Reacties voor: T-Mobile informeert klanten over tegemoetkoming dekkingsproblemen

T-Mobile heeft klanten geïnformeerd over
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 118 reacties

  1. Ook ik heb net een mail gekregen van T-mobile,

    krijg ook 2 maanden de internet bundel terug,

    netjes afgehandeld.

  2. Goede service. Je krijgt dus een maand bonus als korting!

  3. Net 2 mailtjes gehad. Is wel netjes, maar de problemen zijn nog steeds niet opgelost helaas.

  4. Inderdaad net 5 minuten geleden ontvangen. Ik ga er van uit dat ik 2 x €12,56 korting krijg. Ondanks dat ik 2 jaar gratis internet heb…

  5. Net iets sneller dan ik haha 🙂 had net ook 1tje gestuurd.

  6. Niets gehad 🙁

  7. Problemen zijn nog niet helemaal opgelost plus dat ik langer dan 1 maand last heb gehad. Nog geen mail mogen ontvangen. Maar dit kunnen ze makkelijk doen, mijn abo loopt 11 juli af, dus mensen moeten voor die korting nog eens 2 maanden langer bij hun blijven.

  8. Mja heb nog steeds thuis dat mijn verbinding weg valt..

    Origineel geplaatst door Maikel Boxma
    Net iets sneller dan ik haha had net ook 1tje gestuurd.

    😀

  9. Die maand bonus maakten ze al eerder bekend. Interessant om te weten dat van de 29,95 voor I-150 blijkbaar 12,56 voor mobiel internet bedoeld is. Hoeveel van het restant is afbetaling op de iPhone en hoeveel voor je belminuten/SMS?

    (en is dit bedrag voor alle abonnementen gelijk, aangezien ze alleen in belminuten/SMS verschillen?)

  10. Netjes afgehandeld?? Makkelijk van afgekomen voor t-mobile. Als of ik maar 1 maand ellende heb gehad!! Dit geintje van hun duurt al veel langer. Nou ja nog een paar maanden en dan kan ik weer op nieuw een provider kiezen.

  11. Niks ontvangen…

  12. ik betaal liever 50 euro extra op mijn abbo dat ik nergens last van heb dan 25 euro terugkrijgen en blijvende problemen heb…

  13. Ik krijg met i300 ook netjes 12,56 per maand terug. Prima! 🙂

  14. Ik heb dezelfde mail ook gehad. Ben wel blij met de compensatie. Nog beter is het feit dat je hier aan het bereik ook gewoon kan merken dat T-Mobile onderhoud heeft verricht aan het netwerk en aan uitbreiding heeft gedaan.

  15. Ik heb het mailtje ook gekregen en tegenwoordig ook nergens last meer van 🙂

  16. Mailtje ook net gehad ja.. Leuk dat ze met een vergoeding komen, maar wat heb ik aan 3G internet als ik niet eens netwerk bereik heb in huis..

  17. Ik krijg lekker minder korting! Ha.. Maar 8,36 per maand..

  18. netjes toch….nu nog een regeling voor de iPhone 4 voor bestande klanten!

  19. 12,56 voor internet, afbetalingen iPhone en beltegoed kan je volgens mij afleiden uit sim only pakketten: voordeel pakkket 150 min is €7,95 dan betaal dus net geen €10 voor iPhone

    Origineel geplaatst door XIII
    Die maand bonus maakten ze al eerder bekend. Interessant om te weten dat van de 29,95 voor I-150 blijkbaar 12,56 voor mobiel internet bedoeld is. Hoeveel van het restant is afbetaling op de iPhone en hoeveel voor je belminuten/SMS?(en is dit bedrag voor alle abonnementen gelijk, aangezien ze alleen in belminuten/SMS verschillen?)

  20. Het grappige is, dat ze de netwerk problemen helemaal niets opgelost hebben vwb slecht ontvangst. Nog steeds zal je meldingen krijgen “geen mobiel datanetwerk beschikbaar”. Wat ze wel hebben gedaan is de bandbreedte naar internet vergroot. Dus als je “eindelijk” een 3G connectie hebt, dan gaat het vlotter als voorheen. Er zijn minder files meer op die snelweg.

    Per saldo worden we hier wel iets wijzer van maar het slechte ontvangst, dat hebben ze voorlopig nog niet opgelost.

  21. Deze bedragen zijn ex btw

  22. k vind t nog steeds slecht k betaal 45 euri per maand heb vervolgens 2 maanden helemaal nergens bereik en krijg dan 25 euri trug dus ik heb 65 euro betaald voor helemaal niks en als je dan naar zoon winkel gaat is het enige wat ze zeggen dat je je simkaart schoon moet maken en je telefoon opnieuw opstarten

  23. Heb ook net een mailtje gehad, net zoals vele denk ik. Had het alleen wel netjes gevonden als ze mijn volledige abonnement van 2 maanden zouden kwijt schelden. Ik heb veel last gehad de laatste tijd en nog steeds gaat het niet helemaal lekker.

    Oké, bij mijn schoonouders kan ik thuis weer op 3G werken maar bij mijn schoonzus lukt dat nog steeds niet. Dus echt een verbetering vind ik het niet.

    Maar dat men iets terug geeft vind ik dan toch wel weer netjes!! Ze hadden het ook niet hoeven doen denk ik dan maar weer. Dus om nu niet al te veel te zeuren wil ik T-Mobile dan toch bedanken voor dit gebaar.

    (wanneer komen de prijzen van de nieuwe iPhone?)

  24. Ook mail ontvangen. Had al een half jaar 50% korting vanwege slechte bereik hier in Son. Nog steeds niet optimaal. Wegvallen verbinding tijdens gesprek, buiten eigen wifi geen internet. Tja. Is een doekje tegen bloeden zullen we maarzeggen?

  25. Tja leuk, was leuker geweest als overal de problemen waren opgelost. In Almere en A’dam zo en daar tussen in via openbaar vervoer is nog steeds om te huilen.

  26. Heb ook mailtje gekregen idd, goeie actie, want zoveel hinder had ik ook weer niet.

  27. Fijn zo, e-mail zojuist ook ontvangen. Niet super tevreden over deze tegemoetkoming!

  28. Mail ook gehad, maar wat mij erg stookt is dat het bijna Juli is en dat er nog niks is uitgekomen over de beschikbaarheid en providers voor de iPhone 4. Zou je toch wel verwachten tegen deze tijd. Bij de 3GS zaten ze er ook zo ongelofelijk bovenop. Lijkt me alsof T-mo beetje ruzie heeft met Apple?

  29. Ja hoor, ik heb het ook binnen voor twee iPhones.
    Ik kan echter nog steeds de hele hoofdstraat van Soest afrijden zonder ook maar ergens 3G te ontvangen.

  30. Nou lekker dan, formulier niet ingevuld omdat ik las dat je een standaard antwoord terug krijgt.

    En dan nu geen vergoeding. Was netter geweest als ze de problemen is oplossen en alle klanten deze regeling aanbieden.

  31. Lekker makkelijk. Kinderhand is snel gevuld, terwijl het nog steeds een slecht netwerk is. Bij mij thuis meer niet dan wel bereikbaar……

  32. Bij mij laad het plaatje niet, maar ik kreeg deze mail http://jaspervdbergen.spoorvilla.nl/img/untitled4.JPG

    Toch ondervind ik nog steeds 3G issues op plekken waar dat toch echt niet zou moeten. Ik heb de afgelopen 2 weken screenshots gemaakt op mijn iPhone met Google Maps locatie erbij (als dat uberhaupt mogelijk was, soms kon i kzelfs die niet verkrijgen)

    Als dit gaat aanhouden kan ik deze mooi gebruiken als ‘bewijs’.

  33. internet niet zo’n probleem, bij het bellen ook geen service ik vind dan ook het bedrag van 8,36 erg weinig. Maarja nog 1,5 jaar ben ik ook van deze provider af.

    ps de problemen doen zich nog steeds voor, jammer want tmobile kan een goede provider zijn als het netwerk het goed doet

  34. Ik krijg €8,36 x 2 maanden vergoed. En er staat dat ik nu wel 3g moet hebben, maar dat heb ik nog steeds niet. Ook nog nooit gehad, netzoals het normale ontvangst, ook niks verbeterd. Geen service, en als ik hem in vliegtuigmodus zet en dan weer normaal heb ik voor 1-2 min weer normaal ontvangst.

  35. Ik heb twee dagen geleden ook deze brief ontvangen.

  36. Same here:

    # Eerste maand – Coulance Netwerk: € 12,56
    # Tweede maand – Bonus Coulance Netwerk: € 12,56

    Nu maar hopen dat de uitval en de vertragingen opgelost zijn.

  37. Bij mij gaat het om een kleine 9 euro..

  38. Heb hem ook binnen hier, service 🙂

  39. ik heb ook hetzelfde mailtje, opzich gaat het hier nu wel aanzienlijk beter maar de problemen hebben bij mij van mei tot half juli gespeeld, ruim 2 maanden dus.

    weet niet of ik hier blij mee moet zijn, want de probs zijn nog steeds niet helemaal opgelost

  40. Ik krijg maar €8,36 x 2 maanden. En er staat dat het 3g netwerk helemaal goed moet zijn, niet dus. Heb nog nooit 3g gehad, vroeger ook niet. grps is ook niks verbeterd want ik heb nog steeds geen service, heb ik altijd al gehad.
    Als ik vliegtuigmodus even aan en dan uit zet, krijg ik wel 1-2 min grps signaal.
    Volgens de dekkingskaart moet ik zelfs binnen 3g hebben, maar ik praat nu de hele tijd over hoe het buiten is.

    Dit ligt ook niet aan mijn iPhone, want mijn vrienden, ouders en zusje hebben hier ook allemaal last van.

  41. Wel leuk bedragje, maar nog niets ontvangen. En mijn bereik is alleen maar slechter geworden.

  42. Tot half juli al problemen gehad
    Ohja…

  43. Heb net ook een mail ontvangen met inderdaad 2x 12,56 terug. Netjes afgehandeld en heb ook geen internetproblemen meer (even afkloppen).

  44. Leuk, ik krijg ook 25 euro terug (in totaal) maar ja, als je dan HELEMAAL geen bereik hebt (ik zie de laatste paar dagen regelmatig alleen maar NO SERVICE) dan schiet dat niet op. En T-Mobile me maar vertellen dat ik een oevrzichtje moet sturen met welke gesprekken afgebroken worden, op welk moment, en met wie. HALLO!!! IK HEB HELEMAAL GEEN VERBINDING, GEEN 3G, GEEN 0G 😉 Ze snappen het echt af en toe niet, daar….

  45. Ik merk beter en stabieler bereik, ook van 3G.
    Of ligt dat aan iOS4, of aan het gebruik van handschoenen, of aan het zonnig weer?…

  46. @Jodoks: Of ze hebben eindelijk de schakelaar omgezet met daarop 3G AAN/UIT..

    heb in Eindhoven voortaan goeie verbinding met 3G. Zowel internet als bellen.

  47. Ik krijg 3 maanden 50% korting op m’n hele abonnement. Daarna is mijn contract afgelopen en stap ik over naar vodafone sim-only met een simlockvrije iPhone 4.
    Heb in mijn 2 jaar bij tmobile 8 maanden 50% korting gehad wegens slecht bereik. Best aardig van ze, maar had liever goed bereik gehad.

  48. prima gedaan. Paar weekjes last gehad. Sinds een week veel beter bereik hier in Amsterdam. Krijg mooi twee keer 12 euro korting. Maakt het bellen in het buitenland mooi wat voordeliger 😉

  49. Ook hier de mail ontvangen!

    Ook ik betaal liever meer en dat ik goed bereik heb. Soms geen internet, dan weer retetraag gprs.
    Dus m.i. een pleister op de wond.

    Erger vind ik dat ik geregeld een voicemaill krijg dat ik een oproep gemist heb, terwijl ik naast de iPhone zit.
    Op dat moment weer eens geen bereik in huis.!

    Heb liever ontbinding!

  50. Ook de mail gehad. Vind dat ze het toch redelijk netjes hebben afgehandeld. Hoop dat ze voor de mensen die nu nog problemen hebben het ook oplossen. Denk dat zodra Vodafone et all ook iPhones gaat verkopen, ze wel moeten. Ze hebben tot nu in een redelijke comfortabele positie gezeten van het monopolie.

  51. t-(not)mobile: te laat, te weinig. What else is news.

  52. T mobile bedankt. Maar ze geven nu in al hun publicaties een jubelstemming weer dat de problemen opgelost zijn.
    Dat gelooft niemand. En kan technisch niet eens; hun dekkingsproblemen zijn zo structureel van aard dat ze dat vele maanden zoniet jaren voor nodig hebben.
    Het is in feite een poging om onder verdere juridische problemen uit te komen.
    Ik durf te wedden dat bij 80% van de klagers niets veranderd is. Ik denk dat Tmobile een paar extra zendmasten in grotere steden gezet heeft om te doen lijken alsof alles verbeterd is.
    Ik was gisteren flink op reis door Nederland en op ontvangst gelet.
    Blijft gewoon waardeloos.
    En dan moet de iPhone4 er nog bij komen….

  53. Toch vreemd dat mensen vreemd opkijken dat ze geld terug krijgen. Eigenlijk is het toch logisch dat je je geld terug krijgt voor iets dat het niet doet? Als je iets koopt in de winkel en het werkt niet ga je toch ook terug?!

  54. Helaas geen mail mogen ontvangen, erg jammer!

  55. Mooi dat ik toch 25 euro terug krijg, terwijl ik voornamelijk een dag echt problemen met het netwerk had. Verder is het altijd typisch T-Mobile geweest. Niet het beste netwerk van het land, maar nog wel mee te leven.

  56. Mailtje ook gehad, mooi meegenomen die €25 maar had toch liever gezien dat het netwerk probleem opgelost was!

  57. Lekker dan, ik ook emailtje dat ik 2 maanden 12,56 terugkrijg terwijl mijn klacht was dat ik hier thuis nog nooit een verbinding heb gehad. Inmiddels is mn abbo al opgezegt en loopt 18 juli af. Ben reuze benieuwd of ze dan alsnog die 25 euro teruggeven,al ben ik bang van niet.
    Maarja, vanaf 18 juli lekker vodafone en wel eindelijk 3G, en dat voor 12,95 per maand.

  58. Ik krijg 2 maal 8.36, ik mag hopen dat dit bedrag ex btw is en dat ik gewoon 2x 9.95 terugkrijg voor mijn web n walk standard. Verder denk ik dat de iPhone bundel op de web n walk plus wordt berekend inclusief btw 14.95. En dat is ex btw 12.56

  59. Ook ik heb net ditzelfde mailtje gehad.
    Alleen heb ik nog steeds problemen met mijn 3g Netwerk.

  60. Schandalig, nog steeds geen goeie verbinding in Utrecht (al een jaar lang) ook gesprekken worden afgebroken
    En dat willen ze afkopen met een luizige 25 euro
    Zijn ze gek geworden ik betaal elke maand netjes dus Tmobile moet gewoon mijn geld terug geven

  61. Op zich netjes afgehandeld maar de bewering dat de problemen uit de lucht zijn, die kloppen gewoon niet. Gisteren in mijn tuin moeten gaan staan omdat binnen telkens sprake was van “Geen service”. Invullen van klachtenformulier heeft eigenlijk geen zin meer volgens website T-Mobile.

  62. Heb ook gisteren de brief gekregen. Ik krijg het volledige abonnementsgeld van 2 maanden vergoed, maar omdat ik nog steeds geen enkele 3G dekking heb thuis en door het continue gewissel tussen 3G en GPRS mijn iPhone echt met een halve dag leeg is, ben ik met T-Mobile in de discussie over het ontbinden van het contract terechtgekomen.

  63. Origineel geplaatst door Robin
    Problemen zijn nog niet helemaal opgelost plus dat ik langer dan 1 maand last heb gehad. Nog geen mail mogen ontvangen. Maar dit kunnen ze makkelijk doen, mijn abo loopt 11 juli af, dus mensen moeten voor die korting nog eens 2 maanden langer bij hun blijven.

    Mijn abonnement liep op 16 juNi af en toch krijg ik ook een compensatie!

  64. Id inderdaad ex-BTW, ik krijg 8,36 (9,95 incl) en mijn vriendin krijgt €10,- (is €11,90 BB Bundel)…

    Ofwel iPhone abo’s krijgen €14,95.

  65. Valt nou werkelijk niemand over de volgende regel in het mailtje?:

    De ‘filevorming’ op het 3G netwerk voor mobiel internet is gelukkig opgelost. U kunt nu weer volop gebruikmaken van onze diensten.

    Terwijl er nog genoeg mensen (zoals ik) melding maken van aanhoudende problemen. In plaats van dat ze eens contact met me opnemen om te vragen of het al opgelost is, besluiten ze het zelf maar even… logisch. (Is Sepp Blatter toevallig ook CEO van T-Mobile? ;))

    Daarnaast komt erbij dat ze de problemen afkopen met één maand én (jongens-wees-maar-blij-dat-wij-van-T-Mobile-zo-gul-zijn) nog een maand ‘bonus’. Dat is inderdaad een goede deal, maar dan wel vanuit het perspectief van T-Mobile… veel mensen hebben 2+ maanden last van niet werkende 3G of moeite met bellen.

    Ben ik nu gek of is menigeen van intense woede opeens omgeslagen naar ‘goede service’ (bah!) als ze proberen de hele boel voor een paar rotcenten in de vergetelheid te parkeren… beetje raar.

  66. Ik heb gewoon nog steeds problemen en ik laat het hier niet bij zitten. Ik hou elke maand bel minuten over omdat ik thuis vaak niet kan bellen. Op deze manier denken ze er makkelijk van af te komen.

  67. Origineel geplaatst door Swoozy
    @Jodoks: Of ze hebben eindelijk de schakelaar omgezet met daarop 3G AAN/UIT..heb in Eindhoven voortaan goeie verbinding met 3G. Zowel internet als bellen.

    Ik ben heel benieuwd waar in Eindhoven dan… ik heb vooral rond de avonduren een totaal onbruikbare iPhone. (Lees: geen data ondanks vol 3G bereik)

  68. hallo

    ik krijg met mijn i-300 ook 2x 12,56 terug
    mijn man met relax en Web ‘n Walk 2x 8,00
    en op een simonly 7,50 2x 5,00

    nu afwachten wanneer het verrekend wordt

    het probleem is hier nog niet helemaal opgelost, maar ik woon in een buitengebied midden op de veluwe

    groetjes

  69. Ik krijg 4 maand 50% omdat t-mobile vindt dat de verbinding bij mijn postcode zo slecht is dag ik mag ontbinden of 4 maand korting. Ik heb het laatste gedaan.

    Goed gedaan t-mobile 1

  70. Ook de mail gehad. i-150 geeft ook recht op 12,56 x2 geld retour. Overigens verspreid over 2 maanden.
    Mja, netjes. Het al enige tijd last, en nog steeds, maar in Rotterdam is het rond mijn woning wel een stuk beter.

    Vergeleken met het begin helemaal. Overigens was iedereen die normaal 3G dekking had lyrisch over de snelheden: 2 Mbit was voorgeschreven, maar velen haalden in de praktijk meer. Zo snel kan het gaan, nu loopt iedereen te klagen, en terecht overigens.

    Hopelijk lossen ze het eindelijk structureel op, want het probleem is nog steeds niet verholpen op alle plaatsen..

  71. @Floris:
    Ontbinden? En hoe lang loopt je abonnement nog? Als je ontbindt, kun je een sim-only abo nemen van een jaartje, of een iPhone 4 halen! 😀

  72. dit had ik eerst ook gehad, loopt bij mij nog tot 5 september
    maar omdat ik het dekkingsformulier ook had ingevuld krijg ik nu ook die 2 maanden vergoeding

    @Floris:

  73. @Leon: Ik moest ook iets vergelijkbaars doen alleen dan aan gegeven waarneer mijn 3G weg viel. Wat ik toen heb gedaan is gewoon 3 tijdesn en datums bedacht en die gemaild en ze waren als een kind zo blij! resultaat was na 2 wkewn contract ontbonden….

  74. Ik word er nog steeds dol van. Utrecht is echt rampzalig. Naast dat m’n batterij nog maar een halve dag meegaat heb ik vaak geen bereik, kan geen smsjes versturen of bellen, heb geen internetverbinding ondanks dat er toch echt 3G staat in m’n scherm, heb het wel gehad met dat bedrijf. Stronttent.

  75. Ik krijg maar 2x 5 euro terug =.=”.. ook i300

  76. TROUWENS HOE ZIT HET MET DE STICHTING Collectief Onrecht (SMCO) ???

    Daar heb ik 20 euro aan betaald in de hoop dat onder druk zaken beter zouden worden bij t-mobile (en omdat het ontvangst gewoon klo$%^$%^te is) …

    Verder helemaal niets meer van gehoord. Ja mailtje met de info erin om het zelf maar te gaan regelen !!!!

    Hebben jullie hier nog iets van vernomen ??? 🙁

  77. Jup, ook binnen, 2x € 12,56! ThxMobile!

  78. Same here. Ik krijg ook over 2 facturen het data-deel terug.

    Goede service dit, en zeker terecht.

  79. Gewoon simlock-vrij in het buitenland kopen en een simonly van Hi of KPN erin en je hebt 1) altijd dekking 2) bent veel goedkoper uit

  80. Origineel geplaatst door karel-willem
    Ja hoor, ik heb het ook binnen voor twee iPhones. Ik kan echter nog steeds de hele hoofdstraat van Soest afrijden zonder ook maar ergens 3G te ontvangen.

    HAHA ja is soest…. Wie wil daar dan ook vrijwillig komen.. haha (Grapje)

    In Den Haag zeer goed bereik!!!!! echt een heel duidelijke verbetering te merken!!

    Compensatie vind ik voldoende. mede dankzij het uitbreiden van het netwerk ben ik nu een tevreden klant!!

  81. Ik heb aangegeven mijn contract te willen ontbinden door meerdere mals en klachtenbrieven. Antwoord blijft uit en de problemen blijven zich opstapelen. Ik heb rechtsbijstand ingeschakeld voor een juridische afhandeling en ontbinding te eisen. We wachten maar weer af!

  82. Fijn, die tegemoetkoming. Maar ik zet m’n wifi uit en nog steeds geen 3G…

  83. Idd fijn die tegemoedkoming maar 3G dekking is nog steeds niet “je van het”

    Over twee maanden weer maar eens een dekkingsformulier invullen 

  84. Tmobile lijkt te denken dat nederland alleen uit de randstad bestaat dan of dat we allemaal in grote steden wonen.. want hier heb ik nog steeds vrijwel altijd ‘geen service’.. moet 10min door het huis en tuin lopen als’k een smsje wil versturen.. buiten dat ik zo’n beetje nooit bereikbaar ben. Ze denken er wel heel makkelijk vanaf te komen zo.. even een paar euries korting geven voor ‘2 maanden’ terwijl ik al een jaar slecht bereik heb..

  85. Laat ze hun dekkingskaart maar eens in orde maken of de 3G dekking!

    In het puntje van Noord-Limburg heb ik nog nooit een 3G verbinding gehad. Volgens hun dekkingskaart zou dit er wel moeten zijn?! Na 1 jaar nog geen enkel verbetering geconstateerd… zoals hierboven ook al gezegd: “Tmobile lijkt te denken dat nederland alleen uit de randstad bestaat dan of dat we allemaal in grote steden wonen”! Conclusie na aflopen abbo andere provider…

  86. Origineel geplaatst door Peter
    Ondanks dat ik 2 jaar gratis internet heb…

    ?? Je betaalt er gewoon voor, hoor. Anders zou je ook geen geld terug krijgen.
    Ondertussen is het probleem (hartje Randstad!) nog niet opgelost.

  87. goede ontvangst in zutphen, altijd al gehad en het is zelfs een stuk verbeterd, niet alleen 3G, maar ook het gewone netwerk!! Goed gedaan, T-Mobile!

  88. @Cruzer:
    Zelfs dat is waardeloos. Ik woon in Amersfoort, ben vaak in Hilversum en werk in Amsterdam en alle drie is drama. Op Amsterdam centraal heb ik geen 3G, in de trein is het drama en kan ik niet bellen of gebeld worden.
    Thuis in Amersfoort gaat het elke keer van geen service naar volle service en meteen weer naar geen service. Ik heb speciaal een wifi op gezet zodat ik daarmee kon werken, echt waardeloos.

  89. Inderdaad ook €25 korting, en dat op een contractwaarde van 24×29,95= €718,80. Dat is nog geen 3,5%. Wat mij betreft mogen ze dat fooitje in d’r reet steken en nou EINDELIJK eens gaan zorgen dat ik met mijn iPhone gewoon kan BELLEN, GEBELD kan worden en kan INTERNETTEN.

    Dit voelt net alsof je een een kapotte auto hebt gekocht en de verkoper dan zegt: “Hier hebbie een euro, praten we nergens meer over…”

    Als mijn abo is afgelopen ben ik weg en wil ik nooit meer met die amateurs te maken hebben!

  90. Heb ook mail gehad en krijg 2mnd terug. Had liever gehad dat ze geld hadden gehouden en problemen hadden opgelost. Zit nog 1,5 jaar vast aan t- mobile, daarna nooit meer!

  91. Ik krijg al een jaar 50% korting, gewoon elke drie maanden bellen en klagen!!!

  92. Ik heb nog steeds op mijn werk geen internetverbinding. Heb t-mobile gebeld en die adviseerde mij om schriftelijk mijn bezwaar te maken. Dat ga ik dan maar doen, voor 5 dgn in de week geen internet vind ik deze compensatie te weinig.

  93. Ik heb ook de mail gehad, daarin wordt een bedrag van 2x € 8,36 vermeld, meerdere mensen die ook niet de volle pond hebben gehad??

  94. Ik heb de mail ook ontvangen,
    maar de problemen hier in zoetermeer zijn nog steeds niet opgelost, nog steeds slecht bereik voor internet, terwijl ze mij vertellen dat ze extra antennes hebben geplaatst, ik ben al sinds vorig jaar november bezig om mijn bereik goed te krijgen, en telkens de zelfde antwoorden, blegh ik ben het echt zat, voor mij hierna geen t-mobile meer…..

  95. Het is werkelijk schande hoe je hier mee wordt afgescheept.
    Nog steeds is het een drama heel t-mobile wat een prutsers!!!
    Mensen stap lekker over naar Vodafone top provider top ontvangst en top snelheden!!!!

  96. Ik heb het ook ontvangen. Woon in Midden limburg en werk in Den Bosch (soms naar Utrecht toe).. Langs de A2 heb ik nooit echt problemen met de ontvangst gehad en ik heb al 4+ jaren TMobile.

    Ik vind de service zo goed en het 3G bereik en de constante verbinding is ook weer meer dan voldoende

  97. Zaterdag op TT Assen: 140.000 mensen GEEN 3G dekking. Dropped calls blijven komen, er is geen verbetering.

  98. Ik ga hoe dan ook na mijn contract weg bij T-Mobile.

    Waarschijnlijk wordt het Vodafone

  99. Net nog maar eens gebeld hoe het nou precies zit waarom ik geen 3g heb, dit was de reactie:

    Meneer u woont net verkeerd, (??) u zit of op de mast die op het winkelcentrum staat of op de mast die aan de andere kant van de A2 staat.
    Als het druk op de A2 is of er staat file gebruiken teveel mensen 3G en dan valt het bij u uit…
    Op mijn vraag wat ik eraan kon doen kreeg ik als reactie: zet 3G maar uit.

    Oh en ik krijg nog steeds geen geld terug..pffffff

    ( voor de duidelijkheid, ik woon in Maarssen bij Utrecht en daar staat inderdaad bijna de hele dagfile op de A2….)l

  100. Ik krijg zowiezo al korting van 7 euro de eerste jaar voor me abonnement van normaal 9,95p/m. Dus de vergoeding is gewoon WAARDELOOS!

  101. ik ben in februari verhuisd naar Montfoort PC 3417 en vanaf die tijd of geen verbinding of heel kort je word er niet goed van. Zo gauw als het kan gaat T -Mobile eruit hier je kunt er niet op vertrouwen dat je of kunt bellen of internet kunt gebruiken…..kun je dan niet eerder opzeggen voor je contract afloopt??? …ze leveren immers niet de diensten waar je voor betaald

  102. Ik krijg 2x 8,36 euro maar die problemen zijn er nog steeds hoor!

  103. Hier ook zo’n mail. Niet verkeerd…

  104. Ook ik krijg 2 maanden terug, maar de problemen zijn niet opgelost. Thuis heb ik wifi, thuis wordt gegarandeerd, als ik geen wifi had was het ook hommeles. Op de camping is het helemaal slecht, kunnen ze niets aan doen zeggen ze, ik moet wachten tot oktober, dan wordt een mast bijgeplaatst. Waartegen ik natuurlijk bezwaar maakte, ik heb een mobile telefoon om juist buitens huis bereikbaar te zijn en te internetten. Ik heb liever bereik dan geld

  105. I150 en heb het abo net een jaar.

    U vindt ze daar als volgt terug:
    Eerste maand – Coulance Netwerk: € 12,56
    Tweede maand – Bonus Coulance Netwerk: € 12,56

    Netjes!!!

  106. Origineel geplaatst door stenly
    Ik heb ook de mail gehad, daarin wordt een bedrag van 2x € 8,36 vermeld, meerdere mensen die ook niet de volle pond hebben gehad??

    Ik hetzelfde, 2x E 8,36

    Eerste maand – Coulance Netwerk: € 8,36
    Tweede maand – Bonus Coulance Netwerk: € 8,36

  107. Hier niks gehoord, gezien en gelezen..

  108. @Jasper van den Bergen: Ik woon ook in Amersfoort en heb precies hetzelfde probleem. Als je reageert op 1 van de mailtjes over dekkingsproblemen met het feit dat je het zat bent en eigenlijk van het contract af wilt, neemt T-Mobile persoonlijk contact met je op en stelt een onderzoek in. Je moet dan 3 momenten aangeven in een periode van maximaal 3 dagen waarop je problemen ondervindt. Blijkt dat terecht, dan kun je je contract laten ontbinden en overstappen op een andere provider.

  109. Ik heb onlangs T-mobile gebeld. Ik ben het zat om ‘s avonds laat tig sms-jes te krijgen van gemiste oproepen….
    Ik heb aangegeven dat ik erg graag van mijn abonnement af wil en bereidt ben daarvoor te betalen. Dat kan volgens de medewerker van T-mobile dus niet!! Zijn advies: gewoon een andere abonnement er naast nemen…. Ik vroeg daarop of ik mijn nummer dan kon overzetten naar die andere abonnement; en dat kon dus ook niet.. Da’s lekker!
    Hij kwam nog met het briljante idee om dan de oproepen voor m’n huidige nummer te laten doorschakelen naar het nieuwe nummer (verdienen zij ook weer aan), maar kon niet garanderen dat dat vlekkeloos zou werken…

  110. Ook ik wil van mijn contract af en ben zeer verbolgen over de vergoeding die niet opweegt tegen het ongemak van mijn ontvangst problemen.Ik heb zo goed als geen 3G ontvangst en gesprekken vallen spontaan weg.De vergoeding is een schande en niet acceptabel.Met orange had ik nooit problemen maar met die duitsers wel.

  111. Ik heb vanaf het begin dat ik hem heb en dat is al bijna een jaar nog NOOIT 3G gehad in mijn woonplaats. het bereik is niet veel beter geeft 9 van de 10 keer aan: geen service.. Soms komt er 1 streepje tevoorschijn maar zodra ik dan wil bellen of sms’en dan is dje gelijk weer weg.. Heb nu mijn belminuten zo hoog opgespaard dat het er wel meer als 1000 zouden moeten zijn. Vaak bel ik dan maar met de huistelefoon wat gewoon absurd is.
    Ik heb er nooit echt over geklaagd omdat ik hoopte dat het wel zou verbeteren maar nee nog nooit enige verbetering gemerkt.
    Wil mijn contract eigenlijk laten ontbinden maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan. Als hij in ieder geval afgelopen is ga ik gelijk weg bij t mobile.
    Heb zelfs een mail gekregen over die 25 euro:( was schijnbaar alleen voor mensen die klachten hadden.. Flutzooi!!!

  112. krijg ook geld terug, maar heb nog steeds geen 3g verbinding in en rond om mn huis….

    ik wacht wel ff af, anders maar weer ff klagen

  113. Origineel geplaatst door joyce
    Ik heb vanaf het begin dat ik hem heb en …….. zelfs een mail gekregen over die 25 euro:( was schijnbaar alleen voor mensen die klachten hadden.. Flutzooi!!!

    Dit kan je zeker aankaarten. Je bel historie is bekend en dus aantoonbaar.
    Dien een schriftelijke klacht in en eis mogelijkheid tot contract ontbinding!

  114. Ik heb hier ook de mail gehad.
    Hier in Leidsche rijn (utrecht) hebben ze daad werkelijk het signaal weten te verbeteren. eindelijk na ruim 8 jaar.
    voorheen nooit een Goede 3G of geen 3g verbinding in de Tuin kunnen hebben.
    Nu overall in de tuin en in het huis 3G.
    Jammer genoeg zit ik ook vaak in de buurt van Zeewolde en daar is het bereik nog BAGGER en Traag.

  115. Add judoks:

    Het zal ook wel mogelijk zijn maar vraag me af als ik hem laat ontbinden en het lukt of ik dan ook me iPhone moet inleveren want dat wil ik dus niet.. Misschien dat ze met kortingen kunnen komen met terugwerkende kracht?

  116. ik kijg 2 x 8 euro terug en de ellende heb ik nog steeds vaak geen 3g internet in ieder geval niet binnen in mijn huis en telefoon verbinding valt buitens soms ineens weg

    heb liever dat ze dat oplossen ipv dit onderstaande bedrag

    Tegemoetkoming
    Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:
    Eerste maand – Coulance Netwerk: € 8,36
    Tweede maand – Bonus Coulance Netwerk: € 8,36

  117. Mijn dochter (iPhone 3GS) en ikzelf (iPhone 3G) hebben beide dezelfde brief gehad zij het met een andere naam 😉
    Dus we krijgen allebei 2x het maandbedrag voor internet toegang terug.
    Hier in Tilburg is sinds iets meer dan een week de verbinding met 3G weer goed. Aanvankelijk was het alles behalve stabiel, maar nu is de service weer zoals we het gewend waren.

  118. @Dennis – T-Mobile heeft eerder al aangegeven, dat ze niet op collectieve claims ingaan.

    Ik hoop voor jou dat ze nog wat gaan doen, in ruil voor de honderden (duizenden?) euro’s die ze inmiddels hebben ontvangen, maar ik denk dat T-Mobile er vanuit gaat dat de zaak hiermee afgedaan is en dat ze het met de klanten netjes hebben geregeld. Zelf zie ik niets in stichtingen die vooraf geld willen hebben en dan ook nog achteraf hun hand ophouden als het tot een uitkering komt. Maar goed, trekt zo’n stichting niet vooral fatalistische types die denken: “ik ben ook altijd de pineut”? en vervolgens toch nog de deksel op de neus krijgen?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.