Reacties voor: T-Mobile heeft al 35.000 iPhones in Nederland verkocht

T-Mobile Nederland heeft sinds de lancering 35.000 stuks van de iPhone 3G verkocht, zo maakte het bedrijf vanochtend bekend.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 45 reacties

  1. Ik ben al 4 jaar klant bij T-Mobile; en het feit dat een bedrijf als Apple T-Mobile kiest boven een kpn bevestigd alleen maar mijn gevoel dat ik goed zit.

  2. Heb dinsdag de 16Gb zwart besteld, ook 6-8 weken levertijd te horen gekregen. Hopelijk klopt de 2-3 weken levertijd, zou mooi zijn 🙂

  3. en niet te vergeten iphonehelpdesk met een omzet van 1,2 miljoen die 2000 mensen heeft opgelicht…

    t-mobile doet ‘t goed met 35.000 verkochte iphones! Ik heb er in mijn omgeving nog weinig gezien, zal vast veel in Amsterdam en omg. zijn

  4. wat is dan waar van het bericht op deze site (enkele dagen geleden) dat NL in de top tien staat met 11.000 verkochte toestellen??

  5. van mij duurde maar 2,5 week 😀

  6. “De witte iPhone 3G is het gemakkelijkst te verkrijgen: die is volgens woordvoerster Priscilla Tomasoa in de meeste winkels op voorraad.”

    => Hier in België zit ik al 4 weken te wachten op zo’n exemplaar 🙁

  7. @Carel: Dat cijfer van 11.000 stuks was de verkoop in de eerste drie dagen. Daarna is het blijkbaar een stuk rustiger geweest in de winkels.

  8. T-Mobile heeft de afgelopen jaren bewezen een sterke partij te zijn. Van kleine speler Ben, naar nummer 2 in de markt (door het overnemen van Orange, weliswaar).

    Ik ben al 10 jaar klant van ze en ben zeer tevreden. Ga zoo door!

  9. Ik ben een nieuwe klant en ben heel tevreden

  10. ik ben net klant geworden van t- mobile toen ik mijn iphone 16 gb zwart kocht maar ik vind dat de ontvangst van het t-mobile netwerk wel erg slech is op veel plekken heb je hele zwakke of geen ontvangs voor de rest vind ik het een top service met het gratis internet :):)
    allen de ontvangst mag van mij dus nog wel wat beter

  11. als t-mobile al 35.000 iphones heeft verkocht is dat best wel veel want er hadden zich 40.000 mensen ingetekend voor de nieuwsbrief dus dan hebben maar 5000 mensen die zich wel hadden ingetekend op de nieuws brief er geen gekocht of ze gaan er mischien nog wel eentje kopen

  12. Ook ik ben zeer tevreden over T-Mobile!
    Niks geen klachten van deze kant!

  13. Juist de reden waarom ik geen iPhone koop in NL is dat het gekoppeld zit aan T-Mobile. Wat mij betreft verre de slechtste provider in NL. Heb ooit de overstap gemaakt, maar na 2 maanden het abbo afgekocht… Geen signaal thuis en op mijn werk (beide centrum Amsterdam).

  14. Bij tweakers.net zeggen sommige dat ze al na 2 dagen de Iphone krijgen.
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1304543/last

  15. Helaas nog geen goede overstap regelingen voor bestaande klanten die net hun abo hebben verlengd (was stom van me, das waar 😉 ) Lost en Stolen klinkt wel goed, maar je kan dan pas gebruikmaken van de Hotspots e.d. als je huidige abo is verlopen (in mijn geval 1.5 jaar). Of weet iemand hier meer van af?

  16. @ MARK

    Ik heb geen klachten over TM. Hoewel ik wel op klagen had gerekend, met name over het bereik.
    Maar tot mijn grote verbazing is het bereik bijna overal uitstekend ! In Tunnels, parkeerkelders en OV, allemaal prima bereik.
    Zelfs op de waddenzee had ik alle streepjes vol !!
    Met vodafone was ik daar totaal onbereikbaar…

  17. @ matijs

    ik heb ook overal bereik.
    toen ik nog niet bij TM zat was ik daar ook bang voor.
    je hoorde zoveel klachten over het bereik.
    het valt mij 100% mee!!!

  18. Degenen die hier tevreden zijn met TMO zijn waarschijnlijk allemaal werknemers van deze amateurs.
    Hoe was dat spreekwoord ook alweer; “wiens brood men eet wiens taal men spreekt”.

  19. Ik schat dat Apple er ongeveer 2 – 2,5 MLN verkocht heeft tot nu toe

  20. 3g bereik in de trein is niet echt goed

  21. @i-hka:

    waar woon jij ergens, in een limburgse mijnschacht of zo?

    @(((BEAR))):

    Fijn he dat er van al die spookverhalen, wat mij betreft, niets waar is.
    Lekker om eens een keer positief te kunnen zijn 🙂

  22. @iedereen die tevreden met T-Mobile is.. Probeer maar eens in Amsterdam inpandig te bellen. Ik snap dat dit geen klankbord voor de rest van NL is, maar zorg toch dat de ontvangst in de hoofdstad in orde is.

  23. @ Matijs

    Inderdaad!!!! 😉

  24. inpandig Tilburg is oil 🙁

  25. @(((BEAR))): ik was vooraf al bang over het bereik en het bleek waar te zijn. mijn 3 iphones van t-mobile gaan dan ook terug naar de winkel. ik snap ook niet waarom een bedrijf als Apple met zo’n klungelige provider in zee is gegaan.

  26. ‘tZou wel lekker zijn alstie ‘t ook probleemloos doet! Kan vandaag al weer niet internetten; nu helpt ‘t ook al niet meer als ik terug ga naar de fabrieksinstellingen…

    iMreallypissednow!

    —————–
    Edit: hmmm, nog maar eens een keer naar de netwerk-fabrieksinstellingen…
    Doet ie ‘t weer!

    Benieuwd hoe vaak ik daar nog naar terug moet vandaag…

  27. Ik bestelde vorig weekend op 2 augustus de Iphone 3g zwart 16gig bij T-Mobile on line, werd op maandag gebeld door de transporteur om een afspraak te maken voor levering aan huis, de volgende dag dus, en ik zal hem aankomende maandag 11 augustus thuis bezorgd krijgen. Dat is een levertijd van 1 week! Zo hoort het, maar ik ga er met deze berichten nu wel van uit dat T-Mobile zijn communicatieuitingen bijstelt.

  28. Weet iemand waar de zwarte versies op voorraad zijn in de omgeving van Amsterdam/Het Gooi? Ik sta al wel op een wachtlijst, maar ik ben bang dat ik hem niet op tijd heb voor m’n vakantie (15e) 🙁

  29. @hotmail:
    wanneer heb hem besteld, want ik heb hem bijna 2 weken geleden besteld en ik wil wel ff een beetje kijken wanneer die van mij ongeveer komt 😛

  30. Dat inpandig de ontvangst van TMO slecht is ligt echt een de iPhone. Mijn vriendin heeft een Nokia en heeft altijd vol ontvangst bij TMO.

    Valt mij dus ook erg tegen. Orange was beter hoe raar dat ook klinkt.

  31. 5.3 miljoen abonnees, in Nederland?

  32. “Het aantal klanten van T-Mobile is in het tweede kwartaal gestegen met ongeveer 100.000 naar 5,3 miljoen. Dat zijn lang niet allemaal iPhone-kopers, want bij ongeveer 82.000 gaat het om prepaid-klanten.”

    Is ook niet zo gek als iedere bestaande t-mobile klant zijn contract met een iPhone abo verlengt en hier gratis een prepaid sim bij krijgt met 15 euro beltegoed 🙂

  33. ik heb prepaid iPhone omdat ik vaak bij T-Mobiel last heb van slechte belverbinding van vaak maar 1 blokje of soms helemaal geen.

  34. 35.001!!! Krijg net een belletje van T-Mobile Utrecht dat er een zwarte 16gb klaar ligt!

    21 juli besteld, dus inderdaad in 2.5 weken. Niet slecht lijkt me.

  35. 35.001!!! kreeg net een belletje dat ie klaar ligt. 21 juli besteld, niet slecht dus.

  36. Ik heb op 13 juli online zakelijk besteld. Na bijna vier weken zeggen ze dat ik nog 3 tot 4 weken moet wachten.
    Ik begrijp die positieve berichten niet.

  37. Is ook niet zo gek als iedere bestaande t-mobile klant zijn contract met een iPhone abo verlengt en hier gratis een prepaid sim bij krijgt met 15 euro beltegoed

    Huh, prepaid sim? Die heb ik als verlenger niet gekregen!

    Kreeg als trouwe klant ook geen korting van 159 naar 49 euro, zoals andere mensen melden. Misschien volgende keer iets harder roepen: “Hee, weten jullie wel wie ik ben? 😉 :p Hmpf!” Dan hadden ze misschien ook wat minder fanatiek aangedrongen om dat foldertje te lezen. “Jajajaaah, weet ik allemaal al” – “Nee, moet u echt lezen, is echt belangrijk hoor!”

  38. Iedereen die zegt goede ontvangst te hebben kan gelijk hebben! Immers, op veel plaatsen is er ook goed bereik. Stel dat je juist altijd op die plekken bent (thuis, werk, sociaal) en je hebt altijd 5 streepjes g3, dan ben je vast heel tevreden! Mooie telefoon en ook nog eens goed bereik.

    Echter, als je net al ik op veel plekken komt met op deze plekken matige tot slechte ontvangst en veel non-3G ontvangst, dan denk je daar anders over. Grote delen Amsterdam en andere grotere steden hebben gewoon erg slechte ontvangst. Nee, niet alleen in de onbewoonde gebieden, echt in steden.

    Het verhaal dat T-Mobile en Orange samen een netwerk vormen is onzin. Ik illustreer dat met het voorbeeld dat mijn vader met Orange een prima ontvangst heeft op een specifieke plek, en ik op die zelfde plek met T-Mobile iPhone OF een andere telefoon minder goed bereik heb. Dit betekent dat de netwerken nog altijd gescheiden van elkaar zijn en er dus geen meerwaarde is voor ons als T-Mobile klanten dat Orange er aan is toegevoegd. Er is dus niets gekoppeld en je kunt ook het Orange netwerk niet handmatig kiezen. Dat zou mooi zijn: Als T-Mobile even wegvalt je gewoon bij Orange verder belt. Trouwens, wie ziet het verschil tussen T-Mobile NL en T-Mobile DE? Ik was laatst in de buurt van de Duitse grens en zag T-Mobile staan,afgekort, je weet wel. Opeens dacht ik er aan te controleren of het NL of DE was. Je raadt het al: DE. Best slecht dat je dat gewoon niet kunt zien. Als je het niet mee hebt gemaakt zul je er waarschijnlijk niet eens bij stil staan dat zoiets kan.

    Wat te denken van het feit dat:
    -Op de persoonlijk website van T-Mobile de iPhone niet te selecteren is als “mijn telefoon”
    -Op deze pagina gezegd wordt dat er geen e-mail adres bekent is maar dat dat email adres elders op de pagina gewoon staat en dat je het zelfs niet een tweede keer kunt invullen omdát het al bestaat?
    -Op deze pagina al een week staat dat al mijn 500 minuten op zijn, ze onmogelijk op kúnnen zijn, dat ik gewoon door bel en dat de overige kosten tóch niet oplopen terwijl de sms’jes wel gewoon naar verbruik worden afgeboekt?
    -35.000 telefoons is veel, maar toch niet zoveel dat een heel bedrijf er na 4 weken nog steeds van van de kaart is?

    Ik snap best dat het in het begin moeizaam ging en dat men de eerste dagen moeite had, helemaal niet erg. Maar na 4 weken nog steeds deze verschijnselen is absurd!

    Ik heb goede hoop dat het snel beter wordt, maar het wordt echt een tijd hoor!

  39. ik “moest” overstappen naar t mobile omdat ik bij orange zat dus dat kwam wel mooi uit.. ga me iphone zaterdag ophalen moest een paar daagjes wachten ivm abbo afloop.. maar ze hadden hem al binnen een dag op vooraad dat was 6 weken sneller dan ze zeiden haha,, en het gaat hier om de witte 😉 ben benieuwd

  40. na het lezen van dit bericht vanmorgen, dacht ik vanmiddag toen ik toevallig langs een belcompany in goes kwam, laat ik voor de aardigheid eens vragen wat hun levertijd is. En er lag gewoon een 16gb op voorraad. Wat een geluk even tijdens de vakantie een iPhone oppikken. Dank aan belcompany goes!

  41. Ik heb de iPhone 2 weken geleden online besteld op T-Mobile.nl (Zakelijk).
    Helaas wacht ik nog steeds op een bevestiging van mijn order.
    Heb wel via e-mail een bericht ontvangen dat mijn order bevestiging er nog aan komt.

    Volgens de medewerkers van afdeling Direct Sales wordt de bevestiging volgende week echt op de post gedaan. En over 2 weken verwacht ze me het toestel op te sturen 🙂 Ik ben benieuwd!

    Iemand ook soort gelijke ervaringen?

  42. Ik woon in Utrecht. Flatwijk (Overvecht). Geen enkel probleem. Zelfs op de bovenste etage van mijn woning heb ik bereik. Al ga ik onder m’n bed liggen of sluit ik me op in het toilet.

    T-Mobile is prima. Zit er al jaren. Meerdere keren de klantenservice gebeld en gemailed, en ben altijd na alle tevredenheid geholpen.

    Nee, ik werk niet bij T-Mobile.

  43. Op 12 juli zakelijk iPhone 16Gb Black besteld en deze wordt a.s. maandag 11 aug geleverd. De email bevestiging duurde ongeveer een week, per post heb ik nog geen enkele brief ontvangen.

  44. @mark en alle andere klagers over bereik in Amsterdam:

    Woon ik in een ander Amsterdam dan? Nog nooit problemen met bereik gehad (Coentunnel uitgezonderd)

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.