Reacties voor: 4G-uitrol voor bestaande Tele2-klanten loopt vertraging op

De uitrol van 4G voor sommige bestaande Tele2-klanten heeft vertraging opgelopen. Er is iets misgegaan in het klantensysteem van de provider.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 18 reacties

  1. Heb ik nog dus geluk gehad ook. T bleek dat ze me al eind juni hadden overgezet. Ze hadden alleen niet gemeld dat mijn simkaart verouderd was, lekker handig!

  2. Ik kwam er toevallig vorige week achter dat ik ook een verouderde simkaart had (dit had Tele2 ook bij mij niet vermeld), maar een nieuwe had ik binnen 2 dagen binnen. Officieel heb ik geen bericht dat ik op het 4G netwerk zit maar als ik mijn iphone op LTE zet dan ontvang ik het wel. Overigens krijg ik wel steeds de melding “LTE is niet beschikbaar op dit netwerk”… het is nog een beetje vaag allemaal dus..

  3. Ik ben al vertrokken. T-Mobile deed mij een aanbieding, MET 4G. Tele 2 roept als 2 jaar dat het er komt. En gaf zelfs aan dat ze in Maart zouden beginnen met de uitrol voor de vroegste klanten. Tot 3 weken geleden niks gehoord. Doei.

  4. Het is een puinhoop bij Tele2 wat 4G betreft.
    Vele loze beloften, uitspraken en alles behalve service.

    Ze roepen al 1.5 jaar met brieven en mails dat we 4G krijgen en als het erop aankomt moet je eerst verlengen ( abo van voor jan 2014 ) Chantage noem ik dat.

    1 ding is zeker… Zodra mijn contract afgelopen is over een paar maanden ben ik er weg.

  5. @Gert-Jan: Welke kleur sim heb je?

  6. @JustOleg: Hahahaha ik ben druk bezig met youfone
    1000 mb €6 ideaal

  7. Origineel geplaatst door JustOleg
    Het is een puinhoop bij Tele2 wat 4G betreft.
    Vele loze beloften, uitspraken en alles behalve service.

    Ze roepen al 1.5 jaar met brieven en mails dat we 4G krijgen en als het erop aankomt moet je eerst verlengen ( abo van voor jan 2014 ) Chantage noem ik dat.

    1 ding is zeker… Zodra mijn contract afgelopen is over een paar maanden ben ik er weg.

    Inderdaad! Mijn abbo loopt over 2 weken af, ben al overgestapt op een andere provider 🙂

  8. @JustOleg: Begrijp ik goed.
    De klantenservice is bij Tele2 ook om te janken toen ik daar was. Zat sinds 2005 bij dat telco en eind 2009 maakte ik een overstap (kon mijn huidige nummer niet meenemen ‘administatiefout’ bij hen). En ze werden woest op mij omdat ik een andere mobiel gebruikte op hun netwerk met Tele2 simkaart. Werd zeer schofterig behandeld.

    Ben blij dat ik daar weg ben.

  9. Ik moet wel lachen als ik mensen hoor klagen over de kwaliteit van het netwerk of de klantenservice van Tele2. Voor een kwartje op de eerste rij willen zitten. Die bedrijven zijn niet voor niets goedkoper dan Vodafone of KPN he.

  10. @Pieter: Het is maar net hoe je bekijkt. Dat ze geen eigen netwerk hebben (T-Mobile neem ik maar voor lief) is het maar zo. Ik vind dat elke telecom-bedrijf (goedkoop of niet-goedkoop)de juiste service en kwaliteit biedt aan haar klanten (particulier of zakelijk). Dat gesnauw achter een klantenservice is toch beschamend voor zo’n bedrijf en voor de medewerker? Ik vind niet representatief en professioneel en dit heb ik ook netjes gezegd destijds tegen deze medewerker, ik was nog netjes aan de telefoon en legde alles rustig uit, alleen ik werd afgesnauwd, tsja dan was ik er klaar mee als klant en dan ging ik op zoek naar een ander telecom.

  11. @Bastian: Ik ben het volledig met je eens maar de realiteit is dat prijsvechters daar geen budget voor vrijmaken en callcenters inhuren waar iedereen met een hartslag wordt aangenomen. Je moet Tele 2 zien als de Ryanair van de telecomwereld > goedkoper maar ook minder kwaliteit.

  12. Origineel geplaatst door tim
    Hahahaha ik ben druk bezig met youfone
    1000 mb €6 ideaal

    1000 mb op 4g is in 2 dagen weg

  13. @Gabor: Als,jij geen wifi hebt wel
    Met 6 plus doe ik het nu met 500 mb

  14. @Pieter: Dat zag ik degelijk na het laatste twee jaar toen ik daar nog klant was.

    Dan maken ze maar een budget om klanten te behouden. De realiteit weet ik wel, ook in de telecom sector.

    Van Ryanair hoor ik verschillende verhalen over en ben daar nooit ingevlogen dus daar ga ik ook geen zegje over doen 😉.

    Simyo en Youfone is toch ook budget? Maar leveren wel in mijn ogen (Simyo dan) een service en kwaliteit (KPN netwerk) aan klanten. Daar hoor ik zelden slechte verhalen over (correct me if I’m wrong).

    Maar ik begrijp je vergelijking :).

  15. Origineel geplaatst door Gabor:
    1000 mb op 4g is in 2 dagen weg

    Grapjas ik heb maar 2gb en 4G en doe daar de hele maand mee, misschien eens niet de hele tijd streamen van alles.

  16. “@Bastian: Maken beiden gebruik van het KPN netwerk dat vele malen beter is dan T-Mobile (Tele2). Als je een fanatiek gebruiker bent is KPN zelf bijna even duur en daar zit standaard 4G op. Simyo is zo goedkoop omdat je alles via de website zelf mag regelen. Ik zou zelf altijd voor kwaliteit gaan en KPN nemen.

  17. Origineel geplaatst door Pieter
    “@Bastian: Maken beiden gebruik van het KPN netwerk dat vele malen beter is dan T-Mobile (Tele2). Als je een fanatiek gebruiker bent is KPN zelf bijna even duur en daar zit standaard 4G op. Simyo is zo goedkoop omdat je alles via de website zelf mag regelen. Ik zou zelf altijd voor kwaliteit gaan en KPN nemen.

    Volgens mij is het KPN-netwerk helemaal niet meer zoveel beter dan T-mobile. T-mobile heeft de afgelopen jaren behoorlijk wat verbeteringen doorgebracht. Ik heb tegenwoordig gewoon vrijwel overal 4G of soms 3G. Altijd bereik. Ik ben nooit echt ontevreden geweest, want in de Randstad is het sowieso altijd wel goed geweest, maar volgens mij is het echt beter geworden.

  18. @Pieter:
    Ik heb ook KPN-abonnement. Het was maar een voorbeeld van Simyo en Youfone met Tele2 haha 😉.

    We begrijpen elkaar 😄.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.