Reacties voor: Grote veranderingen bij de Apple Stores: nieuwe functietitels, sneller technische hulp

De Apple Stores krijgen andere functietitels en een nieuwe slogan. Je kunt daardoor makkelijker terecht met technische problemen, zonder een afspraak bij de Genius Bar te maken.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 8 reacties

  1. Mooie mission statement!
    Ben eigenlijk benieuwd geworden naar die van samsung…

  2. Wachten is nooit leuk. Ik zou graag zien dat er (minimaal) een kassa wordt geopend in de Apple Store. Als je nu een klein product uit het rek pakt (hoesje, bandje, dasje, doosje) en je wilt snel afrekenen, moet je op zoek naar een vrije medewerker en die zijn dun gezaaid.

  3. @Peter de Wit: Je kunt zelf afreken in de Apple store app zonder dat je een medewerker nodig hebt. Scheelt weer wachttijd.

  4. Origineel geplaatst door Tomas
    @Peter de Wit: Je kunt zelf afreken in de Apple store app zonder dat je een medewerker nodig hebt. Scheelt weer wachttijd.

    Wist ik niet, goeie tip, bedankt!

  5. Origineel geplaatst door Tomas
    @Peter de Wit: Je kunt zelf afreken in de Apple store app zonder dat je een medewerker nodig hebt. Scheelt weer wachttijd.

    Ik ben direct gaan zoeken op het Internet, maar kom niet verder dan ‘betalen met (een deel van) het tegoed’ dat ik dan op mijn account moet hebben staan. Ik was afgelopen week bij Apple Den Haag en nadat ik een vrije medewerker had gevonden, wees hij me niet op de mogelijkheid zonder zijn tussenkomst te kunnen betalen, terwijl ik hem wel had gevraagd waarom er geen kassa was.

  6. Origineel geplaatst door Tomas
    @Peter de Wit: Je kunt zelf afreken in de Apple store app zonder dat je een medewerker nodig hebt. Scheelt weer wachttijd.

    Origineel geplaatst door Peter de Wit
    Ik ben direct gaan zoeken op het Internet, maar kom niet verder dan ‘betalen met (een deel van) het tegoed’ dat ik dan op mijn account moet hebben staan. Ik was afgelopen week bij Apple Den Haag en nadat ik een vrije medewerker had gevonden, wees hij me niet op de mogelijkheid zonder zijn tussenkomst te kunnen betalen, terwijl ik hem wel had gevraagd waarom er geen kassa was.

    Doe je met de AppleStore app. Daar zit een streepjescode scanner in en dan reken je vervolgens af met je AppleID

  7. Origineel geplaatst door Tomas
    @Peter de Wit: Je kunt zelf afreken in de Apple store app zonder dat je een medewerker nodig hebt. Scheelt weer wachttijd.

    Origineel geplaatst door Peter de Wit
    Ik ben direct gaan zoeken op het Internet, maar kom niet verder dan ‘betalen met (een deel van) het tegoed’ dat ik dan op mijn account moet hebben staan. Ik was afgelopen week bij Apple Den Haag en nadat ik een vrije medewerker had gevonden, wees hij me niet op de mogelijkheid zonder zijn tussenkomst te kunnen betalen, terwijl ik hem wel had gevraagd waarom er geen kassa was.

    Zoek eens op self check out apple store. Het werkt alleen als je locatievoorzieningen aan hebt staan en in de winkel bent.

  8. @Peter de Wit: er zijn geen kassa’s omdat de medewerkers bij de accecoires allemaal ‘kassa’s’ bij zich dragen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.