo te hebben want daar is de dekking sowieso waardeloos).

  18. Ik in Limburg had er toevallig ook last van!

  19. @lauw: ik vind het hier wel goed hoor.. normaal …
    heb niks te klagen over het bereik (den helder)

  20. Kom maar met aantrekkelijkere abonnementen, scheelt je anders nog meer klanten.

    Sympathiek (of luisteren naar je klanten) zat er eerst ook niet in. Zuigers

  21. Goede vergoeding? Hmmm….twee dagen geen roaming kosten in de maanden juli en augustus!

  22. Nou, hier in Zwolle is het ook raak hoor. Niet alleen in de randstad!

  23. Ik heb heel de dag wel bereik volgens mijn iPhone.
    Maar een gesprek voeren wil soms niet, sms’jes van gisteren heb ik niet ontvangen en mensen klagen ook dat ze me niet kunnen bereiken.
    En ik zit NIET in de Randstad, wel in Groningen en Friesland!

  24. Nergens last van hier in regio Eindhoven

  25. Ik woon in Rotterdam en ik heb al 2 dagen amper bereik en met af en toe 1 streepje bereik kan ik niets. Zelfs als ik op vakantie ben in de bergen ben ik beter bereikbaar xD

    Ik ben wel tevreden met Vodafone. Dit kan gebeuren. Zelf ondervind ik geen schade

  26. Ik heb geen bereik internet in utrecht, hilversum, amersfoort en omstreken. Smsjes van gistermiddag stromen nu mijn smsbox binnen. Het is handig als ze niet alleen kijken naar den haag en omstreken, maar dat ze beseffen dat dit iedereen stoort!!

  27. Sympathiek gebaar lol..
    Voor diegene die een vodafone abonnement hebben raadt ik aan om niet zo maar akkoord te gaan met een kleine vergoeding of extra bel minuten. Sterker nog ik zou aangeven dat je enkele duizenden euro’s verlies hebt gemaakt door dit grapje..
    Waarom liegen? Ik ben zelf geen voorstander om te liegen of bedrijven op te lichten echter bij banken, verzekeringsmaatschappijen, telefoonmaatschappijen etc ben ik volledig omgedraaid.
    Vodafone, t-mobile, KPN zijn allemaal bedrijven die in een zo kort mogelijke tijd enkele miljarden willen verdienen.. Er wordt bijvoorbeeld bezuinigd op back up systemen, creeeren van een goed bereik, 4g netwerk etc. Onder het mom van.. Innovatie? No way det kost geld! Zo lang er prijsafspraken gemaakt kunnen worden en mensen blijven betalen zal er qua performance niks veranderen.. Grootste gross van de bedrijven kan hierin worden meegenomen aangezien winst vaak toch het belangrijkst is.. Zodra de markt in handen is houdt de innovatie op.. Dus pak die kans en maak Vodafone met de grond gelijk. 1 persoon kan niet veel maar enkele duizenden.
    Misschien ben in wel een zeikerd maar het is niet normaal dat de abonnementsprijzen in 4 jaar tijd ongeveer 3x zo duur zijn geworden terwijl je het tegenovergestelde verwacht..

  28. Hier (Alkmaar) alleen bellen. Soms sms.

  29. iPhoneclub, waarom maken jullie ook geen iCulture app? Handig, hoef ik niet telkens op de computer te kijken om een duidelijk overzicht te krijgen.
    Goed idee? Ha ha

  30. Randstad?
    Ik heb hier in zuid Gelderland dan wel weer bereik, maar géén internet in ieder geval.
    En de smsjes komen ook niet allemaal aan.

  31. Het probleem lijkt zich toch niet alleen tot de Randstad te beperken. Hier in het midden van het land heb ik er ook last van. Straks ff ook in Brabant proberen. Ik internet nu met de iPad metde iPhone als hotspot.

  32. Zullen ze wel weer t dubbele aan bel min enz geven de volgende maand. Erg gul want 9 van de 10 mensen gebruikt nooit zijn/haar bundel op

  33. Zoals gewoonlijk reageren de meesten inderdaad weer zwaar overdreven en zonder enige vorm van begrip. Dat zo’n grote brand het halve netwerk platlegt is logisch, onvoorzien en vooral niet op in te spelen. Als jouw huis affikt, dan heb je toch ook geen directe backup. Het is al erg genoeg en de kosten die het met zich meebrengt om het te herstellen zullen niet gering zijn. Laten we dan vooral met z’n allen geen begrip tonen en vooral veel. zout op de wonden strooien.

  34. Gratis smsjes of belminuten zit niemand op te wachten, maar ze zullen het toch gaan zoeken in compensatie ze geen harde kosten oplevert.

    Toch vreemd, dat mobiele netwerken niet redundant zijn uitgevoerd zodat een uitvaller direct wordt overgenomen door een alternatief systeem.

  35. Origineel geplaatst door Ronald
    Als jouw huis affikt, dan heb je toch ook geen directe backup.

    Als ik miljonair was zou ik wel een directe back-up hebben 🙂

  36. Kun je zien hoeveel er al zijn verslaafd aan hun mobiel
    Haha

  37. Kan Vodafone toch niks aan doen? Een sorry voldoet toch ook wel.

  38. Hier nog altijd helemaal niets niet bellen niet sms’en nada noppes nix

  39. Snap niet dat iedereen zo zeurt als ze een paar dagen niet kunnen bellen met hun mobiel.

  40. Vodafone vodafone werkte redelijk, Vodafone van en naar andere netwerken gewoon niet. Vaste telefonie van vodafone precies het zelfde.
    Ik vind het zeker aan vodafone toe te rekenen dat er hier singlepoint of failure opgaat. Zeer kwalijk.

  41. @Ruben: Je haalt de woorden uit me mond! Je hoort anno 2012 alleen nog maar “Service moet beter en vooral gratis!”.

    Ik wil graag nog een huis, mocht deze afbranden.
    Betaal je mee? Ik kan het antwoord dan al raden…

  42. Ook hier in het noord-westen van friesland niet de mogelijkheid om te bellen. Wel mobiel internet hier.

  43. Daarvoor ben je verzekerd!!

  44. Woon in het noorden (drenthe) en heb ook al een paar dagen storing.. Sommige smsjes komen niet aan, en internet doet het sowieso niet.. Heb een zakelijke aansluiting, hoop dat het morgen over is.. Ben benieuwd wat de compensatie zal zijn?? We
    wachten af..

  45. Nu nog steeds een probleem; geen service, en zeker geen 3G
    21.37 uur

  46. Origineel geplaatst door Ronald
    Zoals gewoonlijk reageren de meesten inderdaad weer zwaar overdreven en zonder enige vorm van begrip. Dat zo’n grote brand het halve netwerk platlegt is logisch, onvoorzien en vooral niet op in te spelen. Als jouw huis affikt, dan heb je toch ook geen directe backup. Het is al erg genoeg en de kosten die het met zich meebrengt om het te herstellen zullen niet gering zijn. Laten we dan vooral met z’n allen geen begrip tonen en vooral veel. zout op de wonden strooien.

    De kosten voor het herstellen gaan wij betalen, en de kosten van de klanten die ik mis gaan ik ook betalen…Begrip voor Vodafone?
    Als mijn kantoor affikt heb ik wel degelijk een backup, mijn medewerkers nemen hun laptop mee naar huis en als er geen inet is omdat eea affikt zijn er altijd nog dongels! Zout op wonden strooien….als zakelijke klant voel ik me redelijk in de kou gezet! (ook al belooft men om zakelijke klanten voorrang te geven!)
    En dan het gelul dat het alleen in de Randstad is, dit betekent vast dat hier in het Noorden geen recht op compensatie is!

  47. Ik weet niet hoe ze gaan doen tegenover mensen zoals ik (doven). Ik heb geen belminuten en smsbundel nodig. Met mijn 1GB bundel jaag ik zo’n 800mb per maand doorheen. Misschien 1 of 2 maanden zonder kosten?

    Ik heb hier volle strepen maar toch kan ik niets doen, geen 2g of 3g verbinding.

  48. Origineel geplaatst door Frank van Manen
    @ismail: Overschakelen naar andere netwerken zou ik een slechte zaak vinden. Had je maar moeten bedenken voor dat je een abonnement afsloot. Als iemand zo nodig goedkoop uit wil zijn? Prima! Maar dan achteraf niet zeuren dat de provider last heeft van storingen.Ben zelf tenslotte niet voor niets overgestapt van T-Mobile naar KPN.

    Vodafone heb ik puur zakelijk gekozen, ik had gister een afspraak, maar door geen bereik stond ik er wel en mijn klant niet. Heeft niets met goedkoop abonnement te maken, dus geen onzin vertellen!

    Als het zoiets betreft ben ik wel voorstander van overschakelen. Zeker zakelijke gebruikers lopen een hoop mis zo. Zelfs een mail van potentiële klant gehad, kon niet bellen, want vast op mobiel van vodafone werkte ook niet.

  49. Volgens mij is het geen app hoor die iculture als hè naar de homepage gaat en drukt op zet in beginscherm krijg je hetzelfde icoon

  50. Vodafone is net zo duur als Kpn. Dus doe ff normaal. T-mobile is een goedkoop shit netwerk. @Frank van Manen:

  51. Sorry maar ik heb hier in Rotterdam nieteens service gehad. Betaal ze flink wat per maand en het wordt elk jaar telkens duurder. Ik woon in een studentenhuis en mn 2 huisgenoten hebben ook allebei vodafone, mocht er iets gebeuren kunnen we ‘s nachts gaan proberen bij de buren aan te bellen ofzo want 112 kon je nieteens bellen! Dat vind ik nog veel slechter dan nieteens kunnen bellen/smsen, vind ook dat de andere providers in ieder geval de toegang tot 112 mogen verlenen (en dan moeten ze niet zeiken over technische problemen want had ik mn simkaart uit mn telefoon gehaald dan kom het ineens wel)

  52. Ik wil een gratis iPhone5 ter compensatie. Voor minder doe ik het net.

  53. Mijn Man stuurde mij 1 sms’je en ik kreeg er in de loop van 24 uur 8 binnen!!!! Moet hij deze nu ook allemaal betalen? Werkelijk wat een bende anno 2012

  54. Het is toch van de zotte met Vodafone!
    We mogen van 2 t/m 5 mei gratis bellen en sms-en… nee wat geweldig, deze sigaar zit al in mijn eigen abonnementendoos…
    Bedankt Vodafone, echt een mooi gebaar, zal ik ook een gebaar maken?
    Dan geef ik jullie vanuit mijn eigen collectie een volle hand lucht, nou is dat niet mooi?!
    Zorg er voortaan voor dat je een goed werkend backup-plan hebt, jullie verdienen al jaren meer dan voldoende aan ons! Na 17 jaar ga ik nu toch maar eens serieus kijken naar een andere belco…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.