Reacties voor: T-Mobile stuurt info over iPhone-abonnementen, reservering iPhone 4 niet-officieel gestart

T-Mobile is in minstens één winkel al gestart met het accepteren van reserveringen voor de iPhone 4. Daarnaast stuurde T-Mobile een mailing waarin ze de iPhone-abonnementen nog eens op een rij zetten.

Reacties: 207 reacties

  1. Wel raar dat ze niet even melden dat het ook voor de iphone 4 bedoeld is.

    Op de site staat alleen 3g en 3gs…..

    Ik ga alvast in de rij liggen voor de nacht lancering!!!

    Zullen we Rotterdam weer doen t-mobile???

    Ik vond het wel gezellig!!!!!!

  2. Belachelijk dat ze €50 euro vragen om een telefoon te reserveren. Van dit bedrag kan je een maand je abbonoment betalen en nog een leuke hoesje voor je telefoon kopen.

  3. Ik bekijk regelmatig de website.. ik kan verlengen maar bestel hem gewoon online 🙂 hoop dat vanaf Maandag ongeveer meer bekend is.

  4. Mooi, waar gaan jullie reserveren, t-mobile shop of ergens anders en bij allemaal voor de grootste kans, of bij 1

  5. @LightPhoenix:

    Ik denk dat dit bedrag wel verrekend wordt met de kosten die het toestel i.c.m. abonnement eventueel met zich meebrengt.

  6. Heb half uur geleden bij tmobile Breda gereserveerd. Jehoeee

  7. Zal ff lekker worden zeg 50 euro reserveringskosten!

    Gewoon wachten tot hij volop verkrijgbaar is.

  8. Ik heb mij vorige week al op een lijst laten zetten bij BelCompany. Daar heb ik mijn iPhone 3G destijds ook gekocht. Hopelijk wordt het de 23e, hoe eerder hoe beter.

  9. Origineel geplaatst door LightPhoenix
    i, waar gaan jullie reserveren, t-mobile shop of ergens anders en bij allemaal voor de grootste kans, of bij 1

    wordt verrekend… staat ook in de brief als je iets verder leest. Was bij de 3G niet anders.

  10. Dat gaat dan natuurlijk van het bedrag af wat je daar moet bijbetalen voor je iPhone. Niet meer dan normaal anders komt iedereen er voor de zekerheid wel eentje reserveren en dan niet op komen dagen.

  11. @LightPhoenix:
    Die €50 krijg je gewoon terug hoor, of het wordt met de eventuele kosten van de iphone die je koopt verrekend. Het is meer gedaan zodat niet iedereen hem gaat reserveren en hem dan niet koopt.

  12. Ook de Belcompany heeft al geruime tijd een lijst op zijn site staan en heeft bestaande iphone-klanten daar in een vroeg stadium een sms over gestuurd.

  13. Origineel geplaatst door LightPhoenix
    Belachelijk dat ze €50 euro vragen om een telefoon te reserveren. Van dit bedrag kan je een maand je abbonoment betalen en nog een leuke hoesje voor je telefoon kopen.

    Het gaat natuurlijk om een aanbetaling. Dit wordt op je rekening in mindering gebracht…

  14. Die 50 euro reserveringskosten worden in mindering gebracht op aanschafprijs toestel of krijg je weer terug bij ophalen. Je bent het dus niet kwijt

  15. Origineel geplaatst door LightPhoenix
    niet

    Vooruitbetaling! Dit geld krijg je als ‘korting’ op de aankoop. Ze willen niet dat je bij 10 T-Mobile winkels in de rij gaat staan 😉

  16. Ik ben ws net op vakantie tijdens de release, dus maar via het web bestellen …. gaan ze tenminste niet jammeren over verzekeringen :p

  17. die 50 euro krijg je terug !
    Ik heb hem vanmorgen besteld en aanbetaald dus hoop dat ik bij de eerste levering zit ( volgens de vrouw aan de balie wel ).

    Bij de phonehouse heb ik al 3 weken geleden gereserveerd hij had toen een lijst aangemaakt toen ik erom vroeg en zo sta ik ook daar als eerste op de lijst ! overigens is het daar kosteloos. Ben bij t-mobile gaan reserveren omdat daar de verzekeringen goedkoper zijn.

  18. Ik ga nooit, nooit meer naar T-Mobile. Ik zal ‘m via Phoneshop.nl nemen met Vodafone abonnement

  19. ik heb ook 50 euro aanbetaald bij een apple reseller!
    op de rekening staat een fictieve verkoopprijs van 800 euro voor de iphone 4!

  20. Joepie!!! Kep hem net gereserveerd in de t-mobile shop Almelo!! Ga er wel vanuit dat de €50 in mindering wordt gebracht op de toestelprijs…..

  21. en bestaande klanten………geen upgrade? 🙁

  22. vind weer eens onsportief gedrag dat er weer uitzonderingen gemaakt worden.
    maak iets bekend zodat iedereen een eerlijke kans krijgt.
    hier moeten ze gewoon mee kappen met dat niet bekend gemaakte vooraf reserveren.

    wordt leuk als ik voor de tmobile shop sta heel vroeg of zelfs in de nacht en er zijn geen iphones omdat deze al gereserveerd zijn (terwijl ze mij zeggen dat ze niet aan reserveringen doen) dan wordt het een leuk gesprek in de winkel. 🙂

  23. heb vanmorgen mijn Iphone 32GB White ook besteld in Sittard

    was nummero uno 🙂

  24. Origineel geplaatst door LightPhoenix
    Belachelijk dat ze €50 euro vragen om een telefoon te reserveren. Van dit bedrag kan je een maand je abbonoment betalen en nog een leuke hoesje voor je telefoon kopen.

    Wat zeur je nou? Die 50 euro wordt verrekend op het moment dat je de iPhone komt ophalen en hoef je niets bij te betalen, krijg je die 50 euro gewoon terug. En als t-mobile die drempel van 50 euro niet maakt dan komt iedereen maar reserveren en op het moment dat de release is komen klanten niet opdagen. Nu moeten ze wel terug komen.

  25. Ik heb geen mail gehad, of is die alleen voor mensen die al een iPhone hebben?

  26. Apart die 50 euro voor reservering, ik heb al half juni ingeschreven bij onze Apple Premium Reseller ben benieuwd hoe dat dan gaat aflopen 😉

  27. wat is het toch heerlijk om een hogere functie te hebben binnen het bedrijf t-mobile.
    net zoals bij verkoop van de iphone 3G zullen we elke tmobile shop er op attenderen dat er geen reserveringslijst mag worden opgesteld.
    er zal binnenkort alleen via internet een reservering/bestelling mogelijk zijn. elk filiaal zal een aantal iphone 4 op voorraad krijgen en bij elk filiaal zal de zelfde procedure gelden dat diegene die eerst in de winkel is de grootste kans heeft om met een iphone 4 naar buiten te lopen.

  28. Ik heb via de klantenservice mijn iPhone 4 gereserveerd. De medewerker vertelde mij dat er direct contact word opgenomen zodra beschikbaar is en dat hij langs wordt gebracht. Dit zodat ik niet in de rij hoef te staan. Tevens bood hij me leuke extra’s… Ben benieuwd wat ik hiervan moet verwachten. Moet er wel bij vermelden dit ik twee iPhone abonnementen heb afgesloten waarbij 1 over een aantal weken stopt

  29. Klopt! Zojuist in nijmegen ook ingeschreven! Wel vervelend dat ze niet weten wat beide versies kosten in combo met abbonoment

  30. Heb hem net gereserveerd bij T-M…
    Ben de 2de op de lijst voor een 16gb Black…

    Ze krijgen er sowieso wel meer dan 2 binnen dus ik heb hem op dag 1…. 2 jaar terug in de rij was best een happening maar deze keer lekker uitslapen en ophalen als ik er zin in heb…

  31. heeft er iemand bij de klantenservice aan de lijn gehangen om te bestellen?

    of zijn jullie naar de winkel gegaan?

  32. “Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4”

    Dat is interessant, houdt dat in dat t-mobile alleen de lancering exclusief heeft en dat daarna ook andere providers mogen leveren? Er staat namelijk niks over exlusieve leverancier!

  33. de kans zit er in dat T-Mobile heel gewiekst is met hun teksten, en het zou maar zo kunnen zijn, dat ze niet geheel de exclusiviteit hebben voor de verkoop, alleen voor de lancering in Ned.

  34. interessant is het volgende zinnetje in de mail van T-mobile

    Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4.

    INTRODUCTIE…. dit betekent misschioen dat binnenkort, na de introductie ook KPN iphones kan verkopen?

  35. Ik hoop het maar, want ik ben echt zo klaar met T-Mobile. Bij Nederland – Uruguay stond ik buiten in hartje Utrecht. Constant No Service, dan weer GSM (geen data), dropped calls.

    Wat heb ik aan een toestel dat het nauwelijks doet? Ik ben ook redelijk bekoeld wat betreft de iPhone 4. Het is jammer van de apps die ik graag gebruik, maar T-Mobile heeft als provider afgedaan.

    Later dit jaar naar een Android kijken… 😐

  36. Origineel geplaatst door Artistik
    Ik heb via de klantenservice mijn iPhone 4 gereserveerd. De medewerker vertelde mij dat er direct contact word opgenomen zodra beschikbaar is en dat hij langs wordt gebracht. Dit zodat ik niet in de rij hoef te staan. Tevens bood hij me leuke extra’s… Ben benieuwd wat ik hiervan moet verwachten. Moet er wel bij vermelden dit ik twee iPhone abonnementen heb afgesloten waarbij 1 over een aantal weken stopt

    meen je dit? ik heb een zakkelijkabonnement maar ik krijg steeds te horen nee u moet echt wachten enz..
    kan je het nummer even geven?

  37. Zou ik hem in leiden bij de tmobile al kunnen reserveren?
    Is voor mij het dichste bij :p

    Maar moet ik dan naar die store daar bellen?
    Of hoe gaat dat in zijn werk?

    Anders is rotterdam ook wel een optie xD maar ik vraag me dan vooralsnog af of hij de 23e of de 28e komt.

    Als hij de 28e komt moet ik mijn oma in de rij laten liggen omdat ik zelf op vakantie ben dan xD

  38. Niemand dit opgevallen dus:

    Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4

    ofwel: in juli is het t-mobile nog die de iphone 4 aanbiedt. Maar daar gaat dus snel verandering in komen.

  39. Maar hoe lang duurt een introductie? een dag, een week, een maand, een jaar?

  40. ik weet niet precies wat het probleem is want ik heb noooit gezeik gehad met t-mobile…

  41. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel kans je nu bij de APRs maakt.. Vorige keer was dat ook een drama. Ik heb al weken geleden ingetekend bij een APR overigens. De iPhone 4 staat al weken in de database.

  42. Origineel geplaatst door PlaceR
    Heb hem net gereserveerd bij T-M… Ben de 2de op de lijst voor een 16gb Black…Ze krijgen er sowieso wel meer dan 2 binnen dus ik heb hem op dag 1…. 2 jaar terug in de rij was best een happening maar deze keer lekker uitslapen en ophalen als ik er zin in heb…

    Als je een reservering hebt gedaan, mag je dan ook dagen ‘na’ de introductie in Nederland, je gereserveerde Iphone 4 ophalen?
    (ik ben namelijk op vakantie,)

  43. Mijn vader (was vrij) een heeft vanochtend

  44. @Remco:

    ik denk zo’n 3 maanden….

  45. @Artistik: toch weer vreemd, bel net 3x met verschillende nummers en verschillende afdelingen. en iedereen vertelt mij dat deze nog niet te reserveren is. lekker is dat dan of mag ik jou gewoon niet geloven.

  46. Origineel geplaatst door marc3l
    Als je een reservering hebt gedaan, mag je dan ook dagen ‘na’ de introductie in Nederland, je gereserveerde Iphone 4 ophalen? (ik ben namelijk op vakantie,)

    Nee, volgens mij mogen ze hem niet vasthouden voor je..

  47. @marc3l:

    Ik denk het wel maar ze zullen vast wel naaistreken uithalen dat ze hem gewoon al weg geven. Ze zeggen ja is geen probleem en als je dan komt hebben ze hem al weggegeven

  48. man wordt gek hier niemand geeft antwoorden op vragen 😛 en posted alleen maar hun vragen… is wel handig dit 😀

  49. Ik drukte per ongeluk op reageer (op de iPhone)

    Hij heeft vanochtend mijn en zijn iPhone ook aanbetaald á €50!

  50. 2e op de lijst in Hilversum! iemand enig idee wanneer ik hem kan ophalen, verkoopster dacht eind juli maar wil haar niet geloven..

  51. Ik heb T-mobile gebeld, en die vrouw zei dat als ik reserveer en niet dé dag dat de iPhone uitkomt ‘m kom halen (of later die middag) omdat ik bijv. moet werken, ik er niet van verzekerd ben dat de die iPhone achterhouden voor me.. Maar ja, zit ik me nu te bedenken: wat heb je dan aan het reserveren..? En volgens haar kan het in alle T-shops.

  52. Origineel geplaatst door Vanilla
    Ik drukte per ongeluk op reageer (op de iPhone)Hij heeft vanochtend mijn en zijn iPhone ook aanbetaald á €50!

    Jou vader wil er dus ook 1 :p

    Ik heb er ook eentje thuis xD
    Maar mn pa heeft nu de 3gs mijn zusje neemt zijn 3gs over dan nemen mijn pa en ik de iphone 4 xD

  53. hallo,

    ik ben zelf werkzaam in een t-mobile winkel en wij hebben van hoofdkantoor te horen gekregen dat er geen reserveringslijsten mogen komen. deze zal in toekomst alleen via de site en klantenservice komen.
    een aanbetaling mag zeer zeker gedaan worden. en deze is dan voor de 2de lichting iphone 4’s. op de releasedag zelf is het wie eerste in de winkel is wie als eerste een iphone heeft.
    mij is wel verteld dat er genoeg iphones (minimaal 40) per filiaal aanwezig zullen zijn.

    over de precieze datum is nog niets verteld, had wel indruk dat dit met de leveringen van iphone4 te maken heeft.

    succes iedereen.

    werk zelf in de tmobile shop in maastircht. hopelijk dat daar niet zo heel erg druk zal zijn met dit mooie weer. 🙂

  54. Origineel geplaatst door Philippe
    2e op de lijst in Hilversum! iemand enig idee wanneer ik hem kan ophalen, verkoopster dacht eind juli maar wil haar niet geloven..

    Iedereen heeft het wel over zon lijst maar waar vind ik die?

  55. Je kan zeker bij die Tmobile winkel geen witte iphone 4 reserveren?

  56. Ik ga over 5 minuten richting alphen, volgens mijn vader zit daar ook een tmobile winkel dus dan ga ik het daar even regelen.

  57. Waar kan je de Iphone 4 reserveren???
    Moet het persoonlijk bij de winkel??

  58. Eerst loopt iedereen te beweren ‘van t-mobile af te zullen stappen’ vanwege het slechte netwerkontvangst, en nu lopen diezelfde mensen te schreeuwen dat ze de nieuwe iPhone 4 zo snel mogelijk bij een t-mobile shop gaan halen, zelfs als er zoiets belachelijks als 50 euro ‘reserveringskosten’ in rekening worden gebracht. Tegen die mensen zeg ik: sterkte met nog 2 jaar gezeik met een provider die teveel geld vraagt voor kwalitatief lage diensten.

  59. @Borriesz:

    je kan ook een jaarcontract nemen nu 🙂

  60. Net ook via de klantenservice een reservering gedaan.
    Je staat nu op de nog “niet helemaal” officiele lijst werd er gezegd.
    Nou goed we wachten het wel af.

  61. Origineel geplaatst door Borriesz
    Eerst loopt iedereen te beweren ‘van t-mobile af te zullen stappen’ vanwege het slechte netwerkontvangst, en nu lopen diezelfde mensen te schreeuwen dat ze de nieuwe iPhone 4 zo snel mogelijk bij een t-mobile shop gaan halen, zelfs als er zoiets belachelijks als 50 euro ‘reserveringskosten’ in rekening worden gebracht. Tegen die mensen zeg ik: sterkte met nog 2 jaar gezeik met een provider die teveel geld vraagt voor kwalitatief lage diensten.

    Wist je ook dat de nederlandse wet voorschrijft dat je niet langer dan 1 jaar aan een contract vast mag zitten? dus je kan na een jaar gewoon volgens de nederlandse wet je contract beeindigen xD

    Maar 40 per filliaal is dat niet een beetje erg weinig?
    Ik denk dat je er wel minimaal 200 per filliaal nodig hebt.

    En wanneer komt hij nu eigenlijk precies?
    De 23e?

  62. ik hoop dat al die mensen die nu idiote handelingen aan het verrichten zijn en aanbetalingen doen flink op hun neus gaan en huilen als blijkt dat iphone ook hier zware problemen heeft.
    wacht eerst wel even op de oplossingen voor diverse problemen.

  63. minimaal 40 van elk, dus minimaal 80 en daar bij rekening houden dat de grotere steden er zeer zeker meer op voorraad krijgen.

    precieze datum is niet toegezegd.

    er was spraken over 30 juli en 23 juli.
    denk dat dit te maken heeft met de levering vanuit apple.
    momenteel kampen deze met leveringsproblemen.
    dit is enige wat gezegd is geworden door hoofdkantoor

  64. Origineel geplaatst door LightPhoenix
    Origineel geplaatst door BorrieszEerst lWist je ook dat de nederlandse wet voorschrijft dat je niet langer dan 1 jaar aan een contract vast mag zitten? dus je kan na een jaar gewoon volgens de nederlandse wet je contract beeindigen xD

    Is dat zo? Geweldig dan ga ik nu m’n hypotheek opzeggen!

  65. Origineel geplaatst door luuk
    hallo,ik ben zelf werkzaam in een t-mobile winkel en wij hebben van hoofdkantoor te horen gekregen dat er geen reserveringslijsten mogen komen. deze zal in toekomst alleen via de site en klantenservice komen.een aanbetaling mag zeer zeker gedaan worden. en deze is dan voor de 2de lichting iphone 4’s. op de releasedag zelf is het wie eerste in de winkel is wie als eerste een iphone heeft.mij is wel verteld dat er genoeg iphones (minimaal 40) per filiaal aanwezig zullen zijn.over de precieze datum is nog niets verteld, had wel indruk dat dit met de leveringen van iphone4 te maken heeft.succes iedereen.werk zelf in de tmobile shop in maastircht. hopelijk dat daar niet zo heel erg druk zal zijn met dit mooie weer.

    Kan je nu wel roepen, maar punt 1 waarom die email dan.
    Punt 2 is mijn vader verteld dat we er 100% 2 hebben.

    Ze zullen er wel genoeg krijgen (al was het 2 jaar geleden wel heel erg karig, 10 stuks in dat zelfde filiaal) en de aanbetalers achter houden en de rest in de normale verkoop.

    Desondanks dat HQ vast een rij voor de winkels wil, zoals twee jaar terug. Was een mooie marketing truc. Gewoon een begeerte creeeren maar daarnaast creeer je erg veel onrust en idd dat mensen dus wel op tig plekken gaan reserveren!

  66. Zat laatst in de bus naar huis en overhoorde daar een telefoongesprek dat iemand aan het voeren was…. Deze vertelde tegen de persoon aan de andere kant van de lijn dat t-mobile enkel de eerste 3 maanden exclusiviteit heeft, hierna mag vodafone de iphone ook gaan verkopen!!!!!!!

    Dus iphone 4 waarschijnlijk vanaf oktober ook beschikbaar in combinatie met een vodafone abonnement!!!

  67. Vorige keer (toen met de 3G) kreeg ik aardige korting omdat ik zoveel jaar “lid” ben T-Mobile.

    Enig idee of ik als ik bij T-Mobile zelf bestel ook eventueel korting zal kan gaan krijgen met de nieuwe iPhone?

    Vorige keer @ shop gedaan en daar konden ze precies zijn wat voor “type” beller ik was.

  68. Ik heb hem zojuist gereserveerd in T-Shop Roermond. € 50,- aanbetaald. Waren al een 20-tal reserveringen binnen. Prijzen nog niet bekend.

  69. nogmaals,
    ik ben zelf werkzaam in tmobileshop.
    instructies zijn gewoon weg dat er geen lijst is op de releasedag zelf.
    je kunt reserveren maar dan zit je in de 2de lichting.
    deze lichting kan zeer zeker de zelfde dag nog in de winkel aankomen, dan krijg je een telefoontje.
    hebben we er bijvoorbeeld 30 en er staan 30 man voor d eshop, dan moeten wij die 30 weg gegeven.
    zo is het nu eenmaal.

    wij houden ons strikt aan de regels en normaal doet iedere shop dat.
    dus kan ik niet geloven dat er een verkoper is die zegt dat je er dan 100% een hebt.

  70. @luuk:

    Ik snap wat je bedoelt maar mensen doen een aanbetaling en dan moeten ze als nog langer wachten dan iemand die niet van te voren heeft betaald. En wat als je nu een aanbetaling hebt gedaan en je ook naar de winkel gaat. Je bent toevallig nummer 31 en dan hebben ze geen iphone meer voor jou. Dan sta je en in de rij en heb je aanbetaald.

  71. Na een telefoontje aan de t-mobile klanten service is mij duidelijk geworden dat zij hem nog niet voor je kunnen reserveren.
    Na mijn vraag of dit mogelijk was ging de dame in kwestie dit even navragen bij haar collega’s en vertelde mij zo’n 3 minuten later dat ik mij het beste kon inschrijven voor de nieuwsbrief…….DAT had ik natuurlijk al gedaan.
    Ze kon mij niets anders vertellen….maar ik hoorde in haar stem dat ze meer wist!

    Nog is proberen dus!

  72. nogmaals, we MOGEN geen reservering doen.
    ben je 31 dan is het helaas pindakaas.
    en als er een verkoper is die jou beloofd heeft dat met aanbetaling jij als 31 ste ook een hebt dan is dat zijn probleem.
    we MOGEN gewoonweg geen reserveringen doen op de eerste lichting.
    dit zou niet eerlijk zijn voor mensen die het er voor over hebben om wederom 3 uur voor een winkel te staan

  73. @Jeroen:

    Dan spreken we nu af dat we de hele dag door t-mobile gaan bellen netzolang dat ze informatie weg geven doordat ze gek worden. haha :p Ik ga zo bij de store in Alphen a/d Rijn langs gaan we eens kijken of ik nog kan lullen als brugman en wat los kan peuteren xD

  74. @LightPhoenix:
    De T-Shop in Leiden neemt nog geen reserveringen aan. Je kunt je wel door ze laten bellen als de reservering begint.

  75. Nummer 3 op de lijst in Enschede! 🙂

  76. Origineel geplaatst door luuk
    nogmaals, we MOGEN geen reservering doen. ben je 31 dan is het helaas pindakaas. en als er een verkoper is die jou beloofd heeft dat met aanbetaling jij als 31 ste ook een hebt dan is dat zijn probleem. we MOGEN gewoonweg geen reserveringen doen op de eerste lichting. dit zou niet eerlijk zijn voor mensen die het er voor over hebben om wederom 3 uur voor een winkel te staan

    Gelul. Heb net 50 euro betaald en ze garanderen me dat ik er eentje krijg als ‘ie binnen is, en dat ik niet in de rij hoef te staan.

  77. @luuk:

    Enigzinds snap ik je punt maar dan kan je ook denken van jah had je maar een aanbetaling moeten doen xD En ik acht de kans zeer klein ik denk dat half nederland op ipc zit xD haha

  78. @LightPhoenix:

    Goed plan. Als je wat hebt ben ik met 10 minuten in alphen!
    Ik ga zo nog is bellen

  79. @Yada:

    Thx, naja ik ga het eerst in alphen proberen kijken wat ze daar zeggen anders ga ik door naar leiden om te vragen of ze me opbellen xD

  80. je hebt gelijk lightphoenix.

    maar doe alvast een aanbetaling voor de iphone 7 over 4 jaar dan.

    net contact gehad en er zal alleen een lijst komen met eventueel een belacties dat er nog iphones beschikbaar zijn. dus nogmaals eerste lichting is voor mensen die vroeg in de rij staan de kans heel groot dat ze een hebben. zijn er over dan gaan we bellen en dan zetten we hem aan de kant.

    zie het als kaartjes voor pinkpop, wie eerste maalt heeft een kaartje. en vooraf al een kaartje reserveren is niet mogelijk.

    zo simpel is het.

    maar ik zie je graag als eerste bij ons in de winkel. dan zal ik je zeer zeker een iphone verkopen.

  81. @Jeroen:

    Ik laat het wel weten als ik door de berichten het nieuwsbericht nog kan zien xD

    En anders stuur je even een pm op youtube naar: lightphoenix1 met je email daarin :p dan kan ik je mailen erover.

  82. T-mobile Rotterdam Hoogstraat nemen gewoon reserveringen aan, dit word zelfs met reclame aan de deur bevestigd.

  83. Net een reservering gemaakt bij The Phone House… hopen dat hij snel komt!

  84. Laat de mensen maar lekker naar een andere provider gaan, dan komt ‘t vanzelf weer goed met het T-Mobile netwerk 😉

    Ik ga proberen de iPhone 4 te reserveren, maar niet bij de T-Mobile winkel!

  85. Origineel geplaatst door M. van den Berg
    T-mobile Rotterdam Hoogstraat nemen gewoon reserveringen aan, dit word zelfs met reclame aan de deur bevestigd.

    Raar terwijl Luuk zegt dat het van het hoofdkantoor niet mag. Illegale reservering of een andere hoofdkantoor?

  86. Origineel geplaatst door Gonny van der Zwaag
    @luuk — Luuk, dit is tot nu toe elk jaar gebeurd. T-Mobile geeft blijkbaar wel vanuit het hoofdkantoor instructies aan verkopers, maar uiteindelijk wordt het inconsequent uitgevoerd: de ene verkoper houdt zich aan de regels, de andere gaat lekker z’n eigen gang. Voor ons is dat ook lastig, want als wij schrijven: “Er is géén officiële reserveringslijst” zijn er wel 30 tegenvoorbeelden van mensen die wel op zo’n lijst beweren te staan. En ze hebben nog gelijk ook, want ze hebben het zwart op wit en de verkoper heeft het beloofd. Ik kan me ook niet voorstellen dat T-Mobile de complete eerste lichting weggeeft aan gereserveerden.

    Waarom niet weggeven aan gereserveerden? Die mensen zijn er immers eerder bij dan de mensen die ‘s ochtends in de rij gaan staan!

  87. Origineel geplaatst door michal
    Origineel geplaatst door M. van den BergT-mobile Rotterdam Hoogstraat nemen gewoon reserveringen aan, dit word zelfs met reclame aan de deur bevestigd.Raar terwijl Luuk zegt dat het van het hoofdkantoor niet mag. Illegale reservering of een andere hoofdkantoor?

    Oh Gonny geeft al antwoord op mijn vraag.

  88. mensen die eerder in de rij staan verdienen het als aan mij ligt meer dan de mensen die nu al een reservering doen.
    wij hebben als standpunt dat dit niet eerlijk is tenopzichte van mensen die werken of niet in de mogelijkheid zijn om nu te reserveren.
    mensen die ‘s morgens uren voor iets in de rij staan verdienen het meer dan ff ergens langs gaan, aanbetaling doen en dan maar eens ergens op de dag iphone halen.

    daarbij kan ik iederdaad niet voor ieder filiaal praten. als een verkoper besluit dit wel te doen, dan is de keuze aan hem. het is ons ten strengste verboden.

    heb zelf uit nieuwsgierigheid gebeld met klantenservice gebeld. die vertelde mij dat net zoals in amerika online reserveringslijst komt. iedereen kan reserveren en kan aangeven welke shop hij deze wilt afhalen. en dat die lichting dan verdeeld wordt en je gegarandeerd een iphone hebt en dat er een lichting is voor mensen die niet van te voren reserveren maar vroeg in de rij willen staan.
    of ik dit moet geloven weet ik ook niet meer.

    succes in iedergeval

  89. Als je de brief in de foto hierboven leest staat er echt niet dat je ‘m gegarandeerd op de introductiedag krijgt. Er staat alleen dat je gegarandeerd bent van “de levering van de iPhone 4” en “op basis van beschikbaarheid en volgorde van registratie van aanmelding”. Leuk dus maar je hebt er niks aan als je ‘m persé de eerste dag wilt hebben. Althans het is geen zwart-op-wit garantie hier voor.

    Ik hoop dat T-Mobile dit jaar gewoon een voorverkoop doet met inschrijvingen en de iPhone per post op de introductiedag laat afleveren. De iPhone heeft m.i. allang geen hype meer nodig in de vorm van beelden van lange rijen voor een winkel.

    Jammer dat T-Mobile zich weer niet vooraf bedacht lijkt te hebben dat winkels hun eigen gang gaan i.p.v. het beleid duidelijk op hun website te publiceren. Scheelt een hoop gezeur van teleurgestelde klanten achteraf. Maar goed wellicht is dit een te vroege conclusie en zijn ze er ‘as we speak’ mee bezig.

  90. Nr. 2 in Tiel. En nr. 1 met de 32gb 😀 Je kon kiezen tussen de witte en zwarte.

    Laat maar snel komen!

  91. Is er nu echt niemand die de kat uit de boom kijkt tav die problemen rondom ontvangst ?
    Ik heb toch niet het idee dat dit deze telefoon gratis wordt weggegeven.
    Daarbij wordt er hier geregeld geklaagd over apps die wel een hele euro moeten kosten. Daarom snap ik deze “blinde liefde” voor Apple niet Begrijp me niet verkeerd….ik wil ook de 4 hebben maar wacht nog even tot er iets meer recenties zijn en de eerste problemen verholpen zijn

  92. Voor mij is het grootste punt dat ik de 26e op vakantie ga. Ik kan niet mijn oma 3 uur voor me in de rij laten staan, dat wil ik haar niet aan doen. Als hij de 23e beschikbaar is ben ik bereid een tentje voor de deur op te zetten wat mij appart. Als ik later op vakantie zou kunnen gaan om de iphone te halen zou ik dat graag doen maar helaas kan dit niet.

    Dus ik hoop dat hij de 23e er is zodat ik hem gelijk heb!
    Maar dan moet ik dat wel weten.

  93. I just called the customer service from T-mobile, answer : Not possible to reserve it yet, it will be possible to do it at the end of the month…
    I think i will try directly in a T-shop. Did someone already tried in Tilburg ?

  94. Gonny, daar ben ik het volledig mee eens.
    zeer jammer als er mensen binnen onze organisatie zijn die zich hier niet aan houden.
    en nogmaals, weet niet of waar is.
    maar ze willen online iedereen de kans geven om te reserveren.
    maar morgen moet ik werken, dan weet ik misschien meer.

  95. Helemaal met Gonny eens. En als Apple/T-mobile toch rijen wil laten zien op de diverse journaals dan kun je naast de presale ook gewoon een ‘launch party’ organiseren op één of een paar plekken in ‘t land. Daar kunnen dan ook de mensen heen die “te laat” hebben kunnen preorderen of zin hebben in dat ‘feestje’. Met een beperkte pre-order batch en een launch kun je dan twee keer het nieuws halen. 😉 In het eerste geval met berichten van overbelaste systemen en een volledige uitverkoop en in het tweede geval lange rijen voor een launch.

  96. Hou ons in hoeverre dat kan inderdaad op de hoogte Luuk!

    We zijn denk ik allemaal wel benieuwd!

  97. Origineel geplaatst door Nitro
    Nr. 2 in Tiel. En nr. 1 met de 32gb Je kon kiezen tussen de witte en zwarte.Laat maar snel komen!

    Oh kon al je de witte iphone 4 (32GB) kiezen?
    Betekend dat soms dat de witte iphone 4 geleverd word op 24/26 juli?

  98. Dat betekent dat zodra de witte binnen is je hier over bericht krijgt. Meer of minder kun je uit zo’n bericht niet afleiden, laat jezelf toch niet zo gek maken…

  99. Luuk weet hij iets meer over de witte iphone 4?

  100. zal het wel evem posten dan.
    maar mensen, maak jullie zelf nou niet al te gek.
    laat het op je af komen.
    en net zoals gonny zegt: er zal echt een officiele datum komen dat online een iphone te reserveren is.
    krijg je de zelfde tafferelen als in amerika. dat er rijen staan om een gereserveerde iphone op te halen.

    komt allemaal goed.

  101. al iemand in Almere kunnen reserveren?

  102. Origineel geplaatst door Gonny van der Zwaag
    @Ed Cremers — Als jij zo (kuch!) hooggeplaatst bent, ben je dus ook aanspreekbaar voor de communicatiechaos binnen T-Mobile? Ik zou de lagere regionen dan maar eens wat beter instrueren!

    😀

  103. Ik maak mij alleen drukker over de aankomende zondag. 😛 haha

  104. Vanmorgen al gereserveerd (€ 50,- in Helmond), nu 1e op de lijst voor de White 32gb. Nu maar hopen dat ie einde v/d maand leverbaar is. 🙂
    Niemand had tot nu toe een White gereserveerd, denken allemaal dat enkel de Black naar NL komt.

    Kan overigens best een dag/week wachten tot na de introductie, heb een hekel aan een lange wachtrij.

  105. Toevallig ook al iemand in Zwolle gereserveerd?

  106. Ben net in de T-mobile shop geweest en heb mijn reservering. Uiteindelijk heb je er stiekem niets aan, aangezien dat verhaal over die tweede lichting klopt. Je bent verzekerd van een iPhone, maar niet op de releasedag!!! Dus als je er eentje wilt, kom je nog vroeg op te staan of naar een releaseparty in de rij te gaan staan.

  107. Of in Amsterdam??

  108. @michal:

    Het was zo rustig met dit weer bij de T-mobile Shop, ze zoeken vast leads

  109. Ook net gereserveerd, 2e op de lijst dus dat zit wel goed.

    Nu maar hopen dat ie zo snel mogelijk gereleased wordt

  110. en nu dan het echte verhaal omtrent reserveren:

    je kunt je tot nu toe aanmelden bij een shop of online. dan krijg je als bestaande klant een telefoontje met extra informatie en de mogelijkheid om te reserveren.
    stel hij komt 23 juli uit dan is dan kans groot dat je zelfde dag in een aangegeven shop je iphone kunt halen maar dat dit alleen zo is als apple aan de leveringen kan voldoen. een winkel krijgt een beperkte aantal iphones. een stuk of 100 die bestemd zijn voor niet reserveringen maar voor mensen die als vroege vogel eentje willen.
    ze zijn er nog niet over uit of je gereserveerde iphone in een aantal shops (randsteden, hoofsteden) kan ophalen over deze overal kan halen.
    maar hoe dan ook is er op de releasedag een voorraad per winkel voor mensen die niet de kans hebben gehad om te reserveren.

    dit is nu gezegd door 4 verschillende mensen op verschillende afdelingen.

    dat verkopers je de mogelijkheid om te reserveren klopt. dit is per filiaal anders.
    dit geeft je inderdaad de geruststelling dat je een iphone krijgt. of dit op de releasdag zelf is kan niemand zeggen want tmobile weet zelf nog niet eens hoeveel ze binnen krijgen.

    stel er zijn 20000 aanbetalingen en ze krijgen er maar 5000. dan kan een verkoper dit niet nu weten en dan staat deze in de winkel goed voor jan met de korte achternaam.

    dus laat jullie niet gek maken. er komt via tmobile een hele leuke actie die wederom de televisie zal halen.

    ps: 1 iemand die ik aan de lijn hebt was hier in zo betrouwbaar en naar mijn inziens een supervisor op een afdeling, want ik zei in dat gesprek tegen een meisje dat 2 vrienden hem wel gereserveerd hadden bij klantenservice. en dat ik een leidinggevende wilde spreken omdat ik boos werd over verschillende verhalen.

    daar doe ik het nu maar mee.
    wacht rustig belletje of mailtje af en bereid me dan voor om hem te gaan bestellen

  111. In Emmen was het erg druk om te reserveren. Stond 9:00 uur in mijn uppie voor de winkel van T-Mobile die om 9:30 open ging. Ging ook in mijn uppie naar binnen. Nr. 1 op de lijst, voor wat het waard is. Hopen dat mijn reservering steeds boven in de ordner blijft 🙂

    Ben het met @Gonnie eens dat T-Mobile 1 beleid zou moeten voeren en het niet moet overlaten aan de winkels zelf.

    Ik vind reserveren een prima optie. Daar moet je ook voor langs bij een winkel, dus je neemt de moeite er voor. Dat gedrang in de massa is puur commercieel gedoe lijkt me, niet aan mij besteed.

    En dan duurt het maar een paar weekjes langer hoor. Dan ‘behelp’ ik me nog wel even met mijn 3G.

  112. ja gonny, daar ben ik het over eens.
    ik had dat ook al gezegd.
    want ik zei dat ik goed boos was omdat ik allerlei andere verhalen hoorde.
    vandaar dat ik ook beetje niet netjes uitflipte tegen een meisje en om een leidinggevende vroeg.
    blijkbaar was dit meisje geschrokken en gaf me een leidinggevende.
    voor de grap 3 andere opties gekozen en die bevestigde dit verhaal dus ik geloof het wel.

    maar laat het inderdaad officieel maken dan ben ik nog geruster dan dat ik nu al ben 🙂

  113. Ik snap er nog steeds niet van. Geen officiele berichten voor bestellingen. Winkels die wel bestellingen aan nemen..
    Ik wacht wel tot de site aangeeft dat het kan en bestel hem op internet. Hopen dat dat maandag is.

  114. Net een witte 32gb. Gereseveerd bij de Apple centre. Stonden al meerdere mensen op de lijst.

  115. Kijk, gebruik je netwerk. Gonny is goed bezig!! 🙂

  116. Ik heb hem ook al besteld via t-mobile alkmaar

  117. In Haarlem kun je ook gewoon in shop toestel reserveren!

  118. @michal: Net een witte 16GB gereserveerd in Amsterdam, de verkoper had nog nooit gehoord van leveringsproblemen van de witte.
    Voor de witte was ik nr. 1 op de lijst, maar mocht de witte niet binnenkomen kon ik ook een zwarte meekrijgen.
    Prima!

  119. Ik heb zojuist in Haarlem Schalkijk mn toestel gereserveerd! Dus kan gewoon..zou er snel bij zijn als ik jullie was

  120. De € 50,- worden natuurlijk verrekend met de toestelprijs. Ik heb destijds voor de 3G ook € 50,- aanbetaald. Ze hebben een klapper waar de reserveringen in zitten. De reserveringen worden eerst uitgeleverd. Je wordt gebeld nadat ze binnen zijn en ze de lijsten afwerken. Wat over is is voor de winkel.

  121. Origineel geplaatst door Tjuust
    Net een witte 16GB gereserveerd in Amsterdam, de verkoper had nog nooit gehoord van leveringsproblemen van de witte.

    Kijk, dat is een verkoper met verstand van zaken (not!).
    Ik denk dat ‘ie in de war is met de 3G/3GS. In de VS staat de witte iPhone 4 nog steeds op: “White iPhone currently unavailable for order or in-store pickup”

  122. Mensen, alsjeblieft.
    Ga niet als imbeciele koopslaven in die rij staan. Je moet er toch niet aan denken dat je baas of vriendin je straks bij 1vandaag herkent.
    Einde carrière bij de meeste bedrijven (altans de mijne als ik je herken)
    Uiteindelijk is dat Apple de zoveelste arrogante computerboer en T-Mobile de meest chaotische antenneplaatser ter wereld.
    En tegen die hooggeplaatste T-mobile baas (ahum) hier zou ik willen zeggen: ga eens helpen bij de storingsdienst inplaats hier non-info te verkopen over de grijpchaos die jullie veroorzaken.
    En ik wacht wel tot er een 4-ding uitkomt met een antenne die wel werkt.

  123. K heb net de zwarte 16GB gehaald. Ik vind het stom dat het niet-officiel is maar dat je in sommige steden ze al wel kan halen en dat ze in sommige steden het nog niet weten!!!

  124. Origineel geplaatst door luuk
    je hebt gelijk lightphoenix.maar doe alvast een aanbetaling voor de iphone 7 over 4 jaar dan.net contact gehad en er zal alleen een lijst komen met eventueel een belacties dat er nog iphones beschikbaar zijn. dus nogmaals eerste lichting is voor mensen die vroeg in de rij staan de kans heel groot dat ze een hebben. zijn er over dan gaan we bellen en dan zetten we hem aan de kant.zie het als kaartjes voor pinkpop, wie eerste maalt heeft een kaartje. en vooraf al een kaartje reserveren is niet mogelijk.zo simpel is het.maar ik zie je graag als eerste bij ons in de winkel. dan zal ik je zeer zeker een iphone verkopen.

    Ik zie het als de Sensation actie van vorig jaar door nota bene T-Mobile zelve 😉

    Die boden ook de kans om vooraf een ticket te kopen!

    Er zijn nu zat aanbetalers waarbij gemeld werd dat ze op de dag van de lancering er 1 hebben. Dus nu nog terug krabbelen kan niet hé… dat zou wel heel erg lullig zijn en waarom zouden ze dan lijsten hanteren (en het is blijkbaar niet 1 TM shop maar het zijn er meerderen)…

  125. het is te merken dat hij een droge lever heeft.
    iets aan de hand?

    als ik het zo hoor dan zou ik niet eens bij jou willen werken.

    en wat moet je op de iphoneclub als je anti apple bent. en waarom heb je een abonnement bij tmobile als je klaagt over netwerk?

    dit is wederom een mooi voorbeeld van iemand die niet veel zin heeft in het leven.

    lag me dood als ik dadelijk floris drooglever ergens stiekem spot op een foto in een of andere t mobile shop.

    en tegen personeel van drooglever: zoek een andere baan please, want als je in je vrije tijd nog niet eens mag doen wat je wilt. hoe erg heb je het wel niet als je werkt

  126. @Floris Drooglever:

    …dan doe je dat toch?

    Ontopic: hopelijk komen ze snel met een officiële bevestiging. @Gonny van der Zwaag:

  127. Mijn vriendin had zich al aangemeld bij The Phone House voor die Iphone 4!

  128. [edit knopt werkt niet op m’n werk]

    Daarnaast heeft iedereen dezelfde mail gehad (de inschrijvers) dus er lijkt wel enige vorm van organisatie.

    Overigens vind ik het niet erg om voor de winkel te gaan liggen, 2 jaar geleden ook gedaan. En toen als 1 van de gelukkigen 8 uur later mijn iphone kunnen ophalen doordat TM weer eens zijn zaakjes niet op orde had.

    Maar dan hadden ze enkel reserveringen moeten aannemen en die lijst kapot scheuren. Door nu te aanbetalingen te vragen (die ze voor 3GS reserveringen ook vroegen, wisten ze me te melden) is er geen weg terug. Zeker niet met de belofte die ze er bij geven.

    Vanaf morgen kunt u zich definitief inschrijven voor de nieuwe Iphone.
    De aanbetaling bedraagt 50 euro, deze kunt u vanaf morgen 09-07-2010 komen voldoen in onze shop.
    De aanbetaling wordt verrekend op het moment van levering van uw toestel.

    Helaas kunnen wij nog geen indicatie geven omtrent de prijs en
    tijdstip van levering van de iPhone (dit ivm de grote vraag).

    Mocht u nog steeds interesse hebben, schrijft u zich dan zo spoedig mogelijk in!”

    De email

    daarnaast is het wel erg toevallig de mailing van de TMshop gister om vandaag te reserveren samen met de mail van TM zelf.

  129. @Benjamin
    Dat bedoel ik dus.
    Ik heb niets tegen Apple (hoewel) maar dIe hijgertjes eromheen…
    Maar OK als je mij in zo’n T-shop weet te spotten krijg je per direct 10 iPhones van mij.
    (Mooi, die blijft voorlopig in z’n roze hok)

  130. Origineel geplaatst door Gonny van der Zwaag
    Origineel geplaatst door TjuustNet een witte 16GB gereserveerd in Amsterdam, de verkoper had nog nooit gehoord van leveringsproblemen van de witte.Kijk, dat is een verkoper met verstand van zaken (not!). Ik denk dat ‘ie in de war is met de 3G/3GS. In de VS staat de witte iPhone 4 nog steeds op: “White iPhone currently unavailable for order or in-store pickup”

    Tja heel apart, ik heb hem dit ook allemaal uitgelegd… Zelfs dat het door de gebruikte lijm komt etc.
    Er staat nou op mijn bon voorkeur wit, maar hij vertelde me dat als de witte toch niet geleverd wordt ik een zwarte mee zou krijgen. Dit terwijl ik alleen op de lijst sta voor de witte en niet op de lijst van de zwarte… vraag me af hoe ze dat gaan doen.

  131. Dit kreeg ik vandaag binnen.

    Beste Michal,

    Je hebt vandaag een e-mail van T-Mobile ontvangen, waarvan de tekst niet goed leesbaar was. Klik hier om de juiste versie van de e-mail te openen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met deze link;
    http://tools.emailgarage.com/Pub/Asset.ashx?Id=e54dd475-2f59-406e-a200-991e6f9a8197&MessageId=313778090

    Wat er precies veranderd is weet ik niet.
    Mss kan Gonny daar achter komen.

    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile

  132. floris,

    weet niet wat je met een roze hok hebt.

    get a life.

    lees je eerst email en kijk even je reactie over apple!!!!

    toevallig werkzaam bij microsoft?

  133. niets veranderd wederom niets over een aanbetaling enzo.
    dus weer lekker geregeld 😉

  134. Ik lach me dood. Allemaal mensen die gaan inschrijven voor een niet functionerend telefoontje. Meelopers in de hype die iphone heet. Moet je toch is lezen hoe jullie je druk aan het maken zijn om een telefoon te bemachtigen, bijna zielig om te lezen! Zal een succes worden de combi antenne en tmobile. Maar dan heb je wel een echte iphone! Voor mij geen iphone meer, gebruik nu android..geweldig!

  135. hoe kom je aan deze informatie dan.
    in mijn mail staat daar niets over en vind ook op internet niets terug

    wie o wie weet meer?

    “Vanaf morgen kunt u zich definitief inschrijven voor de nieuwe Iphone.
    De aanbetaling bedraagt 50 euro, deze kunt u vanaf morgen 09-07-2010 komen voldoen in onze shop.
    De aanbetaling wordt verrekend op het moment van levering van uw toestel.

    Helaas kunnen wij nog geen indicatie geven omtrent de prijs en
    tijdstip van levering van de iPhone (dit ivm de grote vraag).

    Mocht u nog steeds interesse hebben, schrijft u zich dan zo spoedig mogelijk in!”

  136. Zojuist @ T-Mobile arnhem gereserveerd voor 50 euro.
    Derde op de lijst! 😀

  137. Ik ben net bij de t-mobile store in alphen a/d rijn geweest. De medewerkers wisten mij te vertellen dat de release verschoven is naar augustus. Vanaf vandaag mag er in elke tmobile store officeel gereserveerd worden op vooruitbetaling van €50. Mensen die vooruit betalen komen eerder aan de beurt dan mensen die uren in de rij staan.

    Als je op vakantie bent word de iphone gewoon vastgehouden totdat je weer terug bent en hem kunt ophalen.

    Dus gekijk twee besteld :p

  138. Nou, ik heb ‘m ook gereserveerd! Hopen dat ie niet belachelijk veel geld gaat kosten.. Zal wel net zo duur zijn als de vorige, hoe duur waren die in het begin?

  139. Nou ik ben net langs geweest, volgens haar is het landelijk gestart. Alleen kunnen ze nog niks zeggen over prijs etc. Alles wat we al wisten eigenlijk..

    Heb iig betaald en een bon meegekregen dus nu hopen dat hij snel komt >_< Kan niet wachten haha..

    Hopelijk worden de prijzen ook snel bekend gemaakt grrrrr..

  140. Zou er ergens op die bon staan hoeveel mensen je voor waren met reserveren?

  141. ik was nummer 4 en mn vader nummer 5 in alphen a/d rijn dan :p

  142. Zojuist ook maar een aanbetaling voor een zwarte 32gb. Ze laten hem liggen voor mij. Voor het geval ik dan op vakantie ben.

  143. weet niet wat hier aan de hand is,
    ik bel T-mobile en die weten helemaal van niks!!!??

    onmogelijk zeggen ze, ze weten zelf nog geen eens wanneer hij komt

  144. Origineel geplaatst door kuhrtje
    Zojuist ook maar een aanbetaling voor een zwarte 32gb. Ze laten hem liggen voor mij. Voor het geval ik dan op vakantie ben.

    yep dat had ik ook 😛 is wel goed geregeld 😛

  145. Origineel geplaatst door Maarten
    weet niet wat hier aan de hand is, ik bel T-mobile en die weten helemaal van niks!!!??onmogelijk zeggen ze, ze weten zelf nog geen eens wanneer hij komt

    Je kan beter bij een store langs gaan die weten meer. Een telefoniste weet niet alles :p

  146. hint: optie 2 en dan 2
    die gaan bellen met andere afdeling, die zet je op de lijst.
    is een zij die dat regelt en naar volgorde van lijst ben je als eerst aan de beurt en belt ze je op om een te verkopen.
    de rest is voor de winkels

    sta op de lijst, maar vind wel belachelijk dat na 5 keer bellen die weer is.

    ze zeggen ook dat niets officieel is met aanbetalingen in een shop.
    niets concreets over.

    hoe erg is het wel weer niet bij t mobile

    kan nu zo een paar weken langer wachten en hem via vodafone halen.
    wat een gedoe zeg.

    ps: ik sta wel op de lijst, ben alleen maar benieuwd wat dit gaat worden 🙂

  147. Origineel geplaatst door Maarten
    weet niet wat hier aan de hand is,ik bel T-mobile en die weten helemaal van niks!!!??onmogelijk zeggen ze, ze weten zelf nog geen eens wanneer hij komt

    Ze weten ook officieel nog niet hoeveel die kost of wanneer die komt. Maar landelijk (volgens mijn shop hier @ Nijmegen) zijn ze begonnen met het accepteren van reserveringen voor de Iphone 4. Je wordt opgebeld zodra hij er is.

  148. Zielig is het, heb medelijden met jullie
    honderden mensen die allemaal de 1e willen zijn van ….. die andere honderden mensen. Ikke ikke ikke ikke, das toch erg zielig gedrag?!

    Doe rustig, adem diep in en uit en wacht gewoon tot je kunt zien wat je koopt, en maak je niet zo druk… Het is maar een telefoon, er zijn belangrijkere dingen in het leven!

  149. Net door mijn zusje (zelf werken) ook maar een 32GB zwarte laten reserveren @ T-Mob shop in Gouda.

    Leuk verjaardagkadootje (gisteren jarig).

    Volgend haar zat ik bij de eerste lichting, dus ben ERG benieuwd!
    Ze hadden het express stil gehouden ivm stormloop kon de verkoper nog vertellen.

    Raar verhaal is het wel omdat je van T-Mobile zelf ook andere verhalen hoor.
    Maar ja ach ik hoor / zie het wel!

  150. Heb je een lekkere zus? zou ze mooi staan op je iphone wallpaper? xD haha just kidding :p

  151. @LightPhoenix: Heb veel voor mijn zusje over…
    Maar om dr nou als wallpaper te zetten gaat een beetje ver…

  152. Nee ik zet dr als wallpaper neer xD haha moet je dr hyves sturen xD :p

  153. @Maarten: Ik heb ze ook gebeld, en die vrouw wist het wel allemaal..

  154. Zooo… nr 3 op de lijst in Enschede (32gb). Er schijnt vanochtend een mailing naar alle t-mobile winkels te zijn gegaan, waarin staat dat klanten kunnen reseveren. Hierbij is ook de brief bijgevoegd die de klant als bewijs mee krijgt. Dus als je winkel zegt dat het niet kan, hebben ze het mis en moet je maar zeggen dat ze hun mail moeten lezen!!

  155. Origineel geplaatst door luuk
    maar ik zie je graag als eerste bij ons in de winkel. dan zal ik je zeer zeker een iphone verkopen.

    Ik woon zelf in Landgaaf, dus dat is geen probleem 😉 kan ik trouwens ook het abbo voor mijn vrouw verlengen (als ik een copy van haar paspoort mee neem) of moet ze er zelf bij zijn/tekenen?

  156. maar de e-mail vermeldt wel dat T-Mobile nog steeds de exclusieve aanbieder van de iPhone in Nederland is.

    Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4.

    Het kan best zijn dat T-mobile niet de exclusieve aanbieder blijft in Nederland omdat een exclusieve introductie niet hetzelfde is als een exclusieve aanbieder.
    Dus tenzij ze dat op een op een andere bron baseren is het een beetje een rare interpretatie van het bericht van T-mobile.

  157. Die extra garantie is toch niet echt nodig??

    volgens de wet heb je minimaal 2 jaar recht op een goed functionerend toestel. en dus kosteloos reparatie of vervanging van je toestel, als deze buiten je schuld om kapot gaat.
    Het is dan weliswaar alleen in Nederland maar dat maakt me nog niet zo gek veel uit.

  158. ik heb er een gereserveerd voor als ik in de 1e helft van Augustus weer thuis kan van frankrijk.
    De medewerker in de t-mobile shop van Almelo zei dat ze hem gewoon gingen vasthouden voor me, en dat ik hem zou krijgen wanneer ik hem ging ophalen.
    Door al deze verhalen gebeld met t-mobile, die zeiden tegen me dat de verkoper correct is. Ze gaan mischien een opening doen voor op TV, maar met aparte iphones.
    De reserveringen bij de t-mobile shops gaan wel voorrang krijgen, je zult daar geen iphones kunnen kopen bij de nederlandse release date door de reserveringen.
    Da’s mijn vehaal omtrent dit gebeuren.

    hoop dat de officiele statement van tmobile snel komt…
    maar niet te veel hoop erop hebben Gonny.

  159. W A A R D E L O O S. Weer alleen maar bij Tmobile. Afgelopen twee jaar was het hier huilen met de pet op met de ontvangst. Nu nog steeds waardeloos. Fatsoenlijk netwerk is een absolute must met een Iphone 4 waarvan de ontvangst ook nog eens dubieus is…

    Toch maar eens kijken naar de Android, of de 3gs nog een jaartje langer houden en wachten op de iPhone 5.

  160. @borgqueenx:
    Van T-Mobile zelf gehoord dat je moet reserveren om bij de “eersten” te horen?!
    Ze hebben dus geen “vrije” voorraad voor de mensen die gewoon vroeg voor de deur gaan staan (net als tijdens 3G-launch)?

  161. Zojuist ook gereserveerd voor 50 Euro. In Groningen was ik nr 8 voor een zwarte 32g. Bij de bevestiging die je erbij krijgt staat dat je de reservering ook kan annuleren tegen een betaling van 5 Euro.

    Kortom: gewoon vroeg naar de T-mobileshop gaan met je reservering, dan kan het nooit fout gaan lijkt me zo.

    En mocht ik dan die reservering niet kunnen gebruiken omdat ik de 1e lichting heb kost het maar 5 euro om de reservering te annuleren.

  162. Wat gaat de 4 kosten zonder abo?
    Dus alleen een 4 met Tmob simkaart…
    Ook EUR 629?

  163. Nummer 1 in Weert en ze houden hem hoe dan ook vast. Reservering is reservering zeiden ze.

  164. Origineel geplaatst door Lars Smook
    Zooo… nr 3 op de lijst in Enschede (32gb). Er schijnt vanochtend een mailing naar alle t-mobile winkels te zijn gegaan, waarin staat dat klanten kunnen reseveren. Hierbij is ook de brief bijgevoegd die de klant als bewijs mee krijgt. Dus als je winkel zegt dat het niet kan, hebben ze het mis en moet je maar zeggen dat ze hun mail moeten lezen!!

    Ik kreeg zojuist hetzelfde verhaal in Zoetermeer. Verder wisten ze echt nog niks maar ik heb ook maar een reservering gedaan voor een zwarte 32GB, nummer 2 was ik voor zover hij wist. Mocht het anders lopen kun je altijd van je reservering af al brengen ze dan 4,95 administratiekosten in rekening, prima! 😉

  165. Gereserveerd bij T-Mobile Zaandam! iPhone 4 32 GB black.

  166. Net gebeld met T-mobile, sta op de reserveringslijst op de 10e plek. Ik wordt terug gebeld wanneer de iphone gepre-pre ordered kan worden en dan wordt mijn reservering in gang gezet. Heb dus geen 50e te hoeven betalen. Hoop dat het snel wat gaat worden!

  167. Eerste in Den Bosch. Begin van de middag gereserveerd. De verkoper zei al tegen mij dat het inderdaad sinds vandaag kon. Had voordat ik de winkel binnenstapte ook nog met de T-Mobile Klantenservice gebeld, en die zei dat er 2 mogelijkheden konden zijn. Of je werd op een zogenaamde “bel-me-terug”-lijst gezet, en zodra je hem bij de desbetreffende T-Mobile winkel kon reserveren werd je teruggebeld, of je kon gelijk je reservering afmaken door 50 euro te betalen. Het 2e geval dus voor mij, en nu dus gewoon wachten ;).

  168. Ik denk eigenlijk dat je die reserveringen niet zo serieus moet nemen, 2 jaar terug stond ik in zaandam, had hem niet besteld, maar was wel de tweede in de rij dus kreeg ik er een. Alle mensen die dachten dat ze gereserveerd hadden en dus 5 min voor openingstijd aankwamen, konden zonder telefoon weer terug naar huis want de reserveringen waren ingetrokken. Op opdracht van het hoofdkantoor.

  169. Origineel geplaatst door BasZ
    @borgqueenx: Van T-Mobile zelf gehoord dat je moet reserveren om bij de “eersten” te horen?! Ze hebben dus geen “vrije” voorraad voor de mensen die gewoon vroeg voor de deur gaan staan (net als tijdens 3G-launch)?

    ja dat is wat ik hoorde….

    En ik heb alleen een bonnetje gekregen, geen ander document ofzo zoals een bevestiging, maar bonnentje is dat mischien wel?

  170. Ik heb bij mijn reservering BTW geen brief gekregen. De bon was mijn reserveringsbewijs aldus de verkoper.

  171. De bon is inderdaad het reserveringsbewijs als je de iPhone ophaalt, de brief kreeg ik wel samen met de bon. Op de brief staat dan wat extra informatie op voor als je de reservering wilt annuleren en over de vooruitbetaing. Raar dat jullie die niet hebben gehad dan?

  172. In dit geval heb je wel vanuit T-Mobile een officiële bevestiging van de reservering ondertekend door de ‘directeur direct sales & retail’ Pieter Verbrugghe en een bon als betalingsbewijs van de 50 euro voor de reservering (die dus wordt verrekend bij aanschaf). Een ander soort reservering dus dan de winkels destijds eigenhandig op hadden gezet! En of je de brief nu wel of niet hebt meegekregen; uiteraard gelden dezelfde voorwaarden (ik hem ‘m overigens wel gekregen).

    Het enige dat nog niet zeker is is of het een reservering is voor een iPhone op de dag van de launch of een latere ‘batch’. Het zou fijn zijn als T-Mobile hier binnenkort meer duidelijkheid over geeft. Ik zal me wel een klein beetje genaaid voelen als blijkt dat het niet voor de eerste batch is maar heb wel bewust het “risico” genomen.

  173. Origineel geplaatst door Fokke
    Ik denk eigenlijk dat je die reserveringen niet zo serieus moet nemen, 2 jaar terug stond ik in zaandam, had hem niet besteld, maar was wel de tweede in de rij dus kreeg ik er een. Alle mensen die dachten dat ze gereserveerd hadden en dus 5 min voor openingstijd aankwamen, konden zonder telefoon weer terug naar huis want de reserveringen waren ingetrokken. Op opdracht van het hoofdkantoor.

    Dat heb ik dus niet gehad. Ik ben 2 jaar geleden om 5 voor 5 naar binnengelopen en heb mijn gereserveerde en aanbetaalde iPhone 3G meegekregen. Ze waren officieel al op.

  174. zouden al deze reserveringsmensen niet liever even willen
    afwachten hoe het nu daadwerkelijk is met ontvangst-problemen?

  175. Die iPhone 4 zal zeker net als de eerdere iPhones een fantastisch apparaat zijn hoor, maar wat een vreselijk kleinzielig gedrag dat het hier gaat over wie nou als eerst de iPhone 4 in zijn fikkies heeft.

    50 euri aanbetalen om maar de eerste in NL of je omgeving te zijn…echt sneu hoor.

    Alsof jullie leven er vanaf hangt (al heb ik zo het vermoeden dat dat eigenlijk ook het geval is, no iphone 4, no life )

  176. Ik hoorde net bij de T-Shop in Alphen dat ze geen reserveringen meer mochten aannemen.
    Kennelijk heeft het hoofdkantoor ingegrepen tegen het voortijdig reserveren.

  177. Origineel geplaatst door Lennart
    Eerste in Den Bosch. Begin van de middag gereserveerd. De verkoper zei al tegen mij dat het inderdaad sinds vandaag kon. Had voordat ik de winkel binnenstapte ook nog met de T-Mobile Klantenservice gebeld, en die zei dat er 2 mogelijkheden konden zijn. Of je werd op een zogenaamde “bel-me-terug”-lijst gezet, en zodra je hem bij de desbetreffende T-Mobile winkel kon reserveren werd je teruggebeld, of je kon gelijk je reservering afmaken door 50 euro te betalen. Het 2e geval dus voor mij, en nu dus gewoon wachten .

    HAhaHAha… miljoenen mensen doen er alles aan om op de “bel-me-niet-register” te komen en jij doet het tegenovergestelde??

  178. Origineel geplaatst door Dobbero
    Die iPhone 4 zal zeker net als de eerdere iPhones een fantastisch apparaat zijn hoor, maar wat een vreselijk kleinzielig gedrag dat het hier gaat over wie nou als eerst de iPhone 4 in zijn fikkies heeft.50 euri aanbetalen om maar de eerste in NL of je omgeving te zijn…echt sneu hoor.Alsof jullie leven er vanaf hangt (al heb ik zo het vermoeden dat dat eigenlijk ook het geval is, no iphone 4, no life )

    Zoals de waard is vertrouwt ‘ie z’n gasten…wie zegt nou dat het ons gaat om ‘de eerste’ te zijn? Wie weet hebben we wel hele goede redenen! En wat draagt sowieso een reactie als de jouwe bij aan een discussie als deze? Uitspreken van weinig constructieve afkeur of jaloezie of wat het ook is daar zit niemand hier op te wachten. Leven en laten leven is een instelling die je meer zou sieren…

  179. Origineel geplaatst door Yada
    Ik hoorde net bij de T-Shop in Alphen dat ze geen reserveringen meer mochten aannemen. Kennelijk heeft het hoofdkantoor ingegrepen tegen het voortijdig reserveren.

    Vreemd gezien de brief die er bij zit. Werd er nog bij verteld waarom?

    Zouden ze wellicht al aan de max. van ‘t aantal reserveringen vs. het aantal beschikbare toestellen aanzitten? 😉

  180. Goed gezegd Antoine!

    Maar ik heb vanmiddag ook rond 5 uur gereserveerd in Rotterdam, weet alleen niet op welke plek ik sta..?

    Ook ik heb 50 euro betaald. Het was inderdaad zo toen ik binnenkwam dat de verkoper zei dat ze een bericht vandaag hadden gehad en later bleek een andere verkoper en mee bekend te zijn. Ik heb de reservering toen gemaakt voor 50 euro, en toen kwam er een map tevoorschijn die helemaal gevuld was met ‘de brief’ die iedereen krijgt met informatie over de reservering. Dus ze waren er wel degelijk op voorbereid.

    De verkoper drukte me wel op het hart dat hij niet kon zeggen wanneer de Iphone binnen zou komen. Ik ben benieuwd!

  181. Mensen,mensen,mensen..wat een hysterie! We hebben het hier over een telefoon die het belangrijkste vergeet te doen en dat is toch wel bellen..zie antenne. Dan ga je ook nog is een abbo afsluiten bij t-mobile(voor 2 jaar) En zijn jullie ook nog is allemaal nummer 1 of 2 op de “lijst” Zijn jullie zo hype gevoelig? krijg bijna een medelijden wanneer ik een iphone gebruiker zie. Heb ook een iphone, maar wanneer mijn abbo bij t-mobile er op zit dan kom ik nooit meer terug daar. Heb android gezien bij een vriend van me, kan apple nog wat van leren.

  182. Je kan ook gewoon naar de zwarte markt gaan in beverwijk, kijken als ze hem daar hebben. Had daar ook vrij snel na release in usa, een iPhone 2g gekocht:)

  183. @Antoine:
    Ze wisten niet waarom ze moesten stoppen, ik neem dus niet aan dat het maximum bereikt is. Ik denk eerder dat ze door ‘t hoofdkantoor zijn teruggefloten…

  184. @kees:

    Geeuw.. dank je, Kees, voor je scherpzinnige en rake bijdrage. Ik verdien boven-modaal, heb een betrokken vriendenkring en beide ouders nog. Voel me bevoorrecht. Geen medelijden nodig! 🙂

  185. Ik kreeg donderdag een mailtje van de T-Mobile shop in Oosterhout (bij Breda) omdat ik me daar had laten inschrijven voor een pre-order. Op vrijdag ben ik naar de shop gegaan om €50,- af te rekenen die bij het leveren van het toestel in mindering wordt gebracht. Toen ik wilde pinnen kregen ze net de laatste instructies binnen voor de het omgaan met de pre-orders. Het gaat niet door! Iedereen (ong. 100 pers) krijgt zijn/haar geld terug…. Een grote tegenvaller!! Maar ja, dan maar wachten..

  186. Ik heb gister ochtend meteen gebeld naar de T-Mobile klanten service die mij verzekerde dat reserveren zinloos is. Vervolgens kreeg ik toch argwaan en zag ik dat mijn t-mobile shop tot 9 uur open was en ben ik er gister avond heen gegaan, helaas, een fout op de T-Mobile website. Ik ben vandaag weer gegaan en er werd mij verteld dat het reserveren is gestopt, en dat ik me kan abonneren op de nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden.

    Dit slaat toch werkelijk waar nergens meer op? Ik vind het zeer asociaal van T-Mobile en hoop dat er net als twee jaar geleden gewoon weer een lancering in Rotterdam is of waar dan ook. We zullen zien.

  187. @richard schreuder:

    Nog niet geprobeerd, ga nog wel een keer een balletje opgooien.

  188. Vanochtend langs T-Mobile shop maar die vertelde dat die niet meer mocht reserveren en wachten op officiële aankondiging van t-mobile

  189. Nogmaals een prachtig apparaat die iPhone 4, maar er lijkt toch het 1 en ander te mankeren…
    Ik begrijp dus niet, waarom iemand 50 euro aanbetaald en vervolgens een duur, 2 jarige abbo bij een provider als t-mobile neemt. Als je dus alle reacties, commentaren, reviews, ervaringen noem maar op bij elkaar legt, dan moet je toch tot de conclusie komen dat iemand die zo’n apparaat koopt, puur koopt met emotie en niet met verstand? Of zie ik dat nou verkeerd?
    Stel je nou eens voor dat je bij alle apparaten zo zou kopen…

  190. Origineel geplaatst door MrRedHead
    Vanochtend langs T-Mobile shop maar die vertelde dat die niet meer mocht reserveren en wachten op officiële aankondiging van t-mobile

    Het werd inderdaad vanochtend ook op ‘t IPC forum gepost door Stefano20. Ik snap er niet veel meer van, al helemaal niet wat ze nou met die reserveringen die al gemaakt zijn gaan doen…


    !BELANGRIJK!

    Dames en heren,

    In verband met onduidelijkheden onder klanten m.b.t. de iPhone-voorinschrijving en de mogelijke gevolgen hiervan over de verwachtingen en uitlevering is besloten per direct te stoppen met de voorinschrijvingen.

    Klanten die al een voorinschrijving hebben gedaan blijven gewoon op de lijst staan. Het staat ze uiteraard vrij te annuleren; hieraan zijn geen kosten verbonden.

    Groet,

    Stefano20

  191. Zojuist in Amsterdam naar de T-mobile shop geweest, helaasch helaasch: inschrijving is inderdaad stopgezet. Op de vraag wat dan hun advies is: “geen idee, wij weten het ook niet”. Tja.

  192. Ben net bij t-mobile shop in Den Haag geweest en een medewerker vertelde dat ze een paar weken geleden al van het hoofdkantoor had gehoord dat ze geen reserveringen aan mochten nemen….

  193. reservering gedaan.
    een aantal dagen voor releasedatum is bekend hoeveel iphones naar een winkel gaan.
    je krijgt een aantal dagen ervoor bericht of je hem dan op de releasedag kunt komen halen.
    ben benieuwd

  194. @Klaas:

    En? Balletje al door de winkel gegooid?

  195. Gisteren ben ik gebeld door de T-mobile shop dat ik in de shop een Iphone 4 kon reserveren voor 50 Euro.
    Maar moest er wel snel bij zijn……….
    Ga vanmorgen vroeg naar die desbetreffende T-mobile shop, en krijg te horen dat ze geen reserveringen meer mogen aannemnen……………. %$#@!%$#
    De shop had gisteren om 18.00 een mailtje van het hoofdkantoor gekregen dat het verboden werd om verder nog reserveringen te doen.
    En dus voor Jan L. in deze hitte, naar de shop gereden top service T-mobile………

  196. @Gonny van der Zwaag:

    Gonny, ik kan het niet meer met je eens zijn. Dit alles komt nogal amateuristisch op me over en in het beste geval (in die zin dat er dan nog enige opzet lijkt te zijn) als een spelletje met de enthousiaste klant. Ik besef me overigens wel dat wij hier op IPC niet de doorsnee klant zijn in die zin dat wij er echt bovenop zitten maar ik denk wel dat we belangrijk zijn voor de publieke opinie, we zullen toch de eersten zijn die het nieuwe toestel zullen hebben en zullen laten zien aan de omgeving en ook onze ervaringen met T-Mobile delen.

    Ik vind het een groot risico dat T-Mobile neemt. Verliezen ze een keer de exclusiviteit en gaat de iPhone ook naar andere providers dan zullen er nog maar weinig loyale klanten over zijn. De meesten die zullen echter T-Mobile als een baksteen laten vallen door al dit soort geintjes in de afgelopen jaren.

    Dat nog niet alles bekend is/alles gedeeld kan worden is prima. Maar wat meer transparantie en dus een korte uitleg van wat er nou gisteren rond die reserveringen is gedacht/overwogen en gebeurd zou weer een hoop goed maken.

  197. @Gonny van der Zwaag:

    Ik ben het wel helemaal met Gonny eens. Dit is voor een hoop mensen zeer frustrerend en onduidelijk. Vooral, omdat het me nou niet bepaald een moeilijke taak lijkt om gewoon duidelijk te zijn. Ik heb gister gebeld en ze verklaarden mij voor gek dat je al kan bestellen, en vandaag zeggen ze dat ik te laat ben.

    Ik vind het ook ergens arrogant, want het laatste is wel dat ze bang moeten zijn om iPhones kwijt te raken lijkt me.

  198. WTF: dus die 50 euro en al het vervoer heb ik nu voor niks gedaan? ze geven me straks gewoon 50 euro korting op een iphone, als hij leverbaar is? maar houden niks vast?
    wat is dat nou voor stel ongeregeld.
    Ik ga maandag de klantenservice bellen om hierover te klagen.
    Sterker nog mischien bel ik de politie hier nog over, kijken of dat nut heeft. T-mobile heeft me namenlijk beloftes gedaan, en die komen ze nu opeens niet meer na!
    maargoed anderen zeggen weer(zoals stefano20 op forum) dat de reserveringen die dag wel vastgehouden worden, maar voor 7 dagen(ook volgens stefano20)

    wat een waaaaaaardeloos iets…ongelovelijk.

  199. haha, ik bedoelde ik kan het niet méér dan met Gonny eens zijn.

  200. @Antoine:
    Ik vond het al wat krom 😉

  201. @Joost – Klopt helemaal. Ik heb dat nu maar in het artikel wat verduidelijkt, voor mensen die het reserveringssysteem van T-Mobile niet kennen. Die 50 euro krijg je inderdaad terug. Anders zouden mensen bij 20 verschillende winkels een reservering plaatsen.

  202. @Ed Cremers – Als jij zo (kuch!) hooggeplaatst bent, ben je dus ook aanspreekbaar voor de communicatiechaos binnen T-Mobile? Ik zou de lagere regionen dan maar eens wat beter instrueren!

  203. @Niels – Nee, je kan ook telefonisch proberen. Maar zoals uit de reacties hierboven wel blijkt: verschillende T-Mobile-medewerkers houden er verschillende meningen op na en handelen dus ook verschillend. Je moet maar net de juiste persoon treffen. De opmerking van Luuk van 12:52 uur lijkt me nog het meest redelijk.

  204. @luuk – Luuk, dit is tot nu toe elk jaar gebeurd. T-Mobile geeft blijkbaar wel vanuit het hoofdkantoor instructies aan verkopers, maar uiteindelijk wordt het inconsequent uitgevoerd: de ene verkoper houdt zich aan de regels, de andere gaat lekker z’n eigen gang. Voor ons is dat ook lastig, want als wij schrijven: “Er is géén officiële reserveringslijst” zijn er wel 30 tegenvoorbeelden van mensen die wel op zo’n lijst beweren te staan. En ze hebben nog gelijk ook, want ze hebben het zwart op wit en de verkoper heeft het beloofd.
    Ik kan me ook niet voorstellen dat T-Mobile de complete eerste lichting weggeeft aan gereserveerden.

  205. @jelle – Simpel: Apple wil gewoon rijen zien. Als mensen op de lanceerdatum op hun dooie gemakkie ‘s middags nog eens naar de winkel sukkelen om hun gereserveerde iPhone op te halen, komt dat niet op het NOS Journaal. Maar ik kan het mishebben hoor.
    Natuurlijk is het ook knap dat mensen nu stad en land aflopen om winkels te vinden, die wel reserveringen aannemen. Maar dan zou ik het eerlijker vinden als T-Mobile die reserveringslijsten gewoon officieel aankondigd, zodat iedereen een eerlijke kans heeft. In andere landen is het minder chaotisch gegaan: daar kondigde Apple vooraf de datum voor pre-orders aan en kon je je erop voorbereiden. Nu is het meer roulette: het is maar net welke verkoper je in de winkel treft. Ik vind dat niet OK.

  206. @benjamin – Als T-Mobile dit nu ook nog even officieel communiceert, kunnen ze een eind maken aan de chaos. Ik heb een mailtje naar de PR-afdeling van T-Mobile gestuurd met het verzoek om een officieel statement uit te brengen. Alleen intern communiceren leidt alleen maar tot misverstanden, verkopers die hun eigen plan trekken en klanten die in totale verwarring zijn hoe het nu eigenlijk zit.

  207. @Antoine – Het is leuk dat T-Mobile al die interne mailings rondstuurt, maar kopers moeten dit ook maar weer van horen-zeggen van de verkopers horen. Als T-Mobile nou gewoon even een officieel bericht naar buiten brengt is alle onduidelijkheid de wereld uit. Onbegrijpelijk.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.