Reacties voor: T-Mobile verlaagt toestelprijzen van de iPhone 3G

T-Mobile heeft de toestelprijzen van de iPhone verlaagd. De wijziging gaat vanaf vandaag in. Bij veel abonnementen krijg je het toestel nu gratis; alleen bij het goedkoopste abonnement moet je nog bijbetalen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 37 reacties

  1. Leuk, maar denk dat iedereen die er 1 wil er nu inmiddels wel eentje heeft.

  2. waarom zou je in hemelsnaam nu een 8gb halen? (bij i-300/500) je krijgt beide versies gratis, kan je net zo goed de 16gb halen.

  3. Ik heb er dus dinsdag eentje gehaald.
    Straks maar eens even bellen.. ben hier niet blij mee.

  4. Origineel geplaatst door Chakir
    Leuk, maar denk dat iedereen die er 1 wil er nu inmiddels wel eentje heeft.

    Ik dacht dat die prijzen al bekend waren, heb er twee weken geleden al eentje voor die prijs gehaald!

  5. Ik kreeg 110 euro korting van T-Mobile op mijn iPhone.

  6. Oh nee, 16gb vind ik veel te veel.. geef mij die van 8gb maar, de prijs is toch hetzelfde..

    wtf?!?!?!

  7. Mijn eerste reactie bij het lezen van de titel: “NOOHH!!”
    Maar gelukkig geld het niet voor de goedkoopste abbo’s.

    Zou ik nog kans maken om geld terug te krijgen? Ik heb 2 weken geleden een iphone 16GB voor €50 gekregen bij verlenging naar i-150 😛

  8. winkeliers zijn verplicht om bij producten die in de aanbieding gaan dit kenbaar te maken bij de klant met een maximum van 14 dagen.
    Aks je dus een toestel hebt aangeschaft de laatste 14 dagen kan je terug naar de winkel.
    Ik snap inerdaad ook niet waarom je nu nog voor een 8 gb zou gaan…

  9. @Daanje: Ja ik heb ook dinsdag er eentje gekocht…
    heb jij al nieuws, wan tik ben het hier toch ook niet helemaal mee eens…

    gr.
    Keb D.

  10. @ Chakir; Ik wacht er nog wel op hoor en heb er nog geen. Ik heb nu de 2g dus geen haast, maar in feb. verloopt mijn abo en ik wil echt geen nieuwe abo voor 2 jaar.
    Mochten ze hem gaan verkopen met een abo van 1 jaar dan hebben ze gelijk een klant erbij want dan wil ik hem wel.
    Ik zit nu al te kijken waar ik hem het beste vandaan kan halen (los) thailand, vs etc. Uiteindelijk ben je namelijk toch goedkoper uit door hem los te halen en een sim only te nemen..

    Ach ja we wachten.. ik heb toch het idee dat mijn 2g nog steeds beter is dan de 3g, maar ik kan het gewoon niet staven met de werkelijkheid omdat ik hem nog niet in mijn bezit heb gehad.. haha

  11. @Keb D

    Heb ze net gebeld.
    Even een klacht mailen naar info@t-mobile.nl

    Succes.
    Daan

  12. Origineel geplaatst door stephan
    winkeliers zijn verplicht om bij producten die in de aanbieding gaan dit kenbaar te maken bij de klant met een maximum van 14 dagen.

    Heb je hier een verwijzing naar een wetsartikeltje voor?

  13. Origineel geplaatst door Chakir
    Leuk, maar denk dat iedereen die er 1 wil er nu inmiddels wel eentje heeft.

    Nee hoor, niet iedereen! ik heb nog een 1st gen (2G) en wacht met een 3G tot ik mijn abbo bij T-Mobile mag verlengen.

  14. Niet als je genoeg hebt aan 8gb en 150 minuten: is dan nog steeds goedkoper…

    Origineel geplaatst door Joris
    Oh nee, 16gb vind ik veel te veel.. geef mij die van 8gb maar, de prijs is toch hetzelfde..

    wtf?!?!?!

  15. Sorry verkeerd begrepen in het programma dat ik hierover zag.
    Heb het net opgezocht. MIJN EXCUSES!!!

    Echter…. Kan je wel naar de winkelier toegaan om te zeggen dat het absoluut niet netjes is.
    Ik weet niet of T-Mobile “bedenktijd” heeft maar misschien een mogelijkheid om hiermee aan de slag te gaan?

    Origineel geplaatst door El Abogado Del Diablo

    Origineel geplaatst door stephan
    winkeliers zijn verplicht om bij producten die in de aanbieding gaan dit kenbaar te maken bij de klant met een maximum van 14 dagen.

    Heb je hier een verwijzing naar een wetsartikeltje voor?

  16. Wat een onzin zeg, je hebt hem gewoon zonder de korting gekocht jammer volgende keer koop jij iets met korting en iemand anders niet. Wat een typische hollandse reacties zeg

  17. Origineel geplaatst door stephan
    winkeliers zijn verplicht om bij producten die in de aanbieding gaan dit kenbaar te maken bij de klant met een maximum van 14 dagen.
    Aks je dus een toestel hebt aangeschaft de laatste 14 dagen kan je terug naar de winkel.
    Ik snap inerdaad ook niet waarom je nu nog voor een 8 gb zou gaan…

    Simpel, lagere abonnement kosten, en 16 gb is teveel van het goeie, alsof ik zoveel muziek erop ga zetten.

  18. Ik heb ook een 8 gig en heb er meer dan genoeg aan. Dus nee hoor, ook ik behoef geen 16 gig!!

  19. Origineel geplaatst door Chakir
    Leuk, maar denk dat iedereen die er 1 wil er nu inmiddels wel eentje heeft.

    Nou nee.. ik nog niet 😛

  20. Origineel geplaatst door Stephan

    Sorry verkeerd begrepen in het programma dat ik hierover zag.
    Heb het net opgezocht. MIJN EXCUSES!!!

    Nou nou.. je hoeft het niet uit te schreeuwen hoor, ik vroeg het me gewoon af, no worries 🙂

  21. @Chakir
    Ooit gehoord van prijselasticiteit?
    Volgens mij kan je alleen concluderen dat de dikke abbo’s niet liepen.

  22. Sluit geen abbo bij t-mobile af zijn oplichters! Slecht bereik heb de mijne bij vodafone nu gehaald!! Simlockvrij en altijd bereik super! Nooit meer t-mobile arrogantie gasten ppppfff wordt er nog boos om! Ik betaal nu 30 eur. Ik heb nu sneller internet en 300 belminuten en gratis 8 gig tel

  23. @iedereen die loopt te zeuren: ‘ik heb vorige week een kratje bier gekocht en nu istie in de bonus’ ‘ik heb vorige week een jas gekocht en nu istie in de uitverkoop’… Etc. Wat een gezeur, je bent toen toch met die prijs akkoord gegaan en daar was je tevreden mee. Laat het daarbij, de volgende keer heb jij weer iets met korting..

  24. Origineel geplaatst door niels
    Sluit geen abbo bij t-mobile af zijn oplichters! Slecht bereik heb de mijne bij vodafone nu gehaald!! Simlockvrij en altijd bereik super! Nooit meer t-mobile arrogantie gasten ppppfff wordt er nog boos om! Ik betaal nu 30 eur. Ik heb nu sneller internet en 300 belminuten en gratis 8 gig tel

    Alle providers zijn oplichters, neem alleen al die opzeg termijn van 3 maanden. T-mobile is prima voor mij: heb tot nu toe nog nergens geen signaal gehad. Wens je wel alvast succes wanneer je iPhone gebreken gaat vertonen met de garantie. Dan ruil ik hem gewoon om in de T-mobile shop en jij moet maar hopen dat je webwinkel iets voor je wil gaan betekenen.

  25. @Chakir

    Hoezo? kan me voorstellen dat heel veel mensen nog een ander abbonement hadden en nu pas aflopen of zelfs nog later en dan pas 1 halen..
    Mensen die zo snel mogelijk 1 wilden die hebben hem al ja.

  26. triest ik heb hem nu een maadn of 3, en 160 betaald voor mijn 16GB..

  27. Ik hoefde bij i-150 maar 19,95 te betalen voor 16gb of 1 euro voor 8gb. Werd gebeld door T-Mobile 3 maanden terug. Zo te zien heeft iedereen hier meer betaald.

  28. Vaste klanten krijgen een korting blijkbaar!
    Me vrouw gaat overmorgen toch ook de iPhone halen!

  29. Mijn Iphone 3g 8GB werkt naar behoren, en heb hem sinds 31 juli. Weet iemand of het nog mogelijk is, om natuurlijk tegen extra betaling, een 16GB te krijgen?
    Ik krijg ljs.nl maar niet te pakken

  30. Ik heb, contract verlening, In de juli 20 euro betaald voor de 16GB. I-300.

  31. heb de 8gb sins zaterdag van the phonehouse….
    bij inruil van een oud pauper toestel uit de vorige eeuw kreeg je de iphone gratis 🙂
    actie loopt toch 5dec…

  32. Ik heb ook direct een klacht ingediend, mijn abonnement ging in op 18 november, dus minder dan 2 weken geleden. Hopelijk is T-Mobile een beetje redelijk, want dit slaat absoluut nergens op dat ze dit niet gemeld hebben.

  33. … zaterdag gehaald.. ga morgen ff bellen,
    iets van 8 dagen omruil…
    eerst vragen, anders opzeggen/ naar buiten lopen / naar binnen lopen aanvragen!

    Abbo gaat pas volgende maand in… dus in fijten!

  34. Tja, ik heb er een van de zaak, helemaal gratis dus !! Das het beste abbo. 😉

  35. Tja… dit soort dingen zul je altijd blijven houden: ik heb 12 oktober een macbook gekocht en 14 oktober kwam de nieuwe uit. De witte ging daardoor in prijs omlaag. Kreeg het geld ook niet terug…. dus… Hetzelfde geldt voor aanbiedingen. Maar ik hoop voor degene die net een abbo hebben afgesloten dat ze hun iPhone nog kunnen omruilen.

    Gelukkig heb ik zelf aan de 8 Gig genoeg. Hij zit al tjokvol met mn favoriete muziek en veel apps en nog is die niet vol. Ik denk dat mensen die van plan zijn om films er op te zetten, verstandig eraan doen om de 16 gig te nemen.

  36. @Julian
    Dat geld kan je bij Apple dus wel terug krijgen, ten minste, als je hem online hebt gekocht. In de winkel ben je afhankelijk van hun medewerking.

  37. @ Marten

    Ok, goed om te weten dat het in de online Apple store wel kan. Handig voor de volgende keer, of moet ik Macrumors iets beter in de gaten gaan houden? 😉

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.