Reacties voor: T-Mobile en KPN strijden via krantenadvertenties om iPhone-klant

T-Mobile en KPN strijden via paginagrote krantenadvertenties en posters om de gunst van de iPhone-klant.
Michel Lusthof -

Reacties: 88 reacties

  1. haha nais =)

  2. Er hangen ook veel grote poster’s bij bushaltes met dezelfde advertentie.

  3. Haha, T-Mobile verliest elke klant, wie wil er nou een Smart fone zonder 3G dekking? haha KPN FTW!

  4. Flinke Bitchslap campagne van beide kanten

  5. Okay, niet erg professioneel, maar wel zeer geniaal 😉

  6. Laat ze dan nu ook maar beginnen met concurrerende prijzen voor de abonnementen en de telefoons ;-)!

  7. ik vraag mij af waarom die advertenties zo op elkaar lijken…..zelfde bureau?

  8. Ik ben geswitched van tmob naar kpn en er is een wereld voor me open gegaan. Opeens overal waar ik kom 3G terwijl ik voorheen niet eens kon bellen bij ons thuis. Limiet zie ik niet als probleem, bijna altijd bij wifi in de buurt, met die 500mb kom ik makkelijk uit. Blij dat ik weg ben bij tmob.

  9. Als beiden nu eens samen zouden werken.

    Wat voor een topnetwerk met onbeperkt internet zouden we dan hebben?

  10. Vodafone hoeft natuurlijk niet te adverteren want zij zijn gewoon het best!

  11. Ik houd wel van dit soort reclames. Een ander goed punt wat je hier uit kunt halen is dus dat T-Mobile voorlopig niet van plan lijkt te zijn hun onbeperkte internet abo’s aan te passen.

  12. Zo’n iPhone verdient toch dat ie in mijn hand mag liggen?

  13. Origineel geplaatst door Basz
    Vodafone hoeft natuurlijk niet te adverteren want zij zijn gewoon het best!

    hadden maandag de kranten al met: ons netwerk is er klaar voor slogan. metro zelfde grootte als kpn en t-mobile

  14. Origineel geplaatst door Basz
    Vodafone hoeft natuurlijk niet te adverteren want zij zijn gewoon het best!

    Vodafone: http://www.readmetro.com/show/en/MetroHolland/20101129/2/1/

  15. Haha erg goed bedacht van t-smobile

  16. t-mobile weet het leuk te bregen met het onbeperkte abbonement :P, meestal heb ik geen of een slechte 3g verbinding als ik binnen zit en buiten als ik sta te wachten op een druk tein station is de snelheid ook ver te zoeken, zo kan je een eventueel datalimit niet eens halen :S

  17. @Artistik: Gisteravond zag ik op RTL 7 een reclame voor iPhone 4 (een van de facetime-reclames uit VS) met op ‘t eind ‘t vodafone logo!

  18. helemaal terecht kan deze stunt van beide partijen wel diggen…. 🙂

  19. @Ray: Als jij kan bewijzen dat je echt geen netwerk heb bij jou in de omgeving meld dit dan bij t-mobile en ga niet piepen op een forum dan gebeurt er niks mee 😉 met mijn oude 3Gs heb ik er zo voor weten te zorgen dan ik maar de helft van mijn abbo kosten hoefte te betalen! Met mijn iPhone 4 heb ik nooit problemen gehad.. En zo’n iphone verdient inderdaad onbeperkt internet! Data limiet op een iphone is het zelfde als tv kijken en per minuut betalen

  20. @Basz: vodafone heeft ook een tv reclame met name over facetime

  21. Gelukkig heb ik een half jaar geleden een super sim only bij vodafone afgesloten die pas inging per augustus voor 24 maanden. Dus nog ruim anderhalf jaar vodafone en ONBEPERKT internet en dat voor maar 13.75 p/mnd.

  22. Ook ik ben verhuist van T Mobile naar Vodafone, en heerlijk overal 3G, en vooral met Zumocart overal mijn muziek en films van thuis in top kwaliteit.

    Ik zou niets anders meer willen!

  23. Origineel geplaatst door rjj
    ik vraag mij af waarom die advertenties zo op elkaar lijken…..zelfde bureau?

    Voorschrift van apple ws. Zoveel vrije ruimte om de afbeelding, + rechts de naam. is niet ongebruikelijk in de reclamewereld

  24. Snap niet dat er zoveel mensen zijn met problemen bij t-mobile. Heb de iPhone 4 sinds begin september bij t-mobile, en ben echt ontzettend blij dat ik daar nu zit. Heb overal bereik, en in 90% van de gevallen zelfs 3G. Kreeg onlangs nog een sms van t-mobile dat ze in mijn omgeving de netwerken nog aan het optimaliseren zijn.

    Daarbij: bovenstaande wil behoorlijk wat zeggen hier in het oosten (twente).

  25. @Jorne: Daar sluit ik me helemaal bij aan.

  26. Twee honden vechten om een been en Vodafone loopt er mee heen…

  27. Piepers op dit forum . Altijd over Tmobile die keuze maken jullie toch zelf. Ik heb altijd ontvangst g3 .jullie moeten lekker naar een andere providers gaan.

  28. Ik heb een klacht ingediend bij kpn omdat ze de iphone zo waardeloos slecht uitleveren ik moet tot januari 2011 wachten tot ik mijn iphone 4 krijg. Dus echt tevreden over de kpn ben ik momenteel nog niet.

  29. Telfort heeft allebei (alleen niet het snelste internet, maar snel zat) anyway nice van Tmobile!

  30. Haha die van tmobile is wel grappig. Zo zijn ze dan ook weer hè, niet klantvriendelijk maar wel humoristisch.

  31. Erg grappig.. maar krijg bijna het idee alsof de reclame van een en dezelfde reclamebureau af komt..

  32. tja… t-mobile (wat ik heb) is theoretisch met onbeperkt internet t beste waar voor geld. jammer dat t in de praktijk soms zo zuigt. en dan gaan ze stug door met i- abbos uitdelen aan andere telefoons dan iphone zonder eerst concreet te verbeteren. gaan ze w merken als de iphone abbos aflopen denk ik. Dus ja…soms wel eens jaloers op iphone kpn.

  33. @Basz: Pardon de slechtste zul je bedoelen !!

  34. @Ray als je een iphone abo hebt bij tmob zou ik op de station lekker gebruik maken van de WiFi van KPN. Hieronder vallen namelijk ook de hotspots van tmobile 😉

  35. Deze is ook leuk en van hetzelfde bitch slap caliber

    http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/3427670079_fa8f403233_b.jpg

    Audi en BMW zijn een tijdje bezig met ‘bitch slappen’

  36. Ik ben met mijn bedrijf van Vodafone naar T-Mobile gegaan. 6 iphone abonnementen en data voor iPad. Ik heb totaal geen klachten over slecht bereik, buiten dat. Ik ben nu goedkoper uit en een uitstekende service bij de klantenservice. Ja je kan piepen op een forum, maar bellen en vriendelijk blijven helpt echt.
    Trouwens, het blijft radiotechnologie en niemand heeft 100% dekking. Elke provider heeft zijn blackspot, zo ook Vodafone en KPN. Je gaat toch ook niet een klacht bij Radio 538 indienen, dat ze geen bereik hebben in een tunnel? Dat opeens Lady GaGa ruist.
    Ik ben een zeer tevreden klant, gebruiker en blijf nuchter qua telefonie.

  37. Vergeet ook niet dat je bij zowel KPN als bij Vodafone 125 belminuten óf 250 sms’jes hebt en geen ondersteuning voor Visual Voicemail, terwijl je bij T-Mobile 150 belminuten én 150 sms’jes krijgt, mét ondersteuning voor Visual Voicemail.

    Persoonlijk bel ik niet zo vaak via 3G… ik hoor het verschil tussen 2G en 3G nauwelijks, het enige wat ik vooral merk is dat de batterij sneller leeg is. En met 2G heb ik nog nooit problemen gehad met T-Mobile. Een beter netwerk en sneller mobiel internet is natuurlijk fantastisch, maar daar betaal je natuurlijk wel meer voor cq je krijgt minder voor je geld.

  38. Zouden de marketingcampagnes misschien ook komen door de eis van Apple dat iPhone-aanbieders een verplicht marketingbudget voor de iPhone moeten uitgeven?

    Toch vreemd dat geen enkele operator reclame maakt met hun klantenservice…

    “Zo’n iPhone verdient toch de beste klantenservice?”

    OF

    “Afronden per minuut? Niet met de iPhone bij …. “

  39. Origineel geplaatst door AnusKokerHaha, T-Mobile verliest elke klant, wie wil er nou een Smart fone zonder 3G dekking? haha KPN FTW!

    wie wil er nou een iPhone met limiet… Zelfde logica, maar er is voor beiden een markt.

  40. @Francesco:

    Vreemde vergelijking met een radiozender. Hoeveel betaal jij voor het luisteren naar radio 538 uit de ether? Niets! Het abonnement voor mobiel schijnt wel wat te kosten…

  41. @Jonas02: ik denk niet dat apple het erg op prijs zou stellen als er reclame gemaakt wordt voor de iphone in combinatie met de klantenservice, dan lijkt het net of je die nodig zou hebben als je een iphone aanschaft

  42. De dekking is wel beter geworden bij t-mobile. Ik heb sinds een paar weken overal in omgeving Oss / Den Bosch 3G. Ook in de kleinere dorpjes. Dat was voorheen niet zo…

  43. Origineel geplaatst door Jonas02
    Zouden de marketingcampagnes misschien ook komen door de eis van Apple dat iPhone-aanbieders een verplicht marketingbudget voor de iPhone moeten uitgeven?Toch vreemd dat geen enkele operator reclame maakt met hun klantenservice…“Zo’n iPhone verdient toch de beste klantenservice?”OF“Afronden per minuut? Niet met de iPhone bij …. “

    Nee nog erger: na alle comotie bij Kassa over het afrekenen per minuut bij KPN en Vodafone heeft T-Mobile aangekondigd ook hun per seconde abonnementen om te gaan zetten in bundels die per hele afgeronde minuut afrekenen. T-Mobile had de hele opinie mee kunnen krijgen door juist in te blijven zetten op “bij ons wel bellen per seconde”.

    Met alle commotie rond de klachten van Youp reageert T-Mobile met de reactie dat ze niet willen reageren en lanceert een actie om arme kindertjes in verre landen te helpen. Het profiel klopt met het afgelopen jaar: hier landelijk veel klanten die geen mobiel internet hebben, T-Mobile zegt dat het niet waar is. 6 maanden later breekt de hel definitief los en worden er in allerijl masten bijgezet, gevolgd door een hele campagne. Is T-Mobile doof ofzo? Ze zijn nu voor teveel geld de minste provider voor de Iphone 4 geworden. Iedereen met een Iphone is begonnen bij T-Mobile. Die nieuwe klanten zijn zeker het afgelopen halve jaar intensief door T-Mobile weggepest. Logisch dat er overal op internet nu van die smalende reacties komen.

  44. Origineel geplaatst door Kevin de Waal
    Als beiden nu eens samen zouden werken.Wat voor een topnetwerk met onbeperkt internet zouden we dan hebben?

    Dat zou niks opleveren man wordt een grote bedrijf. Hoe groter het bedrijf wordt hoe meer ellende je krijgt. Kijk maar naar T-Mobile. Heeft Ben overgenomen of is T-Mobile geworden daarna orange overgenomen en nu problemen met netwerk. KPN is KPN gebleven altijd stukje voor stukje netwerk beter gemaakt en geen problemen!

  45. @joyce:

    Daar heb je misschien een punt. Apple staat er echter ook niet bekend om dat ze de klantenservice tot prioriteit maken. (iets wat bij die prijs wel verwacht mag worden)

    (incidenten: virus iPhone (het kan schijnbaar toch), laatst ook met de wekker bij wintertijd waar zeeer traag op werd gereageerd, berichten dat laptops van rokers niet gerepareerd worden (de vervuiler baalt), eigenaren van iPhones uit het buitenland die stuk waren en van het kastje naar de muur werden gestuurd (intussen opgelost), geclaimde waterschade waardoor de garantie zou vervallen, terwijl het silence knopje stuk was en er dus geen waterschade was (was nog op tv, kassa ofzo), dat soort zaken.

  46. Laat de oorlog tussen die twee maar uitbreken. Wij als klant komen daar alleen maar beter uit.

  47. Een T-Mobile Iphone abonnement met onbeperkt Internet met onbeperkt geen bereik hahahaha

  48. advertenties van afgelopen week opgehangen in ‘mijn’ AVID edit hokje bij mijn stagebedrijf 😉

    http://twitpic.com/3cf3xq/full

    ik heb geen problemen met T-Mobile dus heb pas mijn iPhone abbo verlengd met 2 jaar!

  49. Origineel geplaatst door Rick
    Origineel geplaatst door rjjik vraag mij af waarom die advertenties zo op elkaar lijken…..zelfde bureau?
    Voorschrift van apple ws. Zoveel vrije ruimte om de afbeelding, + rechts de naam. is niet ongebruikelijk in de reclamewereld

    Menen jullie dit nou? KPN heeft gewoon een adv gemaakt, en TMobile maakt zowat een kopie om KPN te pesten.

  50. Origineel geplaatst door ucsdcom
    Origineel geplaatst door Jonas02Zouden de marketingcampagnes misschien ook komen door de eis van Apple dat iPhone-aanbieders een verplicht marketingbudget voor de iPhone moeten uitgeven?Toch vreemd dat geen enkele operator reclame maakt met hun klantenservice…“Zo’n iPhone verdient toch de beste klantenservice?”OF“Afronden per minuut? Niet met de iPhone bij …. “Nee nog erger: na alle comotie bij Kassa over het afrekenen per minuut bij KPN en Vodafone heeft T-Mobile aangekondigd ook hun per seconde abonnementen om te gaan zetten in bundels die per hele afgeronde minuut afrekenen. T-Mobile had de hele opinie mee kunnen krijgen door juist in te blijven zetten op “bij ons wel bellen per seconde”.Met alle commotie rond de klachten van Youp reageert T-Mobile met de reactie dat ze niet willen reageren en lanceert een actie om arme kindertjes in verre landen te helpen. Het profiel klopt met het afgelopen jaar: hier landelijk veel klanten die geen mobiel internet hebben, T-Mobile zegt dat het niet waar is. 6 maanden later breekt de hel definitief los en worden er in allerijl masten bijgezet, gevolgd door een hele campagne. Is T-Mobile doof ofzo? Ze zijn nu voor teveel geld de minste provider voor de Iphone 4 geworden. Iedereen met een Iphone is begonnen bij T-Mobile. Die nieuwe klanten zijn zeker het afgelopen halve jaar intensief door T-Mobile weggepest. Logisch dat er overal op internet nu van die smalende reacties komen.

    Uh, juist… T-Mobile rekent nu en in de toekomst gewoon af per seconde 😉

    T-Mobile heeft gewoon de beste abonnementen. Geen limiet, wel visual voicemail, zowel bellen als sms’en en bereik is heus niet zo slecht. Zeker dit jaar enorm verbeterd.

  51. Hahahaja BITCHSLAP! Moet zeggen, respect voor deze van T-mobile xD

    KPN kan en zal geen klap terug kunnen uitdeln omdat “beter netwerk” hun enige troef is!

  52. T-Mobile zuigt. Daarom na twee jaar overgestapt naar Vodafone. Nu dat bedrijf ook officieel iPhone-leverancier is toch maar eens gevraagd wanneer ze visual voice-mail gaan leveren. Niet. Kloothommels. Waarom breng je dan de iPhone? Om lekker primitief 20e eeuws te blijven verdienen op het inbellen?! Dan begrijp je het dus niet. Vodafone zuigt dus ook. Waarom pikt Apple dat eigenlijk?

  53. Origineel geplaatst door Kevin de Waal
    Als beiden nu eens samen zouden werken.Wat voor een topnetwerk met onbeperkt internet zouden we dan hebben?

    Niet.

  54. Ik heb vodafone. Dat is een topnetwerk MET onbeperkt internet! 😀

  55. Origineel geplaatst door Kevin de Waal: Als beiden nu eens samen zouden werken.

    Wat voor een topnetwerk met onbeperkt internet zouden we dan hebben?

    dat zou killer zijn….

  56. Origineel geplaatst door AnusKoker
    Haha, T-Mobile verliest elke klant, wie wil er nou een Smart fone zonder 3G dekking? haha KPN FTW!

    Praat voor jezelf! Ik heb eigenlijk nooit problemen met 3G netwerk..

    Ieder is toch vrij om zijn eigen provider te kiezen of niet, dan hoef je de ander nog niet af te kraken,, de een rijd liever in een opel en de ander liever in een seat.. de een wil liever naar de eon en de ander naar eneco..

    Lekker boeiend! zolang jij gelukkig bent..
    Beter ook dat we de keus hebben, anders was het ook zo saai toch.. dan werd het ons wel heel makkelijk gemaakt!

  57. Origineel geplaatst door Flex
    Ik heb vodafone. Dat is een topnetwerk MET onbeperkt internet!

    Het is niet onbeperkt 😉 je kunt lekker genieten van je internet totdat je 10x over het gemiddelde heen gaat. en daar bij komt dat dat tegenwoordig niet meer zo is.

    T-mobile is de laatste provider met daadwerkelijk onbeperkt internet en dat voor een redelijk lage prijs. Met de dekking is ook niks mis, ik heb bijna overal 3G en reis veel door nederland.

  58. Origineel geplaatst door roelOrigineel geplaatst door FlexIk heb vodafone. Dat is een topnetwerk MET onbeperkt internet! Het is niet onbeperkt je kunt lekker genieten van je internet totdat je 10x over het gemiddelde heen gaat. en daar bij komt dat dat tegenwoordig niet meer zo is. T-mobile is de laatste provider met daadwerkelijk onbeperkt internet en dat voor een redelijk lage prijs. Met de dekking is ook niks mis, ik heb bijna overal 3G en reis veel door nederland.

    Ach ik ga nooit over die fair Use heen dus is voor mij onbeperkt!
    Ik snap wel dat tmobile geen fair use heeft, met GPRS kun je lastig over een datalimiet heen

  59. Tja…zonder topnetwerk geen onbeperkt internet! Nu T-Mobile weer…

  60. MTV-mobile (KPN netwerk) heeft een fair use policy. Verkrijgbaar in de Hi winkels

  61. Ik zag laatst een lange tv reclame van de iP4 met facetime, erg leuk om te zien. Powered by Vodafone.. Erg sterk!
    Ik ben tevreden met t-mobile weinig gerommel ermee. Op vaste plaatsen heb ik vaak wifi en onderweg merk ik weinig van de 3g die wegvalt. Aangezien ik spotify draai in de auto merk ik snel genoeg als de verbinding slecht is.

  62. @Vural: KPN heeft nu misschien geen problemen, maar of dat zo blijft? Dat T-mobile problemen kende is niet zo gek. 60% van het mobiele dataverkeer in Nederland gaat via het T-mobile netwerk. T-mobile is de kleinste provider.
    Iedereen die kan rekenen weet dat dat heel erg raar is. Neemt niet weg dat die sukkels de groei van het dataverkeer hebben onderschat, maar dat is niet zo raar.

  63. GE-WEL-DIG! 😀

  64. Gebruik tmobile nog steeds naar tevredenheid.
    Ik ga voorlopig nog niet weg. Laat ieder voor zich oordelen.

  65. @Ray: Helemaal gelijk

  66. Origineel geplaatst door Gerrit
    Er hangen ook veel grote poster’s bij bushaltes met dezelfde advertentie.

    Gok eens wat abri betekend 😉

  67. Ik vind die van KPN echt goed.
    IK vind die van T-mobile geniaal. 🙂

  68. Maak hier in Assen het vaak genoeg mee dat ik met T-Mobile meer bereik heb dan mijn vriendjes met KPN & Vodafone. Voor mij is T-Mobile in ieder geval prima!

  69. De tekst op de gephotoshopte poster van Vodafone vond ik leuk.

    Youpie,

    ik heb weer bereik !

  70. Als het resultaat van dit gekissebis is dat de prijs van iPhone en abonnement omlaag gaan, mogen ze van mij nog wel even door kissebissen…..

  71. Gaan we nu echt zitten janken over betere/slechtere dekking? Heb KPN, Vodafone en T-Mobile naast elkaar geprobeerd in de randstad, maar waar de ene wel 3G haalt, haalt de ander dat weer niet. Check gewoon wat prima in je budget/regio past en maak met veel plezier gebruik van je iPhone. Niemand gaat door “de mijnes is beter”, zijn 24 maanden afkopen en overstappen 😉

  72. Origineel geplaatst door Aart
    Gelukkig heb ik een half jaar geleden een super sim only bij vodafone afgesloten die pas inging per augustus voor 24 maanden. Dus nog ruim anderhalf jaar vodafone en ONBEPERKT internet en dat voor maar 13.75 p/mnd.

    Ik ook, en door een fout op die site betaal ik óók nog eens
    maar €11.95 p/mnd voor de Vodafone Bel + SMS + Web 400! 😀

  73. Kpn/Vodafone uitblinkers netwerk? Geen VoIP, Geen SmsIP, Geen tehering, Geen VisualVoicemail, tenzij, tenzij, tenzij, zij geld zien, uitmelkerts. Ik wil getrouwd zijn met mijn iPhone niet met de KPN operator of Vodafone dan neem ik wel een pocketline swing. Dus wil je netwerk of de belevenis van een iPhone, Go Strong Go T-Mobile, LightYears Ahead

  74. Fijn wanneer ieereen naar KPN gaat. Dan is het T-mobile netwerk minder balast en wordt mijn verbinding alleen maar beter

  75. Heb absoluut geen problemen met TMobile. Heb zelf een iPhoneabonnement. Perfect. Geen problemen met dekking. Wat zeuren jullie toch allemaal. Laten ze inderdaad maar overgaan naar KPN of Vodafone. Hebben wij minder last van “files” op het netwerk. Let maar op daar krijgen deze providers namelijk ook mee te maken.
    Voor wat betreft betalen per minuut. Je kunt straks ook kiezen voor een i-plan abonnement en dan betaal je wel per seconde. Dus de keus maak je dan zelf.

  76. Origineel geplaatst door Rick:
    Voorschrift van apple ws. Zoveel vrije ruimte om de afbeelding, rechts de naam. is niet ongebruikelijk in de reclamewereld

    Pardon??? Hoofden tegen elkaar aanslaan en hersens wakker maken. De vraag is vaag maar het antwoord slaat echt alles.

  77. @ucsdcom:
    TMobile lanceert niet plotseling een actie om arme kindertjes te redden.TMobile zit al jaren achter de Actie Warchild, dus is het niet vreemd dat er nog een speciale actie komt.

    Voor wat betreft betalen per minuut. Heb gehoord dat er i-plan abonnementen komen waar je wel per seconde blijft betalen. Dus de keus is ruim genoeg om zelf te bepalen wat je doet. De iPhone abonnementen blijven ook per seconde. Dus genoeg gezeurd.
    Met de klantenservice van TMobile ook geen moeite. Deze is prima, ondanks de hetze van Youp

  78. @Ricardo: wij hebben ze gewoon op voorraad liggen bij Hi Utrecht hoor! 🙂

  79. Origineel geplaatst door Jorne@Ray: Als jij kan bewijzen dat je echt geen netwerk heb bij jou in de omgeving meld dit dan bij t-mobile en ga niet piepen op een forum dan gebeurt er niks mee met mijn oude 3Gs heb ik er zo voor weten te zorgen dan ik maar de helft van mijn abbo kosten hoefte te betalen! Met mijn iPhone 4 heb ik nooit problemen gehad.. En zo’n iphone verdient inderdaad onbeperkt internet! Data limiet op een iphone is het zelfde als tv kijken en per minuut betalen

    Heb het slecht bereik ook gemeld bij T-mobile destijds. Kreeg tijdelijk half abonnement terug maar bereik is daarmee nooit verbeterd ondanks beloften.
    Nu KPN: fantastisch netwerk! Die data limiet haal ik toch niet.

  80. Haha wel geniaal deze poster, het lijkt er heel erg op. onbeperkt internet is dan wel erg fijn, maar de bereikbaarheid van het netwerk zelf van tmobile laat nog de wensen over. maak eerst dat dan maar beter zou ik zeggen

  81. Minder reclames en een lagere aanschafprijs graag… d’oh!

  82. Origineel geplaatst door Tinus
    Origineel geplaatst door Jorne@Ray: Als jij kan bewijzen dat je echt geen netwerk heb bij jou in de omgeving meld dit dan bij t-mobile en ga niet piepen op een forum dan gebeurt er niks mee met mijn oude 3Gs heb ik er zo voor weten te zorgen dan ik maar de helft van mijn abbo kosten hoefte te betalen! Met mijn iPhone 4 heb ik nooit problemen gehad.. En zo’n iphone verdient inderdaad onbeperkt internet! Data limiet op een iphone is het zelfde als tv kijken en per minuut betalenHeb het slecht bereik ook gemeld bij T-mobile destijds. Kreeg tijdelijk half abonnement terug maar bereik is daarmee nooit verbeterd ondanks beloften. Nu KPN: fantastisch netwerk! Die data limiet haal ik toch niet.

    Ja zo “fantastisch” dat wij thuis buiten moeten staan om te kunnen bellen met HI/KPN, en zo “fantastisch” dat een vriend thuis (10 km verder op) ook geen bereik heeft met kpn, en wij (nu met T-Mobile) wel…

  83. Aangezien de iPhone4 in de losse verkoop een stuk goedkoper is geworden (de 16GB variant is al voor 599,- te krijgen op bepaalde adressen) beginnen de providers behoorlijk duur te worden met hun “aanbiedingen”. T-Mobile en Co gaan in hun berekeningen nog steeds uit van een aanzienlijk hogere nieuwprijs, wat ze veel te duur maakt.

  84. t-mobile moet ook wel onbeperkt internet hebben anders kiest niemand het meer!

  85. Ik lich het beste mijn klanten op door te zeggen dat je overal in nederland bereik hebt !! TMOBILE maar als u de klanten service belt die zegt dat het in de algemene voorwaarden staat dat het niet gegaraneerd word om bereik te hebben binnens huis .

  86. Ik heb Kpn al 2 jaar met iPhone. Vaak geen bereik. Volgend jaar overstappen naar tmobile.

  87. Ik vraag me echt af waar al die mensen wonen die klachten hebben over 3G op het T-Mobile netwerk. Ik heb er natuurlijk wel eens een klein beetje last van maar daar hebben andere operators ook problemen.

    Ik ben echt een zeer tevreden T-Mobile klant, als ik datalimiet / bellen per minuut hoor dan is het enige dat ik denk: gaan we nou terug in de tijd of wat.

  88. Hoi Ricardo
    Heb m’n I-Phone via Belcompany gekocht, direkt meegekregen. M’n abb begint pas op 8 febr 2011 maar kan er toch mee bellen én internetten via m’n huidige provider (Vodafone) omdat Belcompany een kleine simkaart van Vodafone heeft aangepast op m’n huidige abonnement

    grtz, Rebo-T uit M’tricht@Ricardo:

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.