Reacties voor: Vodafone geeft nieuwe abonnees 3 maanden onbeperkt data met nieuwe abonnementen

Vodafone gaat nieuwe abonnees belonen met drie maanden onbeperkt data. Dit geldt als zij vanaf 4 april één van de nieuwe abonnementen bij de provider afsluiten.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 19 reacties

  1. Goed dat Vodafone de abonnementen een beetje opschudt. Alleen dat 3 maanden onbeperkt dataverbruik om te kijken hoeveel je echt gebruikt is onzin natuurlijk. Als je van te voren weet DAT je onbeperkt data kunt verbruiken, doe je dat natuurlijk ook echt onbeperkt c.q zoveel mogelijk, gewoon omdat het KAN. Maar dat kan nooit een maatstaf zijn voor toekomstig gebruik. Bij gelimiteerd dataverbruik ga je namelijk heel anders om met data, dan als het onbeperkt verbruik is, lijkt me.

  2. Begrijp ik goed dat ook de bestaande abbo’s meer data krijgen? Dat zou geweldig zijn!

  3. Voor mij NOOIT meer Vodafone (na 15+ jaar trouwe klant geweest te zijn)
    Ik kreeg een factuur binnen met daarop €60,00 aan datakosten.
    Ik bellen met Vodafone, schijn ik snachts tussen 2 en 7 bijna een gig aan data gebruikt te hebben, en dat terwijl ik sliep en m’n telefoon naast me aan de lader lag.
    m’n Wifi access point hangt ongeveer 2 meter van m’n telefoon af in de hal, en daar is de telefoon ook altijd mee verbonden, dus in en om het huis word er helemaal geen 3g/4g gebruikt.
    Navragen wat de oorzaak was van het hoge datagebruik “Sorry, mogen we u niet vertellen ivm privacy”
    Dus ik moet Vodafone maar klakkeloos geloven als ze een factuur sturen.
    Daarbij heb ik een App “My Data Mgr” op m’n telefoon staan die bijhoud hoeveel data er verbruikt was en die gaf het data verbruik NIET aan.
    Vodafone, eerste klas OPLICHTERS!

  4. Mensen blijf weg bij vodafone! Veeeelste duur! Vergelijk eerst alle andere aanbieders.

  5. Jammer dat er geen stapje lager zit net onder de black.. Bijvoorbeeld iets met 1 GB data buitenland

  6. @kbm_: Is er ook verdubbeling data voor bestaande klanten?
    Iemand enige idee??

  7. Worden de databundels van de huidige RED (sim-only, 21/22euro pm) ook verhoogd?

  8. Mijn RED abonnement gaat er in data EN belminuten op achteruit.

    goed bezig VF

  9. @Michel: Essenstials

  10. Hoe zit het nu dan inderdaad met de huidige zelfde bundels, worden die aangepast of betalen die zelfde geld voor minder ?

  11. Weer een leuke actie voor NIEUWE klanten. En wederom worden trouwe klanten niet beloond. Telkens het hetzelfde met Vodafone, de trouwe klanten die vaak al jaren klant zijn of zelfs hele gezinnen die allemaal een abbo hebben lopen krijgen geen leuke extraatjes.

  12. Heg enige wat je bij Vodafone heb is gezeik, dat is het enige wat je als trouw klant krijgt…!!

  13. Ben nog altijd erg blij en tevreden met vodafone. Ben erg benieuwd naar de prijzen van Red en Red Super (Sim Only). Wel vind ik het jammer dat ze geen derde multi-sim mogelijkheid bieden. Ik ben één van de weinigen die zowel de iPad mini, als de iPad air, alsook de iPad pro heeft. 1 van de drie moet helaas door het leven gaan zonder simkaart terwijl ze alledrie een sim-slot hebben.

  14. @Mark: Vodafone verzint dat soort dingen niet, heeft vast aan je toestel gelegen of beter gezegd aan de persoon die er aan zit

  15. Dit heb ik ook gehad. Elke nacht werd er 200 A 300 m’n verbruikt. Aan wat weet niemand.

  16. Mensen die in de nacht gezeik hebben met internetgebruik terwijl je ligt te pitten, hier een gouden tip! (En zoek eerst uit waar het aan ligt voordat je de providers altijd maar de schuld geeft. Een goed begin…)
    Zet WiFi assistentie UIT! De providers resetten dagelijks hun modem tussen 01:30 en 4:00 uur (afhankelijk van je provider). Daardoor heeft op een of ander manier je iPhone geen WiFi meer en wordt er gebruik gemaakt van je 4g. Geloof me, dat kan flink oplopen op maandbasis.
    Ik heb sindsdien geen last meer in de nachtelijke uren van ongewenst gebruik van mobiele data.

  17. @Piet: welke provider reset volgens jou hun modems als je doelt op Ziggo is dat grote onzin mijn modem en ook van andere is al maanden online zonder reset

  18. @Mark: wat een onzin! Ik heb regelmatig 4G staan in de slaapkamer en dan weer dagen lang alleen het wifi teken. De verbinding is gewoon 2 streepjes, maar er zal wel iets zijn, die de verbinding ligt te vervelen waardoor deze soms minder bereik heeft of wegvalt. Dit zal dus ook gebeuren als ik slaap. Afhankelijk van jouw instellingen als automatische update, wifi assistent en back up, kan je dit dus data kosten midden in de nacht. Dus de rekening zal gewoon terecht zijn.

  19. @Henk:
    Beste henk, over ziggo zullen we het niet hebben. Provider met de beste modems op de wereld.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.