Apple Watch Series 7 roestvrij staal

Reacties voor: Eindelijk: Vodafone biedt per direct support voor 4G Apple Watch

Vodafone heeft aangekondigd per direct de 4G Apple Watch te ondersteunen. Lange tijd was Vodafone stil rondom de Apple Watch Cellular, maar nu is het hoge woord er eindelijk uit. Je hebt hier Vodafone OneNumber voor Apple Watch voor nodig en hier lees alle details.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 52 reacties

  1. Ik ben toevallig puur om deze reden van Vodafone Red kleinzakelijk Unlimited naar KPN kleinzakelijk unlimited overgestapt. Mijn geduld is op.

    Andere voordelen:
    – was voor mij goedkoper (contract 1mnd)
    – 50gb ipv 40gb in EU
    – data delen met goedkope ipad sim
    – iphone visual voicemail

    Ik heb het vodaphone ook laten weten dat dit de reden was.

  2. Vind het sowieso schrijnend dat er zo weinig aanbieders zijn voor de eSIM op de iPhone en Apple Watch..

  3. Onlangs inderdaad zelfde antwoord gehad. Als ik als gezin met Red Together icm Ziggo niet zo goed uitgeweest was (en overstappenincl. TV niet zo’n gedoe), was ik naar T-Mobile overgestapt. Had ik ook weer Visual Voicemail gehad… (of is die inmiddels ter ziele?).

  4. Origineel geplaatst door Lud70
    Onlangs inderdaad zelfde antwoord gehad. Als ik als gezin met Red Together icm Ziggo niet zo goed uitgeweest was (en overstappenincl. TV niet zo’n gedoe), was ik naar T-Mobile overgestapt. Had ik ook weer Visual Voicemail gehad… (of is die inmiddels ter ziele?).

    Hier idem dito en daarom maken ze geen haast, want ze weten dat we toch wel blijven. 🙄

  5. Als ik aan een nieuwe Apple Watch toe ben dan stap ik ook over.

  6. Belachelijk dat Vodafone hier geen concreet antwoord op kan geven. Ik heb de series 7 met LTE sinds release maar kan er gewoon geen optimaal gebruik van maken. Ik denk dat het voor mij na 20 jaar Vodafone ook eens tijd wordt om over te stappen.

    • Inmiddels al een kleine twee maanden overgestapt naar KPN mobiel en glasvezel en heel tevreden, vooral prijs technisch in verhouding met Ziggo.

  7. Heb pas een nieuwe Apple Watch Ultra gehaald en zit bij Vodafone maar als ik dit zo lees ga ik overstappen naar KPN.
    Meer GB in de EU.
    iPhone visual voicemail
    Apple watch ultra ondersteuning voor data delen.
    Dan komt er nog is bij dat toen ik iets gewijzigd had bij Vodafone dat ze er een grote zooi van hebben gemaakt.
    Vodafone is niet meer wat het is geweest, dus dan maar van Vodafone naar KPN en van Ziggo naar KPN.
    🙂

  8. Al anderhalf jaar plezier van mijn applewatch 4g. Lang leve T-Mobile. Als je nu als provider nog niet mee doet, heb je gewoon schijt aan de klant.

  9. Als Vodafone/Ziggo ergens NIET op let zijn het de wensen van hun klanten. In andere landen kan Vodafone wel een Apple Watch ondersteunen. Vodafone/Ziggo heeft volgens hun eigen reclames ‘het meest moderne netwerk’ maar een Apple Watch ondersteunen kan het niet. Gek genoeg kunnen T-mobile en KPN dit wel. Blijkbaar loopt het mobiele Vodafone/Ziggo netwerk hopeloos achter.

    Bij mij is de grens m.b.t. het door Vodafone/Ziggo negeren van de wensen van hun klanten bereikt. Eén Vodafone red abonnement is in Januari jl. al beëindigd en als medio November geen datum bekend is wanneer Vodafone NL de Apple Watch gaat ondersteunen gaat het andere Red abonnement (na 25 jaar) er samen met het Ziggo alles-in-een abonnement uit. Vodafone/Ziggo zal hier ongetwijfeld niet wakker van liggen maar als er maar genoeg klanten weglopen dan gaat het daar wel pijn doen.

  10. Nog een paar maanden wachten, dan loopt mijn contract bij Vodafone af. Heb dan twee jaar geduldig gewacht. Vodafone profileert zich als premium provider. Dan had je al lang in deze service moeten voorzien. Veel betalen voor een provider die alsnog niet in nieuwe technieken investeerd. Reden om over te gaan naar de concurrent!

  11. Het is gewoon simpel. T-Mobile kreeg alleenrecht voor het eerste jaar. KPN en T-Mobile voor het tweede jaar. Dus ik ga er zelf vanuit dat Vodafone in Oktober met het aanbod gaan komen omdat dan in NL het derde jaar in gaat.

    Gecreëerd door SI (simple intelligence).

  12. Tele2 doet helemaal niet aan e-sim . Dus als je wel een e-sim wil laat tele2 dan links liggen. Tele2 heeft zijn handen al vol aan gewone 4g verbindingen in België.
    Van Vodafone had ik wel meer verwacht. Valt me tegen.

  13. @Ik: dat is een prijsvechter, de prijsvechters komen iig voorlopig niet

  14. Wilde 4 maanden geleden eigenlijk overstappen van KPN naar VodafoneZiggo voor ons complete pakket omdat ik niet altijd even tevreden ben over de TV kastjes en de digitale TV van KPN. Maar ja, ik heb ook een Apple Watch Ultra en die zou ik dan niet meer (standalone) kunnen gebruiken want Vodafone heeft geen e-sim en ik wil toch echt het complete pakket bij één aanbieder. Dus om die simpele reden ben ik bij KPN gebleven. Ik heb ooit jarenlang bij Vodafone gewerkt en was altijd erg pro-vodafone, maar ik vind hun service, klantgerichtheid, markt-in-de-gaten-hou-beleid en hun netwerkdekking de laatste 5 jaar er niet beter op geworden, in tegendeel. Ze zijn niet meer die hippe en snel-op-de-ontwikkelingen-inspringende provider die ze ooit waren. Ze zijn zelfs een beetje (veel) ingehaald door de markt en de trends. Zooo jammer!

  15. @UtregCity: Ha hier ook exact hetzelfde. Gelukkig ligt de glasvezel klaar voor de deur en kan ik in november Ziggo en Vodafone eruit gooien.

  16. Weet je wat ik nog veel belangrijker vind?!
    Whatsapp app voor de Apple Watch!!
    Is toch gewoon belachelijk dat deze er nog niet is?!

  17. @UtregCity: er komt vanzelf wel een kentering

  18. Het is teleurstellend en zielig om steeds het zelfde antwoord te komen, waarbij de inhoudt niet eens klopt! Ze zeggen steeds als de klanten het willen! Wij willen het allemaal maar dan toch je kop in het zand steken! Ik afschuw vodafone enorm momenteel, voor mij staat op dit moment KPN en T-Mobile DIK boven vodafone! KPN met het beste netwerk, T-Mobile met het snelste mobiele internet en vodafone heeft inmiddels helemaal niks meer wat goed is of vooruit loopt! Bereik zoals vroeger is ook niet meer wat het geweest is…. Ik ben Vodafone helemaal zat…. Ik ga ook overstappen want dit is helemaal k@t en ik hoop dat iedereen weg loopt….

  19. Afgelopen week een  Watch 8 gekocht en heb de optie voor eentje met 4G overwogen… omdat ik Vodafone heb en icm Ziggo er erg gelukkig mee ben, was mijn keuze gemaakt. De 8 zonder 4G. De enige reden om 4G te nemen was volgens de verkoper, dat je de iPhone thuis kan laten..

    Aangezien ik nooit zonder iPhone weg ga, inderdaad ik ben zo’n addic die niet zonder kan én geen € 5,- extra wil betalen voor zo’n e-simm.

    Wel ben ik het er mee eens dat er te weinig gedaan wordt met deze e-simm technologie. Via mijn werk heb ik ook een iPhone met e-simm en het was mooi geweest als ik mijn privé abonnement via duo simm op mijn werk telefoon had kunnen zetten en niet met twéé blokken  tech in mijn tas naar kantoor hoef te gaan..

  20. Origineel geplaatst door Mathijs
    Afgelopen week een  Watch 8 gekocht en heb de optie voor eentje met 4G overwogen… omdat ik Vodafone heb en icm Ziggo er erg gelukkig mee ben, was mijn keuze gemaakt. De 8 zonder 4G. De enige reden om 4G te nemen was volgens de verkoper, dat je de iPhone thuis kan laten..

    Aangezien ik nooit zonder iPhone weg ga, inderdaad ik ben zo’n addic die niet zonder kan én geen € 5,- extra wil betalen voor zo’n e-simm.

    Wel ben ik het er mee eens dat er te weinig gedaan wordt met deze e-simm technologie. Via mijn werk heb ik ook een iPhone met e-simm en het was mooi geweest als ik mijn privé abonnement via duo simm op mijn werk telefoon had kunnen zetten en niet met twéé blokken  tech in mijn tas naar kantoor hoef te gaan..

    Je hebt die verkoper gelooft? Haha. Je leest toch niet voor niks iCulture.

  21. Alleen als het bij het abonnement zit..

  22. Het mooie aan een vrije liberale en kapitalistische maatschappij is nou juist dat je kan stemmen met je portemonnee. Ik zou zeggen: doen!
    (Om makkelijk weg te kunnen bij een bedrijf houd ik daarom altijd de korts mogelijke contracten aan, geen vaste contracten, enz. Als die lange contracten in hun nadeel waren geweest hadden ze die niet aangeboden.)

  23. @Ik: T-Mobile biedt gewoon eSIM aan hoor…

  24. Heeft iets te maken met duo Sim in zoverre ik het begreep.

  25. @Rob: t mobile wel ja, Tele 2 niet….
    Ik heb nu ruim een half jaar 4g op de watch. Ik laat de gsm thuis wanneer ik naar café of theater een bioscoop te zwemmen ed ga de watch kan de tickets tonen ik kan betalen en ben bereikbaar ( en de tijd heb je🤣 bij je) dit is voldoende. Accu loopt wel aanzienlijk sneller leeg dan wanneer je de iPhone ook bij je hebt, en ik heb vrij hoogaccu slijtage percentage92% in 8 maand .

  26. Leuk om te zeggen wat je er van begreep. Dan zal ik vertellen wat ik er van begreep, toen ik een gesprek had met iemand bij Vodafone. Nee, niet de directie, maar gewoon iemand die er werkt. Ze zouden er wel mee bezig zijn en gaan zeer binnenkort testen. Zodra het dan kan, en daar komt het, het mag van Apple, dan treden ze naar buiten. Het is gewoon een hardnekkige Apple achterhouden strategie en niemand mag iets zeggen.

    Dit is wat ik er van begreep, maar ja, ook ik kan het mis hebben. Weet niet of het waar is.

  27. Origineel geplaatst door Gabor
    Je hebt die verkoper gelooft? Haha. Je leest toch niet voor niks iCulture.

    Ja, hij heeft mij vaker van kritisch advies voorzien, dus ik geloof hem wel. Wat mis ik nog meer dan als ik altijd de iPhone bij me heb?

  28. Ik heb zo lang gewacht. En zo vaak KPN vervloekt dat ze zo laat waren. Uiteindelijk na 4 maanden m’n anno weer opgezegd. Welgeteld 1 keer zonder iPhone geweest. Ik doe gewoon te veel op dat apparaat om zonder te zijn.

  29. Vodafone is een uitermate suffe provider. Absurd dat ze zo lang de wensen van hun klanten negeren. Er zijn toch ook een hoop mensen die bijv. een tweede telefoonnummer op een e-sim op hun iPhone willen hebben, bijvoorbeeld voor hun werk. En zeker nu de Apple Watch Ultra (en 8) al een maand of acht op de markt is, moeten ze toch een keer wakker worden, zou je zeggen.

    Vodafone netwerk is ook duidelijk slechter dan T-Mobile. M’n zoon is overgestapt naar Vodafone vanwege wat combi-korting met Ziggo, maar heeft regelmatig geen (of slecht) bereik. Ook als we allebei op dezelfde plek zijn en ik met T-Mobile wél of veel beter bereik heb. Al sinds het begin van de iPhone heb ik T-Mobile en dat bevalt me uitstekend. Ook service is prima. (KPN altijd duurder en vreselijke service)

    En wat kosten voor e-sim betreft, in januari was er bij T-Mobile een prachtig aanbod: je kreeg de Apple Watch Ultra met een paar honderd euro korting als je er een e-sim abonnement bij nam. Prachtige actie! De verkoper zei er zelfs bij dat je niét verplicht was dat abonnement te houden en het ook (al) na een maand mocht opzeggen! En zelfs als je het abonnement 2 jaar zou laten doorlopen was de Ultra nóg steeds een stuk voordeliger dan de gewone prijs op dat moment!

    Ik heb het gedaan en het abonnement toch gehouden. Ben geen sporter. Ga zelden zonder iPhone de deur uit. Maar áls ik ‘m een keer vergeet is het heerlijk dat je kunt bellen met je Watch of gebeld kunt worden. Ook heb ik al meegemaakt dat m’n iPhone leeg was en ik écht ergens was waar ik moest bellen: dat kun dus lekker met m’n Apple Watch Ultra! 👍

  30. Het gaat te goed bij Vodafoon . Ze willen graag van klanten af. Bijzondere vorm van bedrijfsvoering. Ook ik stap over, voel me eigenlijk als klant niet serieus genomen.

  31. (Red.) Artikel bijgewerkt na aankondiging van Apple Watch Cellular bij Vodafone met per directe beschikbaarheid.

  32. Nou… direct mee aan de slag gegaan (natuurlijk). De website van Voda ronkt van het nieuws, dus handleiding gevolgd.
    Error melding na error melding. Elke keer een ander overigens.

    Helpdesk maar even gebeld na een half uur proberen. Service is pas vanaf maandag beschikbaar

  33. Volgens mij ligt die multisim van Vodafone eruit alleen maar foutmeldingen

  34. Hoort gewoon in je abonnement te zitten..

  35. Nog geen moment spijt gehad van mijn overstap van Vodafone naar KPN, omdat ze nog steeds geen 4G watch ondersteuning boden en ik het wachten zat was.

    Intussen biedt KPN ook roaming in het buitenland. Heerlijk om de telefoon in de kluis in het hotel te laten liggen.

    En mijn iPad met een e-sim abonnement van €5 per maand, vul ik elke maand automatisch aan met 50GB data van mijn unlimited abonnement. Die 50GB kan ik ook in het buitenland kan opmaken. Dus ik heb totaal 100GB in het buitenland elke maand. Ik meld me dus nooit meer aan op hotel WIFI netwerken.

  36. Server problemen man man man, je kan niks doen ook de klantenservice gebeld maar ze geven aan dat het vandaag wel opgelost gaat worden maar nu dus niet! Ze geven aan servers zijn overbelast ivm vele aanvragen! Naja alweer afwachten dan maar!

  37. Net geactiveerd, ging makkelijk. 5 minuten later en het werkt perfect.

    Jammer dat het zoooooooooo lang heeft moeten duren.
    3 maanden gratis proefperiode is dan welk weer netjes.

    nu de F1 terug naar Vodafone / Ziggo, en die € 5 valt niet meer op.

  38. Ik krijg een foutmelding op de Vodafone server: Oeps! Er is een serverfout opgetreden. Die fout komt dus in de Apple Watch app

  39. Ik heb het meerdere keren geprobeerd en ben uiteindelijk zonder succes naar de Vodafone winkel gegaan. Ik heb daar begrepen dat ze het vorige week al wilde doen, maar uitstel tot vandaag. De Vodafone medewerker verwachte technische issues en gaf aan “probeer het de komende dagen nog eens”.

  40. Werkt niet 😭

  41. Zojuist geactiveerd. Eerste keer foutmelding, tweede keer zonder problemen.

  42. Zegt dat er geen mobiel nummer aanwezig is in mijn Vodafone. Dus denk dat het niet werkt als je meerdere nummers onder je abonnement hangt….

    • Zelfde probleem hier. Bij 1 nr wel gelukt.

    • Ik heb ook meerdere arbo’s onder MyVodafone, en ook vandaag werkt het niet.
      Watch en iPhone uitgezet en weer aan, nog steeds geen oplossing hiervoor.
      Jammer.

  43. Voor de mensen die denken ik bestel een Apple Watch Ultra 2 bij Vodafone, let op, het is niet mogelijk om de maat van het bandje aan te geven tijdens het bestellen bij het Alpine bandje. De maat is nu standaard Large. Ik heb zelf een Medium nodig. Maar dit gaat dus niet.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.