Reacties voor: T-Mobile stopt voorverkoop iPhone 4 vanaf 20.00 uur vanavond, tot 30 juli geen voorverkoop meer

T-Mobile heeft bekendgemaakt dat de voorinschrijving voor de iPhone 4 wegens overweldigend succes vanaf vanavond 20.00 uur tot 30 juli wordt gestaakt.
Michel Lusthof - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 241 reacties

  1. Ben benieuwd wat dit gaat worden!

  2. Ik ben een van de gelukkigen die al eerder bij een T-Mobile winkel (tegen betaling van € 50) heeft ingetekend. Ik zit “in een klapper” in de winkel. Ben benieuwd hoe deze categorie nu in de volgorde zit….

  3. Ik wacht wel op improved iPhone 4 met goed bereik.

    en ik ga hem toch los kopen met een vodafone abo.
    zie mijn vergelijking hier: http://yfrog.com/jdscreenshot20100720at114p

  4. Een grote schande dit! Ik begrijp niet dat mensen nog intrappen in deze geintjes van T-Mobile. Nieuwe klanten, die zich hadden verheugd om zich morgen in te schrijven, worden teleurgesteld.

    Ik denk dat Apple hier heel veel klanten mee verliest. Dit jaar wordt de ondergang van de iPhone en van Apple.

  5. Helaas heb ik 50 euro betaald en ga ik maandag op vakantie..
    Ik word wel in de map gelegd maar zal hem niet kunnen ophalen. Na de vakantie zullen ze er dan eentje bij de 2e lichting apart leggen… We zullen zien.. Hopelijk heb ik dan nog geld om die belachelijke prijs van 269 euro te betalen… Je krijgt niet eens een korting als je al heel lang lid bent van tmobile/orange/ben/dutchstone….
    Reken maar dat ik geen aansluitingskosten ga betalen!

  6. Wat een service weer 🙁

  7. Origineel geplaatst door Albert
    Ik ben een van de gelukkigen die al eerder bij een T-Mobile winkel (tegen betaling van € 50) heeft ingetekend. Ik zit “in een klapper” in de winkel. Ben benieuwd hoe deze categorie nu in de volgorde zit….

    Dan lig je bovenop de stapel en word je op volgorde gebeld afhankelijk van de hoeveelste reservering je hebt.
    Vanmiddag gecheckt bij de T-shop in Arnhem. De 50,- reserveringen van twee weken geleden krijgen voorrang op de reserveringen van vandaag….

  8. Ik verwacht een stroom aan kritiek en een enorme hoeveelheid reacties bij dit artikel 😉 T-Mobile zet zichzelf met een beslissing als deze wel heel erg voor schut. Misschien bewust, maar marketingtruc ofniet; je haalt je er een hoop kritiek mee op de hals.

  9. Ik ga wel een los toestel halen, ik wil niet 4 jaar vastzitten aan die iPhone 4 lol. (net een 3GS gehaald 3 maanden terug).

  10. Ik hoopte eerlijk gezegd dat de voorverkoop van losse toestellen ook al mogelijk waren. Ik ben niet van plan een dubbel abonnement af te sluiten of vier jaar vast te zitten aan mijn abonnement. Nou ja, dan maar wachten tot de officiële verkoop.

  11. Was vandaag in de Tshop Utrecht en ze wilden mij als niet klant er niet inzetten, ok was te proberen. Mijn zusje is het wel gelukt ergens anders. Morgen terugkomen was het advies. Nouja ik kom wel over een paar maanden terug. Begin het echt zat te worden op deze manier…

  12. online kun je niet meer reserveren ivm niet meer kunnen inloggen op my t-mobile..
    vanochtend gebeld zou ik terug gebeld worden maar nog niet terug gebeld ben ondertussen weer aant bellen..

  13. Ik denk dat er toch vele gereserveerd hebben die geen T-Mob abbo hebben, in de winkel waren er ook een aantal voor me die niet eens een T-Mob abbo hadden !
    maar het kan zijn dat die er later toch uitgefilterd worden.

  14. Vanmorgen om 10 uur via de Phonehouse site mijn iPhone 4 besteld, ben heel benieuwd of dat allemaal goed gaat.

  15. Ik heb me ook ingeschreven bij een T-mobile winkel voor de voorinschrijving enige tijd geleden. Vandaag toch maar gebeld met de klantenservice en gereserveerd! Levertijd alle toestellen die vandaag zijn gereserveerd: 6 tot 8 weken!!! alstublieft…

  16. Ik heb op 9/7 ook een reservering gedaan en aanbetaald in de winkel en vanmiddag even langs geweest maar ze weten nog helemaal niks daar. In de winkel waar ik was is ook geen map o.i.d. met deze reserveringen en wachten ze op info/een lijst van reserveringen vanuit T-Mobile. Gaat lekker dus…als het mis gaat 30/7 dan is dat de druppel en is het bye bye T-Mobile. Elke winkel lijkt het anders te doen en ik ben al die tegenstrijdige berichten en van ‘t kastje naar de muur gestuurd worden nu namelijk goed zat.

  17. Hahaha, wat een grap! Ik wacht wel af. In oktober gaat Vodaphone ze ook verkopen en zal de prijs dalen. Hopelijk zijn de kinderziektes dan ook verdwenen en kan ik ook nog eens overstappen naar een goede provider.

  18. ik heb me ook ingeschreven, maar er werd mij verteld dat de levertijd 6-8weken is? ik ben al klant bij t-mobile, me abo op me iPhone 3g eindigd in augustus. Wat maakt de releasedatum in Nederland dan uit, als ik hem dan nog niet heb?

  19. in de rij staan bij een t-mobile shop? ik dacht dat ik er een gereserveerd had en daar mogen ze niet aan komen!

  20. Als ex-medewerker van de toko stel ik, wat een zooitje prutsers weer..

    Denk er sterk over na om dit keer toch de overstap naar vf te maken, na 5 jaar klant te zijn geweest van orange/tmobile…

  21. Te kansloos dit. Ze hebben zich vanaf juni kunnen voorbereiden & alvast de webpagina klaar te hebben.

    Nu zit ik al sinds 13:00 te wachten tot my t-mobile online komt, of dat er iemand terug belt.

  22. Heerlijk toch dat het ondanks alle commotie weer een succesverhaal is. Heb de iPhone 4 afgelopen week in Parijs mogen testen en het is echt een fantastisch ding.

  23. Ik las vanochtend de mededeling op deze website, vond het belangrijk genoeg om 30 min op te offeren vanaf mijn vakantieadres. Zit dus mooi in de molen, kwam mooi samen met mijn abonnement verlengen.
    Binnen 6 weken in huis … straks dus een 3gs en een Iphone 4. Misschien verkoop ik de laatste wel …..

  24. Hahaha.Eerst de hoofdprijs vragen voor het toestel abbo en dan proberen om zo de klant te lokken. Geloof er niets van dat de run op de iphone zo groot is bij t-mobile. Goedkope marketing,meer niet

  25. Ben eigenlijk wel benieuwd of mensen die vroeg besteld hebben er ook echt bij zitten.

    Ik heb voor me zusje zitten f5’en (ik heb hem reeds uit parijs) en rond 11:00 kunnen bestellen.

    Zwarte iPhone4 waar verder geen levertijd bij stond.

    (erg goedkoop trouwens. Flex30 + internet + Sms. 29,95 betalen voor het toestel met 2jaar verlengen)

  26. Vanochtend bij T-Mobile Tilburg gereserveerd, ik denk dat ik nummer 30 ben, dit gaat dus nog een week of 2 – 3 duren.

  27. Moet het wel mogelijk zijn om te bestellen. Online lukt nog steeds niet en telefonisch ben ik er al 3 keer uitgegooid. Wat een rampzalige organisatie. Op naar Vodafone.

  28. Lol, wat heb ik een mazzel gehad dat ik vandaag als niet abonnee toch naar een shop ben gegaan :). Als ik had gewacht tot morgen had ik geen reservering kunnen maken.

  29. Wat een megafarce van T-Mobile zeg…! Bel ik (klant van t-mobile) vanochtend direct om 8 uur, in de wacht, nummer achtergelaten, wordt NIET teruggebeld. Dus ik blijven proberen, eindelijk medewerker, die chagrijnig verteld dat er 10 weken wachttijd op het toestel zit…..huh? Wat een service! Ik ga voor simlockvrij en asap overstappen!

  30. Melden ze dat de aanmeldingen overweldigend zijn. Was ook niet te verwachten toch??! Wat een lam zootje dat T-Mobile.

  31. Origineel geplaatst door Absrnd
    Ik denk dat er toch vele gereserveerd hebben die geen T-Mob abbo hebben, in de winkel waren er ook een aantal voor me die niet eens een T-Mob abbo hadden !maar het kan zijn dat die er later toch uitgefilterd worden.

    Ja ik heb dus ook ingeschreven, en ben (nog) geen klant. Dit wordt mijn eerste iPhone. Ik heb zelf de stiekeme hoop dat ze nieuwe klanten voor laten gaan, of toch in ieder geval niet achterstellen. Elke nieuwe klant is er immers een. Marktaandeel, daar draait het om. Dat zie je overal om je heen: nieuwe klanten worden gelokt met allerlei aanbiedingen, en aan bestaande (trouwe) klanten wordt nauwelijks nog aandacht besteed. Vooralsnog ga ik er dus van uit dat ik als nieuwe klant heel snel en waarschijnlijk gratis met een iphone 4 naar buiten loop (LOL).

  32. Goede actie.
    Zit je in Frankrijk, krijg je een SMS dat je als klant kunt voorinschrijven. Dus ik op mijn macbook meteen geprobeerd: niet in te loggen op MyT-Mobile vanwege “gepland onderhoud”.
    Ik heb de pagina bewaard. Als het niet te sneu voor woorden is, kun je er bijna om lachen.

  33. Via Onemorething.nl een meer uitgebreide reactie van T-Mobile:

    “Graag informeer ik je nog even over het volgende. De iPhone 4 voorinschrijving voor bestaande klanten vandaag is een overweldigend succes. De belangstelling is vele malen groter dan verwacht. Bestaande klanten die reeds vooringeschreven hebben, willen we graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Omdat we een beperkte levering verwachten, vinden wij het verstandig om te stoppen met de voorinschrijving. Daarom is er besloten om de voorinschrijving voor bestaande klanten vandaag 20-07-10 om 20.00 uur stop te zetten. Tot 30 juli is het helemaal niet meer mogelijk voor in te schrijven voor de iPhone 4.

    Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan zijn alle belangstellenden uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.”

  34. Volgens de telefoon medewerker was ik 1 van de eerste en hij wordt thuis afgeleverd! Zonder aansluitkosten

  35. Is er eigenlijk al informatie over Vodafone en de iPhone 4?? De snelheden van Vodafone samen met de belachelijkheid van T-Mobile stap ik toch liever over. En ik wil toch een witte 32GB dus dat duurt wel even voordat hij hier is.

  36. met andere woorden, ik heb vandaag een aanbetaling gedaan in de winkel.
    En dan heb ik dus zeker de 30ste een iphone?

  37. Ik twijfelde nog wel even voor T-Mobile, omdat het toch voordeliger is. Ik betaal liever 150 euro meer en zit bij KPN dan dat ik bij die prutsers moet blijven!

  38. Origineel geplaatst door Kuhrtje
    Helaas heb ik 50 euro betaald en ga ik maandag op vakantie.. Ik word wel in de map gelegd maar zal hem niet kunnen ophalen. Na de vakantie zullen ze er dan eentje bij de 2e lichting apart leggen… We zullen zien.. Hopelijk heb ik dan nog geld om die belachelijke prijs van 269 euro te betalen… Je krijgt niet eens een korting als je al heel lang lid bent van tmobile/orange/ben/dutchstone…. Reken maar dat ik geen aansluitingskosten ga betalen!

    Onzin, ik heb iets van 100,- korting gekregen op de iPhone 4 32GB

  39. Origineel geplaatst door Martijn
    Vanochtend bij T-Mobile Tilburg gereserveerd, ik denk dat ik nummer 30 ben, dit gaat dus nog een week of 2 — 3 duren.

    Ik was er vanmorgen rond half 11, toen waren er wel wat meer reserveringen volgens mij. Echter wel allemaal van voor vandaag… En die gaan dus voor!
    Hopelijk hoeft niemand een witte 😉

    Die gast van T-mobile kon nog geen prijzen noemen van het toestel. Had gezegd dat die op t-mobile.nl wel stonden, maar hij wist nog van niets… Wat een rommelig gebeuren daarzo….
    Ik pak wel een abo van 1 jaar en dan snel wegwezen daaro!

  40. @Erik:

    Precies wat ik ook graag wil weten!

  41. Origineel geplaatst door Artistik
    Origineel geplaatst door KuhrtjeHelaas heb ik 50 euro betaald en ga ik maandag op vakantie.. Ik word wel in de map gelegd maar zal hem niet kunnen ophalen. Na de vakantie zullen ze er dan eentje bij de 2e lichting apart leggen… We zullen zien.. Hopelijk heb ik dan nog geld om die belachelijke prijs van 269 euro te betalen… Je krijgt niet eens een korting als je al heel lang lid bent van tmobile/orange/ben/dutchstone…. Reken maar dat ik geen aansluitingskosten ga betalen!Onzin, ik heb 100,- korting gekregen op de iPhone 4 32GB

    Hoezo heb je korting gekregen?

  42. Gelukkig had ik hem vorige week al besteld bij A-Mac. Daar moest je ook 50 euro aanbetalen. Als het goed is krijg je hem dan ook op 30 juli.

  43. Ga ipv van een i-abonnement voor een relax abonnement. Daarbij ben ik al een ruime tijd grootverbruiker van T-Mobile

  44. holycrap.. nou dat word wachten dan.. hopelijk met de iPad vrijdag meer geluk!

  45. @Erik: onlangs gesproken met dame van Vodafone. Zij had het over najaar voor IPhone4 bij Vodafone. Krijg vanzelf aanbieding.

  46. Vanmiddag in de winkel geweest waar ik de 9e al een reservering+aanbetaling heb gedaan en ze weten daar gewoon simpelweg niet wat ze daar mee aanmoeten. Ze hebben er zelf geen lijst of “map” met daarin deze aanbetalingen en wachten op informatie vanuit “het hoofdkantoor”, een email met de reserverigen. Ik heb zo’n vermoeden dat dit helemaal niet goed gaat.

  47. Origineel geplaatst door forrestgumpx
    Ik wacht wel op improved iPhone 4 met goed bereik.en ik ga hem toch los kopen met een vodafone abo.zie mijn vergelijking hier: http://yfrog.com/jdscreenshot20100720at114p

    ANWB lid zijn is niet perse nodig je hebt nog veel meer directsales varianten. Zoek maar op google. Hier alvast 2:
    https://directsales.vodafone.nl/tvgids
    https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding (geldt ook voor vaste klanten)

  48. Gellukig heb ik hem al drie weken geleden gereserveerd. Wel balen voor die genen die hem niet meer kunnen reserveren. Maar ook weer slim van T-Mobile om te stoppen met de reserveringen als je toch denkt dat je niet aan iedereen kan leveren. Anders gaan mensen daar weer over zeiken.

  49. Dit heeft niets met T-mobile te maken, maar met de beperkte oplage van de iPhone die T-mobile van Apple krijgt.
    In de T-mobileshop werd mij vanmiddag nog verteld dat Apple dit waarschijnlijk doet om een hype rond de iPhone te krijgen (zoals altijd).

  50. Login wegens ‘gepland onderhoud’ niet mogelijk. Wat een slechte smoes:(

    Ben blij dat ik een simlockvrije uit de VS heb, succes met dat slechte tNObile. Wat ontzettend slecht, wat een minachting voor je klanten!

  51. Dit is de meest mallotige lancering van een telefoon. Non-info, incomplete webpagina’s, foute links, etc. En wr doen er allemaal nog vrolijk aan mee ook.

  52. Origineel geplaatst door Artistik
    Ga ipv van een i-abonnement voor een relax abonnement. Daarbij ben ik al een ruime tijd grootverbruiker van T-Mobile

    Met een i abo ben je dat dan niet?

  53. Iedereen zit hier te klagen op T-Mobile, ik denk dat het niet hun schuld is dat ze maar een beperkte voorraad hebben. Ik denk dat Apple maar een bepaalde hoeveelheid per land kan leveren. T-Mobile verkoopt er natuurlijk het liefst zoveel mogelijk.

  54. Tot zover het verhaal van de “vista” onder de iPhones… Je weet wel, die telefoon die niemand wilde hebben omdat je er niet mee kan bellen hahaha Dit lijkt de meest verkochte iPhone ooit te worden…..

  55. Ik krijg 5 minuten geleden bericht van de Tmobile shop in Tilburg dat ze morgen beginnen met de voor inschrijvingen. Beetje vreemd dat ze dat laten weten na deze bekendmaking.

    Al met al ben ik ontzettend teleurgesteld, zit al 9 maanden met een klote toestel op de 4g te wachten. En die is ook nog kuren aan het vertonen, dus waarschijnlijk moet ik een nieuw toestel kopen om de wachttijd tot de 4g te overbruggen.

  56. Rustige en kalm, wacht even een week of 6, en je kan zo een winkel binnenlopen en er een iPhone 4 ophalen…..paniek om niks, verwende mensen zijn we……

  57. @forrestgumpx
    mooie berekening, maar volgens mij ontbreken de kosten voor het internet, gsm+sms+web 400 kost 28,95 p/maand ipv 19,95..

  58. @farl: Nou, dan kunnen ze op zijn minst wel het orderproces op orde hebben voor die paar telefoons. TMobile sucks, dus.

  59. Ik heb gelukkig via de website van T-Mobile mijn contract verlengd met een iphone 4 en daarna gelijk betaald 😀 Geen reservering i.m.o. dus, nu maar afwachten wanneer men hem komt brengen..

  60. Wat een chaos !
    6-8 weken levertijd.

    SUPER

  61. Zooo zo… Ik werd gebeld door T-Mobile aan het einde van de middag of ik nog interesse had om een iPhone 4 te bestellen, maar… Dit was NIET naar aanleiding van mijn 06 nummer die ik drie keer heb achtergelaten. Dit kwam van de e-mail belangstelling. Medewerker van T-Mobile heeft gezegt dat ik 1 van de 2000 gelukkigen was die op die manier bereikt zou worden en ook definitief in de eerste batch zit voor een iPhone 4G :P. Al hoe wel hij wel heeft gezegt dat de Witte versie wat langer op zich kan laten wachten, maar ach… Ik zie het allemaal wel :). Gesprek ging vlot en snel en voor ik het wist was het gereserveerd en klaar. Maar ik geloof nog geen zak van die levertijden…. We zien het wel :). Heb er geen haast bij. Toch geen tijd om naar T-Mobile Shop te gaan haha :P.

  62. Origineel geplaatst door Blankuzino
    @forrestgumpx mooie berekening, maar volgens mij ontbreken de kosten voor het internet, gsm+sms+web 400 kost 28,95 p/maand ipv 19,95..

    Nee, zie hier: https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/594

    Het is zelfs 14,95.

  63. Hoezo prutsers bij T-mobile? Phonehouses hebben hetzelfde, BEPERKTE VOORAAD!
    Dan is het toch logisch dat ze op tijd zeggen om niet meer te blijven pre-orderen omdat ze anders teveel mensen moeten telleurstellen op iphone-day omdat er meer is ge-preorderd dan dat ze kunnen leveren op day 1.
    Ik snap het ook wel verstandige keus dan door blijven gaan en niks kunnen leveren.
    De medewerkers die mij hielpen vandaag waren heel open en hebben eerlijk tegen mij gezegd dat ze vaak nooit exacte aantallen weten hoeveel toestellen ze krijgen. Dat er ook een kans is dat ik afhankelijk van de geleverd voorraad misschien niet op day 1 mijn iphone 4 kan ophalen ondanks dat ik € 50,- heb aanbetaald, maar wel op de eerst volgende leverings ronde weer mee doe.
    As simple as that..aardige jongen bij Utrecht Overvecht die mij altijd helpt met mijn 3Gs ondanks de drukte.
    Zo nu op vakantie!

  64. Lekkere sms was dat:
    “Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in My T-Mobile.”

  65. @mambamambo:

    Phonehouse is een reseller van T-Mobile 😉

  66. Ik hoorde vanmorgen van T-mobile dat ze het fysiek uitleveren van toestellen niet op 1aug gaan halen.
    6 to 8 weken is realistisch.

  67. Toen mijn zoon vorig jaar een 3GS wilde kopen bij T-Mobile, moest hij hem reserveren en € 50.00 vooruit betalen, met een levertijd van 3 weken. Daar had hij geen zin in, en hij liep naar de overkant van de straat naar de Phonehouse. Daar sloot hij een T-Mobile ABO af, en kreeg meteen de iPhone mee. Snapt u het nog? Ik niet.

  68. Origineel geplaatst door farl: Iedereen zit hier te klagen op T-Mobile, ik denk dat het niet hun schuld is dat ze maar een beperkte voorraad hebben. Ik denk dat Apple maar een bepaalde hoeveelheid per land kan leveren. T-Mobile verkoopt er natuurlijk het liefst zoveel mogelijk.

    kunnen ze op zijn minst zorgen voor goede info en een site die werkt (onderhoud my ass)!!

  69. zulke prijzen en waar betalen we die dan voor? is een wereld bedrijf als T-mobile niet eens in staat een gedegen marktonderzoek te doen om te pijlen wat de vraag zou zijn… thats it, bye bye t-mobile, hello Vodafone!!! zulke prijzen, zulke serfice. 10 tegen 1 dat dit zelfde volgend jaar weer gaat gebeuren, en dat jaar daar na en dat jaar daarna. ik zal ze een kaartje uit belgie sturen de 30ste

  70. Origineel geplaatst door prosperot
    Tot zover het verhaal van de “vista” onder de iPhones… Je weet wel, die telefoon die niemand wilde hebben omdat je er niet mee kan bellen hahaha Dit lijkt de meest verkochte iPhone ooit te worden…..

    Haha. Inderdaad. Waar zijn nou al die antennagate zeikers. Man man, ik neem niemand van jullie nog serieus.

  71. Origineel geplaatst door Jeroen
    Origineel geplaatst door farl: Iedereen zit hier te klagen op T-Mobile, ik denk dat het niet hun schuld is dat ze maar een beperkte voorraad hebben. Ik denk dat Apple maar een bepaalde hoeveelheid per land kan leveren. T-Mobile verkoopt er natuurlijk het liefst zoveel mogelijk.kunnen ze op zijn minst zorgen voor goede info en een site die werkt (onderhoud my ass)!!

    De site is vanmiddag tijdelijke offline gehaald door te grote drukte en om te waarborgen dat alle bestellingen binnen komen. Ze kunnen het niet permiteren dat er bestellingen zijn gedaan, maar niet meer terug te vinden zijn in hun database.

  72. Vanochtend ingeschreven voor de voorverkoop! En ik wacht nogsteeds op een bevestigings email van hun. Gelukkig sta ik bovenaan de lijst om gebeld te worden zodra BelCompany ‘m binnen heeft. BelCompany zegt dat zodra T-Mobile ze binnen heeft zij de iPhone’s ook binnen hebben… Nou ik ben benieuw want ondanks al de teleurstellende en slechte berichten wil ik ‘m toch hebben…

  73. Origineel geplaatst door farl
    Iedereen zit hier te klagen op T-Mobile, ik denk dat het niet hun schuld is dat ze maar een beperkte voorraad hebben. Ik denk dat Apple maar een bepaalde hoeveelheid per land kan leveren. T-Mobile verkoopt er natuurlijk het liefst zoveel mogelijk.

    Tuurlijk klaagt iedereen. Wat jij zegt over de beperkte voorraad is waar maar op de afhandeling heeft T-Mobile zelf alle invloed en dat loopt niet bepaald vlekkeloos tot nog toe met alle zaken die toch anders lopen dan vooraf gecommuniceerd. Ik noem de inschrijving van vandaag die nu toch weer wordt stop gezet, de infomails die toch niet zijn/worden verstuurd, de slechte communicatie naar het personeel op de callcenters en winkels zodat iedereen wat anders weet of zegt, de website die niet op tijd klaar is en meerdere malen per dag wat anders vertelt of compleet plat ligt en de verschillende inschrijf-/bestelmogelijkheden (pre-order op 9 juli van 1 dag, voorinschrijving via website vandaag, bestellen via telefoon en weer voorinschrijven via winkel).

    Het is bespottelijk slecht wat T-Mobile weer laat zien. Bedenk eenmalig een plan van aanpak, ‘stick to the plan’ en communiceer dat eenduidig door de organisatie. Richt vervolgens de ondersteunende processen in en klaar!

  74. @forrestgumpx:

    er staan wat foutjes in je vergelijking, 440 sms bij vodafone? als je het hebt over de SO BSW 400 heb je of 400 belmin. of 800 sms.

    en je neemt bij SO BSW bij vodafone je minuten wel mee naar de volgende maand (staat foutief vermeld op website van vodafone)

  75. Vanavond via 1200 me iPhone4 besteld als vaste klant van T-Mobile. Vanochtend eerst me F5 toets lopen spammen zonder resultaat en was eigenlijk bang dat ik naast de boot zou vallen.

    Nu met het lezen van dit bericht ben ik wel blij dat ik in de boot zit en enige garantie heb dat ik me toestel over ongeveer 8 tot 10 weken mag ontvangen.

    Ben het er helemaal mee eens dat de lancering alles behalve vlekkeloos is verlopen; website niet op tijd online, slechte berichtgeving, dubieus registratieformulier en later op de dag tot heden de complete My-Tmobile website ontoegankelijk voor vaste klanten.

    En dan de berichtgeving die ze hebben afgestoken (morgen voor de niet klanten de mogelijkheid om te reserveren te annuleren) toch weer terug draaien brengt bij mij twee gevoelens omhoog;

    – geen duidelijke interne planning
    – meer problemen en teleurgestelde mensen die heel erg lang op een toestel moeten worden voorkomen

    Wat is jullie mening hierover?

  76. Wat een elende zeg! vanmorgen een aantal keren gebeld en mijn nummer achter gelaten maar wordt niet terug gebeld! dus maar via de site reserveren maar hiervan krijg je ook geen bericht terug maar toch in de hoop gereserveerd te hebben. Mijn collega had ook gebeld en gereserveerd via de site maar hij werd wel terug gebeld en de mederwerker van t-mobile vertelde hem dat hij zijn online registratie nog niet binnen had :S net dus nog maar een keer online gereserveerd maarja wie weet of het goed gegaan is!!!!

  77. ik heb als niet tmobile klant toch een ipohone 4 kunnenbestellen met een ou t-mobile prepaid kaartje die ik in de kast vond:P

    levertijd wel 10 weken maar hoop dat dit misschien eerder word

  78. @forrestgumpx: Een mooie vergelijking denk dat je hier een hoop niet tmobile klanten wel mee aan het denken kunt zetten.

  79. en straks zit iedereen met zijn nieuwe iphone hier te zeuren dat het toestel last heeft van de death grip.

    krijgen we hier in nederland ook een gratis bumpercase btw?

    ik wacht er nog eventjes mee, eerst wat gebruikersverhalen lezen.

    hoe zit het btw met die review van de iphone 4 van iphoneclub.nl, toestel komt hier over een paar dagen al uit, en slechts 1 van de 5 delen van de review is er?

  80. Ik heb m twee weken voorgesteld met vijftig euro aan betalen, maar ben morgen op vakantie, wordt gewoon gebeld zodra die binnen is 😀
    Ze denken dat het rond 6/7 augustus wordt voordat ze m
    Daadwerkelijk gaan uitleveren..

  81. Origineel geplaatst door Antoine
    Bedenk eenmalig een plan van aanpak, ’stick to the plan’ en communiceer dat eenduidig door de organisatie. Richt vervolgens de ondersteunende processen in en klaar!

    Niet bekend met retailland zeker. beschikbaarheid is het keyword. Sommige produkten (iPhones/HTC Desires/3D TV’s) kennen nu eenmaal een zeer beperkte beschikbaarheid, waardoor je niet blind aan je plan kan vast houden. Dit betekent adhoc beslissingen maken.

    Waarschijnlijk heeft T-Mobile vorige week te horen gekregen hoeveel iPhones er deze kan op komen. En dan kan je zeggen “Maar T-Mobile is zo’n groot bedrijf, die hebben echt wel invloed” Maar dan heb je het echt mis. Apple bepaalt in deze alles. Als T-Mobile moeilijk gaat doen krijg ze gewoon niks meer. Daar verkoopt Apple echt niet minder iPhones door.

  82. Ik heb vanmiddag als adspirant-klant een bestelling kunnen plaatsen! Ben er wel achter gekomen dat je geen boodschap moet hebben aan allerlei vooraankondingen, maar gewoon brutaal bellen.

    Levertijd is inderdaad ongeveer 6 weken, dat is wat minder, maar die komen we met de Samsung ook wel door !

    succes voor een ieder bij het (voor) bestellen.

  83. Had vanmiddag al naar T-Mobile gebeld.
    Meneer aan de lijn was wel de allereerlijkste die ik ooit heb meegemaakt daar.

    Ja ik kon hem krijgen, de witte iPhone zou dan 15 WEKEN op zich laten wachten en de zwarte al zo’n 12 weken (belde rond half 1)

    Ook vertelde hij mij dat de prijs van de BUMPER is doorberekend in de prijs die je extra voor de iPhone moet betalen…

    Ik ga hem dus gewoon in Spanje halen op vakantie en koop er hier een sim-only abbo bij van Vodafone.

  84. Vooralsnog werkt deze link nog wel…

  85. @SiNNeD:

    Beschikbaarheid? Ik begrijp dat die onduidelijk is maar wat heeft dat te maken met een voorinschrijving en hoe rampzalig die is verlopen? In een plan kun je toch je risico’s benoemen en noodplannen maken? Iedereen heeft begrip voor de slechte beschikbaarheid vanuit Apple maar niet voor het gestuntel van T-Mobile. Communicatie en verwachtingsmanagement zijn wat mij betreft de sleutelwoorden in deze en daar is T-Mobile verdomd slecht in.

  86. Origineel geplaatst door Jean-Paul Horn
    Uiteindelijk was het halen van een iPhone 4 in Londen nog niet zo’n gek idee: 7,5 uur wachten in plaats van 6 weken.

    Dan moet je vlak achter mij hebben gestaan, ik ging er met 3 weg na 7 uur wachten :)–> http://neverbeclever.eu/iphone4

  87. Wat is die site van T-mobile brak.
    Vanmorgen werkte http://www.t-mobile.nl/iphone4 opeens, nu niet meer, nu moet je naar http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4 .
    Knullig, je zou http://www.t-mobile.nl/iphone en wellicht http://www.t-mobile.nl/iphone/4 en http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs verwachten…

  88. als ik het goed begrijp krijgen de t-mobile winkels in nederland +/- 40 winkels, op 30 juli een voorraad,

    wat daar van overblijft ,dat krijgen de mensen die vandaag een pre-order gedaan hebben bij t-mobile nederland

    de t-mobile winkels mochten geen pre- order lijst aanleggen, maar doen dit massaal wel

    en ik kan 8 weken wachten omdat de lummels geen 20.000 pakjes kunnen rondbrengen in een week

    ik weet het niet maar misschien moesten ze maar eens bij bv BOL.com gaan kijken die leveren iedere dag 40.000 pakjes af

    stelletje amateurs

  89. Ik denk dat Apple de boel strak regiseert en organiseert. Laten we wel zijn: apple systemen zijn nog steeds niet echt onderhevig aan virussen, bugs en ander gezeik, wat bij bv windows wel zo is, zelfs windows 7 (is alleen maar extra schil op XP/Vista) en zo kan ik nog door gaan. Daarnaast is een klein bedrijf wat groot wordt… en ja, ervan leren zouden ze best een kunnen doen… maar goed als je weer leest dat de glasleveancier weer roet in het eten gooit door late levering…. tja, geef dan Apple maar weer de schuld…

  90. Wat n gedoe allemaal om een telefoon. Net of ze water aan t uitdelen zijn aan uitgedroogde mensen in de woestijn. Wacht nog n week en je wordt ermee doodgegooid. Wat zijn mensen toch hebberig

  91. Hebbes. Ze zijn op voorraad. 100 euro aan de medewerker van de shop in Leidschendam. Mijn abonnement is weer verlengd en liep met de iPhone 4 naar buiten. Mocht het alleen aan niemand door vertellen. 😉

  92. Origineel geplaatst door Martijn
    Hebbes. Ze zijn op voorraad. 100 euro aan de medewerker van de shop in Leidschendam. Mijn abonnement is weer verlengd en liep met de iPhone 4 naar buiten. Mocht het alleen aan niemand door vertellen.

    En je mocht zeker ook niets vertellen over die stapel iPhones 5 die daarnaast lag ….

  93. Wat een waardeloze afhandeling door T-Mobile. Ook al heb je niet genoeg voorraad en ook al ziet Apple niet in dat er ook vraag naar dit product is binnen Nederland.

    Bellen lukt al niet vanaf 8 uur in de ochtend. Heb diverse malen mijn nummer achter gelaten maar geen belletje gezien. Heb een reserveringformulier ingevuld op de site, geen mailtje of wat dan ook gezien. Kan niet bestellen omdat je niet kunt inloggen ivm onderhoud en ze blijven maar smsjes sturen omdat ik een T-Mobile klant ben. Totaal geen besef van klantenwaarde in welke zin dan ook.

    Het zou pas een stunt zijn om alle mensen die bij de release van de 3G twee jaar geleden uren in de rij hebben gestaan, als eerste te laten bestellen. Mja….

  94. Origineel geplaatst door Martijn
    Hebbes. Ze zijn op voorraad. 100 euro aan de medewerker van de shop in Leidschendam. Mijn abonnement is weer verlengd en liep met de iPhone 4 naar buiten. Mocht het alleen aan niemand door vertellen.

    iedereen even lachen.

  95. @mik:

    Hoe weet je of die actie nog loopt? Ik kan er niks over vinden op tvgids.nl, en ook niet op anwb.nl (die hadden ook een actie hoorde ik)

    Heb er mn twijfels over of het echt de site van vodafone is…

  96. ik probeer nu te bestellen staat er by het inloggen dat het nu niet kan wegens geplande werkzaam heden waarom dan een sms voor 9 uur bestellen ik word gekkk !!!

  97. Wat een prutsers bij T-Mobile zeg.
    Ik wacht wel tot Vodafone de iPhone 4 aanbied inclusief een fatsoenlijke dekking.

  98. @ iedereen die denkt dat Vodafone de iPhone 4 gaat leveren: http://voicerent.nl/web/voice_rent/nl/165,8,143,101/nieuws/Vodafone__nog_geen_iPhone_in_portfolio

    Is afgelopen week ook nog door een andere mederwerker van VF gezegd op een forum. Dit valt onder hetzelfde verhaal als dat KPN in april en daarna juni van dit jaar de iPhone zou gaan verkopen. Helpdeskmedewerkers moeten verkopen en dat lukt niet altijd door eerlijk te zijn!!

    On topic:
    TM heeft gelijk dat ze de voorverkoop stopzetten als ze niet voldoende geleverd krijgen. Nu krijgen ze daarvoor een hoop commentaar maar bv 2500 toestellen verkopen en er maar 500 kunnen leveren levert ook een hoop gezeur op.
    Apple moet gewoon eens voldoende toestellen leveren, het is wel heel toevallig dat het elke keer bij Apple zo uit de hand loopt, dat gaat een keer opvallen natuurlijk.

  99. Origineel geplaatst door Dyorcy
    ik probeer nu te bestellen staat er by het inloggen dat het nu niet kan wegens geplande werkzaam heden waarom dan een sms voor 9 uur bestellen ik word gekkk !!!

    Gewoon op die site waar je kunt inschrijven je gegevens achter laten dan wordt je teruggebeld. Mijn collega had zich vanochtend vroeg al ingeschreven, ik iets later op de dag. Collega is al teruggebeld door T Mobile en heeft alles telefonisch verder geregeld.

  100. Origineel geplaatst door Martijn
    Hebbes. Ze zijn op voorraad. 100 euro aan de medewerker van de shop in Leidschendam. Mijn abonnement is weer verlengd en liep met de iPhone 4 naar buiten. Mocht het alleen aan niemand door vertellen.

    humor ja. Ik zal je vertellen ik tik dit berichtje op een iPhone4. Stoer ? Nee hoor gewoon uit Parijs.

  101. Dat iedereen zo ie zo nog een abo bij t-m wil hebben?
    Slecht ontvangst slechte service veeeel te duur.

    Koop toch een simlock vrij toestel. abo bij voda en klaar.

  102. Wat zijn ze in godsnaam aan het doen daar? Ik begrijp hier werkelijk helemaal niets van!

  103. hahaha wat een lachertje is dit, blijkbaar niets geleerd van het verleden…. ik wil zo snel mogelijk dat ding hebben, nu moet ik wachten! Je denkt toch niet dat ik hierop ga wachten? Ik stap wel in het vliegtuig naar France en haal daar een aantal Iphones. Ik vraag me serieus af wat die lui daar aan het doen zijn! Hoe mad kan je klanten maken?

  104. @Jeffmeister: Goed idee om in Spanje te halen 🙂 Maar lukt dat wel daar om een los toestel te krijgen?

  105. Belachelijk, ik haal wel een simlockvrije op ofzo.
    T-Mobile geeft nieuwe klanten geen eens een kans, zo kunnen ze juist heel veel nieuwe klanten krijgen maar nee hoor de ***** van T-Mobile

  106. @vincent: Als ik ‘m de 30e niet op kan halen is dat precies wat ik ga doen.

  107. Origineel geplaatst door Caspar
    @Dyorcy:Gewoon op die site waar je kunt inschrijven je gegevens achter laten dan wordt je teruggebeld. Mijn collega had zich vanochtend vroeg al ingeschreven, ik iets later op de dag. Collega is al teruggebeld door T Mobile en heeft alles telefonisch verder geregeld.

    Hoop dat dat klopt. Heb gisteravond mijn tel.nr. al achtergelaten bij 1200 en rond 0900 het formulier van de voorinschrijving ingevuld op de website… in beide gevallen nog niet teruggebeld.
    Twitter meld dat ze alle formulieren nog wel verwerken.. maar moet het eerst nog zien voordat ik het geloof…

    Ze hebben tot september.. dan loopt mijn abo af en bestaat er een kans dat ik naar vodaphone ga als ze bij tmobile de boel niet goed regelen.

  108. @r2ragent:
    lummels ja 😉

  109. @Caspar: Bedankt ! me vader is in de tussen tijd aan het bellen ! dus als dat ook niet gaat druk ik op verstuur voor 8 uur haha !

  110. @patrick: Weet iemand het twitter adres? Er stond gisteren nog een link op de site, nu niet meer

  111. oke daaaag!!!! dit gaat me redelijk ver al dat gezeik over een iphone, hoe moeilijk kan het zijn en naai je klanten niet!

  112. En wéér komt de T van T-mobile naar voren als teleurstellend.

    Ze moeten dit overlaten aan aanbieders die een stabiel en sterk netwerk kunnen bieden.

    Ben blij dat ik de 4, los heb gekocht, veel geld, € 950,-, gesealed en sim-lock vrij vanuit fabriek, maar ik heb wél volle bak bereik en geen problemen met antenne of zo. Vodafone werkt prima.

    T-mobile moet geld in een goed netwerk steken en minder of geen geld in reclame.

    Dan pas kunnen ze de klant bieden waar ze reclame voor maken.

    Mijn T-mobile kaart ligt in de kast, weggegooid geld. Iedere maand, maar ik weet wél waar ik aan toe ben qua bereik, Vodafone en KPN, zijn de sterkste, alleen qua service-afdeling onbeschofter, dan T-mobile.

    Maar goed, wanneer ik goede dekking heb, heb ik die arrogante service-afdeling ook niet nodig, geen last van dus.

    Lekker toestel trouwens die 4, nog sneller en mooier dan de 3gs.

    Top gewoon.

    Succes iedereen.

  113. vandaag weer ellendig lang aan de telefoon gezeten met die klantenservice maar zonder resultaat! ik heb een eigen bedrijf en heb 120 zakelijke aansluitingen maar de service is drama, ik kom niet eens door de klantenservice heen! zo ga je toch niet om met zakelijke klanten deze een flink bedrag per maand betalen aan t-mobile en wat krijg ik er voor terug? Boze medewerkers die klagen dat ze geen 3G hebben etc etc etc… ik heb vandaag een mail eruit gegooid naar alle medewerkers dat we gaan overstappen naar KPN, dan maar ietsjes duurder maar geen gezeik, ik ben het langzaam zat! zakenrelaties hebben het al eerder verteld aan mij maar ik bleef erin geloven dat de problemen waren opgelost, maar ik vis achter het net weer en heb spijt dat ik niet eerder heb geluisterd. mijn netwerk zal ik ook dringend adviseren niet met deze partij in zee te gaan.

  114. Dit is toch geweldig!!!

    En dat allemaal voor een telefoon!!

    APPLE!!! YEAHHH (vanavond de Q3 resultaten….ik ben benieuwd $_$)

  115. Origineel geplaatst door Caspar
    @patrick:Weet iemand het twitter adres? Er stond gisteren nog een link op de site, nu niet meer

    @tmobile_iphone

  116. Ik vind dat je als aandeelhouder van APPLE INC voorrang zou moeten krijgen.

    Ik stel voor:
    1 eerst een dag voor inschrijven voor T-mobile klanten die ook aandeelhouder zijn
    2 daarna een dag voorinschrijving voor AAPL aandeelhouders
    3 daarna een dag voorinschrijven voor t-mobile klanten
    4 daarna voor de rest (maar die moeten wel achterste voren en hinkend op een been zich aanmelden bij een winkel)

  117. Origineel geplaatst door Artistik
    Ga ipv van een i-abonnement voor een relax abonnement. Daarbij ben ik al een ruime tijd grootverbruiker van T-Mobile

    Leg ‘s uit, waarom Relax? Ik ga juist van Relax150 naar I150 omdat internet bij I150 sneller is.

  118. Haat aan T-mobile….. Mensen die nog geen klant zijn bij T-mobile krijgen niet eens de kans om te bestellen. Aangezien de levertijd 6-8 weken is bij T-mobile, wacht ik lekker op de iPhone 4 bij Vodafone.

  119. Origineel geplaatst door Martijn
    Hebbes. Ze zijn op voorraad. 100 euro aan de medewerker van de shop in Leidschendam. Mijn abonnement is weer verlengd en liep met de iPhone 4 naar buiten. Mocht het alleen aan niemand door vertellen.

    hi hi hi, ha ha ha. wat hilarisch!

  120. De boel om 20:00uur dichtzetten is ze wel gelukt, dat dan weer wel! 😉

    edit: oh nee toch ook dat niet hahaha. Nog gewoon mogelijk via: http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/voorinschrijving/voorinschrijving-iphone4.aspx

  121. @Gonny: Misschien dat er dan meerdere berichten de ronde doen bij Vodafone. Zou kunnen natuurlijk. Of dat ze de persvoorlichter bewust laten liegen om van lastige vragen af te zijn of hem gewoon dom houden. Maar er wordt zoveel geroepen al het hele jaar over wie er allemaal de iPhone officieel gaan verkopen en het komt allemaal van anonieme bronnen die niet te controleren zijn.

    In februari verzekerde iemand mij dat KPN eind april de iPhone zou gaan verkopen en daarna ook de iPhone 4, was 100% zeker maar vanwege TM en contracten mocht dat eind april pas naar buiten gebracht worden. Deze persoon bezweerde mij dat hij het van iemand wist die een functie had die er over ging. We weten nu hoe het er voor staat bij KPN. En daarom ben ik nogal sceptisch zolang er niets officieel is. Maar we zullen het over 3 maanden weten wie er gelijk heeft, misschien ben jij dat wel en is er nu inderdaad een contract getekend.

  122. je zou er maar intrappen. wat een stomkoppen die deze iphone kopen. wacht toch rustig af of koop de 3gs. prima apparaat en daar heb je veel plezier mee. laat appel eerst maar dat antenneprobleem echt oplossen ipv een gratis hoesje.

  123. T-mobile is super!!!! Maar dan moet je wel iemand van T-mobile zelf hebben, en niet iemand van 1200, dat zijn extern calllcentre mutsjes… Net de 4G 32gb zwart besteld… Mijn abbo loopt nog tot maart 2011, verlengen geen probleem…. Kosten voor 2 jaar i-500 4g 32gb zwart, 129 euro! Geen aansluit kosten. Plus NOG TWEE JAAR 25 euro per maand, korting op de i-500 factuur!!!! Gegarandeerd voor 10 augustus geleverd. Ik heb om 19:54 gebeld, werd meteen geholpen…. (16gb koste mij eenmalig 29, maar dat is veel te weinig voor mij)

  124. Ach, abo voor 3G is net verlopen. Denk alleen dat ik wacht op de tweede batch. Zal toch wel een reden voor zijn dat Apple na september geen cases meer weg gaat geven, alsof er dan geen klachten over ontvangst gaan komen.

  125. Ik ga volgend weekend naar Brussel. Misschien dat het daar mogelijk is om een simlock vrije op de kop te tikken. Dan hoef ik (gelukkig) niet de overstap naar T-Mobile te maken…..

  126. @Allemaal :

    Staat de telefonische reservering los van de winkel verkoop ??

    maw is er wel winkel verkoop op de 31e ?? en had ik beter de uren die ik nu aan 1200 bellen heb moeten besteden in de rij kunnen gaan staan ??

  127. Ben ook klaar met T-Mobile; laatst met m’n 3G tijdens een treinreis van 30 minuten een youtube-filmpje te kijken. Aan het eind van de treinreis had ik het filmpje nóg niet bekeken omdat ik van de 30 minuten 1 voldoende 3G bereik had om het te bekijken.

    Heb een Vodafone prepaid kaartje gekocht (€7,50) met een internet BloX (€4,75); geen vast abonnement meer, dus als Vodafone later dit jaar ook de iPhone 4 gaat leveren, kan ik alsnog een abonnement afsluiten.

  128. Ik ben geen tmobile klant. dus had eignelijk tot morgen moeten wachten.

    Gelukkig ben ik vanmiddag naar de tmobile shop gegaan en is het mij gelukt om in te schrijven met betaling van 50 euro. De medewerkster heeft niet gevraagd of ik wel of niet klant ben.

  129. Wat een pr ramp!! Ongelofelijk dat ze dit, nu toch al bij de derde lancering van een iPhone, niet voorzien hebben. Gebrek aan planning en logistiek inzicht.
    Ik kan zo 10 betere manieren bedenken. Het computersysteem kan ook geen excuus zijn. Het is twee jaar geleden dat het systeem bij de start van de verkoop van de 3G vast liep.

  130. Origineel geplaatst door M.
    Dit heeft niets met T-mobile te maken, maar met de beperkte oplage van de iPhone die T-mobile van Apple krijgt.In de T-mobileshop werd mij vanmiddag nog verteld dat Apple dit waarschijnlijk doet om een hype rond de iPhone te krijgen (zoals altijd).

    In de t-mob shop werd verteld . . . . tuurlijk die verhalen kun je rustig geloven hebben we de afgelopen weken geleerd.

  131. Nou, de site van t-mobile ligt nu helemaal plat.

  132. Wat een gezeur allemaal over T-Mobile. En dat terwijl je allemaal niets hoeft (je wilt zo graag maar er is geen verplichting). Bovendien mag je naar een jaar je toestel kosteloos unlocken en ben je na je contractsduur dus vrij om te gaan waar je wilt. Dus svp:
    1. Niet meer klagen over T-Mobile
    2. Je huidige iPhone gratis unlocken als er een simlock op zit
    3. Naar een andere provider overstappen
    4. Een simlockvrije iPhone4 kopen in het buitenland

    Of ……geduld hebben en bij T-Mobile een bestelling doen…..

    Ik heb net een half jaar een simlockvrije 3GS bij Vodafone en wacht nog maar even op de 2e generatie iPhone 4 of op de iPhone 5 volgend jaar….

  133. Vanmorgen naar de website om 8:00, geen voorverkoop door technisch probleem, later ingelogd en dan wel een site dan weer niet, dan weer ‘s middags via de site “wegens geplanned onderhoud kunt u niet inloggen”. Je moet wel een volstrekte management idioot zijn om op zo’n dag zoiets te plannen. 19:45 0800-8104 gebeld… aan de lijn tot 20:15, eindelijk een plezierige verkoper van T-Mobile en geregeld… na 20:00 dus een zwarte 32gb met 1 jarig contract. Hoe zegt Nokia dat ook al weer ? Oh ja “Connecting People”. T-Mobile is overvallen door het succes en heeft deze dag volstrekt verkeerd gemanaged.

  134. Heb vandaag 3 keer aan de lijn gehangen en na 20 minuten wordt er gemeld dat de verbinding verbroken wordt en dat ik terug gebeld ga worden.

    Ook kan ik al de gehele dag niet inloggen op de T-mobile site wegens geplanned onderhoud. (oftewel, ze sluiten gewoon iedereen uit)

    Ik heb destijds tijdens de lancering van de 3G wel 16 uur in de rij gestaan en was de 3de van Nederland.

    Doorzettingsvermogen genoeg, en ook zeker de wilskracht, maar als ze me niet eens laten bestellen…is dat niet eerlijk.

    Nu als stront behandeld, ga haast aan mezelf twijfelen waarom ik een iPhone wil. Misschien toch maar eens naar Android spul kijken…

  135. Denken alle niet-klanten nou werkelijk dat T-mobile niet checkt of het opgegeven mobiele nummer van een andere provider is?

    Verder wacht ik wel af, ben al heel blij met m’n 3G die ik 3,5 week heb moeten missen ivm reparatie (dat was afzien zeg), die paar weken wachten op iPhone4 is peanuts 😉

  136. iemand die op de site van t-mobile komt nu?

  137. Origineel geplaatst door Kaj Laurent
    iemand die op de site van t-mobile komt nu?

    bel 0800-8104 ze nemen nog bestellingen

  138. Ik heb nog geen enkele sms gekregen van tmobile terwijl ik wel mag verlengen, nu heb ik dat vanochtend ook gedaan via het online inschrijfformulier. Hopen dat het allemaal goed gaat anders ga ik pleite bij tmobile.

  139. Ik ben erg benieuwd wanneer Belcompany de toestellen binnenkrijgt.

  140. Ik schreef het net al in een andere topic . . . nog maar een keertje . . .
    Wat zijn we toch een opmerkelijk volk . . .

    Afgelopen vrijdag gaf Steve Jobs een persconferentie omtrent het ontvangst probleem. Massaal meldden we ons na afloop allemaal op het forum van de Iphoneclub, om te melden wat een boeven het wel niet zijn bij Apple.

    “Antennagate”. We wisten allemaal te roepen hoe het toch kon dat een groot bedrijf met enorme reputatie ons zo heeft bedrogen. We zouden allemaal wel wachten op de iPhone 5 of hoe het volgende apparaat dan ook zou gaan heten.

    Ruim over de 200 reacties waren er te lezen in de thread die over de persconferentie ging. Gratis hoesje? Op een bepaald moment was iedereen wel “klaar” met Apple en de iPhone 4.

    Kijk nu eens wat een paniek . . . bijna 700 reacties . . . “Als ik maar maar de eerste zending zit . . .” “Komt het wel goed met mijn reservering?” “Wat slecht toch weer van T-Mobile”. “Ik ben helemaal klaar met T-Mobile .. ” “Ik ben al tien jaar trouwe klant en ik krijg geen korting van T-mobile”.

    Vorige week vrijdag was Apple nog de boosdoener, nu is het T-Mobile weer die het gedaan heeft. We willen er allemaal niets meer mee te maken hebben. Want het is allemaal de schuld van Apple en de providers . . .

    En toch willen we allemaal zo’n ding hebben. Met of zonder slechte antenne . . met of zonder een “zeer slechte” provider als T-Mobile.

    Wat zijn we toch een opmerkelijk volk . . .

    PS: Ik heb er ook een geresereerd . . . 😉

  141. Oke, wat is sneller?

    1. De reservering van vorige week in een T-shop
    of
    2. De bestelling vanochtend gedaan hebben?

    Ik heb het allebei gedaan, aan de telefoon zeiden ze dat ik het beide altijd weer kon afzeggen. Hoop dat dat écht zo is.

  142. @David Mills: hoe moet dat in het buitenland?

  143. Origineel geplaatst door Bram
    Oke, wat is sneller?1. De reservering van vorige week in een T-shop of 2. De bestelling vanochtend gedaan hebben?Ik heb het allebei gedaan, aan de telefoon zeiden ze dat ik het beide altijd weer kon afzeggen. Hoop dat dat écht zo is.

    Oow . . wat een paniek toch . . . Stel dat je hem twee weken later ontvangt . . . .

  144. Het zal toch niet zo zijn dat je op de 30ste gewoon (mits je er vroeg bij bent) je iphone in de t-mob winkel kan halen? Kan je dan nog van je reservering af?

  145. Ik lees hier dat mensen al betaald hebben? Ik kwam vanmorgen niet verder dan een formuliertje invullen.

  146. Origineel geplaatst door marcooo
    Ik ben erg benieuwd wanneer Belcompany de toestellen binnenkrijgt.

    Op dezelfde dag als T-mobile.

  147. @rwortel: Je hebt helemaal gelijk!! hihihih…. Ik heb er ook eentje gereserveerd. (by the way… belde meteen om 8 uur en werd binnen 5 minuten geholpen. Super!!

  148. @Grover: Precies, dat wil ik ook weten. Aan de telefoon zei die man van wel.

  149. @rwortel: Nou en? Kleine moeite om 1 van beide af te zeggen toch? En als ik ‘m dan 6 tot 8 weken eerder heb, heb ik het er wel voor over.

  150. ik ga morgen bellen om mijn reservering af te zeggen, ga geen 15 weken wachten, ik tour wel ff naar buitenland in september, koop er daar 1, neem hier een goedkoop sim only abbo, en klaar is kees, en net zo duur

  151. Origineel geplaatst door David Mills
    Origineel geplaatst door Kaj Laurentiemand die op de site van t-mobile komt nu? bel 0800-8104 ze nemen nog bestellingen

    Nee hoor, ‘er is op dit moment niemand aanwezig’.

  152. Origineel geplaatst door Bram
    @rwortel: Nou en? Kleine moeite om 1 van beide af te zeggen toch? En als ik ‘m dan 6 tot 8 weken eerder heb, heb ik het er wel voor over.

    Laten we vooral per persoon de iPhone op zes verschillende manieren reserveren, dan weten we tenminste zeker dat het voor een ieder nog wel een poosje gaat duren . . . .

    Hebben we het trouwens nog steeds over de iPhone, waarvan we afgelopen vrijdag na de persconferentie wisten te vertellen dat het een slecht apparaat is en dat Apple ons voor de gek gehouden heeft?

    of is dat allemaal al weer vergeven en vergeten?

  153. Ik heb op 9 juli gereserveerd in een T-mobile shop voor 50 euri. 2 weken daarvoor had ik al gereserveerd bij belcompany. Vanmorgen nog ff telefonisch gereserveerd bij t-mobile.

    Dan ga ik de 30e nog ff voor een winkel liggen; dikke kans dat ik hem de 30e of snel daarna heb.

    Kun je me een aanstellerig klein kind noemen, maar ik heb er nu een soort sport van gemaakt om dat ding de 30e te hebben 😉

  154. Origineel geplaatst door Melvin Batenburg: Zooo zo… Ik werd gebeld door T-Mobile aan het einde van de middag of ik nog interesse had om een iPhone 4 te bestellen, maar… Dit was NIET naar aanleiding van mijn 06 nummer die ik drie keer heb achtergelaten. Dit kwam van de e-mail belangstelling. Medewerker van T-Mobile heeft gezegt dat ik 1 van de 2000 gelukkigen was die op die manier bereikt zou worden en ook definitief in de eerste batch zit voor een iPhone 4G :P. Al hoe wel hij wel heeft gezegt dat de Witte versie wat langer op zich kan laten wachten, maar ach… Ik zie het allemaal wel :). Gesprek ging vlot en snel en voor ik het wist was het gereserveerd en klaar. Maar ik geloof nog geen zak van die levertijden…. We zien het wel :). Heb er geen haast bij. Toch geen tijd om naar T-Mobile Shop te gaan haha :P.

    Da’s een hoax. Een bekende grappenmaker benadert geinteresseerden op deze manier. Niet intrappen!

  155. @P@t: Fijn om te horen,ik heb hem zelf ook in arnhem gereserveerd in de t-mob winkel en sta derde op de lijst. Ik was al een beetje bang dat deze reserveringen achteraan kwamen te liggen.

  156. Haha, check de Trackbacks/Pingbacks onder aan de comments. Wat voor Iphone is DAT? Gegoogled op “IPHONE G4” of zo:)

  157. @Eric: Kijk! That’s the spirit! Ik heb serieus diezelfde sport een beetje. Ik hoop alleen wel dat ik dan bij die T-shop wel kan verlengen en dat ze niet zeggen van ‘het kan niet omdat je al hebt verlengt via de telefoon’. Want ik kan nu ook niet meer verlengen via My T-mobile. Wat denk jij?

  158. Denken jullie dat t uberhaupt zin heeft om vrijdag de 30e retevroeg bij t-mob winkel te gaan staan? Je mag er na deze heisa toch vanuit gaan dat iedere iphone die binnendruppelt naar de trouw reserverende t-mob klant gaat?

  159. [klaagmodus]

    Weet je wat ik nou sneu vind aan dit hele gebeuren? Dat we het hier hebben over een telefoon. 🙂 Oké, even relativeren. Waarom heb ik mijn 4G besteld? Omdat mijn 3G op is en ik tevreden ben over de telefoon qua gebruik als qua gemak. Ik ga – ondanks het vele gezeur van andere – gewoon door voor nog een keer 2 jaar en ik zie wel waar het schip strand.

    Ik denk dat veel mensen zich simpelweg niet beseffen dat wij in een deel van de wereld leven waar wij het goed hebben. Er zijn landen waar mensen helemaal niets hebben en maar moeten zien of ze de volgende dag uberhaupt wel halen… terwijl er hier mensen bijna een kromme rug krijgen van het boos zijn over een levertijd van 6 tot 8 weken. Nee, ik ben totaal geen type die geëmotioneerd gaat doen over derde wereldlanden… maar al het geklaag bij de reacties hier is nog wel het ergste wat mij vandaag overkomen is. Tip: pak een fiets, ga wat frisse lucht happen en kom tot rust. Misschien stijgt de hitte bij veel mensen iets te veel naar het hoofd.

    … [/klaagmodus] 😉

  160. @Stefan: Ja, daar denk ik ook aan. En daarom stort ik al jaren netjes elke maand geld op een goed doel. 😉 En ik ben er mee begonnen toen ik 14/15 was en ik ben nu 17 dus ik hoef me niet schuldig te voelen. Maar je hebt wel gelijk.

  161. @bram: dat zien we dan wel weer. Het is zo’n enorme puinhoop bij t-mobile, alles loopt langs elkaar. In het ergste geval geen verlenging, maar dat maakt me niet eens zoveel uit. Bovendien kan elke voorinschrijving ongedaan gemaakt worden. Je hebt pas verlengt op het moment dat je betaald hebt (denk ik).

    Als T-mobile niet zo’n puinhoop ervan gemaakt had, had dat veel dubbele reserveringen kinnen voorkomen, ik ben niet de enige die het zo overdreven aanpakt, toch?

  162. Origineel geplaatst door Grover
    Hebben we het trouwens nog steeds over de iPhone, waarvan we afgelopen vrijdag na de persconferentie wisten te vertellen dat het een slecht apparaat is en dat Apple ons voor de gek gehouden heeft?

    of is dat allemaal al weer vergeven en vergeten?

  163. @Eric: Hebben we het trouwens nog steeds over de iPhone, waarvan we afgelopen vrijdag na de persconferentie wisten te vertellen dat het een slecht apparaat is en dat Apple ons voor de gek gehouden heeft?
    of is dat allemaal al weer vergeven en vergeten?

  164. Nou maar hopen dat er nog een nacht verkoop komt… Want dan ben ik er echt bij dit jaar.

    Ik had gehoopt dat de verkoop/beschikbaarheid van de iPhone 4 dit jaar beter werd aangepakt dan vorig jaar met de 3GS. Voorraad bij leveranciers is maanden lang dramatisch geweest.
    En dat zal naar hoge waarschijnlijkheid dit jaar nog veel erger worden.

    PS:
    Graag zou ik ook iedereen willen verzoeken om het toestel niet meer de ‘4G’ te noemen…

  165. Wat kunnen mensen toch klagen zeg! Ik heb iemand van T-Mobile vanavond nog gesproken net voordat ze het persbericht de deur uit deden..

    De Iphone 4 is gewoon heel erg populair ( nog erger dan 3g of 3gs ) dit terwijl T-Mobile in eerste instantie hopelijk een gelijk aantal of minder op launching day aan toestellen heeft. Eigen klanten gaan voor, dit is een service van ze. Ze willen niemand teleurstellen en wachten dus nu eerst af hoeveel toestellen er binnenkomen alvorens ze nog meer bestellingen aannemen. Daarnaast hadden de IT systemen het zwaar vandaag ( I know… ) om alle orders te verwerken die binnen zijn gekomen… mensen doe rustig en je komt vanzelf aan de beurt.. en als je (denkt) dat een ander netwerk beter is, succes zou ik zeggen.. zij moeten de opmars van veelvuldig 3G gebruik nog merken…

  166. @Grover: Als het goed is ben ik nu nog de enige zonder reservering, en kan ik hem de 30e gewoon bij de winkel kopen! 😀

  167. Trouwens, zijn er ook nog LEUKE iPhone berichten? Zoals nieuwe programma’a voor iOS 4.0? En hoe zit het met de iPad? Gaan we daar ook over twee dagen voor in de rij staan?

  168. @Eric: Ik vind ook hoor, zij maken er een zootje van. Ik ga vrijdag gewoon voor de winkel liggen en dan merk ik het wel. Hoe vroeg ga jij?

  169. @rwortel: ik heb nooit een heel groot probleem gemaakt van die antenne. Speelt wel mee in de afweging om hem te kopen, maar ik heb mijn hele huis al vol staan met apple spul, dus ik heb nog maar eens goed naar die antenna song op you tube geluisterd 😉

  170. Ben blij dat ik, ondanks dat ik geen bestaande klant ben, vandaag bij de winkel kon reserveren! Anders had ik nu keihard gebaald.

  171. @Bram: Misschien een domme vraag (hoewel ik altijd geleerd heb dat een vraag NOOIT dom is, hooguit het antwoord . . )
    Waarom is het zooo belangrijk om meteen de 30e een iPhone 4 te hebben?

  172. @Jack: Dat zou ik toch wel heel genaaid vinden. Niet omdat ik het jou niet gun hoor, maar het zou raar zijn als je kunt reserveren omdat je vaste klant bent en uiteindelijk veel langer moet wachten omdat er ook gewoon in de winkel kan worden afgehaald

  173. Grotere belangstelling dan verwacht. Waar heb ik dat nog gehoord? Ze zouden hun verwachten toch eens mogen bijstellen, in de andere regio’s was de iPhone 4 immers ook een groot succes.

  174. @Eric: ik ben het helemaal met je eens hoor T-Mobile bakt er weer is niks van vodafone had alles veel beter gedaan

  175. @rwortel: Wel nee, is niet ‘zoooo belangrijk’, maar wel leuk. Waarom erger je je er ‘zoooo’ aan?

  176. @Gonny van der Zwaag: Hoi Gonny! Ik kijk er nu al naar uit. Het zal zeker (wederom) “the best quarter ever” zijn. (Gezien alle verkopen van iPhones en iPads) Jammer dat we nog maar weinig horen over Mac OS, iLife etc . . . Het lijkt alsof Apple nog alleen maar met de “draagbare” markt bezig is. Bedankt voor je reactie, trouwens. Groet, Richard.

  177. De vraag is dan nu: kun je nog van je reservering af als volgende week vrijdag blijkt dat de t-mob winkels ze op voorraad hebben?

  178. Inloggen op my T-mobile lukt (natuurlijk) weer.

    Op de site staat trouwens dat mijn einddatum in oktober ligt, en dat ik vanaf 4 maanden voor het einde kan verlengen.

    Met als commentaar dat ik niet in aanmerking kom voor contractsvernieuwing.

    Zou de bestelling doorgevoerd zijn? 🙂

  179. @rwortel: Ja precies, iLife ’10 kunnen we alvast vergeten.
    Over Mac OS X 10.7 heb ik wel een goed gevoel.
    Volgens mij zal het veel functionaliteit van iOS hebben.
    iOS heeft enkele kleinigheden die OSX niet heeft.

  180. ik vanochtend bellen en sta ik in de wacht werd ik er gewoon uit gegooid , oke kan gebeuren , dus ik weer bellen maar kwam er niet meer door.
    Website werkte ook nog niet dus ben ik rond half 12 naar de t-mobile shop gegaan hier in Hilversum.
    Ik kon er een reserveren, dus hoop ik dat ik snel aan de beurt ben met het uitdelen.
    Toen vroeg ik of ze het er al druk mee hadden vertelden een mederker dat ze pas een uur op de hoogte waren dat er een voorverkoop was 🙁

  181. Origineel geplaatst door T. K.
    Een grote schande dit! Ik begrijp niet dat mensen nog intrappen in deze geintjes van T-Mobile. Nieuwe klanten, die zich hadden verheugd om zich morgen in te schrijven, worden teleurgesteld.Ik denk dat Apple hier heel veel klanten mee verliest. Dit jaar wordt de ondergang van de iPhone en van Apple.

    haha de slimmerik spreekt! apple verkoopt niet alleen via tmobile in nl hoor.. en ook niet alleen iphones.wat een held..

  182. Nou volgens mij stoppen ze ook meteen helemaal. tmobile is niet meer te bereiken. althans website 🙂

  183. @Ralf: ik kan anders niet op t-mobile.nl komen hoor.

  184. Yes!!! Mail gekregen ban T-mobile. Had er 1 besteld . En omdat ik goede klant ben kon ik blijkbaar voor mijn vriendin ook reserveren! Ze heeft vandaag wel contract moete tekenen voor 2 jaar. Maar dat nemen we erbij!!! Iphone 4 here we come

  185. @Kaj Vreemd, ik wel:

    Huidig tariefplan: i-150
    Bundels: T-Mobile Grenzeloos ’08

    Startdatum contract: 28 oktober 2008
    Einddatum contractsperiode: 27 oktober 2010
    Contract vernieuwen: Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.

  186. Origineel geplaatst door Jeroen
    Grotere belangstelling dan verwacht. Waar heb ik dat nog gehoord? Ze zouden hun verwachten toch eens mogen bijstellen, in de andere regio’s was de iPhone 4 immers ook een groot succes.

    Echt he ? al dat gehyp je wordt er helemaal gek van ! Moeten ze er ook maar meer dan 10 beschikbaar stellen.. Verwachting … pfff

  187. Het kan natuurlijk ook een doortrapte zet van t-mobile zijn om alvast de leveringen te spreiden door de reserveerders pas 6 tot 10 weken vanaf nu te leveren, zodat een deel van deze mensen in elk geval niet de winkels leegplunderen.

    Ik ga overigens de 30e gewoon in de rij staan denk ik.

  188. Origineel geplaatst door Ole
    vandaag weer ellendig lang aan de telefoon gezeten met die klantenservice maar zonder resultaat! ik heb een eigen bedrijf en heb 120 zakelijke aansluitingen maar de service is drama, ik kom niet eens door de klantenservice heen! zo ga je toch niet om met zakelijke klanten deze een flink bedrag per maand betalen aan t-mobile en wat krijg ik er voor terug? Boze medewerkers die klagen dat ze geen 3G hebben etc etc etc… ik heb vandaag een mail eruit gegooid naar alle medewerkers dat we gaan overstappen naar KPN, dan maar ietsjes duurder maar geen gezeik, ik ben het langzaam zat! zakenrelaties hebben het al eerder verteld aan mij maar ik bleef erin geloven dat de problemen waren opgelost, maar ik vis achter het net weer en heb spijt dat ik niet eerder heb geluisterd. mijn netwerk zal ik ook dringend adviseren niet met deze partij in zee te gaan.

    sjit..ze kunnen de deuren wel sluiten bij TM….

  189. @Grover : Precies wat ik dacht…

    Ga ze morgen gelijk weer bellen… Heb toch nog een appeltje met ze te schillen over het mailen met de iphone 3G..

    Pak ik dit gelijk effe mee 🙂

  190. Ik bel om een telefoon te bestellen voor mijn moeder als niet klant om 19:00 de klantenservice.. “Nee meneer, morgen start de verkoop voor de nieuwe klanten en u dan kan deze aangevraagd worden voor anderen”. Uurtje later lees ik dit bericht… lekker is dat dan weer…

  191. Origineel geplaatst door r2ragent
    maar doen dit massaal welen ik kan 8 weken wachten omdat de lummels geen 20.000 pakjes kunnen rondbrengen in een weekik weet het niet maar misschien moesten ze maar eens bij bv BOL.com gaan kijken die leveren iedere dag 40.000 pakjes afstelletje amateurs

    Gaaaapppp… T-Mobile heeft dit dan ook niet altijd zoals Bol.com he..niet bij elke toestel is er zo’n gekte en zo’n drukte he…sommigen van jullie slaan wel echt door hoor..maar goed..ook veel pubers hiero..dus het zij jullie vergeven..

  192. Origineel geplaatst door Ole
    vandaag weer ellendig lang aan de telefoon gezeten met die klantenservice maar zonder resultaat! ik heb een eigen bedrijf en heb 120 zakelijke aansluitingen maar de service is drama, ik kom niet eens door de klantenservice heen! zo ga je toch niet om met zakelijke klanten deze een flink bedrag per maand betalen aan t-mobile en wat krijg ik er voor terug? Boze medewerkers die klagen dat ze geen 3G hebben etc etc etc… ik heb vandaag een mail eruit gegooid naar alle medewerkers dat we gaan overstappen naar KPN, dan maar ietsjes duurder maar geen gezeik, ik ben het langzaam zat! zakenrelaties hebben het al eerder verteld aan mij maar ik bleef erin geloven dat de problemen waren opgelost, maar ik vis achter het net weer en heb spijt dat ik niet eerder heb geluisterd. mijn netwerk zal ik ook dringend adviseren niet met deze partij in zee te gaan.

    Maar mijn beste Ole,

    Als je 120 “zakelijke aansluitingen” hebt, dan bel je toch niet meer met de klantenservice? Als he goed is heb je bij dergelijke contracten een accountmanager, waar je al je problemen neer kunt leggen . . . Zo werkt het bij alle providers. Dat zal bij T-Mobile toch niet ander zijn, denk ik. Als eigenaar van een eigen bedrijf is het juist belangrijk dat je niet alleen je personeel, maar juist ook je leveranciers goed kan managen.

  193. @Peter: Cool. Ik vind de levertijd namelijk nogal lang. Als reserveerder/vaste klant van t-mobile hoor je naar mijn idee boven alles en iedereen voorrang te krijgen. Dan maar 2 weken geen iphones in de winkels. Je kunt je afvragen wat het doel van reserveren is als ze straks al ruim 2 maanden bij een t-mob store te krijgen zijn.

  194. Ik baal er toch wel van als ik hierboven lees dat genoeg niet abbonees een reservering konden maken! Ik ben door een blaaskaak de winkel uitgestuurd… Nadat ik eerst braaf een half uur in de shop had gewacht. Nou ik zie het wel, desnoods ga ik de 30e voor de winkel liggen.

    Ik wacht al dik een jaar op de iphone nadat mijn n95 8gb kuren ging vertonen, mijn abbo is afgelopen en nadat ik m kwijt ben geraakt… Ach die paar maanden kunnen er nog wel bij :’)

  195. Ik heb dus allang gereserveerd bij Belcompany in Groningen. Ik sta daar als 10e op de lijst. Geen gezeik met de T-mo winkels. Ik lach me dood als daar weer >50 mensen voor de winkel bivakkeren ‘s ochtends vroeg rond een uur of half 8. Om vervolgens ‘s avonds na het werk als de sodemieter naar de Belcompany te racen op de motor! 😉

  196. @Dyorcy: @Menno: Zelfde hier, al jaren klant bij T-mobile, geabonneerd op nieuwsbrief over de iphone4 moet ik vandaag toevallig vernemen via internet dat de voorinschrijving is begonnen.
    geen mailtje of sms gehad van de heren.

  197. @LL: Terecht dat je door “een blaaskaak” de winkel uit bent “gestuurd”. Bericht was dat alleen klanten konden reserveren en daar hield hij zich aan, de brave borst. Dat er tig andere filiaal managers zijn die hun omzet kost wat kost wilden veiligstellen door niet klanten te laten reserveren kan hij ook niets aan doen.
    Ander filiaal had je wellicht meer “succes” gehad.
    Geen idee wat de directieven vanuit t-mobile aan de shops exact inhielden, maar als ik het voor het zeggen had kregen alle filiaal managers die “abusievelijk” toch pre-orders aannamen buiten de richtlijnen om, een prachtige alternatieve functie! maar goed, ik heb het gelukkig niet voor het zeggen haha

  198. @T. K.: Welnee! Apple maakt veel te mooie producten.

  199. ik wacht totdat andere providers met aanbiedingen komen, want t mobile wil en kan op mijn thuis adres niet zorgen voor een werkende verbinding.Gezien de soms mindere verbinding die wordt voorspeld van de iphone 4 is dit niet onverstandig

  200. niet geintereseerd in iphone 4 :(. ik had iets meer verwacht van apple een 3D iphone b.v beter dan hoge resolutie :), maar tja apple store ook geen iets news alleen maar applicaties die geen nut hebben (5 min genieten daarna weg er mee).

  201. Weet iemand of ze vanaf 20:00 helemaal gestopt zijn of dat ze morgen nog wel alle inschrijvingen van vandaag behandelen? Heb nog geen bericht namelijk…

  202. Ik had geprobeerd online te bestellen maar lukte niet probeerde ze te bellen lukte wel en werd er mij gezegd dat ze na 18:00 terug zouden bellen.

    Ik heb intussen toch geprobeerd om online een reservering te doen en dat was gelukt. Word ik rond 20:00 terug gebeld mij word verteld dat ik mijn nummer had achtergelaten voor het verlengen van mijn abbonement met iphone4.
    Ik verteld dat ik online al mijn bestelling had gedaan en betaald. Ze ging kijken maar zag dat mijn bestelling nog niet binnen was.
    Dus heeft ze het allemaal handmatig opnieuw voor me gedaan.

    Ze zei ook dat als je het laat leveren dat de kans groter is dat je hem zeker de 30ste zou krijgen en dat het in de winkel niet zo zeker dat je hem de 30ste kan ophalen.
    Ik denk dat de telefoons bij het logistiek bedrijf dat ze inhuren wordt verdeelt naar bestelling.
    Dan is het beter als je hem wil laten leveren want dan is je naam bij het logistiek bedrijf bekend en word het direct geleverd.
    Wacht je in de winkel dan hebben ze bij bedrijf niet de namenlijst dus en is het “DENK IK” voor de klant die hem wil ophalen maar afwachten hoeveel iphone 4 de winkels krijgen.

    Ook zei ze dat je beter kan bellen want de bestellingen die online zijn gedaan worden pas aan het eind van de avond in het systeem ingevoerd . Terwijl als je belt bij de klantenservice de bestelling meteen wordt doorgevoerd.
    Dus eerst zijn de bellers en daarna de online bestellers en daarna de mensen die in de winkels reserveren.

    Dit is wat ze me verteld heeft of het waar is weet ik niet want ik lees dat iedere telefoniste van klantenservice met een ander mooi verhaal komt. Dus vingers gekruist……

  203. @rwortel: wel een leuk verhaal..maar als er hier duizenden mensen op de site komen steeds heb je inderdaad heel veel mensen die wel eerst afwachten en heel veel die hem nu wel willen..dat je in de ene topic veel mensen ziet klagen wil niet zeggen dat dat dezelfde mensen zijn die hem nu graag willen hebben……
    en ook in die andere topic waar je het over hebt waren zat mensen tot veel mensen die zeiden toch de iPhone 4 te halen en het af te willen wachten of wat dan ook.
    Kortom..je verhaal zegt mij niet zoveel.
    En ja, ik ga hem ook halen denk ik…weet alleen nog niet hoe en wat..of los kopen en Vodafone erbij nemen, ben je op lange termijn wel goedkoper uit en je hebt beter bereik over het algemeen.
    Of toch weer T-Mobile, (thuis en in mijn stad in elk geval goed 3G bereik)…keuzes keuzes.

  204. @Stefan: Tip: je hoeft dit forum niet te bezoeken . . . . :0

  205. Wat een gezeur over T-Mobile zeg…. Alsof T-Mobile er iets aan kan doen hoeveel iPhone’s ze geleverd krijgen van Apple…..
    En ik begrijp het ook wel, voor anti-T-Mobilers is dit natuurlijk DE kans om te zeiken over T-Mobile.
    Ikzelf ben zeer zeker ook niet altijd tevreden, heb soms geen bereik… Maar dat neem ik maar voor lief.
    En, naar mijn mening, al met al alles netjes geregeld:
    Bestaande klanten eerst en dan de rest.
    En ben je nog geen klant van T-Mobile, pech gehad! Of zou jij, indien je reeds klant bent, niet als 1e de optie willen krijgen om een pre-order te plaatsen? Juist…….

  206. Dus als ik het goed begrijp moeten mensen die nog geen bestaande klant zijn van tmobile wachten totdat er weer een nieuwe vooraad komt. Maar er was een alternatief €50 euro aanbetalen, mij is nogmaals bevestigd toen ik de tmobile store bezocht dat mensen die 50 euro aanbetaald hebben gebeld worden op het moment dat het toestel bij hun binnen is. Dan moet je naar de winkel gaan en sluit je daar je abonnoment af en kun je je toestel meenemen. En ze hebben ook bevestigd dat mensen die op dat moment op vakantie zijn dat die het toestel op kunnen halen als ze terug zijn, hij mag niet aan iemand anders verkocht worden volgens verschillende verkopers die ik heb gesproken. Twee maar is dit alles mij bevestigd, 1x door een medewerker op 9juli en 1x door een andere medewerker vandaag.

  207. Vind het wel weer lekker absurd dat T-mobile hier niets over heeft laten weten aan haar klanten (niet aan mij althans). Terwijl ze me in februari nog hebben gebeld met de mededeling dat ik als eerste in het bezit kon komen van een iPhone 3gs. (ja echt, dat zeiden ze) De iPhone 4 zou zeker niet komen dit jaar. Echt niet. Want dat had Apple zelf gezegd tegen T-mobile.
    Dus wie gaat er naar Vodafone? Of mssn wordt het toch een Android toestel, ik twijfel nog.

  208. Origineel geplaatst door iphoney
    .Ze zei ook dat als je het laat leveren dat de kans groter is dat je hem zeker de 30ste zou krijgen en dat het in de winkel niet zo zeker dat je hem de 30ste kan ophalen.

    Mmmm…. mij werd vanmorgen om 08.01 uur verteld dat de levering vanaf vandaag nog wel 2-3 weken zou kunnen duren en dat ik in ieder geval bij de 1e lichting zat…..
    Dus ben benieuwd of ze de 30e al gaan leveren of zoals de medewerker aangaf over 2-3 weken (c.q. over 1-2 weken vanaf de 30e)

  209. vreemd, al de genoemde ellende. gebruik al 2 jaar probleemloos mn iPhone. vandaag binnen 1 minuut de helpdesk aan de lijn en 3 minuten later de bestelling afgerond.

  210. @rwortel: 10 ik ook en je hebt helemaal gelijk

  211. Origineel geplaatst door Daejji
    @rwortel: wel een leuk verhaal..maar als er hier duizenden mensen op de site komen steeds heb je inderdaad heel veel mensen die wel eerst afwachten en heel veel die hem nu wel willen..dat je in de ene topic veel mensen ziet klagen wil niet zeggen dat dat dezelfde mensen zijn die hem nu graag willen hebben…… en ook in die andere topic waar je het over hebt waren zat mensen tot veel mensen die zeiden toch de iPhone 4 te halen en het af te willen wachten of wat dan ook. Kortom..je verhaal zegt mij niet zoveel. En ja, ik ga hem ook halen denk ik…weet alleen nog niet hoe en wat..of los kopen en Vodafone erbij nemen, ben je op lange termijn wel goedkoper uit en je hebt beter bereik over het algemeen. Of toch weer T-Mobile, (thuis en in mijn stad in elk geval goed 3G bereik)…keuzes keuzes.

    Hoi Daejii. Alvast bedankt dat je mijn verhaal leuk vindt. Dat doet me heel veel deugd. Mijn verhaal hoeft je overigens ook niet zo heel veel te zeggen.
    Ik trek in mijn betoog opzettelijk ook geen conclusies. Ik bemerk alleen dat ik ik sommige zaken op zijn minst “opmerkelijk” vind.
    Ik dank je in elk geval wel voor je reactie, je bent tenminste iemand die de diverse “posts” leest en op waarde weet in te schatten.

  212. Origineel geplaatst door Ikke
    Wat een gezeur over T-Mobile zeg…. Alsof T-Mobile er iets aan kan doen . . . Ikzelf ben zeer zeker ook niet altijd tevreden, heb soms geen bereik… Maar dat neem ik maar voor lief. . .

    Je neemt voor lief dat je soms geen bereik hebt? je weet dat een iPHONE een telefoon functie heeft? maar die gebruik je soms niet dus. Ja, dan vind je alles ‘gezeur’ wat klaagt over miscommunicatie en geen bereik.

  213. Ik heb ook een vernieuwing gedaan. Lang moeten wachten (+- 10 minuten) maar er wel door gekomen.
    Telefoon vond ik zelf wat duur, maar gedaan.

    Dit soort wachttijden zijn lang maar wel acceptabel, ik denk ook niet dat dit goed te vergelijken is met wat voor bestelling dan ook. Ik begrijp dat je niet je hele organisatie kan inrichten op dit dagen; dan zit je in 99;99% met overcapaciteit. Eventuele levertijd ligt toch echt aan Apple/ De Chinese fabriek Lens Technology die de glazen schermpjes maakt.

  214. Ja ik zat ook om 08:00 de site te refreshen…op mijn ipad in bed…nee ik zag niks verschijnen…..ja ik ben gaan bellen. En nee ik kreeg geen gehoor….twitter in de gaten gehouden en binnen De minuut dat de reserverings pagina online was gelijk ingevuld. Nogmaals gebeld en mijn nummer achter gelaten. Later op de dag nog maar eens gebeld en ja hoor een vriendelijke dame (klonk niet echt als een call center muts) aan de telefoon die me vertelde dat alles goed komt ( was benieuwd of de early renewal wel van kracht zou zijn maar dat bleek geen probleem)
    Later op de dag werd ik keurig opgebeld door een medewerker van tmobile die mijn bestelling graag even wilde bevestigen. Ja ik moet lang wachten en nee ik hoef niet in de rij te gaan staan. Al met al ben ik dus wél tevreden.

  215. En oja: ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen….niet dat ik me er heeel er druk om maak.

  216. Origineel geplaatst door sjark7
    Ik denk dat Apple de boel strak regiseert en organiseert. Laten we wel zijn: apple systemen zijn nog steeds niet echt onderhevig aan virussen, bugs en ander gezeik, wat bij bv windows wel zo is, zelfs windows 7 (is alleen maar extra schil op XP/Vista) en zo kan ik nog door gaan. Daarnaast is een klein bedrijf wat groot wordt… en ja, ervan leren zouden ze best een kunnen doen… maar goed als je weer leest dat de glasleveancier weer roet in het eten gooit door late levering…. tja, geef dan Apple maar weer de schuld…

    nou installeer maar een virusscanner op je macbook want het is verleden tijd hoor

  217. Jeetje, het is nog steeds niet duidelijk wie de iPhone 4 als eerst krijgt. Iedereen hoort een ander verhaal over de volgorde van uitlevering. Tot nu toe hebben mensen als volgt een reservering gedaan (met uitzondering van 3e partijen zoals BelCompany, Phonehouse etc..)

    – Mensen die 2 weken terug bij een winkel een reservering hebben gedaan met € 50 aanbetaling.
    – Mensen die vandaag telefonisch hebben gereserveerd.
    – Mensen die vandaag bij de T-Mobile winkel een reservering hebben gedaan met € 50 aanbetaling.
    – Mensen die online een reservering hebben geplaatst op My T-Mobile.

    Kortom, wie mag als eerst zijn iPhone ophalen? Ik hoop dat T-Mobile het snel, via een persbericht oid, duidelijk maakt voor ons.

  218. Origineel geplaatst door iTrick
    @Pffffffyyy:Ja man je hebt gelijk wat een losers zijn er. We hadden meer dan 300 wachtende in ochtend hoe groot moet een callcentere zijn?En daarnaast de mensen die zeuren nemen toch weer een iPhone wanneer ze kunnen. Hahaha. Te zielig voor woorden hoe mensen soms kunnen reageren.

    Bij meer dan 300 wachtenden is het mss beter om een bandje te laten klinken dat het te druk is en je je nummer kan achterlaten.
    Das namelijk wat netter dan mensen eerst een heel bandje af te laten luisteren met onzin informatie (zoals, alle informatie is ook te vinden op onze website…. dus niet), dan 5 a 10 minuten in de wacht te houden en dan alsnog te zeggen dat het te druk is… dat wist dat computertje 5 a 10 minuten daarvoor ook al wel…

    Maargoed.. ik wacht het wel af.. hoor ik niets binnen een week, dan probeer ik volgende week vrijdag of zaterdag wel wat winkels..
    Dan ook geen succes… dan wachten we gewoon tot mijn abo echt voorbij is en gaan we maar eens vragen wat tmobile voor me kan betekenen …

  219. Origineel geplaatst door T. K.
    Een grote schande dit! Ik begrijp niet dat mensen nog intrappen in deze geintjes van T-Mobile. Nieuwe klanten, die zich hadden verheugd om zich morgen in te schrijven, worden teleurgesteld.Ik denk dat Apple hier heel veel klanten mee verliest. Dit jaar wordt de ondergang van de iPhone en van Apple.

    haha ja joh, dit jaar verkoopt apple meer iPhones dan OOIT, lees het nieuwste bericht even. Trouwens ik vind het goed dat Tmobile eerst aan haar eigen klanten denkt. We verdienen wel een extratje dacht ik zo. Al dat gedoe met dat 3G probleem hebben we ook nog gehad.

  220. goed aangepaste reactie, ik nomineer ze voor het slechtste bedrijf ooit, ze hebben nog nooit iets in een keer goed gedaan.

  221. Tmobile als provider ?
    Nooit meer !

    Je koopt toch ook geen mooie auto met een slechte motor !

    Vodafone of KPN, de rest is Playmobil !!

    Succes iedereen met wachten, het leek mij zo frustrerend dat wachten, heb ‘m maar los gehaald, dankzij Staatsloterij prijs van afgelopen 10e.

    Het is echt een beauty.

    T-mobile staat voor teleurstellend mobiel.

    Zo nu ben ik klaar met zeiken.

  222. Origineel geplaatst door dries6951
    Origineel geplaatst door IkkeWat een gezeur over T-Mobile zeg…. Alsof T-Mobile er iets aan kan doen . . . Ikzelf ben zeer zeker ook niet altijd tevreden, heb soms geen bereik… Maar dat neem ik maar voor lief. . .Je neemt voor lief dat je soms geen bereik hebt? je weet dat een iPHONE een telefoon functie heeft? maar die gebruik je soms niet dus. Ja, dan vind je alles ‘gezeur’ wat klaagt over miscommunicatie en geen bereik.

    ALS je al gaat quoten dan moet je het wel goed doen 😉 Ik schreef namelijk:
    Alsof T-Mobile er iets aan kan doen hoeveel iPhone’s ze geleverd krijgen van Apple en niet zoals jij quote !
    En NEE, ik vind zeer zeker niet alles gezeur wat klaagt over miscommunicatie en geen bereik. In tegendeel zelfs, alleen neem ik het inderdaad voor lief als ik soms geen bereik heb. En, soms geen bereik en nooit/bijna altijd geen bereik is toch een groot verschil…..
    Maar lezen is ook een vak… Het zeuren waar ik het over heb ligt in de context mbt de levering van de iPhone en niet over het bereik.
    Dus als je quote en conclusies trekt doe het dan goed en laat anders je reactie op een bericht aub achterwegen………. 😉

  223. @Jean-Paul Horn: Ja als je geen abonnement nodig hebt *rolt ogen*.

  224. Origineel geplaatst door denniskroon
    Tmobile als provider ? Nooit meer !Je koopt toch ook geen mooie auto met een slechte motor !Vodafone of KPN, de rest is Playmobil !!Succes iedereen met wachten, het leek mij zo frustrerend dat wachten, heb ‘m maar los gehaald, dankzij Staatsloterij prijs van afgelopen 10e.Het is echt een beauty.T-mobile staat voor teleurstellend mobiel.Zo nu ben ik klaar met zeiken.

    Ik heb T-Mobile, omdat Orange er destijds mee ophield. Ik heb nooit problemen gehad. Niet met de Servicedesk, niet met de Klantenservice, en ook niet met het bereik.

    Wat was jouw probleem, dan je nu zo teleurgesteld reageert?

  225. 1) Ik moest het lezen vanaf iPhoneclub dat er voorverkoop was
    2) Vanaf tien voor acht vanmorgen gaan bellen
    3) Precies om acht uur weer
    4) Drie keer eruit gegooid
    5) Na derder keer kon ik alleen nummer achterlaten
    6) Verlenging via site lag er langere tijd uit
    7) Nu geen verlengingen meer
    8)Nog steeds niet teruggebeld. Gaan ze dat nog wel doen?
    9) Krijg ik, als ze bellen, nou nog wel de eerste lichting
    10) Waarom kan ik 10 negatieve punten opnoemen?

  226. Ik ben sowieso al klaar met T-Mobile

    1 aug loopt mijn 3G abbo af dus kan mooi opzeggen.
    Ik ga naar vodafone.

  227. (Red.) Reactie verwijderd i.v.m. persoonlijke aanval.

  228. Hallo allemaal
    Ik heb om 17 uur gewoon een iPhone 4 bij the Phonehouse in Steenwijk besteld. Binnen 10 minuten geregeld. Gelukkig heb ik hier niet alle berichten gelezen want je zou er gek van worden. Dit is geen iPhoneclub meer maar een club van oude zeurdozen. Ongelooflijk een keer in de 2 jaar zo’n verkoop en iedereen verwacht 10000 medewerkers aan de helpdesk van T-Mobile die de telefoon oppakken voor deze prinsjes. Jongen doe normaal en denk ff na dat kan toch allemaal niet. Geen enkel bedrijf kan een piek van 1 dag in de 2 jaar goed opvangen met genoeg mensen en voldoende capaciteit via internet. Kom achter je computer weg en ga gewoon naar de winkel en bestel zo’n telefoon. Nou succes allemaal en ik hoop dat iedereen vannacht een beetje afkoelt en morgen hier weer normale berichten achterlaat.
    Gr. Jan Bomers

  229. ach…wanneer vodafone the iphone 4 verkoopt hoor je toch weer veel mensen zeiken. Ik weet het nu al zeker!

  230. @T. K.: Ik ben benieuwd naar 1 argument van jou waarom t-mobile niet meer reserveringen zou willen doorvoeren?!. Wat doe jij als je gereserveerd hebt en 8 weken moet wachten omdat Apple geen iPhones levert? Klagen waarschijnlijk bij info plaatsen. Daar schiet niemand wat mee op.

  231. Nog nooit problemen gehad met t-mobile
    Dus ik ga ervoor…

  232. Ben ik effe blij dat ik in belgie woon geen last van simlocks en abbos met slechte providers. Ik stap gewoon media markt binnen haal een iphone knip men sim kaart bij en ik ben klaar

  233. Origineel geplaatst door Kees
    Is afgelopen week ook nog door een andere mederwerker van VF gezegd op een forum. Dit valt onder hetzelfde verhaal als dat KPN in april en daarna juni van dit jaar de iPhone zou gaan verkopen. Helpdeskmedewerkers moeten verkopen en dat lukt niet altijd door eerlijk te zijn!!

    Toch boffen dat ik de info niet van een helpdeskmedewerker heb gekregen. Dan had ik er namelijk geen cent voor gegeven. Weddenschapje doen?

  234. @rwortel – Ja, rond 23:00 uur hebben we positief nieuws: financiële resultaten van Apple, zal wel weer “best quarter ever” zijn.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.