Reacties voor: Steve Jobs geeft fouten bij lancering MobileMe toe

Steve Jobs heeft in een interne e-mail aan het Apple-personeel toegegeven dat MobileMe niet aan Apple's standaarden voldoet. De dienst had gefaseerd ingevoerd moeten worden en niet tegelijk met iPhone 3G, App Store en firmware 2.0.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 9 reacties

  1. Het viel natuurlijk ook niet te ontkennen 😉

  2. En nog werkt het niet naar behoren 🙁

    Mijn laptop en pc (twee aparte accounts met twee aparte iphones) hebben 1 x kunnen synchroniseren met de “cloud” maar outlook en ical krijgen nog steeds niet alle contacten en afspraken vanuit de cloud terug als deze zijn aangemaakt op de iphone.

  3. Ik heb nooit probelemen gehad … 🙂

  4. goede actie

  5. Wat ik merk is dat het syncen van mijn iPhone niet zo snel gaat als het syncen naar mijn Mac. Als ik iets op de webinterface zet moet ik echt vrij lang wachten op mijn iPhone voordat het eropkomt terwijl het in mijn iCal al lang staat…

  6. En nu nog zorgen dat we een abbo kunnen nemen zonder credit card, waarom voegen ze nergens Paypal toe, ook b.v. met de itunes store. Gemiste kans imo.

  7. Hier ook problemen met syncen met de cloud, zowel agenda’s, contactpersonen als bookmarks. Soms synct ie niet van iPhone naar iCal en/of Mobileme-site, soms omgekeerd.

    Wat vaak helpt is even de synchronisatie uitzetten op de iPhone en opnieuw laten syncen, maar dat is natuurlijk niet ideaal.

    Gelukkig heb ik nog even op mijn trial-account.

  8. zei Jobs in de interne e-mail, die in handen van Ars Technica is gekomen. “En we zullen leren. De visie van MobileMe is spannend en ambitieus en we zullen zorgen dat het een dienst wordt waar we eind van dit jaar trots op zijn.”

    Interne mail interne shmail… marketing

  9. Vind de afbeelding bij deze post trouwens super!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.