Reacties voor: Spotify kondigt gezinsbundel Spotify Family aan

Spotify heeft het gezinsabonnement Spotify Family aangekondigd. Daarmee willen ze het afsluiten van meerdere accounts binnen een gezin stimuleren.
Lees het complete artikel → Spotify kondigt gezinsbundel Spotify Family aan
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 21 reacties

  1. Ik heb net geprobeerd mijn account uit te breiden voor mijzelf en mijn vriendin. Maar ik kan nog nergens family activeren of wijzigen… Iemand tips?

  2. Het is aangekondigd zoeff.. Ik vermoed dat het nog moet uitkomen.

  3. @Sander: hmm er stond namelijk dat hij al beschikbaar was in nederland.

  4. Uit de beschrijving maak ik op dat het twee afzonderlijke accounts zijn met een beetje korting. Ik zou veel liever een paar Euro extra betalen zodat één account op twee plaatsen muziek mag afspelen zodat ik Spotify op mijn telefoon kan gebruiken en tegelijkertijd iemand anders de (gedeelde) iPad. Nu schiet ik er nog niet veel mee op.

  5. @zoeff: Vreemd.. Anders nog even een dagje wachten en dan een mailtje sturen naar spotify.

  6. @zoeff: Het kan al wel hoor. Gewoon inloggen op je account en familie optie selecteren.

  7. Waarom kan dit bij netflix zoveel goedkoper allemaal??

  8. Er staat nog verder niks op de website, maar je kan het abonnement al afsluiten via: https://www.spotify.com/nl/family/

  9. Te veel geld om gewoon even offline te gaan

  10. @Larss: Ik snap je probleem niet, je kan nu je hoofdaccount uitbreiden met nog een account voor maar 5 euro meer zodat je ‘juist’ op een 2e apparaat online kan zijn!

  11. Origineel geplaatst door jaeger
    Ik snap je probleem niet, je kan nu je hoofdaccount uitbreiden met nog een account voor maar 5 euro meer zodat je ‘juist’ op een 2e apparaat online kan zijn!

    Dat is niet hetzelfde. Wat als ik nu juist wel mijn playlists en muzieksmaak op beide apparaten wil hebben? Dat vereist hetzelfde account. Zo luister ik op mijn werk via mijn werk PC, maar thuis op de Squeezebox. Als mijn vrouw thuis is, wil die nog wel eens de squeezebox aanzetten, wat tot conflicten leidt als ik al muziek aan had op het werk…

  12. @jaeger: Snap ik, maar dan moet je met twee accounts plus wachtwoorden gaan klooien. Oa in termen van WAF zou een account dat het gewoon concurrent op twee plaatsen doet, veel beter werken. En inderdaad wat André schrijft.

  13. Dus… Ik beëindig mijn account. Betaal een maat van me 7.50€ per maand en dan hebben we beide 2.50€ korting per maand? Of, zie ik dat verkeerd ;).

  14. @robin: Daar heb je inderdaad gelijk in.
    Weet alleen niet of spotify hier tegen optreed door bijvoorbeeld achternamen te checken? Het is het proberen waard

  15. @Andre: @Larss: Bedankt voor de uitleg, echter kun je toch heel makkelijk je afspeellijsten naar elkaar sturen tussen 2 accounts. Op die manier hebben beide accounts dezelfde muziek, als dit je voorkeur is.
    En voor wat betreft 2 accounts en wachtwoorden zou ik kiezen voor: qwerty1 en qwerty2 bv, elk met hetzelfde wachtwoord. Ik zie nog steeds niet zo het probleem.
    Wat je bedoelt met WAF is me niet duidelijk echter.

  16. @jaeger: Wife Acceptance Factor 😉

    Die workarounds snap ik wel, maar dat is toch gedoe? Ik ken in ieder geval iemand die dat zeker niet gaat doen 😉 “Spotify werkte weer eens niet”.

  17. @Larss: Bedankt voor de afkorting 😉

  18. Grrr… natuurlijk is dat weer geen oplossing voor Spotify met Sonos, waar je je account in de instellingen moet vastleggen. Ik noem dit gewoon een kortingsactie en geen familiebundel.

  19. Ik heb spotify via mijn hi abonnement kan ik deze dan ook uitbreiden? Iemand een idee.

  20. Goed ik heb het nu family geactiveerd, maar hoe kunnen anderen nu daarvan gebruik maken? Iemand enig idee?

  21. Is het bedrag per maand?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.