Reacties voor: T-Mobile kondigt op 1 maart nieuwe abonnementen aan

T-Mobile heeft in zijn jaarcijfers bekendgemaakt dat er op 1 maart nieuwe iSmart-abonnementen bekendgemaakt zullen worden. Of deze abonnementen inderdaad gelijk zijn aan de op 20 februari gelekte bundels is nog niet duidelijk.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 38 reacties

  1. Zal nog wel hoger uitkomen dan de gelekte informatie.

  2. Nog beter? Wauw ik had standaard mijn 3g uitstaan omdat het toch niet of te slecht werkte. Ja thuis werkte het goed maar daar heb ik wifi. Nu weer vodafone wat een verschil zeg. Belkwaliteit was wel gewoon goed.

  3. Ze hebben een kleine aanpassing gedaan 125 minuten en 500mb voor €37,50 😉 ..

    Het zou mij niks verbazen als t-mobile verleden week toevallig/expres de “nieuwe tarieven” naar buiten lekte om alvast te pijlen hoe hard ze worden afgebrand..

  4. Meestal als een provider zegt dat t beter wordt voor de gebruiker, bedoelen ze eigenlijk dat t nog duurder wordt, dat we nog meer opgezadeld worden met dingen waar we niet op zitten te wachten en dat het allemaal de schuld is van de grootverbruikers…

  5. Denk er steeds meer over om mijn abonnement door te laten lopen. Heb nu 150 smsjes en 150 minuten en onbeperkt internet (zonder dat het langzamer gemaakt wordt) voor 30 euro…

  6. Meer betalen en een betere ervaring, zal voor veel mensen niet logisch zijn.

  7. Origineel geplaatst door Mike
    Meestal als een provider zegt dat t beter wordt voor de gebruiker, bedoelen ze eigenlijk dat t nog duurder wordt, dat we nog meer opgezadeld worden met dingen waar we niet op zitten te wachten en dat het allemaal de schuld is van de grootverbruikers…

    Amen…

  8. @Benjamin: houden zo. je hebt nu 2mb snelheid wat ook niet overal gehaald wordt. ga je verlengen dan kom je niet aan die 7.2 wat ze beloven. Ik heb op tig plekken gemeten kom niet verder dan 2 mb met snelheid en vaak zit ik onder de 2mb. Het onbeperkte is toch fijner dan 1000 MB

  9. ik laat ook gewoon mijn abo doorlopen.. koop wel een losse iphone. (300/300 /onbeperkt internet voor 44,-. )

  10. Ik heb nu nog onbeperkt internet. Nou ja, onbeperkt….. Als het tenminste werkt (in de hoofdstad!!).

  11. @Purk: … je hebt het over “laten doorlopen”. Ik heb hetzelfde denk ik… ik kom in aanmerking voor verlenging bij T-Mobile maar koop liever zelf een los toestel. Als ik niks doe met de verlenging die wordt aangeboden, kan ik dan altijd met mijn huidige abonnement door blijven gaan? En dus blijven de voorwaarden voor mij hetzelfde?

  12. Ik zit ook nog op een i150.
    Nu denk ik dat ik buitenshuis toch niet meer dan 500MB per maand verbruikt.
    Ik vind 150 bel & 150 sms + onbeperkt inet voor €30 een goeie deal.

    Kan ik dit huidige contact straks verlengen?
    Dan zal ik de iPhone 5 zeker los moeten halen niet?
    Of kunnen ze ook dit abbo niet laten verlengen?
    Iemand die ik ken had ook dit abbo maar streamde 2GB permaand en kon het contract ontbinden..
    Nja, als de 5 er is maar even gaan inlezen wat m’n beste opties zijn.

  13. @Mark: De voorwaarden blijven hetzelfde totdat een van de partijleden het contract opheft. Het is wel zo dat een korting kan vervallen want deze staat gebonden voor het het contract wat je eigenlijk bent aangegaan.

  14. Als je ergens geen 3G hebt gewoon een klacht inzenden. Tmobile checkt dit na en ze kunnen je 20% korting bieden.

  15. Na 8 jaar trouwe klant dan eindelijk maar mn contract niet verlengen.
    De lage prijs en onbeperkt interent waren de enige redenen waarom ik daar nog klant was. Nu geen onbeperkt internet en geen lage prijs meer..bye bye

  16. Origineel geplaatst door Purk
    Het zou mij niks verbazen als t-mobile verleden week toevallig/expres de “nieuwe tarieven” naar buiten lekte om alvast te pijlen hoe hard ze worden afgebrand..

    HARD! dat sowieso!

  17. @Mark: Je abonnement loopt totdat jij of je provider deze opzegt. Let dus op, ze kunnen jouw contract ook opzeggen. Of dit gaat gebeuren, dat weet ik niet…

  18. Betekend dit dan ook dat ik mijn contract per direct kan beëindigen ? Misschien dan toch maar naar KPN of Vodafone, dan heb ik tenminste een keertje bereik.

  19. Origineel geplaatst door marcooo
    Na 8 jaar trouwe klant dan eindelijk maar mn contract niet verlengen. De lage prijs en onbeperkt interent waren de enige redenen waarom ik daar nog klant was. Nu geen onbeperkt internet en geen lage prijs meer..bye bye

    na 7.5 jaar onbeperkt internet te hebben via t-mobile ga ik denk ik ook mijn contract door laten lopen. wil echt niet teruggaan naar 10 jaar geleden :S

    verbruik niet zo veel data met mijn telefoon, tussen de 5 en de 10GB per maand maar. beetje spotify, 9gag, e-mail etc.

  20. @Benjamin: Als ik jou zou ik niet kiezen voor een verlenging , omdat het zou betekenen dat ze je een ismart abonemen zullen aansmeren en vertellen dat jou abonement niet meer bestaat en dat het ismart is geworden.
    Nou ik had er spijt van omdat ik ook 150 sms en 150 belminuten had voor €30.
    Nu is het voor het zelfde bedrag maar 150 belminuten of 150 smsjes.
    Toen was onbeperkt internet nog echt ook zo.
    Nu wordt je na enigetijd ge smst door t-mobile dat je €10 bij moet betalen anders wordt je snelheid naar 64kb/s gedropt.
    Ik had er in ieder geval wel spijt van.
    Je moet het natuurlijk wel zelf weten. Als ik terrug kijk , had ik maar beter voor een sim only gekozen.

  21. Wat mij ook laats opviel is : als je je simkaart t je toestel haalt en probeert te navigeren met de GRATIS Navigon navigatie app , dat hij het niet doet.
    Ik weet niet precies hoe dat zit , maar lijkt mij dat dat ook je data opvreet.

  22. Een prijsplan zoals de Full Monty van T-Mobile in de UK zie ik wel zitten… best bereid om er het dubbele van wat ze in de UK hebben ervoor te betalen!

  23. Als iedereen thuis z’n wifi openzet hebben we die hele telecomshit niet meer nodig, overal internet en bellen via skype ;-P

  24. @floa1512: Is niet zo moeilijk hoor. Die GRATIS app is alleen GRATIS voor T-Mobile-gebruikers. Je simkaart is nodig om even kort te checken of je daadwerkelijk abonnee bent van T-Mobile.

    Als je wilt schoppen tegen T-Mobile, be my guest, maar dit kun je ze niet verwijten.

  25. Ja, wanneer krijgen wij eindelijk eens “onbeperkte” abonnementen?!

  26. “Hierbij moet de mobiele internetervaring volgens T-Mobile nog beter worden.”

    Wat verstaan we onder beter? Meer winst? Want een betere ervaring dan het oorspronkelijk iPhone abonnement zal het wel niet worden.

  27. Ben ook iets van 8 jaar bij t-mobiel… Ze waren de goedkoopste met redelijke dekking. (prijs omhoog) Dan stap ik ook over na vodafoon als de prijs het zelfde is… Dan wordt het iets beter kwa dekking.

  28. Sterker nog… Als T-Mobile mijn abonnement niet laat doorlopen zonder het handmatig te verlengen, dan ga ik toch lekker verder zonder mobiel internet? Men kan het geld tegenwoordig ook goed voor andere dingen gebruiken

  29. @Mark: Ik schop tegen niemand aan.
    Ik heb gewoon mijn idee en mening geschreven.
    Ik spoel het op save en heb die app mooi verwijderd. Ik kan en misschien jij ook niet nijn data verbruik controleren via t-mobile , dus ze kunnen mij ook van alles wijsmaken. Als er een methode is hoe je dat kan doen , dan hoor ik het graag.

  30. Als ik dit artikel mag geloven wordt het er niet beter op bij T-Mobile.

  31. Heb nog een oude abonnement van T-Mobile (Flex 15) met onbeperkt internet (voor 29,95 p/m) die ik heb door laten lopen. Voorlopig kom ik daar ook niet meer aan en koop ik mijn toestel wel los.

  32. T-mobile hanteert de meer voor minder regel…
    Je betaald meer en je krijgt minder

  33. Al zouden ze gratis worden. Mij als klant zijn ze kwijt. Wat een drama bereik in Rotterdam…

  34. Origineel geplaatst door Johan
    Als iedereen thuis z’n wifi openzet hebben we die hele telecomshit niet meer nodig, overal internet en bellen via skype ;-P

    FON, Johan.

  35. In Rotterdam is T-mobile echt slecht…..bij het stoppen van mijn abbo, boden ze me zelfs een gratis iphone aan….net of ik dan in eens wel bereik zou hebben. Geen T-mobile meer voor mij….

  36. Wat ik zelf erg misleidend vond en nog steeds vind, is het feit dat je in de T-mobile contracten ook de kleine letters in acht moet nemen, je wordt n.l. hierdoor goed gefopt! M.a.w. de gehanteerde inflatiecorrectie van 2,3% bovenop het maandelijks te betalen abonnement, is mij een doorn in het oog. Ik zal bij mijn baas ook eens een loonsverhoging van die orde gaan vragen! Jullie begrijpen wel wat bij de meeste het antwoord zal zijn!!!!
    Allemaal Sterkte met de grootste bank van Nederland!

  37. @Floa1512:
    Er bestaat een app die je Mb verbruik netjes bijhoudt: de kpn-Mbmeter, kun je gratis uit de appstore halen. Deze is behoorlijk accuraat.

    Laatst gebeld met T-mobile over buitensporig hoog Mb-verbruik terwijl ik niets aan het doen was. Zij bevestigden dat er idd veel verbruik was geweest maar konden niet achterhalen waar dit vandaan kwam. Mogelijk een bug in mijn telefoon ;§. Iemand hier ook ervaring mee?

  38. @L23: Dat houden ze denk ik bewust vaag. Het kan ook zijn dat iedereen straks met flinke datalimieten te maken heeft, waardoor mensen minder gaan internetten en het bereik daardoor beter wordt.

    @Stef: Die hadden we. Echt onbeperkt zonder beperkingen bestaat niet meer.

    @Roy: Nee, je kunt alleen beëindigen als er veranderingen in jouw voorwaarden komen. Maar dat is hier niet het geval, want het geldt alleen voor nieuwe klanten en mensen die willen verlengen. Als je je oude contract gewoon laat doorlopen, blijf je ook onder de oude voorwaarden vallen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.