Reacties voor: Storing bij Ziggo TV-app en andere Ziggo-diensten

Er is momenteel een storing bij de Ziggo TV-app, waardoor klanten tijdelijk geen tv kunnen kijken via hun iPhone en iPad. Ziggo zegt te werken aan een oplossing.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 15 reacties

  1. Klopt als goed is zijn er werkzaamheden

    Iedereen heeft een mailtje hierover gehad !

  2. Geen mail en werkt al sinds eergisteren niet meer

  3. Vreselijk irritant dit…kan al ruim 1,5 week geen TV kijken via de app van Ziggo. Bij het inloggen krijg ik continu een foutmelding. Dat er af en toe een kortdurende storing is oké maar dit is echt jammer. Ook pro-actief informeren over het hoe en wat gebeurt niet.

  4. In 030 geen enkel probleem. Net getest. En de werkzaamheden zijn op 18aug. En uiteraard geen JB hier.

  5. Ik ondervind ook geen problemen

    Ziggo app werkt
    Internet werkt
    Modem werkt
    Tv werkt

  6. Origineel geplaatst door treppak
    In 030 geen enkel probleem. Net getest. En de werkzaamheden zijn op 18aug. En uiteraard geen JB hier.

    Alsof het logisch is dat ziggo zich met jouw jailbreak bemoeit

  7. 038 alles werkt zoals het hoort.
    Mail
    App
    Internet
    TV

    Geen enkele last van storing, ook gisteren niet!

  8. ik heb nergens last van en volgens de afbeeldingen zit ik onder een rode stip?!
    Alle diensten werken bij mij naar behoren al de gehele ochtend en ook gisteravond.
    Wel vervelend voor de rest die er wel last van hebben.

  9. Die app heeft bij nog nooit gewerkt

  10. Weinig verrassend dat kaartje. Laten dat nu net de dichtstbevolkte gebieden van NL zijn.
    Ik heb gister een mail gehad waarin vermeld word dat er 18 op 19 augustus werkzaamheden zijn, dat is komende week pas. De app word hier trouwens nauwelijks gebruikt, maar de behoefte ligt bij ons ook niet bij televisie.

  11. Ik ben bij Ziggo al zo ontzettend blij en opgelucht als elke 20.00 uur een min of meer herkenbare nieuwslezer verschijnt, dat ik niet meer aan verdere behoeften durf te denken.

  12. Leuk hoor ziggo, ben blij dat ik daar niet bij zit. Verder heb ik nog nooit problemen gehad met tv en internet hier. 1 keer een defecte decoder en had de volgende dag een nieuwe.
    Hoor heel veel klachten over ziggo (upc)
    Ze mogen dan een leuke downloadsnelheid hebben maar hun upload is waardeloos. Dat werkt bij glas toch veel mooier.

  13. Werk zelf bij Ziggo helpdesk. Momenteel is er nog geen oplossing hiervoor. Althans, als ik mijn collega’s van de technische dienst mag geloven. Die 16 minuten wachten kan goed kloppen, want bij de Technische Helpdesk is het vreselijk druk.

    – Dit is op persoonlijke titel

  14. internet en telefoon doen het maar tv al van gisteren avond niet erg vervelend 043

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.