Reacties voor: App Store en andere Apple-diensten getroffen door storing (update)

De App Store, iTunes, iBooks, Testflight en iTunes Connect zijn getroffen door een storing. Apple heeft nog niet gereageerd op de problemen.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 39 reacties

  1. Kan ook niet met gamecenter inloggen.

  2. Gisteravond kon ik apps al niet bijwerken op mijn iPad. Bleef met melding ” werk bij” staan.

  3. Ik heb zaterdag nog een app aangekocht van 30€ die kan ik nu ook niet meer openen.

  4. Ik kan nu wel weer bij uitgelicht kijken, daar kreeg ik vanochtend een foutmelding, maar apps downloaden kan helaas niet

  5. Dit is wel lastig, naar hopelijk duurt het niet lang meer.

  6. Ook de winkels, Apple Store in Amsterdam bijvoorbeeld, liggen plat. Geen verkoop of inruil. Alle verkoopsystemen doen het niet. Ook de Apple support via telefoon meldt dat ze me niet kunnen helpen omdat hun systemen het niet doen. Is al sinds vanochtend vroeg.

  7. Op het moment is het inderdaad niet mogelijk om apps te downloaden via de Appstore/iTunes 🙁

  8. Sire werkt ook niet. Loopafstand wordt ook niet meer bijgehouden.

  9. Op Apple TV Bestaat in een keer mijn US Account niet meer. Het systeem heeft overal nog mijn email staan. Maar bij iTunes inloggen is dat account verwijderd uit de lijst. Ik vond t raar dat ik steeds bij het afspelen van muziek in iTunes Radio steeds een melding kreeg om in te loggen. (Muziek speelde gewoon door) Ik constant wachtwoord invoeren. Natuurlijk verbinding mislukt. Ik ben dom geweest om Apple TV te herstarten. Had ik niet moeten doen. Want nu kom ik er niet eens meer in. het zelfde geld voor iPhone’s en iMac.

  10. iPhone 6 plus met 8.2 , hier ook alles uit dat ik geen enkele app meer kan openen, hij vraagt steeds naar mijn Apple id paswoord, na ingeven vlieg ik terug uit de app. Bvb twitter of FB, etc…

  11. Via System Status op dit moment:

    iTunes Store
    Dienst is voor alle gebruikers niet beschikbaar

  12. Zat al 4 maanden te wachten op een update van iMovie omdat de vorige niet deugde en problemen gaf met uploaden van beeldmateriaal. Nu er eindelijk een update is kan ik deze niet downloaden wegens ‘STATUS_CODE_ERROR’.
    Dat ze dit maar snel oplossen daar in Cupertino. 🙁

  13. ITunes Match upload ook geen geimporteerde cd’s op het moment.

  14. Gelukkig bestaan er websites als deze, die ons voorzien van informatie. Apple zou binnen de AppStore, iTunesStore en enzovoort, ook een melding kunnen plaatsen, want het is wel te benaderen vanaf de iPhone en iPad, althans voor zover ik het nu bekijk. Niet iedereen weet waar ze het anders moeten zoeken, zoals bijvoorbeeld via de site http://www.apple.com/nl/support/systemstatus/. Ik kan me voorstellen dat mensen denken, er is misschien iets met mijn account, instellingen of wat dan ook aan de hand en beginnen de instellingen aan te passen of opnieuw het e.a. in te voeren.

  15. Het staat nu wel op de Apple site! Er staan nu rode plaatjes, bij app store, iTunes,iBooks en Mac store

  16. Nee maar zeg
    Iemand heeft de systeemstatus pagina (handmatig) bijgewerkt

  17. Er zijn wel degelijk problemen geconstateerd op de Apple Status pagina

  18. Bij mij werkt de AppStore wel? Wat voor foutmeldingen krijgen jullie te zien?

  19. Zijn ze er al mee bezig of niet ?
    Duurt wel erg lang
    Zou denken aan een ddos of zo

  20. @marvin: Duurt tot zeker 2100 uur volgens Apple en Jordy je kunt geen Apps downloaden. Ook jij niet

  21. http://www.apple.com/nl/support/systemstatus/

    ———————————————————–

    GameCenter werkt niet, Appstore kan je niet downloaden iTunes volgensmij ook en iBooks werkt niet meer

  22. Service temporary unavailable in de Mac Appstore, kun dus ook niet updaten of opnieuw installeren.

  23. De mail app werkt ook niet naar behoren. Ik kan niet van een mailtje terug gaan naar mijn postvak.

  24. Gelukkig, ik was al bang dat het aan de net uitgevoerde update naar iOS 8.2 lag. Er is dus nog hoop…

  25. weet apple al wanneer dit is opgelost. ik moet whatsapp downloaden. ik kan nu alleen maar smsen

  26. @Michael: En wat is u bron dat het tot 21:00 duurt ?

  27. “We apologize to our customers experiencing problems with iTunes and other services this morning. The cause was an internal DNS error at Apple. We’re working to make all of the services available to customers as soon as possible, and we thank everyone for their patience,” Apple said in a statement to CNBC.

  28. Appstore nog steeds down

  29. En daarom maak ik nog steeds geen gebruik van clouddiensten. Mij nog niet betrouwbaar en veilig genoeg.

  30. (Red.) Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.

  31. Stond op apple.com aangezien het al bijna 20.00 uur bedoelen ze mss 21.00 LT Cupertino:)

    @Jan: Het valt echt mee, nooit problemen met de cloud. Dat het 1 a 2 keer per jaar een dagje niet werkt ook geen ramp.

  32. Vreemd 2 vrienden kunnen wel apps downloden in app store! Ik niet bij mij staat verbinding net iTunes mislukt

  33. Apps die ik ooit al heb gedownload kan ik wel downloaden

  34. Schijnbaar werkt het weer 🙂

  35. De app store doet het bij mij weer hoor

  36. Bij mij werkt alles weer

  37. Wie oh wie zal zijn/haar baan verliezen bij Apple?
    Storing na bijna 12 uur nog niet opgelost. :/

  38. En ze zijn weer up&running!

  39. hier nog steeds niks
    Gisteren kon ik niet inloggen op de appstore en nu update hij de apps niet die aangegeven worden om up te daten
    Nog steeds bagger

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.