Reacties voor: T-Mobile publiceert FAQ over dekkingsproblemen

T-Mobile heeft een FAQ op de website gezet, waarmee ze veelgestelde vragen over de netwerkproblemen behandelen. Kun je je abonnement opzeggen? En hebben alleen iPhone-gebruikers ermee te maken?
Lees het complete artikel → T-Mobile publiceert FAQ over dekkingsproblemen

Reacties: 71 reacties

  1. En de toename van mobiel internetgebruik hadden ze natuurlijk onmogelijk kunnen zien aankomen. Iedereen verdient compensatie, echt belachelijk.

  2. Mijn internet is al gratis. Heb een iPhone abo…

  3. @Roland: Slimmert! Je hebt geen gratis internet! Dacht je dat je 30 (of 45 of 60) euro per maand betaalt voor 150 belminuten en 150 smsje? (of 300 of 500)

    Dat zit allemaal in een abonnement!

  4. Liefst contract ontbinden van mijn iPhone 3G[S]. iPhone verkopen en nieuwe iPhone binnekort in US kopen..

  5. @Prana: En hoe kan je dat doen dan? Met een glazen bol?
    Investeren in een netwerk kost ontzettend veel geld. Het risico om te veel geld uit te geven aan netwerk is dan natuurlijk aanwezig. Hierop zal een provider altijd proberen quitte te spelen.

    Momenteel wordt er veel meer gebruik gemaakt van data dan verwacht (T-Mobile had reeds ingeschat dat zij haar netwerk uit moest breiden en heeft dit reeds enkele maanden geleden bekend gemaakt). Uitbreiding stond dus al in de planning voor 2010 en 2011.

    T-mobile behandelt momenteel ongeveer 50% van ALLE mobile data verkeer in Nederland. Vergelijk met concurrentie gaat hier dan ook niet op (NB de concurrent wilt de iPhone niet voeren wegens het ontbreken aan financiën om het netwerk bij te houden).

    Ik vind het een erg fijne handreiking dat T-Mobile haar fouten toegeeft en zelfs compensatie biedt.
    Laat dat gezeur nu maar eens ophouden over iets wat momenteel netjes opgelost wordt.

  6. Of je neemt gewoon een iPhone met KPN =)

  7. @Hi KPN: Tjah hopelijk doen heel veel mensen dat. Dan zal KPN dezelfde capaciteitsproblemen gaan ervaren.

    Het is sowieso jammer dat Apple de iPhone niet kan slijten bij de concurrenten van T-Mobile (zorgt voor eerlijke concurrentie).

    AT&T had overigens hetzelfde capaciteitsprobleem met de iPhone in Amerika.

  8. Origineel geplaatst door Cas
    @Prana: . . . . . (T-Mobile had reeds ingeschat dat zij haar netwerk uit moest breiden en heeft dit reeds enkele maanden geleden bekend gemaakt). Uitbreiding stond dus al in de planning voor 2010 en 2011. . . . . . . .Laat dat gezeur nu maar eens ophouden over iets wat momenteel netjes opgelost wordt.

    Als ik twee jaar geleden een abo afsloot MET 3G (volgens dekkingskaart zou ik dat in ieder geval thuis moeten hebben) en ik moet NU pas horen dat er aan netwerkverbetering wordt gewerkt dan zijn dit onnozele opmerkingen. Het gaat hier om misleiding van t-mob en niets anders en is het schandalig te noemen wat ze aan compensatieregeling voorleggen.

  9. @dries6951: Problemen doen zich nu pas voor hoor (op grote schaal). T-Mobile is meerdere malen in de prijzen gevallen voor hun uitstekende dekking.
    Bij elke operator zijn in het algemeen mensen die klagen over hun netwerk provider.

  10. 2 maanden gratis internet gebruik… What about freelance fotografen, journalisten e.d. die opdrachten mislopen door geen bereik. Kost denk ik meer dan die 20 euro die T-Mobile weggeeft.

  11. @dries6951: Bovendien werken providers constant aan hun netwerk. Het gaat nu om capaciteitsproblemen die niet op deze korte termijn voorzien waren…

  12. Wat een onzin dat het probleem zich enkel in de grote steden voordoet
    Ik woon in Berkel had altijd 3g maar vanaf 1 mei niet meer ook gesprekken vallen weg en dat in een dorp!

  13. @Cas:
    Problemen zijn er vanaf het begin al geweest. De dekkingskaart van toen klopte al niet en hebben ze zo dus hun klanten voorgelogen. Een glazen bol heb je niet nodig, het leek me vrij duidelijk dat de iPhone populair was en het mobiel internetten veel aantrekkelijker maakte. Daarnaast is het potdorie hun beroep om hun netwerk in orde te houden, en daarbij hoort zeker het opvangen en inschatten van stijgingen in het gebruik van mobiel internet. Ze beloven iets, daar betalen de gebruikers veel geld voor en dan mag je zeker verwachten dat ze zich daaraan houden. Daarvoor is immers het contract voor uitgevonden. En zo lief zijn ze niet, want je krijgt alleen geld terug als je echt dagelijks geen gebruik kan maken van 3g terwijl ook ik er regelmatig last van heb. Ik denk toch niet dat ik iets terug krijg. Slechte zaak dus.

  14. @Prana: Het netwerk is in vergelijking met haar concurrenten niet beter of slechter geweest (blijkt uit meerdere onafhankelijke tests (was regelmatig op internet te lezen).

    De capaciteitsproblemen komen pas sinds korte tijd op grote schaal bij T-Mobile. Dat schrijft dit bedrijf dan ook in haar persbericht.

    Het feit dat je schrijft niets terug te krijgen is een aanname.

  15. Origineel geplaatst door Cas
    @Prana: En hoe kan je dat doen dan? Met een glazen bol? Investeren in een netwerk kost ontzettend veel geld. Het risico om te veel geld uit te geven aan netwerk is dan natuurlijk aanwezig. Hierop zal een provider altijd proberen quitte te spelen.Momenteel wordt er veel meer gebruik gemaakt van data dan verwacht (T-Mobile had reeds ingeschat dat zij haar netwerk uit moest breiden en heeft dit reeds enkele maanden geleden bekend gemaakt). Uitbreiding stond dus al in de planning voor 2010 en 2011.T-mobile behandelt momenteel ongeveer 50% van ALLE mobile data verkeer in Nederland. Vergelijk met concurrentie gaat hier dan ook niet op (NB de concurrent wilt de iPhone niet voeren wegens het ontbreken aan financiën om het netwerk bij te houden).Ik vind het een erg fijne handreiking dat T-Mobile haar fouten toegeeft en zelfs compensatie biedt. Laat dat gezeur nu maar eens ophouden over iets wat momenteel netjes opgelost wordt.

    netjes??????? het werkt al meer dan een jaar niet. vorig jaar was er beduidend minder verkeer en toen was het ook bagger. Nu gaan ze compenseren??? Laat me niet lachen, ze gaan 1% terugbetalen wat ze gestolen hebben!!! Een pijp managen, dat is het enige wat ze moeten doen en daar worden ze ruimschoots voor betaald en dan doen ze het nog fout. Allemaal zakkenvullers die goed slapen omdat ze nog denken dat ze het goed doen…..

  16. Origineel geplaatst door Danny de Haan
    2 maanden gratis internet gebruik… What about freelance fotografen, journalisten e.d. die opdrachten mislopen door geen bereik. Kost denk ik meer dan die 20 euro die T-Mobile weggeeft.

    Dat is m.i. wel erg naief geredeneerd. Als je in die mate afhankelijk bent van je provider doe je als ondernemer echt iets verkeerd. Tenslotte heb je nog zo iets als keuze… toch? Ondernemerschap is keuzes maken.

  17. Origineel geplaatst door Cas
    @Hi KPN: Tjah hopelijk doen heel veel mensen dat. Dan zal KPN dezelfde capaciteitsproblemen gaan ervaren.Het is sowieso jammer dat Apple de iPhone niet kan slijten bij de concurrenten van T-Mobile (zorgt voor eerlijke concurrentie).AT&T had overigens hetzelfde capaciteitsprobleem met de iPhone in Amerika.

    had?????? heeft …AT&T trekt het niet, sterker nog zij willen geen tethering op hun netwerk, omdat ze net zoals T-Mobile dat wat ze moeten doen, niet kunnen. Wat ze wel kunnen is leugens vertellen en hun zakken vullen

  18. @Ron Dol, hoezo naief? Als T-Mobile een dekkingskaart publiceert dat je in 95% van NL bereik hebt, dan kies je toch daar voor? Keuze… Waar kan je anders een IPhone halen zonder 500/600 euro neer te hoeven tellen dan bij T-Mobile. Als startend ondernemer heb je daar geen budget voor.

  19. had?????? heeft …AT&T trekt het niet, sterker nog zij willen geen tethering op hun netwerk, omdat ze net zoals T-Mobile dat wat ze moeten doen, niet kunnen. Wat ze wel kunnen is leugens vertellen en hun zakken vullen

    Zit nou niet zo te schreeuwen over die zakkenvullers, zeker als je de feiten niet kent; AT&T komt vanaf 7 juni met tethering: Macrumors.com.

    En daarnaast, als jij je zakken kunt vullen doe jij dat ook; het is ronduit naïef om te denken dat jij dat niet zult doen.

  20. Ik heb Telfort (=KPN) en heb sinds een dag of 3 ook geen verbinding meer. Dus switchen helpt dus ook niet

  21. Normale reactie s.v.p. Je bent hier niet op Fok.nl.

  22. Hebben jullie hier wat aan?

    Klik hier

    Kopje Korting/Overige kosten heeft te maken met deze problemen 😉

  23. Nutteloze opmerking.

  24. Dat wordt dan een leuke keuze de komende maanden.

    Een iPhone 4G op T-Mobile (met kreupele verbinding) of aflopende abo opzeggen en de (oude?) 3G overzetten op een kwaliteitsabonnement?

    Voorlopig ben ik althans niet van plan om mij wederom voor 2 jaar te verbinden aan een partij die blijkbaar zijn ambities niet kan waarmaken.

    En wat Apple betreft, het kan toch niet waar zijn dat een kwaliteitsmerk als Apple zijn nieuwe paradepaardje “exclusief” in de gammele T-Mobile stal gaat verkopen?

  25. Origineel geplaatst door Cas
    @dries6951: Problemen doen zich nu pas voor hoor (op grote schaal). T-Mobile is meerdere malen in de prijzen gevallen voor hun uitstekende dekking.Bij elke operator zijn in het algemeen mensen die klagen over hun netwerk provider.

    Daarom heb ik een jaar geleden al voor 5 maaanden een korting gehad van 50%, omdat de problemen zich nu pas voor doen uhuh. (problemen nog niet opgelost) Lees het t-mob forum eens een keer door en kijk naar de data voor je zoiets roept.

  26. zit er toch hard over te denken om mijn betalingsverplichting deels op te schorten. t-mobile heeft uit hoofde van de overeenkomst de verplichting om haar mobiele netwerk ter beschikking te stellen. Zij komt deze verplichting slechts gebrekkig na. Dat geeft mij in beginsel het recht om mijn betalingsverplichting deels op te schorten. Of het gebrek ook ontbinding van het contract rechtvaardigt dat weet ik niet. Maar daar kom je zo achter als je met een paar man een rechtszaak begint. Deze zaken komen bij de kantonrechter, dus je hebt geen advo nodig en de griffierechten zijn ook niet onoverkomelijk, zeker nie als je het met een aantal man deelt.

  27. Wie weet een goed sim-only met onbeperkt 3G internet alternatief? Ik ga mijn (drie) contracten met t-mobile opzeggen en wil overstappen maar de sites van vodafone en kpn maken mij niet echt wijzer. KPN probeert zelfs iphone bezitters te lokken met een iPhone abonnement ZONDER INTERNET maar wel overal bereik. De grapjassen. Vodafone blijkt geen simonly met onbeperkt internet te hebben en je betaald 2 euro per MB buiten een of andere vage bundel van 9 euro.

    Het lijkt erop dat T-Mobile de enige provider is in Nederland met onbeperkt snel internet voor een vaste prijs, of vergis ik mij?

  28. Het is wel zo dat er ook genoeg mensen zijn die klagen over Vodafone of wie dan ook.
    Ja, het loopt bij sommigen niet met T-mobile nu..maar inderdaad..al die andere providers hebben niet zoveel duizenden met een iPhone abbo..durf te wedden dat als iedereen nu massaal in 1 keer overstapt op Vodafone dat Vodafone hetzelfde probleem zou hebben. Bij KPN etc. zitten ook nog niet zoveel iPhone gebruikers..en de iPhone gebruikers gebruiken toch het meeste van mobiel internet.

  29. IK ben dan ook wel benieuwd wat er dan met mijn abonnement gebeurd, ik heb de i150 genomen, alles in 1. weet iemand dat??
    Ik vind dat iedereen compensatie hoort te krijgen…!!

  30. @Pieter:
    Vodafone heeft volgens mij een aanbieding en heeft sowieso de snelste mobiel internet-verbinding.

  31. @dries6951: Lees eerst eens goed voordat je gaat roepen.

  32. Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met de T-Mobile Speed Manager ( die overigens standaard aan staat ) ?? 9 van de 10 keer als ik wel 3G signaal heb maar er gewoon geen dataverkeer doorheen komt en ik zet de Speed Manager uit, dan werkt het ineens vlekkeloos. En de volgende dag staat die Speed Manager weer aan en is het weer hetzelfde verhaal..

  33. @OmeWillem
    Op de site van Vodafone is geen aanbieding te vinden in relatie tot de iphone. Sterker nog, vodafone kent geen simonly met onbeperkt intermet abonnementen. Maar ik kan er overheen lezen want hun site is echt super onoverzichtelijk. Net als een supermarkt met 80 soorten pindakaas, je kunt er geen touw aan vastknopen.

    Vandaar mijn vraag hier: heeft iemand een simlockvrije iphone met een simonly abonnement dat onbeperkt is en goed werkt? Ik heb een simlockvrije iphone en hoef geen nieuwe telefoon.

  34. T-Mobile heeft het DCS1800 netwerk wat inferieur is. UMTS / 3G werkt op 2000MHz, waarvoor je veel opstelpunten nodig hebt. En die hadden ze al niet in het begin. Hun 2G netwerk was buitenshuis redelijk, maar binnenshuis liet het al te wensen over. Dit alles lag niet aan de smartphones, maar aan hun netwerk. Bovendien zijn de vele dropped calls een gevolg van slechte antennekennis en slechte netwerkconfiguratie. De enige lol die we hebben is dat hun winsten van de iPhone nu verdampen in investeringen in hun netwerk en in naar KPN en Vodafone weggelopen klanten. Ik ben in juli weg !

  35. @Pieter
    Ja, ik heb een Vodaphone simonly met onbeperkt internet (internet blocks). Behalve het ontbreken van visual voicemail, is de functionaliteit hetzelfde. In verhouding net zo duur als TM. Nadeel van Vodafone vind ik dat sms en bellen uit 1 bundel komt. TM heeft 150 belminuten én 150 sms’jes.

  36. Verwijderd: kleuteropmerking.

  37. @Pieter: Hi rekent 9,95 p/m voor onbeperkt internet. Simonly kost paar centen pet minuut on te bellen; http://www.simonly.nl Ik heb overigens geen aandelen!!! 😉

  38. @Hamertej: Het abootje is normaal 15 euro voor een i300, de rest van het geld is een betalingsregeling voor je iphone die je gekocht hebt.

  39. Een reactie op het bericht hieronder: niet iedereen dit probleem. Alleen de klanten die idd last hebben van het 3G netwerk, hebben recht op de compensatie…

    Ik vind dat niet iedereen hoeft te profiteren…

  40. Origineel geplaatst door Gerardus89
    had?????? heeft …AT&T trekt het niet, sterker nog zij willen geen tethering op hun netwerk, omdat ze net zoals T-Mobile dat wat ze moeten doen, niet kunnen. Wat ze wel kunnen is leugens vertellen en hun zakken vullenZit nou niet zo te schreeuwen over die zakkenvullers, zeker als je de feiten niet kent; AT&T komt vanaf 7 juni met tethering: Macrumors.com.En daarnaast, als jij je zakken kunt vullen doe jij dat ook; het is ronduit naïef om te denken dat jij dat niet zult doen.

    AT&T heeft toch een datalimit ingesteld, tenminste je kan geen nieuwe iphone meer krijgen zonder een datalimit, of ben ik verkeerd geïnformeerd?

  41. Bedankt voor je bijdrage.

  42. Zullen we de discussie hier op enig niveau houden, zonder iemand meteen de grond in te trappen. Dank.

  43. @Ron Dol:
    Als je een abo op dit moment bij tmobile hebt dan is de keus toch al gemaakt! Dus wat je zegt slaat nergens op! Ik krijg mijn emails van mijn klanten niet binnen, Maw wat jij zegt naar vodafoon rennen een nieuw telefoonnummer openen en al mijn kaartjes briefpapier etc veranderen want we hebben keus volgens jou!
    NOT
    Even na denken wat je zegt! It sucks bij TMobile dat is gewoon een feit! Wel geld vangen maar niet investeren!

    Dit noemen ze een infarct dus snel bypasen!

  44. Ik zeg: laten we met z’n allen gewoon onze auto-incasso intrekken, ben erg benieuwd wat t-mobile dan gaat doen…. We betalen voor een dienst maar krijgen niets!

  45. nee het geldt niet voor afgelegen plekken, want daar heb je al jaren geen enkele G Met T mobile. dat is pas matig!

  46. Phoneshop.nl

    Iphone 3gs simlockvrij met vodafone. Verbruik nu al 2 maanden 2gb en no problemo.. 🙂

    Heb contract bij tshit laten ontbinden 🙂 🙂

  47. Origineel geplaatst door Cas
    @dries6951: Bovendien werken providers constant aan hun netwerk. Het gaat nu om capaciteitsproblemen die niet op deze korte termijn voorzien waren…

    sorry maar dit is echt onzin (excuus voor de lompe formering). t-mobile biedt al bijna 2 jaar de iPhone aan en al die tijd was het data verbruik door iphones al hoog (en de dekking niet zo goed kan ik uit eigen ervaring vertellen). toch is T-mobile doorgegaan met de verkoop van iPhones. Sterker nog, een paar maanden geleden zijn ze zelfs met een speciale actie gestart om zoveel mogelijk iPhone 3GS modellen te slijten. Je kan mij niet wijsmaken dat er 1,5 jaar lang geen enkele aanwijzing was dat het netwerk het data gebruik niet langer meer aan zou kunnen, en dat dit T-mobile ineens overkomt (als dat toch het geval is dan hebben ze behoorlijk zitten slapen).. Wat werkelijk is gebeurt is dat T-mobile de vliegtuig maatschappij verkoop technieken is gaan hanteren: verkoop meer vliegtuig stoelen dan je hebt, komen mensen niet opdagen dan is de winst voor het bedrijf, komen mensen wel opdagen dan is het pech voor de klant die niet meer mij kan omdat er geen plaats meer is in het vliegtuig. Is ook een manier om winst te maken, maar geef daarvan niet de klant de schuld.

  48. “Van wanprestatie is geen sprake. Het ontbinden van het contract behoort niet tot de mogelijkheden. “

    Ik heb meer dan de helft van de dag geen bereik in centrum Amsterdam en dit noemen ze geen wanprestatie?
    Iemand een idee hoe ik deze zooi wel kan opzeggen?

  49. In Bangkok kreeg ik 3G 7.2 GBps op mijn iPhone. Daarbij kreeg ik 300 belminuten per maand en 300 SMSjes. Dat alles voor 6 euro per maand maar dat was omdat mijn vriendin bij dat bedrijf werkte. Anders had ik 12 euro per maand betaald.

  50. Ondanks dat ik de laatste 2 weken steeds beter tevreden ben over tmobile toch ingevuld. Ik had namelijk tot 2 weken terug nooit 3G ontvangst heb gehad. Op het werk inmiddels al 2 weken volle 3g ontvangst binnen en buiten, maar thuis nog steeds niet. Baat het niet dan schaad het niet. Wordt iig steeds positiever over tmobile.

  51. ik vindt het een goede zaak dat t mobile aan wordt gepakt..
    ik namelijk in en rond om me huis geen berijk en heb ook bijna nergens 3g en ik ben chauffeur en kom toch overal in nederland.
    ik ben mee gegaan van orange naar t mobile maar ik heb zeker weten heel veel spijt.
    dat ik dat heb gedaan.

  52. Ik zou al blij zijn als ik binnenshuis 2G bereik zou hebben. ‘Geen service’ is bij mij de standaard (Werkhoven, dorpje net onder Utrecht).

  53. Let wel, je komt alleen voor een vergoeding in aanmerking als je wel 3G dekking hebt, maar die door drukte slecht functioneert. Als je helemaal geen 3G dekking hebt, krijg je dus ook helemaal niks. T-Mobile schoffelt dat probleem gemakshalve even volledig onder tafel. Ik krijg op veel plekken nog steeds geen 3G dekking, ook waar dit volgens hun dekkingskaart wel zou moeten.

  54. Ben een aantal maanden geleden overgestapt vanwege de iphone, spijt als haren op mijn hoofd. Sinds ik bij t-mobile zit (kwam van KPN) is het 1 grote doffe ellende. Gesprekken vallen soms weg, en mobiel datanetwerk is vaak niet beschikbaar. Hoe vaak ik die melding alleen al op de iphone moet wegklikken.

    Ik woon in Spijkenisse, ontvangst is bagger !

  55. Ze zeggen dat het ontbinden van het contract niet tot de mogelijkheden behoort in de FAQ. Ik heb mijn contract met een Iphone wel mogen ontbinden ivm slechte dekking in huis. Ook omdat ik meer dan twee kilometer van een zendmast woon. Moest wel mijn Iphone inleveren maar heb er nu een met Vodafone. Ik zou als ik jullie was er ook voor
    zorgen dat het contract ontbonden wordt en overstappen op Vodafone.

  56. Ik heb geen enkel probleem met T-Mobile in mijn woonplaats , zelfs in huis niet.Wel is het soms wat trager maar dan is het spitsuur.3G werkt hier dus perfect en normaal erg snel.Ik woon midden in het centrum van Apeldoorn en ben zeer tevreden.

  57. @xander

    China met Nederland vergelijken.. Zucht.. Wedden dat het eten hier in de supermarkt ook duurder is als het daar is? Plastische chirurgie is soms nog minder als 20% van de Nederlandse prijs daar (was op tv), om nog maar eens een voorbeeld te noemen.

  58. @Roland: haha gratis i-net…@Floris Drapers: gaat niet gebeuren tenzij je connecties hebt en daar je contract afsluit:) (as far as i know)

  59. Ben de laatste tijd wat minder te spreken over 3G maar over het algemeen geen noemens waardige problemen.
    T-mobile geeft aan netwerk te gaan upgraden dus ik ga weer lekker voor T-mobile..

  60. Origineel geplaatst door jasper
    @xanderChina met Nederland vergelijken.

    LOL Bangkok in China?

  61. Origineel geplaatst door Cas
    @dries6951: Problemen doen zich nu pas voor hoor (op grote schaal). T-Mobile is meerdere malen in de prijzen gevallen voor hun uitstekende dekking. Bij elke operator zijn in het algemeen mensen die klagen over hun netwerk provider.

    URLs graag van die onderzoeken of prijzen. Maar: vaak zijn onderzoeken en prijzen niet onafhankelijk. En wat veel belangrijker is voor mij is zijn mijn persoonlijke ervaringen. Ik ben zowel klant van Vodafone als T-Mobile, en naar mijn ervaring is Vodafone in bijna alle gevallen beter.

    Neem bijvoorbeeld het trein traject Haarlem Amsterdam Amersfoort.
    De T-Mobile 3G dekking is daar op een aantal plaatsen afwezig. Er zijn zelfs drie plekken waar ook de 2G dekking afwezig is, en niet 1 keer, maar iedere keer als de trein daar passeert. Terwijl Vodafone gewoon in de lucht blijft.

    Dan kan T-Mobile nog zoveel prijzen winnen, maar mijn persoonlijke ervaring is veel belangrijker.

  62. @Pieter: Onzin, VF heeft sim-only met internet.
    Tevens hebben ze special voor de iphone de Vodafone Supersim. http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

  63. Wat een slappe hap zeg, dit is echt geen probleem van de laatste paar weken. Het is altijd al slecht geweest. Bijvoorbeeld als ik net buiten het centrum van Nijmegen ben heb je vol 3G bereik en dan een paar minuten later geen 3G bereik meer op dezelfde plek. Ik heb gelukkig nog de optie liggen, 6 maanden 50% korting of ontbinden. Dus ik wacht tot de zomer en hopelijk komt er dan een nieuwe iPhone bij een andere provider. En m’n 3GS mogen ze lekker terug hebben, zit toch stof onder het scherm en een barst in de behuizing. Wat zou het een opluchting zijn als ik verlost ben van het bagger netwerk van t-mobile

  64. Had tot een uur geleden geen probleem hier in Almere, maar nu geen 3G meer….

  65. @Cas: Dat kan je zo wel zeggen, en je hebt misschien wel een punt, maar ze weten donders goed hoeveel iPhones er verkocht worden en als ze weten dat een iPhone gebruiker gemiddeld 40x meer verbruikt dan een normale verbruiker en dat x het aantal iPhone dat je verkoopt weet je wanneer je netwerk het niet meer aankan!!! (tenminste, ik ga ervan uit dat ze weten hoeveel hun netwerk aan kan)

  66. Origineel geplaatst door Roland
    Mijn internet is al gratis. Heb een iPhone abo…

    Dat mensen dit nog steeds denken… GRATIS bestaat niet!
    Net zo als dat je je iPhone niet gratis hebt gekregen van t-mobile… dat zit, net als het internet, netjes in de bundel verwerkt… op zo’n manier dat je ook nog een flinke winst betaalt voor t-mobile…. die dan vervolgens zo dom is om het netwerk niet uit te breiden.

    Oftewel: laat het vertrouwen dat je hebt in t-mobile even voor wat het is: ze zijn bijzonder crimineel bezig tegenover hun klanten. Ik zou me dan ook niet zomaar af laten schepen!

  67. @j8chtig leven Kijk maar uit. Als je dat doet geven ze je gelijk een aantekening bij BKR. Zo zijn ze dan weer wel die sukkels.

  68. @trip Zo onbeperkt is dat internet van KPN nu ook weer niet. Na x mb wordt je afgeknepen. Maar of dat slechter is dan TM…?

  69. LET OP!
    Het is alweer een marketing zoet verhaaltje om klanten te behouden of binnen te hengelen, toevallig kort voordat de nieuwe iPhone er is….

  70. http://edition.cnn.com/2010/TECH/mobile/06/04/iphone.competition/index.html?hpt=C2

    In de VS hebben ze hetzelfde probleem. Fijn dat dit binnen 2 weken wordt opgelost………

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.