Reacties voor: 5G nu te gebruiken voor Tele2-klanten

Klanten van Tele2 kunnen vanaf vandaag gebruik maken van het 5G-netwerk van T-Mobile. Met een iPhone 12 kun je dan via 5G internetten.
Lees het complete artikel → 5G nu te gebruiken voor Tele2-klanten
Redactie iCulture.nl -

Reacties: 13 reacties

  1. Is geen 5G…

  2. @Karst: Zou ook verklaren waarom ik nog geen week geleden van Tele2 te horen kreeg dat ze voorlopig nog geen 5G gaan aanbieden, behalve voor T-Mobile abonnementen.

    Direct link wat ze er nu over zeggen op hun website

  3. Zijn er mensen die 5G erbij hebben genomen? Ikzelf kan het kiezen maar zie nog niet echt de meerwaarde in. Zeker in deze tijd waar we continu thuis zitten.

  4. @Karst: is wel 5G. Maar dat wil niet zeggen dat je al gebruik kunt maken van de hoge frequenties. Op dit moment zijn alleen de lagere frequenties van 5G geveild. Ik weet ook niet of de huidige telefoons al gebruik kunnen maken van de hogere frequenties wanneer deze beschikbaar zijn, maar het is hoe dan ook wel 5G.

  5. Ik ben dus van Tele2 waar ik een perfecte verbinding had met een bloedsnel up en down naar Vodafone over gestapt voor de 5G verbinding.
    Wat een drama dat Vodafone, kan in de verste verte niet tippen aan Tele2 dus doe dat nooit!
    Down nog maar 30% en up nog maar 10% van wat ik bij Tele2 had
    Nieuwe sim gekregen maar het blijft slecht.
    Terug naar Tele lukt nog niet want geven mijn nummer niet vrij.
    Blijf dus bij Tele2 met of zonder 5G want je bent vele malen sneller.
    Dit is dus met 2 abonnementen beide op een iPhone!

  6. Ook leuk als je in het buitenland zit (wél EU…) en doordat ze me niet konden bereiken (vreemd want je kon me gewoon bellen…) om me over te schakelen naar het nieuwe netwerk ontving ik 23 december een e-mail met de melding dat ik daarom geen verbinding meer heb en ze zullen me een nieuwe SIM toesturen die ik dan moet activeren. Die SIM is via via hier aangekomen, in mijn toestel gestopt en dan… geen enkele mogelijkheid tot activeren want ze kunnen me geen code sturen naar mijn vorige SIM daar die per 24/12/2020 ‘geen service’ meer heeft. Een ‘HELP’ e-mail naar de zakelijke afdeling van Tele2 (ik zag geen andere optie) werd beantwoord dat zij mij NIET kunnen (=willen?) helpen en verwijzen me naar een webpagina. Ok, dáár mijn verhaal gedaan en dan krijg ik een ontvangstbevestiging per e-mail waarin staat te lezen dat men binnen 10 tot 30 dagen zal reageren… Minstens 10 dagen wachten op antwoord… Er zijn sites die voor de 2-traps verificatie een SMS sturen… kan ik vergeten. Bellen via WhatsApp kan gelukkig nog als ik WiFi heb… Geen ramp, er zijn ergere dingen, maar best wel onhandige situatie zo…

  7. Origineel geplaatst door Karst
    Is geen 5G…

    Je zou het eens moeten uitproberen. Ik krijg 250mbps op 5G hier, dat wordt natuurlijk nog veel meer over een paar jaar, maar toch is het al veel sneller dan 4G

  8. Origineel geplaatst door Karst
    Is geen 5G…

    Want jij hebt het al? en hebt na 1 dag al onderzoek gedaan hoe het werkt met een Tele2 abbo?

    Of je roept zomaar wat?

  9. @Jesper: Continu thuis ik ga gewoon elke dag naar kantoor, en ben elke week in de supermarkt boodschappen doen enzo ?.

    Maar het is eer de vraag heb je sowieso wel nodig nu, om er dan ook extra vork te betalen.
    Loop je nu met 4g te bufferen en te wachten waarschijnlijk niet, houd lekker die 2 euro in je portemonnee dan.

  10. @Pieter: Ik had via Tele2 met 4G, 200-300 Mbps down en 70-80 Mbps up!
    M.A.W. Laat je niet verlekkeren met 5G

  11. Origineel geplaatst door PaulBoog
    @Pieter: Ik had via Tele2 met 4G, 200-300 Mbps down en 70-80 Mbps up!
    M.A.W. Laat je niet verlekkeren met 5G

    Ik geloof niet zo heel veel van uw verhaal. Tele2 heeft op 4G maximaal 225 Mbps download en tot 75 Mbps upload. Let wel, dit is onder ideale omstandigheden en die worden zelden tot nooit behaald maar u zou dat continue hebben? Dat zou dus betekenen dat u veelal onder ideale omstandigheden opereert terwijl bijvoorbeeld een zucht wind al invloed heeft op deze data heeft. En dan zou u bij Vodafone 70Mbps down en 7 Mbps over houden? Ik denk dat u een beetje zit te jokken.

  12. @R. Hellema: Ik kan het niet waarderen dat je me wilt beschuldigen van jokkenbrokken daar ben ik veel te oud voor en hoef me niet meer te bewijzen!
    Alle metingen zijn met dezelfde app (Ookla Speedtest) onder dezelfde omstandigheden dus dezelfde plaats en tijden met dezelfde telefoon vastgelegd
    Deze metingen zijn opgeslagen en in te zien!

  13. @Dennis: elke dag kantoor is niet de bedoeling

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.