Reacties voor: T-Mobile verkoopt 120.000 iPhones sinds 11 juli

T-Mobile heeft 120.000 iPhones verkocht sinds de verkoopstart op 11 juli. Daarvan werd 75.000 in Duitsland verkocht, de rest in Nederland en Oostenrijk.
Lees het complete artikel → T-Mobile verkoopt 120.000 iPhones sinds 11 juli
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 39 reacties

  1. Impressive 🙂

  2. wauw, dat zou dan 7% van de nederlandse inwoners.

  3. Niet alleen in NL, wel even het stukje lezen voordat je post…

  4. media markt heeft echte veel in vooraad niemand heeft veel zin in een te kopen , denk meestaal gaat dat over je moet een 2 jaar abo met t-mobile , en slecht 3g , veel mensen verwacht een derde versie rond de kerst uitkomt als deze versie heeft veel probleemen .

  5. @gregor.

    Inderdaad!! Als Nederland ~600.000 inwoners zou hebben..

  6. Je moet er 75000 en nog ‘n paar d’r afhalen voor ‘t aantal van nl he…

  7. @peekie

    En nu in begrijpelijk nederlands…

  8. @pascal : LOL same here. Snap d’r geen ruk van

  9. ik vind het helemaal niet zoo heel veel.. ik had de hype toch echt wel iets groter gedaan, maar hoe dan ook mag t-mobile best blij zijn met deze verkoopcijfers

  10. dat zal wel meer worden als vodafone of kpn hem hier gaan verkopen

  11. peekie is waarschijnlijk nederlands aan het leren, doe niet zo bijdehand mensen. Maar of de mediamarkr voorraad heeft weet ik niet, nu misschien wel?

  12. typical dutch responses , against english people who atleast try to type in dutch , least my dutch is better than 90% of your attempts in english on english forums , it makes this site sound like a typical dutch site. i thought this was a friendly site not so as i can see , atleast i try which is more than i can say for the most of the dutch people who reply on english , shame or is dutch jammer , i also created the dutch section on the modaco forum for windows mobile users so that dutch people could get help ( in dutch )

  13. “We gaan er vanuit dat de achterstand voor einde van de maand is ingehaald”.
    interessant…. 😀

  14. @peekie: lol

  15. @peekie: Hear hear Peekie, don’t pay attention to these bullies!
    Ik mag helaas mijn T-mobile abbo pas in februari verlengen, anders had ik er al lang een gehad! Maar ik ben nog steeds erg tevreden over mijn eerste generatie iPhone. Alleen jammer van de buggy firmware (2.0x dus)…

  16. @peekie

    respect, dat je nederlands leert (heb me reactie aangepast)

  17. Ik vind het super tegenvallen..dacht dat iedereen hier wel zo n ding zou kopen. Ik had zeker verwacht dat er alleen in Ned al 200.000 verkocht gingen worden.
    Toch nog een hoop van die mafketels die voor de nieuwe samsung E900 gaan, nu met dancevalley cd-rom en dancevalley aansteker!! Of de nieuwste HTC touch films kijken op je ieniemienie scherm

  18. Dus dan heb ik ‘m binnen een week :P, of is dat alleen in Duitsland?

  19. Ik vind het ook zoo irritant dat mensen steeds klagen over correct nederlands, donder maar een eind op, stelletje professoren. Peekie I support you, keep doing your best and I definately understand your dutch.

  20. @peekie

    I rest my case…

  21. Hee, als er 120.000 verkocht zijn, 75000 in duitsland, dan blijven er 63.000 over voor nederland en oostenrijk. Dan gaan we ervan uit dat in nederland en oostenrijk even veel iphones verkocht worden. Dus dan zijn er in nederland 31.500 iphones verkocht. Op iphoneclub zijn er al 25.000 leden (hebben natuurlijk niet allemaal een iphone). Dus dan zijn heel veel iphone gebruikers lid van iphoneclub.

    Edit: Je hebt natuurlijk ook nog 1e generatie iphone bezitters dus laten we zeggen dat de helft van alle iphone 3g gebruikers lid is van iphoneclub.nl

  22. genoeg voorraad bij MacMe !

  23. heb mijn iphone besteld bij BC, dus als de voorraden worden aangevult zoals in dit artikel staat beschreven moet het niet z olang meer duren :>

  24. @splatz:

    120.000 – 75.000 = 63.000 ???????

  25. Oeps rekenfoutje, moet 45000 zijn . Dan 22500.

  26. En weet dat er ook een deel iphoneclubleden uit Belgie komen zoals ik.

  27. en leden met een ipodtouch die gewoon geïntresseerd zijn in iphone nieuws etc. 😛
    (zoals ik)

  28. OK ok foute gedachte

  29. slecht Engels trouwens voor een buitenlander……..

  30. Het kan geen 22500 zijn voor nederland want Tmobile heeft al gezegd dat ze er in nederland al 35000 verkocht hadden zie:

    Dus dan blijven er voor oostenrijk 10.000 over.

  31. @ reinier leer eens goed engels met “engels voor Nintende DS” hahaha!

  32. Het merendeel van die rijen bij de winkels bleken acteurs te zijn, die hun iPhone doos via de achteringang weer binnenbrachten.
    Dus wie houdt wie nu voor de gek met die 120.000 verkochte toestellen Tmobile?

  33. Het bericht is niet duidelijk of dit alleen de iPhone (toestel) verkopen in de T-mobile winkels zijn of de verkochte abbo’s (dus inclusief de iPhone verkopen van de APR’s, BC’s e.d.).

    Op mij komt het over of het over het eerste gaat. Het totaal aantal iPhone’s dat verkocht is zal dus hoger zijn (Ik heb mijn iPhone in ieder geval bij een APR gekocht!).

  34. uhmm.. als ik met niet vergis.. hoort dat bij india en daar is dus niet t-mobile de provider..

  35. Maare, nu kunnen ze wel zo leuk opscheppen over van alles en nog wat, maar ondertussen hebben ze de facturen nog steeds niet op orde. Ik krijg vandaag juist de tweede factuur binnen en daar is weer het puntje buiten de bundel bellen niet kloppend meegerekend…
    Zal er morgen wel weer eens over bellen. Lekker mobiel. T kost hun alleen maar geld en mij enigszins tijd, maar dat heb ik zat (student hé 😉 )

  36. 120.000 iPhones? Dat is dan een massale beta-test!

  37. 120.000 is toch een hele hoop. Vergeet niet dat de iPhone eigenlijk in het segment van de dure “smartphones” hoort en niet te vergelijken is met een gewone gsm. Veel mensen hebben helemaal geen iPhone nodig…

    Ik heb geen glazen bol, maar ik verwacht dat Apple binnen dit en 2 jaar komt met een soort iPhone Nano, net zoals ze deden met de iPod. Die was in het begin ook enkel voor de diehard muziekliefhebber.

    Ik ben net terug van New York en daar heeft in de metro bijna iedereen een koptelefoon in de oren zitten en 80 % daarvan is een iPod.

    Ik volg Apple als ongeveer 20 jaar en mijn conclusie op dit moment is : you ain’t seen nothing yet…

    Ik zal mijn aandelen zeker nog een hele tijd bijhouden…

  38. @peekie:

    Hi peekie! I totally understand you. And as you have learned already Dutch IS a hard language to learn. I have just too many friends in your situation and they are so frustrated sometimes that “everyone (ahum)” here in Dutchieland just overrules every attempt by a foreigner to try and speak Dutch by just replying in English and even if they can speak AND write in Dutch they just give up since it is just not fun to do any more… Well I could go on and on however I think I have made my point here. So first of all I applaud you for getting as far as you obvioulsy have and… ik denk dat ik hier op dit forum zeker niet alleen ben getuige de follow-up reacties na je commentaar ^_^. Ik zou je eigenlijk willen zeggen: vooral doorgaan! Ik zou willen dat meer mensen zoals jij deze instelling hadden.

    Oh ja, de reden dat ik dit bericht achterlaat: elke medium heeft zijn eigen geschreven en ongeschreven regels en vooral bij de geschreven media is dat heel goed te merken. Als ik bijvoorbeeld op een bericht op een niet-nederlandse site achterlaat en ik doe dat in een taal welke ik (nog) niet volledig beheers dat zorg ik er altijd voor dat in mijn bericht duidelijk naar voren komt dat ik een andere nationaliteit heb door bijvoorbeeld te zeggen: “Der Hollaender hat Kommentar: usw. usw.”

    Dus, vooral doorgaan en laat je niet kisten en ik weet zeker dat het op de Iphoneclub.nl niet een probleem zal zijn.

  39. De meest interessante passage uit het artikel van Reuters heeft iPhoneclub overigens niet overgenomen:

    “But users around the world have complained about dropped calls and inconsistent Internet speeds, with the phone often reverting to a slower technology known as Edge even in 3G areas.

    Last week, Apple Inc (AAPL.O: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) issued a software update to help fix connection problems that led to a flurry of online complaints from customers.

    T-Mobile, which also sells the iPhone in the Netherlands and in Austria, received complaints from Dutch customers but none from German and Austrian ones, Akhavan said.”

    En ondertussen schrijft T-Mobile in Nederland vrolijk op haar blog dat de problemen aan het toestel zouden liggen en niet aan het netwerk. Dat lijkt me dus onzin, als men in Duitsland en Oostenrijk geen problemen heeft. Nee, T-Mobile NL moet nog even hard aan de slag. Zou KPN nog in onderhandeling zijn met Apple…haha!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.