Reacties voor: T-Mobile introduceert 4G LTE-netwerk voor zakelijke klanten

T-Mobile is vandaag begonnen met het uitrollen van zijn 4G LTE-netwerk. In de eerste plaats zal het hierbij horende T-Mobile 26-abonnement alleen te gebruiken zijn door zakelijke klanten. Deze abonnees krijgen een dongle, die ze kunnen gebruiken om met het 4G-netwerk te verbinden op bijvoorbeeld een laptop. Net als bij andere providers kunnen T-Mobile-abonnees alleen […]
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 13 reacties

  1. Ik vind €85 wel erg duur voor iets dat op een nog maar heel beperkt aantal locaties beschikbaar is. Zou denkik alleen hadig zjn als je bedrijf precies in zo’n zone staat.

    Ik hoop met deze ontwikkelingen wel dat de volgende iPhone(s) ook europese 4G frequenties gaan ondersteunen, anders hebben we hier niks aan.

  2. Als men nu eerst is zorgt dat de 3G 110% goed werkt..
    En de 4g is er nog lang niet in heel NL..

    85 euro per maand, Halleluja zeg.. Ben benieuw hoe snel de prijzen omlaag gaan..

  3. En of dit duur is zeg… Jeetje, 85,- euro per maand?!?
    Ik betaal thuis nog net geen 30,- euro voor mijn internet, dat is toch echt van de zotte. Snap niet dat het zoveel moet gaan kosten hoor.

    Mij benieuwen hoe lang het duurt van heel nederland 4G heeft en wat de prijzen gaan doen.

  4. Die prijzen maakt natuurlijk niet uit. Het gaat er natuurlijk alleen maar om dat ze aan de eis voldoen. Anders kunnen ze geen freq. bemachten voor een landelijk netwerk.

  5. En 3G laten ze voor wat het is?
    Dat laat (hier althans) nogal te wensen over.

  6. Schandalige prijzen eigenlijk. Ik zie niet in waarom iemand dit er voor over zou hebben.

  7. Volgens mij maken ze die prijzen juist zo hoog zodat er maar heel weinig mensen zo’n abonnement afsluiten. Het netwerk is er duidelijk nog niet klaar voor, maar zo voldoen ze toch aan de regeltjes om hun freq te behouden.

  8. Net wanneer je denkt dat t niet duurder kan..

  9. Origineel geplaatst door Jasper
    Net wanneer je denkt dat t niet duurder kan..

    Schrik je wakker in Nederland.

  10. … en krijg je direct weer allerlei van die Nederlandse reacties; gierigheid boven alles. Kan men nou niet gewoon eens accepteren dat aan bepaalde zaken een prijskaartje hangt? En daarnaast, je hoeft niks bij ze af te nemen? Kan iemand mij een berekening voorleggen van een dekkend prijs model voor een 4G abonnement op dit moment? Ik denk het niet..

    Dit aanbod ligt nu zo op de markt omdat aanbieders die in de 2600 band hebben geïnvesteerd van de overheid verplicht moeten leveren op minimaal 80 km2 vanaf 13-05-2012. Een ‘noodkreet’ dus.

    Voorlopig heeft T-Mobile (en ook de rest), bakken met geld geïnvesteerd in deze techniek, die zich de komende jaren niet zal terug verdienen, maar daar hoor je nooit iemand over.

    Niet al onze zuur verdiende centjes gaan naar die paar topmannen toe, het overgrote deel wordt gewoon geïnvesteerd in het netwerk, en dat zal moeten worden terugverdiend.

  11. ah jij werkt schijnbaar bij een telco … ga maar eens uitrekenen hoe snel ze het terugverdienen en wat ze uitgeven aan onderhoud … dan realiseer je je dat idd het meeste geld verdwijnt in de zakken van …. oh en natuurlijk ook een deel naar die achterlijk hoge consessie kosten, want onze overheid die staat natuurlijk vooraan ….

  12. Dit is voor bedrijven, voor particulieren zal het hoogstwaarschijnlijk heel wat minder zijn.
    Ik hoop wel dat ze blijven investeren in 3G-dekking, want die is lang genoeg nog niet optimaal.

  13. Ga niet eens reageren. Alleen maar contract uitdienen. #schandalig #slecht

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.