Reacties voor: T-Mobile belooft landelijk dekkend 5G-netwerk in 2020

Op één voorwaarde
T-Mobile heeft harde toezeggingen aan de Europese Commissie gedaan, om te zorgen dat de voorgenomen overname van Tele2 doorgaat. Als T-Mobile goedkeuring krijgt zal er al in 2020 een landelijk dekkend 5G-netwerk zijn, belooft de provider.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 17 reacties

  1. Mooie reactie op het artikel van Apple van gisteren.
    Waarom Apple geen haast heeft met een 5G iPhone

  2. Als die dekking dan nog net zo slecht is als nu kunnen we nog steeds niet binnen bellen.
    Abonnement gehad en binnen een week weer ontbonden omdat er in huis geen bereik was.

  3. T-Mobile heeft tegenwoordig een prina solide netwerk. Maar een KPN of een VodafoneZiggo zal het voorlopig niet worden. Ook niet met de overname van Tele2. De vaste pakketen van T-Mobile zijn in de meeste plaatsen niet beschikbaar of de snelheid is dramatisch laag als je het met Ziggo vergelijkt.

  4. Origineel geplaatst door Cihan
    T-Mobile heeft tegenwoordig een prina solide netwerk. Maar een KPN of een VodafoneZiggo zal het voorlopig niet worden. Ook niet met de overname van Tele2. De vaste pakketen van T-Mobile zijn in de meeste plaatsen niet beschikbaar of de snelheid is dramatisch laag als je het met Ziggo vergelijkt.

    Ik vind T wel beter dan VodafoneZiggo, maar komt denk ik ook door alle ellende die van Ziggo mag ontvangen; van een decoder die traag is, tot het breken van afspraken aan toe.. maar het is hem inderdaad die snelheid.. vooral upload snelheid waardoor ik niet kan overstappen.
    Als upload is het 1Mbit/s en dat is natuurlijk niets.. download is ook traag maar denk ik wel te doen 20Mbit/s…. ik heb daarom met mijzelf afgesproken dat zodra die snelheden beter zijn bij T.. ik Ziggo direct vaarwel zal zeggen.. per eind oktober is dat mogelijk.. dus hopelijk schiet T een beetje op.

  5. Jaren had de universiteit van Groningen (RuG) T-Mobile als mobiele provider, en dat was echt bagger. Indoordekking was slecht en zelfs rond de gebouwen was er geen verbinding.

    Tot 1,5 jaar geleden hadden wij heel veel problemen, daarvoor was het jaren KPN zonder problemen en nu Vodafone en weer zonder problemen.

    Ik ben wel genezen van T-Mobile.

  6. Jaren geleden contract ontbonden in de 3G ellende van T-Mobile. In de jaren erna zowel Vodafone als KPN gehad.
    Sinds 2 jaar terug bij T-Mobile en hun netwerk steekt met kop en schouders boven die van KPN en Vodafone uit.
    Bovendien is KPN inmiddels schandalig duur.

  7. Ben al heel lang tevreden bij tele2, en een belofte van drie jaar vind ik niks.
    Zag t beetje aankomen, ze zijn zelf tien € per maand duurder, en daar hebben ze geen zin in .
    Die drie jaar doen ze alleen omdat t wel moet.
    En ook om mensen die al abonnement hebben daar dat uit te kunnen laten lopen.
    Hoop dat het niet gaat mogen dat samen gaan, wordt voor de consument alleen maar slechter .
    Gelukkig komen er ook wel weer nieuwe concurrenten, vaak zonder eigen netwerk.
    Ik sta er wel open voor!

  8. Laten ze maar eerst 4G bellen of bellen via wifi regelen

  9. Origineel geplaatst door Jeffrey
    Jaren geleden contract ontbonden in de 3G ellende van T-Mobile. In de jaren erna zowel Vodafone als KPN gehad.

    Sinds 2 jaar terug bij T-Mobile en hun netwerk steekt met kop en schouders boven die van KPN en Vodafone uit.

    Bovendien is KPN inmiddels schandalig duur.

    KPN is net zo duur als Vodafone.

  10. Hier altijd TM gehad en de stap gezet om over te gaan naar Vodafone. Heb daar zeker geen spijt van gehad en het werkt geweldig. Welk netwerk is nu tegenwoordig nog slecht? De een werkt beter in een dorp dan de ander. Even uitzoeken en je bent tevreden met wat je hebt 😀😉

    Daarnaast, geweldig die dubbele data 😜👍

  11. Laat T-Mobile eerst maar eens zorgen dat mensen fatsoenlijk kunnen bellen en/of internetten met hun iPhone 8/X…i.p.v. zich te gaan focussen op nieuwe techniek met alle bijbehorende kinderziektes.

    Positief punt aan T-Mobile vindt ik de unlimited internet mogelijkheid en de aanbieding, dat hoe meer mensen op hetzelfde adres dit ook hebben, hoe goedkoper het wordt.

  12. Origineel geplaatst door Raymond
    Laat T-Mobile eerst maar eens zorgen dat mensen fatsoenlijk kunnen bellen en/of internetten met hun iPhone 8/X…

    Helemaal mee eens, nog steeds geen oplossing voor de problemen met de iPhone 8 van mijn vrouw, dagelijks wordt de telefoonverbinding tijdens het bellen verbroken.

  13. Even rekenen. Apple zou dan in 2021 met een iPhone komen die er gebruik van kan maken. De nieuwste iPhones zijn te duur voor mijn budget, ik koop doorgaans modellen die zo’n 3 jaar oud zijn. Kan ik toch maar mooi over 7 jaar gebruik maken van 5G via mijn T-Mobile provider… 🙄

  14. @Cihan: Het T-Mobile netwerk is nu al 3 jaar op rij uitgeroepen tot het beste van NL! Daarnaast heeft KPN misschien op de meest afgelegen plekken wel verbinding doordat zij gebruik maken van de 800mhz frequentie en tmobile de 900mhz maar daarbij is KPN wel vele malen slomer en die keer dat je op zn plekje bent is verwaarloosbaar. Dus op mobiel gebied is tmobile wel degelijk een KPN/ VodafoneZiggo. Op vast gebied: tmobile maakt gebruik van de infrastuctuur van KPN waardoor ze in een klap gelijk staan met KPN, dus om nu te stellen dat tmobile geen KPN is gaat niet op.

    Ziggo is natuurlijk een ander verhaal met coax kunnen zij over 300 mbits bieden. Echter maakt de horizonbox de ervaring een hel en is die 300 mbits niet gegarandeerd. De coax heeft namelijk maar een maximale bandbreedte per wijk indien je hele wijk bij ziggo zit ben je de sjaak. Een FICTIEF voorbeeldje: een wijk met 64 aansluiting(meeste kabels worden door 64 gedeeld) heeft 10gbits beschikbaar alle 64 huishoudens hebben ziggo met 300 mbits wat een totaal is van 19,2 gbits dit zou het netwerk niet trekken en gaat je snelheid dus omlaag en ontvangt iedereen iets meer als 150mbits. Meeste oude wijkcentrales halen overig die 10gbits niet eens dit is enkel bij nieuwe centrales.

    Daarnaast is ziggo natuurlijk ook redelijk aan de prijzige kant.

    Dus zoals eerder al gesteld is het is enorm afhankelijk van de locatie zowel mobiel als vast welke provider aantrekkelijk voor jou is.

  15. Kortom nog minder concurrentie, hopelijk weigert de Europese commissie.

  16. Origineel geplaatst door Raymond
    Laat T-Mobile eerst maar eens zorgen dat mensen fatsoenlijk kunnen bellen en/of internetten met hun iPhone 8/X…

    Origineel geplaatst door Ron
    Helemaal mee eens, nog steeds geen oplossing voor de problemen met de iPhone 8 van mijn vrouw, dagelijks wordt de telefoonverbinding tijdens het bellen verbroken.

    Die is er wel 😉
    Zelfde gehad met mijn X, binnen 8 dagen omgeruild als DOA en probleem opgelost. Neefje was er wat meer lui in, opgestuurd en weekje later terug en nooit meer ergens last van gehad.
    Dus hup… stoppen met klagen en doe er iets aan.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.