Reacties voor: T-Mobile verhoogt prijzen iPhone 5s weer na eerdere prijsverlaging

T-Mobile heeft de prijzen van de iPhone 5s weer verhoogd, na een eerdere prijsverlaging in december 2013.
Michel Lusthof - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 28 reacties

  1. Met welke zelfvertrouwen doen ze dit?

  2. wtf? zeg dan dat de actie een bepaalde tijd is ik had gekocht nu koop ik echt niet meer hoor

  3. Vandaag hopelijk bij tmobile weg. Here I come Vodafone.

  4. Origineel geplaatst door Maurice Hooijmans
    Vandaag hopelijk bij tmobile weg. Here I come Vodafone.

    verwacht ook niet te veel van vodafone. Maar het is wel beter dan t mobile stap voor uit is het zeker.

  5. Gelukkig zit ik niet meer bij tmobile.

  6. Origineel geplaatst door Zaandammer
    verwacht ook niet te veel van vodafone. Maar het is wel beter dan t mobile stap voor uit is het zeker.

    En waarin is dit dan precies een vooruitgang??

  7. @Mauze: alfabet. T…..V 😛 En betere netwerk dekking.

  8. Origineel geplaatst door Mauze
    En waarin is dit dan precies een vooruitgang??

    netwerk!

  9. Origineel geplaatst door Maurice Hooijmans
    @Mauze: alfabet. T…..V En betere netwerk dekking.

    Hahahaha dat is een vooruitgang idd… in het alfabet… wens je veel succes…

  10. €100 meer voor een toestel, maar wel 24x€9 minder kwijt zijn voor je abonnement klinkt mij niet slecht in de oren hoor.

  11. Steeds mails u kunt u abonnement verlengen, schappelijke prijzen ik doe het, blijkt dat ze een foutje hebben gemaakt met een paar dagen. Nu dit bericht van de verhoging nou tmobile geloofwaardig zijn jullie niet meer, ik ben er klaar mee zo ga je niet om met klanten schande

  12. Wauw, wat een vreselijke organisatie en PR. Als ze een hard moederbedrijf hadden gehad dat resultaten wilt zien en 0,0 imagoschade dan was de hele top naar huis gestuurd. Ze hadden het als (zoals gewoonlijk) als actie kunnen voordoen (of pas na de persaandacht: ‘afdoen’). Maar het lijken gewoon een topman-flater of communicatiefouten (die pas na weken zijn opgemerkt door de verantwoordelijken) te zijn geweest.

    What the fuck :/

  13. Origineel geplaatst door Maurice Hooijmans
    Vandaag hopelijk bij tmobile weg. Here I come Vodafone.

    Dat zou ik beter niet doen, zoek een andere provider want ik heb Vodafone en qua bereik ect is het oké maar wat je voor de prijs terugkrijgt is gewoon overpriced, alleen KPN is duurder.

    @Zaandammer: Het was een tijdelijke actie.

  14. Vodafone, de grootste ruk provider die ik ken.
    Nergens bereik

  15. We gaan gewoon naar Tele2 !

  16. Heel erg flauw dit. Ik was van plan om begin januari een abonnement af te sluiten. Ondanks dat ik met de service bij T-Mobile niet tevreden was, gaf mij die recente prijsverlaging wel de doorslag om toch weer voor T-Mobile te kiezen. Deze verhoging van €100 zit er echter voor mij niet in. Bij Phonehouse betaal je nu zelfs €200 meer!

  17. Origineel geplaatst door Kallt
    Heel erg flauw dit. Ik was van plan om begin januari een abonnement af te sluiten. Ondanks dat ik met de service bij T-Mobile niet tevreden was, gaf mij die recente prijsverlaging wel de doorslag om toch weer voor T-Mobile te kiezen. Deze verhoging van €100 zit er echter voor mij niet in. Bij Phonehouse betaal je nu zelfs €200 meer!

    PhoneHouse is altijd duur, vaak duurder dan bij de provider zelf.

  18. Origineel geplaatst door Veronica
    PhoneHouse is altijd duur, vaak duurder dan bij de provider zelf.

    Niet deze keer, ik had de prijzen vergeleken tussen Phonehouse en T-Mobile. Dat leverde een besparing van 55 euro op!

  19. Het lijkt de overheid wel.

  20. Waarom klaagt iedereen zo… ;L

    Wat maakt dat extra bijbetalen nou uit, ik vind de prijzen zelf nog redelijk normaal!

    Laten we het eens aan de positieve kant bekijken… Het bijbetalen van je iPhone is maar eenmalig 😀

    Ik blijf T-Mobile een goede provider vinden 🙂 Maar ja, mijn mening :3

  21. T-mobile is echt ellende, wat een slechte provider zeg, na 12 maanden was ik al klaar met ze. Sinds 3 jaar bij KPN heel tevreden, anders had ik wel Vodafone gekozen.

    Ps. Ik koop toestel altijd los, geen zin om providers te spekken.

  22. Wat heb ik een geluk gehad :-)) oorspronkelijk wilde ik zo laag mogelijke kosten voor nog eens 2 jaar de 4S tot ik zomaar tegen deze aanbieding aanliep. 2 jaar voor € 36 p/m € 199,- aanbetaald voor 200 belminuten en 1 gig data. Beter wordt het voorlopig niet. De prijzen zijn schandalig hoog maar alleen voor de ongeduldigen.

  23. Origineel geplaatst door Maurice Hooijmans
    Vandaag hopelijk bij tmobile weg. Here I come Vodafone.

    Uitstekende keus. Ben na jarenlang KPN overgestapt naar tmobile, wist niet hoe snel ik weer weg moest. Na 3 maanden klagen, dreigen en mailen is mijn contract omgezet naar een prepaid. Ben nu alweer een anderhalf jaar tevreden klant bij Vodafone.

    Origineel geplaatst door Mauze
    Hahahaha dat is een vooruitgang idd… in het alfabet… wens je veel succes…

    Wat is volgens jou dan een betere provider??

  24. 19 dec. kreeg ik een tweet van TM dat dit een eindejaars aanbieding is,tweet doorgestuurd naar iCulture maar die deden er niks mee.
    jammer.

  25. Ha dat is dus de reden waarom ik opeens meer moest betalen. Eerst via Webwinel van T-mobile besteld. Levertijd ca 3 – 4 weken. Heb ik de opdracht geannuleerd en gisteren bij de winkel een S5 gehaald. Ik dacht nog wordt belazerd want ik moest ca eur 100 meer betalen. Maar dit verklaard alles. Duur grapje mijn annulering 🙁

  26. Origineel geplaatst door Jord
    €100 meer voor een toestel, maar wel 24x€9 minder kwijt zijn voor je abonnement klinkt mij niet slecht in de oren hoor.

    Niet als je per maand €50 of €61 aan een mobiele abonnement wilt betalen.

    OT: gelukkig ben ik weg bij TM. Zit bij Ziggo Mobiel, is toch wat beter.
    Wat een waardeloze netwerk heeft TM toch.

  27. Watte?!!
    Ik ben al jarenlang klant bij T-M en mag sinds vorige week mijn abonnement weer aanpassen. Heb mij dus eens ingelezen in de aanbiedingen en ook al in de T-M shop geweest. Ik was van plan om deze week de 5s 32Gig te bestellen gezien de aantrekkelijke prijs icm met mijn abonneekorting, maar dat gaan we dus niet doen!!
    Die combinatie was voor mij nog wel aantrekkelijk, maar over het bereik in mijn omgeving ben ik zeer slecht te spreken. In huis heb ik zo’n 80% van de tijd helemaal geen bereik.
    Het wordt tijd dat ik overstap naar een provider met beter bereik. Mijn gezin heeft met Hollands Nieuwe bijvoorbeeld zeer goede voorwaarden en een geweldige ontvangst.

  28. Nog een leuk weetje.

    Bij de vorige aktie (oplichting wil ik het noemen) Blijkt het dat mensen een LEASE contract zijn aangegaan (dit blijkt uit mijn eerste factuur) Heb tot op heden nog steeds geen contract ontvangen maar wel een dikke rekening.

    Mensen die dus een contract hebben afgesloten met de aktie van december kijk je spullen goed na. In mijn bestel bon staat namelijk niks over een LEASE contract maar op mijn factuur wel.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.