Reacties voor: T-Mobile wil wachten in de winkel leuker maken

T-Mobile wil mensen laten meedenken om het wachten in de T-Shops leuker te maken. Als er wachtrijen ontstaan lopen mensen weg. Het publiek mag nu meedenken hoe je ze vast kunt houden.
Lees het complete artikel → T-Mobile wil wachten in de winkel leuker maken
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 38 reacties

  1. Gewoon meer mensen in dienst nemen is ook een optie?

  2. Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik NIET bij T-Mobile moest wachten!

    Dus meer medewerkers? Graag! Rotterdam, Vlaardingen altijd rijen! Vermaken doe ik zelf wel… iPhone duh…

  3. Hoe meer klanten in de rij hoe meer korting erbij!
    1 persoon is 1% eraf… 😀

  4. Bij T-Mobile in Amerika hebben ze zo’n Surface tafel van Microsoft. Misschien is dat een idee. hoef je helemaal niet te wachten op een medewerker, maar kan je gewoon alvast beginnen. Die medewerker komt wel als je dan klaar bent.

  5. Op die foto hierboven is geeneens loopruimte, raar dat er dan rijen komen he?

  6. Het lijkt leuk, zo’n actie. Maar ze moeten natuurlijk gewoon meer personeel inzetten!!!!

  7. Origineel geplaatst door Bjørn
    Bij T-Mobile in Amerika hebben ze zo’n Surface tafel van Microsoft. Misschien is dat een idee. hoef je helemaal niet te wachten op een medewerker, maar kan je gewoon alvast beginnen. Die medewerker komt wel als je dan klaar bent.

    Lijkt me ook erg gaaf. Ik denk wel dat je de eerste paar weken wachtrijen krijgt bij de surface tafel ipv de kassa :p

    Misschien vet idee om de hele balie surface achtig te maken zoals hier
    http://www.youtube.com/watch?v=iaKehq6qsdY

  8. Origineel geplaatst door Thom
    Op die foto hierboven is geeneens loopruimte, raar dat er dan rijen komen he?

    dude. kijk eens goed
    het is een foto van buiten door de etalage ruit, lang een kubus die in de etalage-ruit geïmplenteerd is…

    ff kijken dan reageren

  9. Hoe kan wachten nou ooit leuk worden?

  10. Ze mogen sowieso wel wat aan hun service doen. Ze moeten gewoon meer personeel inzetten en misschien dat ze het oude personeel eruit kunnen gooien of in ieder geval een cursus klantvriendelijkheid kunnen geven. Zodra mijn abonnement afgelopen is wil ik niets meer met die gasten te maken hebben, al maken ze een circus van de zaak!

  11. Toen ik mijn abonnement ging afsluiten zei de T-Mobile-kneus dat hij mijn pinpas ging skimmen. Ze mogen van mij eerst wel eens ‘normale’ medewerkers aannemen.

  12. Bij sommige T-winkels kun je inmiddels ouderwets nummertjes trekken. Maakt het wachten een stuk relaxter rondom die vierkante balie.

  13. Met bellen over VOIP is het wachten zo voorbij.

    Is dat iets? 😛

  14. @ArtEZ:

    goed idee

    Send in the clowns ! 😀

  15. Ze mogen beginnen met mogelijke klanten serieus te nemen. Heb ze begin deze week een mail gestuurd dat ik klant wilde worden. Tot nu nog geen antwoord gehad, niet netjes….

  16. Gewoon wat scholieren inhuren die de wachtrijen bij de concurrent NOG langer maken dan steekt T-mob daar weer beter bij af.

  17. Ik heb mijn Iphone gelukkig bij de MacMe weg 🙂

  18. Goh… Slim… Voor € 1500,- een concept laten bedenken voor iets waar een gemiddeld marketingbureau ofzo het veelvoudige voor rekent.
    Net zo stom als bedrijven die een nieuw logo en huisstijl laten ontwerpen met als hoofdprijs € 1000,-

    Betaal gewoon mensen die daar hun werk van gemaakt hebben!

  19. Hoe bedoelen ze leukER?!

  20. nog leuker? Ik genoot altijd al, zo veel gefrustreerde mensen om me heen waar kan ik dat ergens anders vinden?

  21. @Bas, zoiets heet reclame, nu horen mensen ervan en gaan ze de volgende x als ze een telefoon kopen ook ff by T-mobile kijken.

  22. Ik doe al mee. Erg leuk om wat te bedenken voor ze!

  23. Misschien… wachten wordt leuk met mobiele tv van T-Mobile?
    Als ze daar nou es mee komen 😛 Dan een antenne leveren voor de iPhone, hoppa…

  24. 1 tip, als je mee gaat doen heeft het geen nut om te vertrekken met de gedachte dat wachten nooit leuk kan zijn en ze beter meer personeel aan kunnen nemen/ander service beleid moeten voeren.
    Ze wijzigen hun beleid niet, deze battle is uitgeschreven om met de bezetting die ze hebben een bezoek toch prettiger te laten verlopen voor een (potentiële) klant.
    Want nee ik ga ook niet graag in de rij staan, zeker niet als ik mijn geld kom brengen, maar is genoeg te bedenken waardoor je toch liever even in de rij staat bij T-Mobile dan dat je verder loopt naar KPN of Vodafone (als daar geen wachtrij zou staan).

  25. Ze hebben in verschillende shops al hosts. Dat schijnt heel goed te werken..

  26. In Apple Store in Amerika staat de wachtrij voor een stel iPhones , kunnen de mensen ermee spelen en aan het einde van de rij hebben ze ook daadwerkelijk zo’n te gekke iPhone

  27. pfff je moet een heel concept (a4tje) schrijven…

  28. Even voor de informatie. Minimaal opleidingsniveau voor een goed idee is blijkbaar HBO. Studenten die een lagere opleiding doen mogen niet inschrijven in op de site.

  29. Misschien kan dit ook:
    kost zoals meer mensen zeggen meer medewerkers…maar misschien wel leuk idee!

    bijvoorbeeld:

    5 verschillende balies…
    1 voor iPhone’s
    1 voor Neuqia’s
    1 voor Sony Ericsson
    1 voor Samsung
    1 voor LG

  30. Het zou een stuk schelen als ik een keer het gevoel had dat het telefonisch personeel begreep wat ik hen wilde uitleggen. Als normale regelingen als bijvoorbeeld nummerbehoud fiksen al vijf maanden duurt vind ik het niet gek dat er zulke rijen staan. Oftewel: zorg gewoon dat je normaal personeel in dienst neemt die wel zorgt voor een efficiente afhandeling van simpele zaken achter de schermen. Wedden dat die rijen dan in no time verdwijnen?

  31. @Alex:

    Vlaardingen de gekste!

    In Rotterdam is het gewoon nodig een nummertje te trekken…

  32. In-store winkels. Denk hierbij aan muziek, film, boeken.. Zo bedien je alle potentiële kopers van jong tot oud. Of zet in de grote vestigingen een DJ neer. Geef bezoekers koffie, koekje, cola’tje. Ze brengen gemiddeld met een telefoon en bij 2 jaar 600-1000 Euro in het laatje. Kan wel een versnapering vanaf me dunkt.

    Haalbaarheid is heel makkelijk. Benader merken, winkelketens die zelf een idee in je winkel exploiteren. En zo pak je zelf ook nog een stukje van de financiële kant mee.

    Mocht T-Mobile dit lezen; mail me maar voor die 1500. En oh wee als dit idee daadwerkelijk uitgewerkt en gerealiseerd wordt. 😀

  33. Idd slim, als je dit soort een gerenomeerd bedrijf laat doen ben je een veelvoud van dit geld kwijt. Hoe komen we de crisis voor een schijntje door.

  34. Dekking verbeteren een optie? Scheelt heel veel klagende mensen. Zeker hier in Utrecht heb ik daar érg veel mensen over gehoord tijdens het wachten op ‘nummer 723’.

  35. Ik hoor een hoop gezeur over, Hoe komen ze goedkoop de recessie door..

    Dit is een opdracht voor studenten HBO/WO en Young Professionals..
    Dit kan voor studenten een leuk extratje zijn en een leuke aantekening op je CV.

    Doe zelf namelijk ook mee…

  36. Heb al vaker meegedaan aan de battles op BOC en het niveau mag behoorlijk hoger liggen dan de bij een geraapte argumentjes die hier genoemd worden.
    Ben een keer 5e geworden ,dus heb een idee welke kwaliteit er gewensd is.
    Doe nu mee aan de Goudappel Coffeng battle over verkeersinformatie en hoop nu hoog te scoren, zodat ik een nog beter beeld krijg van de verwachtingen.

  37. t-Mobile moet gewoon een snelle boy of girl in de winkels. iemand die vragen snel en duidelijk kan beantwoorden. mobiel op sturen voor reparatie .en klanten die snel nog openstaande rekening komen betalen. koffie hoek,tv met reklame en hoe sommige dingen van de nieuwste werken.of klanten met een nemertje een smsje sturen als er 1of 2 wachten de voor hun zijn.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.